quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman zich voelt.![]()

was nog niet gemeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef sjimz het volgende:
Pardo kan trouwens naar Panathinaikos (weet niet of dat al in dit topic vermeld was)

Die bekijkt het denk van de positieve kant!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:

"Ja, haha, zo gaat dat nou in de voetballerij. Slechte, waardeloze kuttrainers vertel je stiekem niet alle dingen zodat hij weggaat. Haha."quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:

Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:

Niet overdrijven hequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Dacht ik ook al aan ja, met z'n tyfuskop maar steeds melden dat het ONMOGELIJK is om goede spelers te halen voor Feyenoord
Erwin :![]()
![]()

Dat was het toen misschien ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Dacht ik ook al aan ja, met z'n tyfuskop maar steeds melden dat het ONMOGELIJK is om goede spelers te halen voor Feyenoord
![]()

Lees die domme quote eens op www.vi.nl bij Feyenoord.quote:
Koeman had met z'n vuist op tafel moeten rammen dat ie niet wilde werken met rotzooi als Kolkka en Huysegems maar minstens 3 goede spelers erbij wou.quote:Dat was het ook. Zie ook Gullit. Dat het management toen niet met deze ideeen is gekomen kan je Koeman niet verwijten.

Hallo, je hebt het over Koeman. Die kon alleen maar lachen, hij werd volgens mij nooit serieus genomen in het Maasgebouw daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lees die domme quote eens op www.vi.nl bij Feyenoord.
[..]
Koeman had met z'n vuist op tafel moeten rammen dat ie niet wilde werken met rotzooi als Kolkka en Huysegems maar minstens 3 goede spelers erbij wou.

Jij weet toch helemaal niks van wat er zich heeft afgespeeld? Er was veel meer gaande dan wij weten hoor. Daarbij is het dan alsnog de schuld van het management omdat ze blijkbaar wel konden maar niet wilde ofzo? Wat had Koeman moeten doen als hem gezegd wordt dat er geen geld is? Koeman is geen financieel wonder die even wat investeringsplannen op tafel legt hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lees die domme quote eens op www.vi.nl bij Feyenoord.
[..]
Koeman had met z'n vuist op tafel moeten rammen dat ie niet wilde werken met rotzooi als Kolkka en Huysegems maar minstens 3 goede spelers erbij wou.

Idd, was een ideaal stootkussen voor Bosz etc.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het over Koeman. Die kon alleen maar lachen, hij werd volgens mij nooit serieus genomen in het Maasgebouw daar.

Wat denk jij dan, dat Koeman toendertijd goede spelers heeft tegengehouden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef Malibu-06 het volgende:
![]()

Niet alleen, wel voor 60 %. Het was voor Koeman geen onmogelijke taak om Europees voetbal te behalen met deze selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef SteveBallmer het volgende:
Feyenoord heeft gewoon een rampseizoen achter de rug in alle opzichten; sportief, financieel en bestuurlijk. Dat kan je echt niet alleen aan Koeman ophangen, veel te makkelijk.

Nee, hij was niet ambitieus genoeg en legde zich er maar bij neer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat Koeman toendertijd goede spelers heeft tegengehouden?![]()

Geen onmogelijke taak maar de malaise in de club (op alle gebied) kwam met name tot uiting op het veld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Het was voor Koeman geen onmogelijke taak om Europees voetbal te behalen met deze selectie.

Geloof ik helemaal niks van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, hij was niet ambitieus genoeg
Als Koeman tegen het bestuur zegt ik wil drie nieuwe spelers en het bestuur zegt nee, wat moet ie dan? Stennis schoppen en op zijn kop gaan staan of roeien met de riemen die hij heeft.quote:en legde zich er maar bij neer.

Hij kost 6 miljoen ofzo? Zonder doorverkoopwaarde?quote:

hoop dat er nog een transfer op de ICT afdeling staat te gebeuren danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Het staat nog steeds niet op feyenoord.nl hoor.. Het is één grote HOAX..![]()
Toch Luni??

Wat dat betreft geef ik je gelijk ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij kost 6 miljoen ofzo? Zonder doorverkoopwaarde?

Dat zal vast wel, het zal ook wel storm lopen met mensen die alsnog een seizoenskaart aan willen schaffen, maar die mogen van mij echt weg blijven!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef koningdavid het volgende:
Wordt Jorien nu ook weer Feyenoordfan met deze aankopen?

Verkoop stop zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, het zal ook wel storm lopen met mensen die alsnog een seizoenskaart aan willen schaffen, maar die mogen van mij echt weg blijven!

Die zitten er met het weerbericht ook wel eens naast hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef PyTh het volgende:
Het staat ook op NOS Teletekst vermeld dus het zal wel kloppen.

Tja, inkomsten zat bij Feyenoord. Good thinking.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Luni het volgende:
die mogen van mij echt weg blijven!

quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die zitten er met het weerbericht ook wel eens naast hoor.

Gaat het niet om.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Tja, inkomsten zat bij Feyenoord. Good thinking.

Het zal best rond komen, maar ik geloof het pas als het op Feyenoord.nl staat. Makaay zou volgens het Sportjournaal 3 weken geleden al komen. Ik was gewoon sceptisch, we werden bestookt met allerlei namen, maar geen 1 had z'n handtekening nog gezet., maar ik begin er nu wel vertrouwen in te krijgen dat we wel eens een mooi seizoen tegemoed kunnen gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Het staat nog steeds niet op feyenoord.nl hoor.. Het is één grote HOAX..![]()
Toch Luni??

Maar stel dat ie komt, dan waren ze er toch wel verdomde snel bij. Ze wisten iig dat er wat speelde, itt tot welke andere nieuwsbron dan ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Het zal best rond komen, maar ik geloof het pas als het op Feyenoord.nl staat. Makaay zou volgens het Sportjournaal 3 weken geleden al komen. Ik was gewoon sceptisch, we werden bestookt met allerlei namen, maar geen 1 had z'n handtekening nog gezet., maar ik begin er nu wel vertrouwen in te krijgen dat we wel eens een mooi seizoen tegemoed kunnen gaan.

Zou mooi zijn als Feyenoord weer aansluiting weet te vinden bij de top, Want daar hoor Feyenoord gewoon thuis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Luni het volgende:
[..]
maar ik begin er nu wel vertrouwen in te krijgen dat we wel eens een mooi seizoen tegemoed kunnen gaan.

Pakken wat je pakken kan lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Keltie het volgende:
Gaat het niet om.

Linkerrijtje moet iig mogelijk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef twentemeisje het volgende:Gio
Nu Makaay nog en het kan wel eens een mooi seizoen worden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |