Lijkt me een aardig duo voorin, Rigters en Slory ondanks dat het ook wel makkelijk is als je een aanspeelpunt (Koevermans) voorin hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Snatsie het volgende:
Rigters heeft toch een clausule in zijn contract staan dat hij voor een paar ton weg mag? Waarom niet proberen? Kost haast niets, en laat leuke dingen zien op het EK.
Dat vind ik nog net iets te voorbarig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord wordt veels te sterk op deze manier.
Dat wordt vast en zeker een strijd tussen vier clubs, denk ik. Wel weer leuk opzich.
Jazeker, maar er moet ook iemand linksback spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat Gio als controlerende middenvelder zou kunnen spelen??
------------------Gio--------------------
Lucius-------------------------Drenthe
--------------Guzman------------------
?
Dan moeten ze die kopen. En niet Gio of Drenthe verneuken op de back positie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jazeker, maar er moet ook iemand linksback spelen.
-Makaayquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Maargoed...
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Who's next?
Gaan ze een Chinook laten landen met de opendag ofzo?
Kan je die stift niet eens ergens plaatsen in een plek waar bij jou de zon nooit schijnt? Of in je oogbal? Doe er iets leuks mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Ik heb mun stift weer gevonden.
Hier wordt ik zo moe van, voorlopig hebben alleen Bruins en Slory getekend en de rest nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Maargoed...
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Who's next?
Gaan ze een Chinook laten landen met de opendag ofzo?
Leuk, maar , ze zijn bezig de selectie aan het inkrimpen........quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Snatsie het volgende:
Rigters heeft toch een clausule in zijn contract staan dat hij voor een paar ton weg mag? Waarom niet proberen? Kost haast niets, en laat leuke dingen zien op het EK.
"Het is maar dat we al die joden hebben gehaald. Anders kwamen we er nooit meer bovenop."quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord supporters moeten eigenlijk wat meer gaan pikken. Anders komen we er nooit bovenop.
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet Feijenoord met Kovac? Over onhaalbare en niet interessante spelers gesproken.
Hij is niet Nederlands. En buitenlanders hoeven we niet meer volgens mij, eigen volk eerstquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.
Hij komt van Juventus, dús is hij goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.
Heb ik toch wel kijk op het spelletje, hè.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef EnactedChaos het volgende:
Er wordt heel specifiek op posities gezocht en ik ben ook wel blij te lezen dat er dus echt naar een VM wordt gekeken en dat Lucius dus daar in feite niet voor in aanmerking komt. Verder worden dus een CV, LB en een spits gezocht.
Precies. Verhuren of anders een kans geven, dan wel op de bank zetten als invaller. Absoluut niet wegdoen. Ik vind het ook wel jammer dat Ghaly een paar seizoenen geleden is vertrokken. Daar hadden we echt veel aan kunnen hebben.quote:En Derijck zou ik nog zeker niet weg doen trouwens, 1 van de weinige verdedigende middenvelders in de selectie en de keren dat ie op die positie mocht spelen heeft ie niet slecht gedaan dacht ik. Hoop dat Bert m nog wel een kans geeft en anders verhuren, zeker niet verkopen.
Daar was ik dus echt fan vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:28 schreef Happel het volgende:
Precies. Verhuren of anders een kans geven, dan wel op de bank zetten als invaller. Absoluut niet wegdoen. Ik vind het ook wel jammer dat Ghaly een paar seizoenen geleden is vertrokken. Daar hadden we echt veel aan kunnen hebben.
Ik heb al alles met die stift gedaan, maar hier strepen geeft me de meeste voldoening.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je die stift niet eens ergens plaatsen in een plek waar bij jou de zon nooit schijnt? Of in je oogbal? Doe er iets leuks mee.
Op de een of andere manier kon ik het van m hebben. Hij deed echt fantastische dingen met een bal, uit het niets. Iedereen had dan zoiets van... huhquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Ghaly was idd in potentie een topvoetballer, maar wat een kutmentaliteit (zowel buiten als op het veld)
Remember Ferencvaros uit? Om te huilen was dat
Ik heb hier een touw kan je daar niet aan gaan hangen ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb al alles met die stift gedaan, maar hier strepen geeft me de meeste voldoening.
viquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Kadoc het volgende:
Waar komt het gerucht Landzaat nu weer vandaan?
Ach, het is toch wel een grappig plaatje, verder niks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin dus, aangezien Feyenoord dus wel degelijk riemen schijnt te hebben.
Er heeft nog niemand getekend hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord wordt veels te sterk op deze manier.
Dat wordt vast en zeker een strijd tussen vier clubs, denk ik. Wel weer leuk opzich.
Heb je in je eigen topic ook "Maduro en Babelquote:
Kut bestuurquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef iank het volgende:
Hofland is dus toch nog niet zo zeker..
De transfer van Kevin Hofland naar Feyenoord zit nog allerminst in een afrondende fase. Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers inmiddels wel een bod bij VfL Wolfsburg neergelegd, maar vooralsnog weigert de Duitse club om over een transfer van de Limburger te onderhandelen.
Over de hoogte van het geboden bedrag is weinig bekend. Wel liet Hofland eerder deze week al merken het helemaal geen gekke gedachte te vinden om komend seizoen voor de stadionclub uit te komen, wat overigens tegen het zere been van Wolfsburg-trainer Felix Magath was, die het geflirt van de 28-jarige centrale verdediger met Feyenoord maar moeilijk kon waarderen.
Maandag meldde het Duitse Wolfsburger Allgemeinen Zeitung nog dat de transfer al zo goed als afgerond was. Feyenoord zou het nog tot medio 2008 lopende contract van de zevenvoudig international afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro. Of deze hoogte ook overeenstemt met het bod wat de club van trainer Bert van Marwijk aan Wolfsburg heeft doorgegeven, is niet bekend.
bron: voetbalzone.nl
Ben jij soms vakkie-W.quote:
quote:Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers inmiddels wel een bod bij VfL Wolfsburg neergelegd, maar vooralsnog weigert de Duitse club om over een transfer van de Limburger te onderhandelen.
Betrouwbare site?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Crespo09 het volgende:
Staat net op FR12.nl
Kevin Hofland zo goed als binnen
EXCLUSIEF - Kevin Hofland is zo goed als binnen. Zo wist iemand uit het bestuur van Feyenoord ons te melden. De aanvoerder van VfL Wolfsburg zal binnenkort in De Kuip een contract tekenen. Ons is nog niet bekend voor hoelang de voormalig PSV’er in Rotterdam te bewonderen zal zijn.
De verdediger kwam eerder uit voor Fortuna Sittard toen Bert van Marwijk daar trainer was. Daarna vertrok de geboren Brunssummer naar Eindhoven en speelde daar vier seizoenen voor PSV. Sinds 2004 staat hij onder contract bij het Duitse Wolfsburg, dat dit seizoen met de hakken over de sloot in de Bundesliga bleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |