Omg! Een auto met een Duits nummerbord! Zouden daar Hofland en Makaay in zitten!?!quote:
Alle 3 ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
...
[..]
komen ze nu mee, vrienden van mij hebben allang aanvraag verstuurd
Inderdaad, Kuijt krijgt het er druk meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Fetai het volgende:
[..]
Niet dat ik verwacht dat hij naar Feyenoord komt hoor, maar spelers zeggen wel meer. Voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij AZ.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Neeeeee.
Nu is er geen plek meer voor Bahia.
We moeten echt nog een fatsoenlijke spits eerst, Makaay zou prachtig zijn, maar eerst zien dan geloven. Nu gaan we er wel flink op vooruit, maar we hebben geen echte spitsquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Joeriii het volgende:
Alleen nog charisteas voor een leuk bedrag verkopen en m'n zomer kan niet meer stuk![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef endr0me het volgende:
Het laatste jaar kregen jullie doelpunten als warme broodjes om de oren en je verteld me nu ineens dat je Andre Bahia nog in de basis wil ?
Waarom hebben ze die kneus eigenlijk verlengt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Neeeeee.
Nu is er geen plek meer voor Bahia.
nee ze bedoelen het sarcastisch.. ze beginnen zowaar praatjes te krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef endr0me het volgende:
Het laatste jaar kregen jullie doelpunten als warme broodjes om de oren en je verteld me nu ineens dat je Andre Bahia nog in de basis wil ?
25 %quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef jna het volgende:
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die talent-pool? Wil dat niet zeggen dat feyenoord ook al het transfergeld van bv een Drenthe moet afstaan aan die investeerders?
Volgens mij wordt maar een kwart afgestaan van het totale transferbedragquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef jna het volgende:
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die talent-pool? Wil dat niet zeggen dat feyenoord ook al het transfergeld van bv een Drenthe moet afstaan aan die investeerders?
owquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee ze bedoelen het sarcastisch.. ze beginnen zowaar praatjes te krijgen![]()
Nee, 25%. Ten alle tijde. Als een speler voor minder wordt verkocht dan geplanned, en draait de investeerder verlies, is het zijn probleem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef jna het volgende:
17 miljoen euro schuld, het afbetalen van dit is rekening mee gehouden. 6 miljoen uit de Talent Pool, 2 miljoen van Lazovic en er zullen nog wel wat investeerders op het tweede investeringsplan zijn ingegaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vraag me af hoe jullie ineens aan al dat geld komen en ga mij nu niet vertellen dat het allemaal uit de spelers-pool komt, onmogelijk weer eens dik in het rood staan om het later te kunnen afbetalen![]()
Denk dat ze er nu ook rekening meehouden dat ze met dit team CL moeten halen wat weer voor nieuwe inkomsten zorgt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
17 miljoen euro schuld, het afbetalen van dit is rekening mee gehouden. 6 miljoen uit de Talent Pool, 2 miljoen van Lazovic en er zullen nog wel wat investeerders op het tweede investeringsplan zijn ingegaan.
Willen ze niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef denthemen het volgende:
Oef wat zullen er veel nieuwe seizoenkaart houders komen nu
Qua aankopen wel, maar qua resultaten hebben we nog niks. Het ziet er wel goed uit nu natuurlijk, maar verwacht er niet te veel van, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:55 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Wat een verschil met vorig seizoen zeg!
Die spelerspool heeft 6 miljoen opgebracht tot zover, en er schijnen nog wat externe financierders bijgekomen te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vraag me af hoe jullie ineens aan al dat geld komen en ga mij nu niet vertellen dat het allemaal uit de spelers-pool komt, onmogelijk weer eens dik in het rood staan om het later te kunnen afbetalen![]()
Ik vraag me af.. als van Marwijk niet was gekomen, waren deze spelers dan toch naar Feyenoord gekomen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
Maar na alle kritiek verdient Peter Bosz nou toch wel een schouderklopje van jullie, of niet?![]()
Dan zal hij wel weer niet mogen van Ajax. Of zien jullie ons na het aantrek van Hofland, de Cler, Gio en de revelatie van Drenthe en de waarschijnlijke komst van Makaay nog steeds niet als concurent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou me niks verbazen als de zaakwaarnemer van Perez ineens weer bij jullie aanklopt om erbij te mogen![]()
Dat is maar de vraag, mijn gevoel zegt dat dit meer aankopen zijn van de trainer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
Maar na alle kritiek verdient Peter Bosz nou toch wel een schouderklopje van jullie, of niet?![]()
Maar wel 4 miljoen voor een speler van 30 die nog 1 jaar contract heeft bij een duitse degradatie kandidaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die spelerspool heeft 6 miljoen opgebracht tot zover, en er schijnen nog wat externe financierders bijgekomen te zijn.
Zoveel geeft Feyenoord niet uit, Slory en Bruins waren samen nog geen miljoen, de Cler tussen de 2 en 3 miljoen, Gio transfervrij en Hofland kost ook geen 8 miljoen ofzo...
We weten niet wat zijn aandeel was bij de aankopen... Misschien heeft Van Marwijk alles geregeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
De talent pool komt volgens mij wel volledig voor zijn rekening. Daar verdient hij toch wel wat krediet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef druide het volgende:
[..]
We weten niet wat zijn aandeel was bij de aankopen... Misschien heeft Van Marwijk alles geregeld.
Vast. Maar Bosz is degene die Van Marwijk aanstelde, en uiteindelijk verantwoordelijk is voor het technische beleid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik vraag me af.. als van Marwijk niet was gekomen, waren deze spelers dan toch naar Feyenoord gekomen ?
ik denk t niet
Denk ik ook. Als het aan Bosz en Jansen had gelegen waren er spelers Rene van Rijswijk gekomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, mijn gevoel zegt dat dit meer aankopen zijn van de trainer.
Als je daarmee 20 tegendoelpunten voorkomt, dan moet dat maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar wel 4 miljoen voor een speler van 30 die nog 1 jaar contract heeft bij een duitse degradatie kandidaat.
Nee. Het blijft een lamme zak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn daar al concrete plannen dan? En wie komen er in?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
EN er komt een 2de talent pool dus wellicht nog x 6 miljoen
Guzzie is ook een Nederlander.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Staat er sraks nog een team met (bijna? Guzman?) allemaal nederlanders, dat zie je ook niet vaak meer.
Dat was volgens mij al concreet en de spelers waren ook al bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn daar al concrete plannen dan? En wie komen er in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |