Lijkt me een aardig duo voorin, Rigters en Slory ondanks dat het ook wel makkelijk is als je een aanspeelpunt (Koevermans) voorin hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Snatsie het volgende:
Rigters heeft toch een clausule in zijn contract staan dat hij voor een paar ton weg mag? Waarom niet proberen? Kost haast niets, en laat leuke dingen zien op het EK.
Dat vind ik nog net iets te voorbarig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord wordt veels te sterk op deze manier.
Dat wordt vast en zeker een strijd tussen vier clubs, denk ik. Wel weer leuk opzich.
Jazeker, maar er moet ook iemand linksback spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat Gio als controlerende middenvelder zou kunnen spelen??
------------------Gio--------------------
Lucius-------------------------Drenthe
--------------Guzman------------------
?
Dan moeten ze die kopen. En niet Gio of Drenthe verneuken op de back positie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jazeker, maar er moet ook iemand linksback spelen.
-Makaayquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Maargoed...
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Who's next?
Gaan ze een Chinook laten landen met de opendag ofzo?
Kan je die stift niet eens ergens plaatsen in een plek waar bij jou de zon nooit schijnt? Of in je oogbal? Doe er iets leuks mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Ik heb mun stift weer gevonden.
Hier wordt ik zo moe van, voorlopig hebben alleen Bruins en Slory getekend en de rest nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Maargoed...
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Who's next?
Leuk, maar , ze zijn bezig de selectie aan het inkrimpen........quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Snatsie het volgende:
Rigters heeft toch een clausule in zijn contract staan dat hij voor een paar ton weg mag? Waarom niet proberen? Kost haast niets, en laat leuke dingen zien op het EK.
"Het is maar dat we al die joden hebben gehaald. Anders kwamen we er nooit meer bovenop."quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord supporters moeten eigenlijk wat meer gaan pikken. Anders komen we er nooit bovenop.
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet Feijenoord met Kovac? Over onhaalbare en niet interessante spelers gesproken.
Hij is niet Nederlands. En buitenlanders hoeven we niet meer volgens mij, eigen volk eerstquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.
Hij komt van Juventus, dús is hij goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.
Heb ik toch wel kijk op het spelletje, hè.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef EnactedChaos het volgende:
Er wordt heel specifiek op posities gezocht en ik ben ook wel blij te lezen dat er dus echt naar een VM wordt gekeken en dat Lucius dus daar in feite niet voor in aanmerking komt. Verder worden dus een CV, LB en een spits gezocht.
Precies. Verhuren of anders een kans geven, dan wel op de bank zetten als invaller. Absoluut niet wegdoen. Ik vind het ook wel jammer dat Ghaly een paar seizoenen geleden is vertrokken. Daar hadden we echt veel aan kunnen hebben.quote:En Derijck zou ik nog zeker niet weg doen trouwens, 1 van de weinige verdedigende middenvelders in de selectie en de keren dat ie op die positie mocht spelen heeft ie niet slecht gedaan dacht ik. Hoop dat Bert m nog wel een kans geeft en anders verhuren, zeker niet verkopen.
Daar was ik dus echt fan vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:28 schreef Happel het volgende:
Precies. Verhuren of anders een kans geven, dan wel op de bank zetten als invaller. Absoluut niet wegdoen. Ik vind het ook wel jammer dat Ghaly een paar seizoenen geleden is vertrokken. Daar hadden we echt veel aan kunnen hebben.
Ik heb al alles met die stift gedaan, maar hier strepen geeft me de meeste voldoening.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je die stift niet eens ergens plaatsen in een plek waar bij jou de zon nooit schijnt? Of in je oogbal? Doe er iets leuks mee.
Op de een of andere manier kon ik het van m hebben. Hij deed echt fantastische dingen met een bal, uit het niets. Iedereen had dan zoiets van... huhquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Ghaly was idd in potentie een topvoetballer, maar wat een kutmentaliteit (zowel buiten als op het veld)
Remember Ferencvaros uit? Om te huilen was dat
Ik heb hier een touw kan je daar niet aan gaan hangen ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb al alles met die stift gedaan, maar hier strepen geeft me de meeste voldoening.
viquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Kadoc het volgende:
Waar komt het gerucht Landzaat nu weer vandaan?
Ach, het is toch wel een grappig plaatje, verder niks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin dus, aangezien Feyenoord dus wel degelijk riemen schijnt te hebben.
Er heeft nog niemand getekend hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord wordt veels te sterk op deze manier.
Dat wordt vast en zeker een strijd tussen vier clubs, denk ik. Wel weer leuk opzich.
Heb je in je eigen topic ook "Maduro en Babelquote:
Kut bestuurquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef iank het volgende:
Hofland is dus toch nog niet zo zeker..
De transfer van Kevin Hofland naar Feyenoord zit nog allerminst in een afrondende fase. Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers inmiddels wel een bod bij VfL Wolfsburg neergelegd, maar vooralsnog weigert de Duitse club om over een transfer van de Limburger te onderhandelen.
Over de hoogte van het geboden bedrag is weinig bekend. Wel liet Hofland eerder deze week al merken het helemaal geen gekke gedachte te vinden om komend seizoen voor de stadionclub uit te komen, wat overigens tegen het zere been van Wolfsburg-trainer Felix Magath was, die het geflirt van de 28-jarige centrale verdediger met Feyenoord maar moeilijk kon waarderen.
Maandag meldde het Duitse Wolfsburger Allgemeinen Zeitung nog dat de transfer al zo goed als afgerond was. Feyenoord zou het nog tot medio 2008 lopende contract van de zevenvoudig international afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro. Of deze hoogte ook overeenstemt met het bod wat de club van trainer Bert van Marwijk aan Wolfsburg heeft doorgegeven, is niet bekend.
bron: voetbalzone.nl
Ben jij soms vakkie-W.quote:
quote:Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers inmiddels wel een bod bij VfL Wolfsburg neergelegd, maar vooralsnog weigert de Duitse club om over een transfer van de Limburger te onderhandelen.
Betrouwbare site?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Crespo09 het volgende:
Staat net op FR12.nl
Kevin Hofland zo goed als binnen
EXCLUSIEF - Kevin Hofland is zo goed als binnen. Zo wist iemand uit het bestuur van Feyenoord ons te melden. De aanvoerder van VfL Wolfsburg zal binnenkort in De Kuip een contract tekenen. Ons is nog niet bekend voor hoelang de voormalig PSV’er in Rotterdam te bewonderen zal zijn.
De verdediger kwam eerder uit voor Fortuna Sittard toen Bert van Marwijk daar trainer was. Daarna vertrok de geboren Brunssummer naar Eindhoven en speelde daar vier seizoenen voor PSV. Sinds 2004 staat hij onder contract bij het Duitse Wolfsburg, dat dit seizoen met de hakken over de sloot in de Bundesliga bleef.
Vroeger hadden ze het vaak ook nog bij het rechter eind. De laatste tijd hebben zitten ze er steeds vaker naast.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Crespo09 het volgende:
het lijken wel concurrenten rijnmond tegen feyenoord sites telkens zeg Rijnmond wat anders
Feijenoord gaat ook echt aan een jochie van 16 met een eigen site vertellen dat de deal bijna rond is. Tyft toch op, joh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:55 schreef Crespo09 het volgende:
ja me vriend werkt daar en heeft contact met Feyenoord zelf gezien en gehoort
die gozer is meer een kennis en die mag (hij mij ook) en die is 24 dus weet niet wat je lult met 16quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord gaat ook echt aan een jochie van 16 met een eigen site vertellen dat de deal bijna rond is. Tyft toch op, joh.
en hij si niet de enige die daar werkt pikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord gaat ook echt aan een jochie van 16 met een eigen site vertellen dat de deal bijna rond is. Tyft toch op, joh.
Oh, pik. Dan is het een 24-jarig jochie die daar 'werkt' (krijgen ze betaald dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
en hij si niet de enige die daar werkt pik
Het was dan ook een groot succes dat topic. Huiliequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
patrick dr is een nieuw topic voor je. Kan je Maduro fijn kraken!!
WTF doet Maruro op het EK-21
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Who's next?
Als gesloten word kan ik het ook niet helpen he, stronthoopquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het was dan ook een groot succes dat topic. Huilie
Gast, ga je site ergens anders spammen. Serieus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Crespo09 het volgende:
Staat net op FR12.nl
Kevin Hofland zo goed als binnen
EXCLUSIEF - Kevin Hofland is zo goed als binnen. Zo wist iemand uit het bestuur van Feyenoord ons te melden. De aanvoerder van VfL Wolfsburg zal binnenkort in De Kuip een contract tekenen. Ons is nog niet bekend voor hoelang de voormalig PSV’er in Rotterdam te bewonderen zal zijn.
De verdediger kwam eerder uit voor Fortuna Sittard toen Bert van Marwijk daar trainer was. Daarna vertrok de geboren Brunssummer naar Eindhoven en speelde daar vier seizoenen voor PSV. Sinds 2004 staat hij onder contract bij het Duitse Wolfsburg, dat dit seizoen met de hakken over de sloot in de Bundesliga bleef.
Daar heeft Feyenoord een handje vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Zuiverloon erg sterk vandaag, misschien toch een blunder geweest om die weg te doen...
Wilde niet op rechtsback bij Feyenoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Zuiverloon erg sterk vandaag, misschien toch een blunder geweest om die weg te doen...
Hij heb niks te willenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wilde niet op rechtsback bij Feyenoord
Hij wilde daarom weg en is ook vertrokken om vervolgens bij Heerenveen weer op de rechtsback-positie te spelen.quote:
Best wel ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord een handje van![]()
Neen, Feyenoord moest verkopen want er was geen geld. Vlak erna wordt Kuyt verkocht en halen ze een vervanger voor 1,5 keer zoveel geld.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef BobbyHill het volgende:
Daar kon Feyenoord weinig aan doen. Zuiverloon wilde zelf weg.
Niet dus. Zuiverloon wilde weg. Hij moest niet weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neen, Feyenoord moest verkopen want er was geen geld. Vlak erna wordt Kuyt verkocht en halen ze een vervanger voor 1,5 keer zoveel geld.
Het beste hadden ze hem gewoon verhuurd aan Heerenveen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet dus. Zuiverloon wilde weg. Hij moest niet weg.
Maar Feyenoord wilde hem ook niet echt. Hij zat pas één jaar bij het eerste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet dus. Zuiverloon wilde weg. Hij moest niet weg.
Mwoah, ik vind hem niet zo bijzonder. Met Tiendalli heb je een gelijkwaardige speler lopen. Dat is er alleen, net zoals bij zoveel spelers afgelopen seizoen, niet uitgekomen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het beste hadden ze hem gewoon verhuurd aan Heerenveen.
Gelijkwaardig, maar duurder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem niet zo bijzonder. Met Tiendalli heb je een gelijkwaardige speler lopen. Dat is er alleen, net zoals bij zoveel spelers afgelopen seizoen, niet uitgekomen.
Andere verschil is dat we geloof ik 1,2 miljoen ofzo aan die gast besteed hebben en hij bovendien last had van 'Kuip-angst', iets waar Zuiverloon als jeugdspeler minder gauw last van zou hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem niet zo bijzonder. Met Tiendalli heb je een gelijkwaardige speler lopen. Dat is er alleen, net zoals bij zoveel spelers afgelopen seizoen, niet uitgekomen.
Ook de mensen bij de medische keuring waren dus incompetent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
en hij bovendien last had van 'Kuip-angst'
Dat vind ik zo een gezeik, 'Kuip-angst'. Wie heeft dat woord in godsnaam bedacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Andere verschil is dat we geloof ik 1,2 miljoen ofzo aan die gast besteed hebben en hij bovendien last had van 'Kuip-angst', iets waar Zuiverloon als jeugdspeler minder gauw last van zou hebben.
Wat een lol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef w00h00 het volgende:
'Komst Hofland naar Feyenoord moeilijk'
Feyenoord mag dan een bod hebben uitgebracht op Kevin Hofland, de kans lijkt klein dat de verdediger ook daadwerkelijk komt.
Volgens RTV Rijnmond weigert VfL Wolfsburg te praten met Feyenoord over een transfer van Hofland. In de Duitse media werd nog gesproken dat er een akkoord lag over een afkoopsom van vier miljoen euro. Maar dat lijkt (nog) niet aan de orde.
Hofland is wel te porren voor een terugkeer op de Nederlandse velden. Maar de verdediger heeft in een eerder stadium gezegd pas met de Rotterdammers om de tafel te gaan als de clubs er met elkaar uit zijn.
De opmerkingen van Hofland schoten Wolfsburg-trainer Felix Magath in het verkeerde keelgat. De coach was niet te spreken over de openlijke flirt met Feyenoord.
![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk gewoon dat er geen 4 milj. is geboden dooe Feyenoord.
Drenthequote:Royston Drenthe is op het EK onder 21 tot nu toe het meest gewilde object van de internationale voetbalscouts. Dat leidde al tot vele geruchten en daadwerkelijke interesse. In een interview met Voetbal International liet hij weten bij Feyenoord te willen blijven. 'Feyenoord is een geweldige club, mijn club. Ik ben nog steeds ontzettend trots dat ik er mag spelen. [..] Ik wil ook nog helemaal niet weg bij Feyenoord. Ik lees dat er interesse is, maar ik heb nog een contract tot 1 juli 2011. In De Kuip ben ik nog lang niet klaar.'
Zijn zaakwaarnemer Andre Wasiman was minder uitgesproken in datzelfde VI. 'Zeker 15 clubs hebben zich gemeld voor Royston. En het zijn geen kleine clubs. Na het EK ga ik met Royston het een en ander op een rij zetten. De beslissing is aan hem. Oke, hij heeft een contract tot 2011, maar Feyenoord kan nu veel geld voor hem krijgen. Heel veel zal dus afhangen van de financiën, maar vooral van wat Royston zelf wil.'
quote:Volgens de Franse krant L'Equipe staat de Braziliaanse verdediger Rafael Schmitz in de belangstelling van Feyenoord. De 26-jarige centrale verdediger komt momenteel uit voor het Franse Lille. Hij is toe aan een nieuwe uitdaging. Volgens L'Equipe staat hij in de belangstelling van Feyenoord en het Portugese Benfica. Het lijkt echter niet voor de hand te liggen dat Feyenoord Rafael Schmitz zal aantrekken als de transfer van Hofland doorgaat.
quote:PSV en Ajax hebben ook vandaag geen akkoord kunnen bereiken over de transfer van Kenneth Perez. Ajax technisch directeur Martin van Geel liet zojuist weten een hard hoofd te hebben in het alsnog rondkomen van de transfer. Ajax heeft wel al een akkoord met Feyenoord, maar Perez heeft een voorkeur voor PSV.
Of een transfer van Perez naar Feyenoord nog een optie wordt is de vraag. Van Marwijk liet al weten dat Perez dan wel een heel goed verhaal moet hebben, omdat hij alleen spelers wil die graag naar Feyenoord willen.
Allemaal een spelletje. Drenthe wilt zoveel mogelijk verdienen. En Feyenoord wil zoveel mogelijk voor hem krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Drenthe![]()
Zaakwaarnemers![]()
![]()
[..]
[..]
Mag ik mijn stift gebruiken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maximaal 2.5 miljoen, anders niet.
Om het even op te sommen, we hebben dus interesse in;
- Hofland
- Van Bronckhorst
- Makaay
- Koevermans
- Perez (al hoeft Van Marwijk hem wellicht niet meer)
- De Cler
- Landzaat
- Obodai
- Linz
- Schmitz
- Mosquera
- Neicer Reasco
- Diaz
- Medina
- Bravo
Uiteindelijk stapt alleen Obodai uit de heli, vrees ik.![]()
Jij misschien, ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Allemaal een spelletje. Drenthe wilt zoveel mogelijk verdienen. En Feyenoord wil zoveel mogelijk voor hem krijgen.
Wanneer hij een perfect bod krijgt, is ie weg.
Kijk maar naar Sneijder, die wilde ook persé eerst kampioen worden met Ajax. En nu staat ie ineens te popelen om weg te gaan.
En ik geef ze geen ongelijk. Jij en ik zouden precies hetzelfde doen.
Je kan in een voetbalcarriere omgeveer 10 jaar een topsalaris verdienen. Kan je hier 12,13 of 14 jaar van maken, is de keus vlug gemaakt.
Of 2 ton per jaar verdienen, of 2 milj.
Wat dat betreft heb je wel gelijk. Ik denk dat de meeste zaakwaarnemers er zitten voor hun eigen bankrekening.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij misschien, ik niet.
Of je nou 10 miljoen of 100 miljoen hebt, je krijgt het toch niet op...
Maar waar mijn boosheid vandaan komt is dat zo'n paardelul voor zichzelf zit te lullen. Zonder volgens mij met Drenthe gesproken te hebben. Dat is toch alle gekheid op een stokje. Drenthe zegt dat ie graag blijft en dat komt zo'n klojo erover heen met zo'n toon van dat zullen we allemaal nog wel eens zien. Oftewel, ik bepaal wat er gebeurt. En dan ook nog net doen alsof het in het belang van Feyenoord is. Ik zou meteen iemand anders nemen als ik dit zou lezen, echt waar. Die lag er meteen uit.
Wat een tyfusvolk zeg![]()
Ik heb mijn vader ook als zaakwaarnemer, maar ik verdien nu niet bepaald veel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je wel gelijk. Ik denk dat de meeste zaakwaarnemers er zitten voor hun eigen bankrekening.
Kan je beter bv je vader als zaakwaarnemer gebruiken.
Maar misschien wel een prettige samenwerking.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader ook als zaakwaarnemer, maar ik verdien nu niet bepaald veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |