abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50817307
FoK! Dieetclub #172

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld. Zie ook Dames van de dieettopics, kom eens hier?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 13:03:18 #2
43556 miss_dynastie
pi_50817338
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
korte versie:
aanvulling: mn collega's houden dus vol dat ik mn vakantie verplaatst heb terwijl dat niet zo is
Oi... fijne collega's dan ook
pi_50817355
Poeh wat gaan jullie hard zeg!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:04:14 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_50817374
Ik ben weer afgevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50817437
ik ga zo even proberen om een smoothie te maken in mijn blender
pi_50817478
en daar we weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 13:09:11 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50817531
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik ben weer afgevallen
Foei!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:12:11 #8
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50817627
Ik sta al 2 weken op hetzelfde gewicht. Maar aangezien ik al 3 weekenden ongezond geleefd heb, valt me dit mee..
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50817768
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik ben weer afgevallen
jij bent gek
Ja doei.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:20:47 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50817873
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij bent gek
Nee hoor

Vies praatje: Nu ik mijn plas moet opvangen die 48 uur, kan ik er niets aan doen dat je dat soms ruikt. Mijn plas van net ruikt behoorlijk zout, is dat normaal?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50817910
Ja
Urine is ook behoorlijk zout geloof ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 13:22:37 #12
13151 crew  Rewimo
pi_50817930
Er zitten zouten in je urine, dus dat kan best lijkt me. Zal ook wel afhangen van wat je hebt gegeten en vooral hoeveel je hebt gedronken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:34:15 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_50818285
Mensenlief, ik zou het zo over mijn patat kunnen gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50818343
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Mensenlief, ik zou het zo over mijn patat kunnen gooien
ehm.. iew
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50818399
tvp
It is your friends who make your world!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:42:10 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_50818592
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Tangarine het volgende:

[..]

ehm.. iew
OK ok, je patat wordt er wat vies en klef van enzo, maar het was zout genoeg

Maarja, ik hoop in ieder gevall dat die anderhalve kilo er snel weer aanzit, want dat is sinds vrijdag toen ik thuiskwam van het ziekenhuis eraf gegaan en ik weet gewoon dat het slecht is op dit moment.

Hell yeah, Schweitzer zegt niet voor niets dat ik niet verder af mag vallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 13:45:18 #17
13151 crew  Rewimo
pi_50818708
En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
pi_50820757
Het gaat me hier toch een partij hozen ineens
pi_50820850
Afvallen en vakanie...
Hoe gaan jullie daar mee om?
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_50820989
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
proberen zoveel mogelijk het normale ritme te houden
pi_50821055
quote:
Afvallen en vakanie...
Nou...
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie, maar ben wel veel meer thuis dan normaal.
Dan heb ik dus meer tijd om gezond te koken en eten we vaker gezond.
Ook heb ik dan meer tijd om te sporten, dus sport ik ook nog eens meer

Oja, en ik drink meer rosé

Faat: toffe actie van weggooien als je het anders had opgegeten.

in zo'n situatie had ik het wrs goed dicht gemaakt en daarna thuis aan Maarten opgevoerd
pi_50821088
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef octopussy het volgende:
Het gaat me hier toch een partij hozen ineens
Hier ook, inclusief flink onweer
En de kat gaat dan op het balkon zitten, want dat is tof in de regen
pi_50821117
quote:
Afvallen en vakanie...
Op vakantie ben je niet in normale ritme maar probeer toch op te letten wat je eet. Vaak ben je ook op pad als je wilt lunchen. Ik neem dan altijd broodjes mee en neem van thuis wat sultana's mee. Maar goed, ik hoef niet perse wat op mijn brood . Het ligt er ook aan wat voor soort vakantie je gaat doen .
pi_50821152
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou...
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie, maar ben wel veel meer thuis dan normaal.
Dan heb ik dus meer tijd om gezond te koken en eten we vaker gezond.
Ook heb ik dan meer tijd om te sporten, dus sport ik ook nog eens meer

Oja, en ik drink meer rosé

in zo'n situatie had ik het wrs goed dicht gemaakt en daarna thuis aan Maarten opgevoerd
Ja, deze zomer heb je geen excuus wat betreft niet meegaan met zwemmen hoor!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50821175
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook, inclusief flink onweer
En de kat gaat dan op het balkon zitten, want dat is tof in de regen
Is het wel een kat? Die kat van ons moest altijd zo snel mogelijk naar binnen.
pi_50821289
Ik ben ook weer thuis..

Ik ben vorige week mijn contactlens kwijtgeraakt, en nu is het pootje van mijn reservebril kapot, en misschien niet meer te repareren..
En aangezien nieuwe glazen een vermogen kostten, ben ik dus beperkt in de keuze van nieuwe monturen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50821369
quote:
Afvallen en vakanie...
Als ik op vakantie ga ga ik meestal naar warmere landen waar het fruit héérlijk is. Dat heeft dus tot gevolg dat ik veel fruit eet en minder snoep. Ik heb, als het warm is, ook helemaal geen behoefte aan snoep ofzo. Daarnaast loop/fiets/zwem ik veel en als je dat elke dag doet op vakantie moet de schade toch wel meevallen denk ik...
  maandag 25 juni 2007 @ 14:54:11 #28
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821425
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Pandorah het volgende:
Hebben we die weggooi discussie al niet eerder gehad?
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geen
discussie starten, ik gaf een tip. Kan altijd zijn dat iemand met een zak snoep of een doos drop zit
en gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen. Naar mijn idee heb je gewoon heel veel
aan dingen die je dan leest en als er maar 1 iemand is die denkt hey, ik gooi wat boven mijn aantal
toegestane caloriën van deze dag zit gewoon weg, dan vind ik het al tof dat ik heb kunnen helpen.

Alleen ging het zo dat ná mijn tip iedereen ineens ging posten hoe zonde het was om eten weg te
gooien waardoor ik het gevoel kreeg dat mijn tip regelrecht onderuit geschopt werd. En dat is nogal
frustrerend in een topic waarvan je denkt dat iedereen die er is graag wil afvallen, maar dat laatste
lijkt gewoon wel steeds meer en meer op de achtergrond te raken gezien sommige reacties hier
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Maar dat is toch ook niet structureel?
Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooien
vlak na mijn post plaatstte. Het leek er meer op dat je schreef, je had die drop gewoon moeten opeten.

Maar goed, tot zover mijn reacties. Ik blijf hopen op veel tips en steun bij het afvallen hier. Zelfs al moet
ik die met een lantarentje tussen alle geouwehoer zoeken. Voor zover ik iets "ontdek" en ineens bedenk
dat mij helpt bij het afvallen zal ik het ook blijven posten. De aanhouder wint zullen we maar zeggen en
dat lijkt me bij al onze (al dan niet geslaagde) pogingen om gewicht kwijt te raken een uitstekend motto
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 25 juni 2007 @ 14:56:32 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_50821512
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:

[..]

Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooien
vlak na mijn post plaatstte. Het leek er meer op dat je schreef, je had die drop gewoon moeten opeten.
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen (eten van andere mensen weggooien enzo) aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 14:56:44 #30
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821520
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Iemand die de essentie van mijn post heeft begrepen. Ik ben weer helemaal blij
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50821555
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geen
discussie starten, ik gaf een tip. Kan altijd zijn dat iemand met een zak snoep of een doos drop zit
en gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen. Naar mijn idee heb je gewoon heel veel
aan dingen die je dan leest en als er maar 1 iemand is die denkt hey, ik gooi wat boven mijn aantal
toegestane caloriën van deze dag zit gewoon weg, dan vind ik het al tof dat ik heb kunnen helpen.

Alleen ging het zo dat ná mijn tip iedereen ineens ging posten hoe zonde het was om eten weg te
gooien waardoor ik het gevoel kreeg dat mijn tip regelrecht onderuit geschopt werd. En dat is nogal
frustrerend in een topic waarvan je denkt dat iedereen die er is graag wil afvallen, maar dat laatste
lijkt gewoon wel steeds meer en meer op de achtergrond te raken gezien sommige reacties hier
[..]
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te geven . Of iemand er wat mee doet is een ander verhaal .
  maandag 25 juni 2007 @ 14:59:50 #32
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821620
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageer
Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwat

Misschien ligt het dan toch ook wat aan mij. Ik ben soms een heetgebakerd typje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50821644
heeft iemand wel eens het cambridge dieet gevolgd ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 25 juni 2007 @ 15:01:59 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_50821698
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:59 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwat

Misschien ligt het dan toch ook wat aan mij. Ik ben soms een heetgebakerd typje
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50821768
quote:
Afvallen en vakanie...
ben wonder boven wonder een kilo kwijtgeraakt in mn vakantie

maar komt omdat ik actief ben bezig geweest, genoeg heb gegeten hiervoor, en dus eigenlijk stiekem meer verbruikt heb dan gegeten blijkbaar

en da's fijn..

maar als ik op vakantie ben let ik niet op elk lekkerheidje dat naar binnengaat, maar zal ik nooit echt uitspatten, omdat ik dat thuis eigenlijk ook niet doe
Ja doei.
pi_50821832
Ik heb net een kiwi gehad
Ik heb trouwens een voorraad magnetronpopocorn in huis en wat me daarvan afhoudt is de eetmeter
Ik wéét dat ik dan de popcorn in moet vullen op de eetmeter en dat de eetmeter dan gaat zaniken over calorieën en vet en over natrium

Dus ik eet kiwi
(eigenlijk nog heel lekker ook )
  maandag 25 juni 2007 @ 15:05:15 #37
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821861
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:57 schreef Pandorah het volgende:
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te geven . Of iemand er wat mee doet is een ander verhaal .
Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeld

Ik ga er trouwens ook niet vanuit dat iedereen iets met tips doet, maar soms weet je het gewoon
even niet meer en dan vind ik het gewoon hartstikke fijn om tips te lezen. Alhoewel je het meeste
toch zelf eigenlijk wel weet zit er soms weleens iets tussen waar je écht wat aan hebt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 25 juni 2007 @ 15:07:25 #38
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821954
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef Troel het volgende:
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doen
Nou niet gaan overdrijven Troel. Neem nog wat mierzoete ranje ofzo, je suikerspiegel daalt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50821975
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
heeft iemand wel eens het cambridge dieet gevolgd ?
volgens mij doet iemand in het slank de zomer in topic dat dieet...
Ben alleen ff zijn naam kwijt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 15:08:59 #40
43556 miss_dynastie
pi_50822013
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef teigan het volgende:
Ik ben vorige week mijn contactlens kwijtgeraakt, en nu is het pootje van mijn reservebril kapot, en misschien niet meer te repareren..
En aangezien nieuwe glazen een vermogen kostten, ben ik dus beperkt in de keuze van nieuwe monturen..
Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?
pi_50822189
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Faat het volgende:

[..]

Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeld

Ik ga er trouwens ook niet vanuit dat iedereen iets met tips doet, maar soms weet je het gewoon
even niet meer en dan vind ik het gewoon hartstikke fijn om tips te lezen. Alhoewel je het meeste
toch zelf eigenlijk wel weet zit er soms weleens iets tussen waar je écht wat aan hebt
Ik vind het opzich wel een goeie tip. Als je iets terug legt in de klas heb je toch de neiging om steeds "nog maar één handje" te pakken. Ik wel in ieder geval. Zelfs een veiligheidskluis houd me er dan niet bij weg
Maar ik ben nu toch over naar niveau 4, en in plaats van naar de mc Donals te gaan om het te gaan vieren heb ik fruit gepakt. Ben toch wel best trots op mezelf
pi_50822567
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef Empathologica het volgende:

Maar ik ben nu toch over naar niveau 4, en in plaats van naar de mc Donals te gaan om het te gaan vieren heb ik fruit gepakt. Ben toch wel best trots op mezelf
Wop
pi_50822655
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?
Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..
pi_50822756
Bij Oprah nu, iets over eten. Welk eten je jong houd ofzoiets. Misschien wel interressant om even te kijken
En wel klote voor je zeg, teigan!
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 15:30:03 #45
43556 miss_dynastie
pi_50822799
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef teigan het volgende:

[..]

Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..
Jeuh, da's wel heel veel geld ja!
pi_50822856
en wie heeft hier S-vormige drollen?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:33:11 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_50822896
Als ik zo'm vormpje leg en goed mik ik wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50822908
Hahahaha!
Ik heb er nooit naar gekeken en ben het ook niet van plan te gaan doen
Volgens mij is het wel te 'voelen' of je genoeg vezels eet.. Voelen met je bips hè!
pi_50822976
En Oprah zie je echt af en toe zo kijken van: "ah man hou toch je kop "
pi_50823076
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
pi_50823201
Tvp...

Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
  maandag 25 juni 2007 @ 15:43:15 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_50823281
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 15:51:34 #53
13151 crew  Rewimo
pi_50823596
Ik heb in elk geval veel minder klachten van mijn spastische darm Maar niet minder diarree
pi_50823657
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
Tvp...

Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met eten of is dat juist alleen maar goed.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:55:07 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_50823728
Over lastig eten gesproken: ik heb ook wel eens een documentaire gezien over iemand die een beugel nam waardoor ze niet meer kon eten enzo om af te vallen. Dat lijkt me verschrikkelijk Gapen, als je een keer een nies moet. Nee, je kan dan echt niets meer dan vloeibaar grut drinken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50823763
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met eten of is dat juist alleen maar goed.
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
pi_50824473
Hehhe, de pijn zal echt wel heel snel weg zijn, het geneest zo snel van me tepel had ik na een dag ook geen last meer van, alleen als ik het bewoog. Maar ik word nu toch wel erg aangestoken door tongpiercings, misschien ideetje voor me verjaardag over paar maanden ^^ maar nu dwalen we weer af..

Ennnn straks als toetje niet eens vla of ijs ofzo, maar aardbeitjes met yoghurtijs
pi_50824601
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.

@Ymme:
Ik vind het wel stoer
Zomaar iets door je tong laten jassen
Ik zou nog wel eens een lippiercing willen, of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel )
Maar waarschijnlijk komt het er nooit van
pi_50824685
Ik dacht ook dat het er nooit van zou komen. Maar nu zit ik hier dan, met een iritante lange staaf in mijn tong. Ben blij is er een kortere in mag hoor
pi_50824728
@ Freecell, tragus?
Gehehe tongpiercings zijn zo gaaf. Zoenen met iemand die er 1 heeft is genieten!
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:22:51 #61
43556 miss_dynastie
pi_50824748
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel )
Ik heb even gevoeld bij mezelf , maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).

Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
pi_50824815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb even gevoeld bij mezelf , maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).

Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
Ik heb ook ooit een stapel (4) oorbellen boven door m'n oor gehad. Dat doet ongeveer net zo zeer als je er in knijpt en viel wel mee met schieten.

Tragus? geen idee
pi_50824882
Tragus

Wil ik ook ooit nog eens, maar d'r lopen veel zenuwen daar, en ik geloof wel in dat drukpunten gedoe.
(Ja en daarom laat ik een naald door me tepel jassen, zitten heeeulemaal geen zenuwen )
pi_50824929
Tragus heb ik ook. Deed dus helemaal geen pijn
  maandag 25 juni 2007 @ 16:31:54 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50825049
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
In het begin alleen echte diaree gehad bij het op gang komen van mijn darmen verder eigenlijk bijna niet en nu alleen bij ene dumping of als ik teveel kaas heb gegeten
  maandag 25 juni 2007 @ 16:33:50 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_50825112
Ik mag me woensdag bij de dietiste melden

Ben benieuwd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 16:35:32 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_50825164
Ik heb trouwens in elk oor twee gaatjes laten schieten. De tweede serie gaatjes heb ik na twee weken weer dicht laten groeien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 17:01:12 #68
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50825995
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50826595
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.
Mwoa het is niet alleen voeding, maar het wordt wel heftiger bij bepaalde voedingsmiddelen. 9 van de 10 keer heb ik hele heftige krampen als ik uit eten ben geweest en gek genoeg ook als ik bij mijn ouders eet.
Wat het precies triggert weet ik niet, maar ik heb er wel meer last van als ik zenuwachtig ben.
pi_50826833
Octopussy, mijn man heeft dat dus ook. Soms gaat het goed, en soms is alles er binnen een uur weer uit met veel krampen. Het lijkt niet te komen door gekruid eten (want wij eten best pittig) maar wel door koolsoorten en verder door stress enz. Raar eigenlijk, want echt 1 ding aanwijzen lukt niet!
Hopelijk wordt het beter na je operatie.

Hier gaat het wel lekker. Ik werk in een ziekenhuis (leerling-verpleegkundige) en daar ben ik de hele dag zo druk en aan het rennen dat ik de honger niet eens voel! Voordeel is bij ons de gezonde en niet zo dure kantine waar ik 's middags heerlijk rauwkost of soep met een broodje wegeet, dus nog gezond ook!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50827200
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef YPPY het volgende:
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
ik ben net met dus ook maar een nieuw montuur wezen uitzoeken, en morgen heb ik weer een bril...
Scheelt, want van de reservereservebril die ik nu opheb krijg ik nogal last van hoofdpijn en misselijkheid.. En ik moet morgen een portfolio inleveren, wat dus vanavond af moet
pi_50827266
Ik heb dat ook dat mijn darmen af en toe de weg kwijt zijn .
En dan uit zich op dat twee manieren:
  • Opgeblazen gevoel, veel lucht: als ik ui (behalve lente-ui), veel knoflook, prei of erg gekruid eet
  • Diarree (maar na 10 minuten is het ook meteen over) als ik te vet (creme freche valt hier ook onder) heb gegeten...
    En ik heb alleen uitgevonden om dit soort producten te vermijden, dan gaat het goed. Helaas gaat dat niet vet eten niet altijd goed, als je denkt gezond te eten zoals bij een Japans restaurant
  •   Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:43:50 #73
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827372
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 15:56 schreef ymme het volgende:
    Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
    Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
    Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
    Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
    Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
    Ik moet er niet aan denken Maar eh, misschien gaat het drinken makkelijker met een rietje
    pi_50827412
    Ik zit nu aan mijn milkshake. Eten gaat echt niet joh haha. Bijt elke keer op het staafje met kauwen, en dat doet pijn haha.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:46:11 #75
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827450
    Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
    pi_50827571

Is toch lief?
    Cadeautje voor jou!
    Jaina heeft net een fruitvliegje gevangen En dan heel stoer doen

(ook al een stuk of 10 bromvliegen, 2 muggen, een spin en een enorme mot )
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:52:12 #77
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827637
    Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
    pi_50828166
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Rewimo het volgende:
    En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
    Welke Dr. Schweitzer? .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      maandag 25 juni 2007 @ 18:12:02 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828300
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Welke Dr. Schweitzer? .
    De internist-endocrinoloog in Delft (o.a. Delft )
    Maar ik zal morgen zijn assistente wel spreken, hij zal er zelf wel niet zijn denk ik.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828319
    Tijger had laatst ook een mot gevangen.. Liep hij trots rond met de vleugels nog uit zijn bekkie hangend.. En toen bleek het beestje nog niet helemaal dood te zijn..
      maandag 25 juni 2007 @ 18:12:35 #81
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828320
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
    Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
    Ik zag het topic en ik was bijna bang dat een van de poezen er niet meer was
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828365
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef Troel het volgende:

[..]

De internist-endocrinoloog in Delft.
    Dave Schweitzer. . Hij is heel okay inderdaad.
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:15:13 #83
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828399
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo )
    Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828406
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:
    Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
    Foto's

Ik heb trouwens zelden last van mijn darmen, behalve als ik uit eten ben geweest. Ongeveer 2 uur na het eten floep ik er alles in één keer uit voorafgegaan door hevige buikkramp. 9 van de 10 keer dat ik uit eten ga overkomt me dat en het type restaurant maakt niets uit. Ik eb dat nooit als ik bij iemand thuis eet of met eten wat ik zelf heb klaargemaakt. Ik vraag me dus nog steeds af wat het verschil is tussen een restaurantkeuken en mijn eigen keuken Ik ga er maar vanuit dat 9 op de 10 restaurants niet allemaal onhygiënisch werken...
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_50828486
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo )
    Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
    . Nee, maar ik had het kunnen zijn inderdaad. .
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:22:34 #86
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828640
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828760
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
    Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.

Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:28:19 #88
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828858
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.

Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
    Nee, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook hemzelf nog maar een keer gezien heb. Ik moet morgen voor hem 48 uur urine inleveren (ow heerlijk, elke keer weer over je tengels heenpissen en weet ik veel wat en als je dunne poep hebt proberen de poep zo te richten dat het niet in je pies terecht komt) en bloed laten prikken. Pas half juli spreek ik hem dan weer in Delft, dan zijn de uitslagen er en gaan we kijken of alles ok is.

Maarre, jij hebt er duidelijk meer verstand van. Ben best wel benieuwd enzo.

Oja, en Nienke ken ik niet, maar ik zal eens gaan zoeken naar dat boek, want dat klinkt al wel interessant!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 25 juni 2007 @ 18:30:47 #89
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828931
    Hmm, dat boek zal voor mij helaas geen optie meer zijn, ik krijg geen grotere porties naar binnen en heb echt gewoon ook die tussendoortjes nodig. Maarja, het klinkt in ieder geval wel goed. Zal de link eens aan mijn ouders doorsturen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:34:35 #90
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829081
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:

Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
    pi_50829219
    Mja, dat boek gaat over het jojo-effect inderdaad en dat is weer wat anders. . Nienke heeft meerdere boeken geschreven, hoor. Ook over slechte eetgewoonten van kinderen bv.

http://www.wlsinfo.nl/index.htm
    Geen idee of je die link kent, maar daar kom je hun namen waarschijnlijk nog wel eens tegen.
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:39:47 #92
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829267
    Eh ja, zie post boven jou
    pi_50829322
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
    Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden. .

Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:44:30 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829434
    En heel dun
      maandag 25 juni 2007 @ 18:46:58 #95
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829508
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden. .

Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
    Leuk forum inderdaad
    Alleen word je zo snel herkent
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829536
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef Rewimo het volgende:
    En heel dun
    Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen. .
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:48:42 #97
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829559
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen. .
    Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829575
    trouwens dat liedje wat laatst hier stond van mika - big girl een vriendin van mij waar ik vanmiddag was daar heb ik die cd van geleend die heeft het hele album van mika leuke cd
    pi_50829609
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Troel het volgende:

Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
    Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangen

* Isabeau heeft net een lekkere witlofsalade op
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      maandag 25 juni 2007 @ 18:50:42 #100
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829611
    Klaagbaakgebeuren:

Speciaal zakje studentenhaver gehaald omdat nootjes goed zijn. Zitten er 12 nootjes in het zakje en de rest is rozijnen! Ja hallo mensen, rozijntjes zijn wel lekker, maar niet zo goed!. Dus ik zit nu nog met een zakje rozijnen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:51:20 #101
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829635
    Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet? Kom ik in september even bij je langs
      maandag 25 juni 2007 @ 18:51:48 #102
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829639
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangen

* Isabeau heeft net een lekkere witlofsalade op
    je kan best watjes in je wangen doen

Ik ga zo spaghetti maken En dan hopen dat ik alles binnenhoud
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829640
    Mijn konijn is dol op rozijntjes Maar je moet de volgende keer maar gewoon een zakje noten kopen
      maandag 25 juni 2007 @ 18:52:22 #104
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829653
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
    Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet? Kom ik in september even bij je langs
    Ja, en ik morgen

geintje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 25 juni 2007 @ 18:52:33 #105
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829660
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
    Mijn konijn is dol op rozijntjes Maar je moet de volgende keer maar gewoon een zakje noten kopen
    Opsturen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829676
    ik vind die pikantjes altijd zo heerlijk maar ja zal ook wel niet gezond zijn
    pi_50829739
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
    Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam. .
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:55:40 #108
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829766
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:
    Ben al op de hoogte gebracht
      maandag 25 juni 2007 @ 18:58:02 #109
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829842
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ben al op de hoogte gebracht
    Je weet nog niet eens alles

Ranzig verhaal wat MUUS vertelde joh, niet normaal
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 19:13:27 #110
    13151 crew  Rewimo
    pi_50830393
    Vertel me alles
    pi_50830923
    Hee allemaal,

Ik heb me ook ingeschreven via dieet-web. Ik loop hier al een hele tijd rond, maar ben een hele tijd niet meer actief geweest. Ben ooit 20 kilo afgevallen, maar ben door medicijnen een paar jaar later echt keihard aangekomen. Sinds 2 maanden ben ik weer naar mijn dietiste aan het gaan. Ik hoop bij jullie wat steun te kunnen vinden.
    pi_50831072
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef Weopj het volgende:
    Hee allemaal,

Ik heb me ook ingeschreven via dieet-web. Ik loop hier al een hele tijd rond, maar ben een hele tijd niet meer actief geweest. Ben ooit 20 kilo afgevallen, maar ben door medicijnen een paar jaar later echt keihard aangekomen. Sinds 2 maanden ben ik weer naar mijn dietiste aan het gaan. Ik hoop bij jullie wat steun te kunnen vinden.
    Hee Weopj, welkom Bevalt het je bij de dietiste?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 19:33:07 #113
    13151 crew  Rewimo
    pi_50831118
    Welkom Weopj En heel veel succes!
    pi_50831122
    Welkom Weopj..

heb je een beetje een dietiste waar je wat aan hebt?
    pi_50831466
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:

[..]

WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mij

Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!).
      maandag 25 juni 2007 @ 20:09:45 #116
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_50832423
    Welkom, weopj!
    pi_50834789
    welkom Weopj
    Ja doei.
      maandag 25 juni 2007 @ 21:16:40 #118
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_50835187
    Weopj, welkom!
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      maandag 25 juni 2007 @ 21:17:41 #119
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_50835236
    Welkom Weopje en veel succes en sterkte met het afvallen

Ik ben vanavond voor het eerst weer sinds de misere gaan sporten , poeh dat viel niet mee . Niks doen een aantal weken zet je gelijk weer een end terug . Maar was wel lekker om bezig te zijn
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      maandag 25 juni 2007 @ 22:14:28 #120
    4177 Jojogirl
    pi_50837916
    Lekker bezig zijn is belangrijk. Als je er maar lol in hebt, dan komt de conditie vanzelf wel weer.
    pi_50840766
    Dankjulliewel voor de hartelijke verwelkoming

Ik heb nu dezelfde dietiste als toen, het is echt een schat van een vrouw. Eten is bij mij een psychische aangelegenheid, waardoor het niet veel zin heeft om met mij door lijstjes te gaan van wat ik wel of niet mag eten. Zij begrijpt dat echt heel goed, en we praten voornamelijk over hoe het gaat met mijn eten en vooral met mij. Ze geeft alleen tips als het nodig is, het dieten gaat dan ook redelijk goed, ik verlies zo'n 1 tot 1,5 kilo per week.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 08:13:01 #122
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_50847243
    Goodmorning!

Hoeveel Kcal zitten er in beschuit met muisjes? Denk dat ik die vandaag wel krijg ben namelijk voor het eerst oom geworden gisteren!!
    pi_50847266
    gefeliciteerd locutus51!!

Het zal vast wel een beetje meevallen qua kcal..

Ik ben al 2 uur wakker, en zit nu een beetje zenuwachtig te zijn voor mijn eindgesprek.. Ik denk dat ik zo maar richting school ga, om daar eens te kijken of ik nog wat werk kan verzetten.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 08:26:49 #124
    13151 crew  Rewimo
    pi_50847404
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
    Goodmorning!

Hoeveel Kcal zitten er in beschuit met muisjes? Denk dat ik die vandaag wel krijg ben namelijk voor het eerst oom geworden gisteren!!
    Gefeliciteerd En lekker smullen van je beschuitje hoor
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 08:27:19 #125
    13151 crew  Rewimo
    pi_50847408
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef teigan het volgende:
    Ik ben al 2 uur wakker, en zit nu een beetje zenuwachtig te zijn voor mijn eindgesprek.. Ik denk dat ik zo maar richting school ga, om daar eens te kijken of ik nog wat werk kan verzetten.
    Succes teigan, komt wel goed joh
      dinsdag 26 juni 2007 @ 08:27:33 #126
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50847411
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:

[..]

WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mij

Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!).
    MUUS werkt daar niet
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 26 juni 2007 @ 08:28:08 #127
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50847418
    quote:
    Goodmorning!

LEUK!!! jongen, meisje? Hoe heet het, hoe groot, hoe zwaar?

Gefeliciteerd!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 08:31:28 #128
    13151 crew  Rewimo
    pi_50847451
    quote:
    Ik zou overigens maar vast bellen, ik moet ook 3 maanden wachten voor ik terecht kan.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 08:40:29 #129
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50847567
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Weopj het volgende:
    Dankjulliewel voor de hartelijke verwelkoming

Ik heb nu dezelfde dietiste als toen, het is echt een schat van een vrouw. Eten is bij mij een psychische aangelegenheid, waardoor het niet veel zin heeft om met mij door lijstjes te gaan van wat ik wel of niet mag eten. Zij begrijpt dat echt heel goed, en we praten voornamelijk over hoe het gaat met mijn eten en vooral met mij. Ze geeft alleen tips als het nodig is, het dieten gaat dan ook redelijk goed, ik verlies zo'n 1 tot 1,5 kilo per week.
    Welkomo, je staat bij het (dit keer in een keer juiste) lijstje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50847625
    quote:
    Goodmorning!

Schijt aan de Kcal van de beschuit met muisjes.... Je bent oom geworden. Er is weer een nieuwe mensje geboren, dat moet geviert worden. GEFELICITEERD
      dinsdag 26 juni 2007 @ 08:51:42 #131
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_50847746
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 08:28 schreef Troel het volgende:

[..]

LEUK!!! jongen, meisje? Hoe heet het, hoe groot, hoe zwaar?

Gefeliciteerd!
    Meisje, Mirthe... 7 pond, lengte hebben ze niet gemeten in het ziekenhuis, doen ze blijkbaar niet meer.... Alles gezond er alles zit eraan (inclusief veel haar al! meer dan ik heb)

Zo leuk zo'n klein mensje!!
      dinsdag 26 juni 2007 @ 08:55:59 #132
    4177 Jojogirl
    pi_50847812
    Feli locutus
    pi_50848113
    gefeliciteerd Locutus!

ik ben echt gezond bezig

magere yoghurt met wat muesli als ontbijt, drie bammetjes voor lunch, en dan vanavond avondeten..

pastte gisteren geen fruit meer in mn tas, dus dat vanavond even halen (lastig, als de enige supermarkt in de buurt aan het verbouwen is )

ga maar eens bijhouden wat ik eet denk ik iemand nog een weblog-idee waar dat makkelijk kan? Zodat ik niet met een pennetje hoef te gaan kloten?
    Ja doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 09:18:13 #134
    13151 crew  Rewimo
    pi_50848187
    www.valtaf.nl daar kun je je registreren en dan een eetdagboek invullen

Enne, vergeet niet om tussendoortjes te eten, je moet je verbranding aan de gang houden.
    pi_50848252
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef Rewimo het volgende:
    www.valtaf.nl daar kun je je registreren en dan een eetdagboek invullen

Enne, vergeet niet om tussendoortjes te eten, je moet je verbranding aan de gang houden.
    yeah.. zit nog te bedeken wat (eet niet zoveel tussendoortjes eigenlijk, op 't werk krjig ik daar ook de kans niet voor zeg maar... )

iig wat fruit dus, maar dat moet ik nog halen..

dank je, ga 's kijken
    Ja doei.
    pi_50848276
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
    gefeliciteerd Locutus!

ik ben echt gezond bezig

magere yoghurt met wat muesli als ontbijt, drie bammetjes voor lunch, en dan vanavond avondeten..

pastte gisteren geen fruit meer in mn tas, dus dat vanavond even halen (lastig, als de enige supermarkt in de buurt aan het verbouwen is )

ga maar eens bijhouden wat ik eet denk ik iemand nog een weblog-idee waar dat makkelijk kan? Zodat ik niet met een pennetje hoef te gaan kloten?
    Eetmeter werkt ook uitstekend om bij te houden wat je eet.
    Ga je ook spontaan meer fruit van eten
    En genoeg drinken
      dinsdag 26 juni 2007 @ 09:36:14 #137
    4177 Jojogirl
    pi_50848553
    Ik vind www.valtaf.nl wel makkelijk werken. Maar die heeft geen vitamines erin staan enzo en de eetmeter wel volgensmij.
    pi_50848670
    Woeah. Paar 100 boeken van boven naar beneden versjouwen is best wel een topsport
    Leuk joh, je moeder die alle boeken uit wil zoeken en opruimen.. Niet eens tijd gehad om te eten.
    pi_50848908
    wel lastig overigens om grammen te wegen enzo bij mn ouders.. iemand enig idee hoe je beetje kan schatten? En is het betrouwbaar?

Snap nog niet helemaal hoe 't werkt (staat ergens je maximum aangegeven zodat je weet of je eroverheen zit of er te ver onder of niet? )
    Ja doei.
    pi_50848994
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
    wel lastig overigens om grammen te wegen enzo bij mn ouders.. iemand enig idee hoe je beetje kan schatten? En is het betrouwbaar?
    ik probeer het op de verpakkingen te kijken en dan gewoon te schatten als je bijvoorbeeld de helft op hebt
      † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 10:16:07 #141
    43556 miss_dynastie
    pi_50849469
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:
    Zo leuk zo'n klein mensje!!
    Van harte gefeliciteerd!
    pi_50849658
    nou ja, meestal staat het eten op tafel als ik daar arriveer dus wordt lastig.. schatten dan maar

eens kijken wat ik gisteren heb gevogeld..

moet wel weer even ruimte vinden om te sporten (gezonheid is op het moment door vele stress door werk niet goed, maargoed, dat komt weer goed )

als ik ga studeren kan ik voor 65 euro jaar lang gratis fitnessen, en ik ga even goede hardloop schoenen kopen, krantenwijkje erbij, komt goed..

voorlopig dus even op het eten letten en sporten wanneer ik het aankan en gezond en regelmatig eten
    Ja doei.
    pi_50849796
    hm.. volgens valt af.nl ism ijn BMI 30.15 en volgende BMI uitrekenzooien 27.nogwat
    Ja doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 10:33:31 #144
    13151 crew  Rewimo
    pi_50849907
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
    als ik ga studeren kan ik voor 65 euro jaar lang gratis fitnessen
    Eh...

pi_50849932
    oh, nou ja

nou ja, dat gratis moet zijn - onbeperkt natuurlijk
    Ja doei.
    pi_50852069
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

Snap nog niet helemaal hoe 't werkt (staat ergens je maximum aangegeven zodat je weet of je eroverheen zit of er te ver onder of niet? )
    Overheen moet je zelf bepalen

Ik heb mijn maximum op een dag op 1500 gezet en mijn minimum op 1000.
    Gisteravond zat ik op 980, toen heb ik 6 bitterballen gegeten en zat ik weer goed
    Dat is dus ook weer niet de bedoeling

Vandaag zorgen dat ik meer gezonde dingen binnenkrijg
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 11:50:27 #147
    13151 crew  Rewimo
    pi_50852406
    Zo, ik heb besloten vrij te nemen vanmiddag. Heb thuis meer te doen dan hier
    pi_50853709
    Jeej, ik sta erbij

Krijg vanavond 3 vriendinnen op bezoek, hoop maar dat ze van salade houden Heb een gerookte kip, mango, mosterdkaas salade op de planning staan
    pi_50853831
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Weopj het volgende:
    Jeej, ik sta erbij

Krijg vanavond 3 vriendinnen op bezoek, hoop maar dat ze van salade houden Heb een gerookte kip, mango, mosterdkaas salade op de planning staan
    Klinkt heerlijk! Doe eens een recept geven?

@Rewimo: vrij nemen is goed

En een afrader voor een ieder: Kwark met stukjes peer. Dus: kwark kopen, een peer kopen en dan door elkaar.
    is niet erg lekker
      dinsdag 26 juni 2007 @ 12:40:07 #150
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_50854011
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Weopj het volgende:
    Jeej, ik sta erbij

I salades
    pi_50854456
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk! Doe eens een recept geven?
    *Pakt portemonnee erbij
    Ik heb altijd 10 salades op een A-4tje opgevouwen in mijn portemonnee zitten, is handiger als ik boodschappen ga doen

-gerookte kip in blokjes gesneden
    -ijsbergsla als ondergrond (of andere sla, als je dat lekkerder vindt)
    -bleekselderij in schijfjes
    -mango in partjes (vers, anders uit blik, dat is altijd goed te doen, moet je alleen wel kijken waar ze die hebben uit blik, ik weet dat ze ze bij de AH hebben, super de boer geloof ik weer niet)
    -mosterdkaas in stukjes gesneden (je kunt een stukje kopen, of gewoon van die verpakte plakjes)

Sausje
    -een beetje Sinaasappel/mango sap (ik neem altijd die van coolbest)
    -dionaise (mosterdmayonaise), of magere mayonaise met wat mosterd erdoorheen
    -een beetje kwark en roeren maar

Ik doe eigenlijk niet aan hoeveelheden, dat zit in mijn hoofd maar over het algemeen weet iedereen hier denk ik wel hoeveel gram je van iets mag hebben. Persoonlijk hou ik meer van kaas dan van kip, dus ik verander de verhouding dan een beetje. Verder kun je er nog wat komkommer doorheen doen voor de vulling.

Eet smakelijk
    pi_50857615
    salade
    Ja doei.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 14:18:09 #153
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50857683
    Zo, ik ben maar zes buisjes bloed kwijt en maar liefst anderhalve liter urine op twee dagen. En ja, dat is weinig en ja het was mooi donker gekleurd en ja, ik maak me daar dus best wel zorgen over

Heb een berichtje bij Schweitzer achtergelaten of hij zijn gegevens door kan sturen naar Nieuwegein zodat ze daar dinsdag bij de volgende afspraak daar inzage in hebben.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50857885
    En je hebt wel voldoende gedronken, Troel?
    pi_50857947
    waarom naar Nieuwegein eigenlijk? Zit daar de andere arts?

Ik heb mijn eindgesprek vanmorgen gehad, en ik heb het gehaald!

Twee keer een 7 gekregen, en nu op naar de laatste loodjes voor het afstuderen..
    pi_50858165
    Gefeliciteerd teigan
    pi_50858234
    Ja doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 14:46:26 #158
    13151 crew  Rewimo
    pi_50858809
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:

Twee keer een 7 gekregen, en nu op naar de laatste loodjes voor het afstuderen..
    Super! Gefeliciteerd
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 14:47:11 #159
    13151 crew  Rewimo
    pi_50858845
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Troel het volgende:
    Zo, ik ben maar zes buisjes bloed kwijt en maar liefst anderhalve liter urine op twee dagen. En ja, dat is weinig en ja het was mooi donker gekleurd en ja, ik maak me daar dus best wel zorgen over

Heb een berichtje bij Schweitzer achtergelaten of hij zijn gegevens door kan sturen naar Nieuwegein zodat ze daar dinsdag bij de volgende afspraak daar inzage in hebben.
    Dat is wel weinig ja. Veel drinken dan maar, dame
      dinsdag 26 juni 2007 @ 15:03:32 #160
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50859502
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Isabeau het volgende:
    En je hebt wel voldoende gedronken, Troel?
    In ieder geval elke werkdag een 2 liter pak bar-le-duc bronwater.

Thuis drink ik meestal nog meer, je wilt niet weten hoeveel lege pakken hier rondslingeren. Overigens zijn dat anderhalve literpakken en dat is ijsthee, dubbelfriss, dat soort drankjes.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 26 juni 2007 @ 15:03:51 #161
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50859519
    Maarja, ik zal ook wel vocht eruit gooien natuurlijk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50859882
    quote:

Van harte meid.
    pi_50860657
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Troel het volgende:
    Maarja, ik zal ook wel vocht eruit gooien natuurlijk
    Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)
      dinsdag 26 juni 2007 @ 15:38:20 #164
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50860776
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)
    Nee, die waren prima in orde volgens de test. Het stomme is gewoon dat als ik heel veel ga drinken, dat ik dat er gewoon regelrecht uitgooi. Maar nou las ik gisteren dat door oververmoeidheid de misselijkheid erger kan worden. Dus ik ga gewoon wat meer letten op mijn slaaptijden en desnoods op mijn werk aangeven dat ik echt eerder naar huis moet omdat ik het niet trek (gisteren zat ik in mijn eentje, dat was erg leuk ), zodat ik 's middags nog wat kan slapen in de hoop dat die misselijkheid afneemt en er dus wat meer binnenblijft. Want ik vind het toch echt wel eng dat ik ben afgevallen enzo, da's niet de bedoeling
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44:38 #165
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50861004
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echte diarree heb ik niet meer last van dan normaal, maar heb wel het gevoel dat ik veel minder uitpies dan normaal. Maarja, het is natuurlijk redelijk warm en misschien zweet ik wel meer dan normaal ofzo

Mocht er uit de urinetest komen dat het toch weer richting uitdroging gaat, dan zullen ze me dat wel laten weten gok ik
    Ach, en dan leggen ze maar mooi een infuusje aan in het ziekenhuis ofzo. Kunnen ze meteen die laatste spuiten erin jassen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50867961
    Teigan: goed zeg dat je je eindgesprek hebt gehaald
    pi_50873808
    Goed hoor, teigan! Gefeliciteerd!
    pi_50874231
    Teigan, gefeliciteerd wat heerlijk dat dit stuk nu afgesloten i
    pi_50874386
    zegge, Octo... al wat gehoord van de verzekering?
    Ja doei.
    pi_50874562
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
    zegge, Octo... al wat gehoord van de verzekering?
    ze vergoeden
    pi_50874937
    ooooooooooooh YAY!!!!!

je staat in mn agenda nog iig dus ga flink aan je denken

waar word je geholpen? Kan ik langskomen
    Ja doei.
    pi_50875120
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
    ooooooooooooh YAY!!!!!

je staat in mn agenda nog iig dus ga flink aan je denken

waar word je geholpen? Kan ik langskomen
    Ja hoor gezellig.. Moet je wel naar Brugge afreizen (motortochtje?)
    Het is trouwens een erg leuke stad

Oh weten jullie trouwens dat je een digitaal kaartje kan sturen? zie de website van AZ st. Jan. Ik geloof dat ze ze uitprinten en dan bij de patienten brengen. Kamernummer enzo weet ik pas 9 juli.

worden jullie al moe van me?
    pi_50875960
    Heel fijn octo!

Wat een hoop goed nieuws vandaag!
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juni 2007 @ 21:58:04 #174
    13151 crew  Rewimo
    pi_50876061
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef octopussy het volgende:
    ze vergoeden
    Hey, te gek zeg Ben je er al klaar voor?
    pi_50876518
    wie weet reis ik wel af als ik vrij kan krijgen hoe lang moet je er liggen na de operatie? ongeveer en/of minimaal?

ik ga overigens maar eens aan de digitale weegschaal die van m'n oma is niet accuraat meer
    morgen denk ik even halen...

heb overigens faithy.valtaf.nl
    Ja doei.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 22:31:19 #176
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50877735
    quote:

Ik heb hier helemaal overheen gelezen door mijn eigen sores

Gefeliciteerd teigan Zie je nou wel dat je een superjuf bent!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50880191
    Motorbloempje, als alles goed gaat dan mag ik donderdag naar huis (maandag is de operatie).

Rewimo, wist je nog niet dat ik vergoeding krijg? Ik vond de brief op de deurmat toen ik terugkwam van de WLS infodag

Overigens heb ik een blogje aangemaakt op mijn Hyve over de operatie. Beetje eng omdat het dan echt bij iedereen bekend is incl. oud klasgenootjes
    Maarja ik kan zoiets gewoon echt niet verzwijgen.

Stefan gaat trouwens in Brugge in het passantenoord slapen (als hij eens een keer contact met ze opneemt) dus ik weet niet precies of hij ergens op internet kan. Het ziekenhuis schijnt internet tegen betaling te hebben dus de laptop gaat mee met hem
      woensdag 27 juni 2007 @ 07:16:11 #178
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50887192
    Ik zou niet eens weten of ze in Sint Niklaas internet hadden. Maarja, wij lagen daar natuurlijk met zijn tweeen en dan heb je wat meer aanspraak. En de eerste dagen waren we toch al niet aanspreekbaar.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50888332
    84,8

mijn dag is weer goed
    Ja doei.
    pi_50890431
    Ik ben sinds gisteravond (koude schotel gegeten, kan nog niet echt kauwen ) misselijk. Bah..
    Heb een heldere kippensoep klaargemaakt, en heb zojuist een beetje drinkontbijt op. Wat is misselijk zijn een vervelend iets zeg Iemand tips? Cola drinken?
    Of juist zo min mogelijk eten, als je misselijk bent?

[ Bericht 7% gewijzigd door ymme op 27-06-2007 11:00:58 ]
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 11:16:13 #181
    13151 crew  Rewimo
    pi_50891619
    Droog brood eten, ymme Dat helpt vrij aardig. Ik weet alleen niet of je dat wegkrijgt nu

Ik heb zojuist mijn bureaulades geleegd. Jeetje wat een ouwe zooi kom je dan tegen Ik heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo ). Raar idee hoor, dat ik hier na deze week niet meer werk. Ik zit al 17 jaar op deze locatie (in diverse banen, dat wel). Maar ik kijk ook uit naar mijn nieuwe baan En naar twee maanden vrij
    pi_50891763
    Als ik misselijk ben drink ik altijd sinas, flink boeren
      woensdag 27 juni 2007 @ 11:26:01 #183
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50891938
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:
    Droog brood eten, ymme Dat helpt vrij aardig. Ik weet alleen niet of je dat wegkrijgt nu

Ik heb zojuist mijn bureaulades geleegd. Jeetje wat een ouwe zooi kom je dan tegen Ik heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo ). Raar idee hoor, dat ik hier na deze week niet meer werk. Ik zit al 17 jaar op deze locatie (in diverse banen, dat wel). Maar ik kijk ook uit naar mijn nieuwe baan En naar twee maanden vrij
    vrij? vrij? Je moet hard werken hoor!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 11:27:18 #184
    13151 crew  Rewimo
    pi_50891983
    Eh nou ja Voor mezelf, niet voor de baas
      † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 11:31:13 #185
    43556 miss_dynastie
    pi_50892101
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:
    Ik heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo ).
    Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ik
    pi_50892345
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:

Had ik hier al gezegd hoe blij ik ben met mijn schone ramen? De zon staat er nu op en ik ben helemaal blij blij blij. Wat heb ik toch een lieve schoonmoeder *zucht* (ja, ze koopt zelfs huishouddingetjes voor me haha)
    pi_50892398
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ik hier al gezegd hoe blij ik ben met mijn schone ramen? De zon staat er nu op en ik ben helemaal blij blij blij. Wat heb ik toch een lieve schoonmoeder *zucht* (ja, ze koopt zelfs huishouddingetjes voor me haha)
    Isa, jij tips tegen de misselijkheid..
    Jij als doktor moet dit toch weten Ik kan alleen niet kauwen ofzo.
      woensdag 27 juni 2007 @ 11:40:33 #188
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50892429
    zo, de eerste kilo is eraf.
    nu de rest nog

als ik weer mag hardlopen, zal het ook vast een tikje makkelijker gaan..
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 27 juni 2007 @ 11:41:01 #189
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50892453
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef Rewimo het volgende:
    Eh nou ja Voor mezelf, niet voor de baas
    Wanneer verwacht je vanuit Haarlem over te kunnen gaan?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 27 juni 2007 @ 11:41:18 #190
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50892464
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Isa, jij tips tegen de misselijkheid..
    Jij als doktor moet dit toch weten Ik kan alleen niet kauwen ofzo.
    domperidon halen
    pi_50892499
    Het is woensdag. Dan zitten hier ouderwets de winkels 's middags dicht
      woensdag 27 juni 2007 @ 11:43:13 #192
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50892554
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef ymme het volgende:
    winkels s'middags dicht
    moet er niet aan denken
    * MissyMirjaM zo de stad ingaat
      † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 11:46:25 #193
    43556 miss_dynastie
    pi_50892674
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef ymme het volgende:
    Ook de AH en zo? Heel klassiek dorp hier, maar de supermarkten zijn altijd wel open hier
    pi_50892915
    De AH en zo... zitten hier 7km verop in de stad.
    En ik voel me te beroerd om met dit weer op de fiets te stappen.
    pi_50893951
    Misselijkheid is één van de lastigste te bestrijden symptomen We hebben nauwelijks medicijnen of huis-tuin-en keuken middeltjes tegen de misselijkheid en dat is vooral een ongelofelijk probleem bij mensen met chemotherapie of extreem zwangerschapsbraken (waar bijv. Charlotte Brontë aan is overleden).

Medicijnen tegen misselijkheid die je zo kan ophalen bij de apotheek:
    - domperidon, gastrocure, motilium

Andere suggesties:
    - eet als je honger hebt, onafhankelijk van normale eettijden
    - eet vaker kleine porties
    - vermijd vet of scherp eten
    - eet juist wat meer droog voedsel (beschuitjes, koekjes, crackers)
    - eiwitrijke dingen schijnen te helpen (schaaltje yoghurt, ijs en yoghurtijs)
    - ook koolzuurhoudend drinken kan helpen tegen de misselijkheid (vandaar dat mensen wel eens cola aanraden, maar ook sinas of 7-up doen dan hetzelfde)
    - pepermuntthee kan helpen
    - iets met gember werkt soms ook (een toko heeft vaak gembersnoepjes)
    - Voor de een helpt frisse lucht, voor de ander juist op bed liggen. Zelf even kijken wat voor jou werkt.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:20:22 #196
    13151 crew  Rewimo
    pi_50894079
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
    Op mijn werk niet

En thuis ook niet
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:21:03 #197
    13151 crew  Rewimo
    pi_50894115
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Troel het volgende:
    Wanneer verwacht je vanuit Haarlem over te kunnen gaan?
    23 juli staat de verhuizer voor de deur
    pi_50894143
    Flylady heeft geweldige verhuislijstjes en tips
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:22:50 #199
    13151 crew  Rewimo
    pi_50894184
    Ik ben er te lui voor Ik heb een werkster genomen.
      woensdag 27 juni 2007 @ 12:22:50 #200
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50894185
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef Isabeau het volgende:
    Charlotte Brontë
    Op een of andere manier voel ik me ineens een stuk beter
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 12:23:32 #201
    43556 miss_dynastie
    pi_50894214
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef Isabeau het volgende:
    ...
    Tactisch joh
    pi_50894437
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:

Tactisch joh
    In de categorie 'het kan altijd erger' Komt heel zelden voor hoor (nu tenminste, in de 19e eeuw gingen vrouwen er helaas wel aan onderdoor )
      woensdag 27 juni 2007 @ 12:30:26 #203
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50894469
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Rewimo het volgende:
    Ik ben er te lui voor Ik heb een werkster genomen.
    Heb je die nog steeds? Bofkont!

Ik dacht dat die was omdat je vader toen in het ziekenhuis lag en je er echt gewoon geen tijd voor had. Heerlijk, kan ze ook naar Ijsselstein komen?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:55:52 #204
    13151 crew  Rewimo
    pi_50895371
    Lijkt me wat ver voor haar. Ze wil ook niet naar DLD komen elke week
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:56:34 #205
    13151 crew  Rewimo
    pi_50895393
    En nu gaan we naar de kapper. Scheelt weer een paar ons morgen op de weegschaal
    pi_50896876
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
    heb overigens faithy.valtaf.nl
    ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..

Mensen met een bmi van 23, die nog 20 kilo willen afvallen..
      woensdag 27 juni 2007 @ 13:44:21 #207
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50897054
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:

[..]

ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..

kunnen die zich niet beter bij een pro ana site voegen?
    dat gevoel krijg ik direct in ieder geval..
    pi_50897088
    quote:

[..]

ja het is al een tijdje bekend dat er ook een aantal ana's zitten op die site. Helaas doen de beheerders daar niets tegen omdat ze vinden dat deze meisjes anders in het geheim bezig gaan. Net alsof heimelijk pro-ana zijn slechter is dan openlijk pro-ana zijn
      woensdag 27 juni 2007 @ 13:47:38 #209
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50897176
    Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd naar die beheerder toen ik een profiel tegenkwam van een meisje van 10 met een bmi van 21 die nog zoveel wilde afvallen.

Nul, rekest
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 27 juni 2007 @ 13:53:26 #210
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50897385
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Troel het volgende:
    meisje van 10 ,afvallen.
    alleen die combinatie al
    pi_50897553
    quote:

[..]

ja, dat heb ik ook gezien ja..

inderdaad van die pro-ana meisjes volgens mij

jammer dat ze dat soort profielen niet gewoon aanpakken
    Ja doei.
      woensdag 27 juni 2007 @ 14:08:27 #212
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50897890
    ik zie nu net in het sonja bakker topic een user met een BMI van 22 die 10 kilo wil afvallen?
    pi_50899288
    argh, meisje dat 39kilo wil wegen

mijn doel staat op 70 en dat lijkt al ontzettend mager in vergelijking met hoe ik nu ben
    Ja doei.
    pi_50899603
    Ligt dat niet aan de lengte? Vriendin van me wil 40 kilo wegen. Iedereen schrikt dan meteen, alleen dan vertel ik wel meteen erbij dat ze maar 1.49m is
    Als ik 40 kilo zou wegen met me 1.82m dan kan ik me voorstellen dat mensen me meteen het ziekenhuis induwen.
    pi_50900156
    het profiel wat ik gezien heb was van een meisje van 1.81 meter, die 55 kilo wilde wegen..
    Echt te weinig voor die lengte..

Deze is schokkender, maar zij is gelukkig nu ook in behandeling.
    quote:
    Lengte: 160 cm
    Huidig gewicht: 31.60 kg
    Streefgewicht: 46.00 kg op 1 maart 2007
    Ideaal gewicht: 52.07 kg
    Afgevallen: 21.40 kg
    BMI: 12.34 Wat is gezond?

[ Bericht 59% gewijzigd door teigan op 27-06-2007 15:09:45 ]
    pi_50901353
    Ik heb zojuist een tosti op

Ik heb hem gewoon van buiten besmeerd met boter zodat deze wat zachter bleef in het tostiapparaat. Ik moest echt ff vast voedsel hebben hoor Leuk joh, z'n tongpiercing haha.
    Met pijn en moeite heb ik hem binnen de 30 min opgegeten..
    pi_50901509
    Doet me denken aan mijn eerste maaltijd met een plaatjesbeugel in Maar het is dus wel gelukt, ymme

Oude vriendin van me had ook ooit een tongpiercing genomen en had zoveel pijn en ellende (kon totaal niet meer eten) dat ze hem weer heeft laten verwijderen (...waarna ze 2 jaar later opnieuw een tongpiercing nam, weer veel ellende had en weer heeft laten verwijderen...en toen ik haar erop wees dat de eerste keer toch ook geen succes was zei ze: "dat had je me ook wel van te voren kunnen zeggen, hè!" ...was ze de eerste keer helemaal vergeten...)
    pi_50901596
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Isabeau het volgende:
    Doet me denken aan mijn eerste maaltijd met een plaatjesbeugel in Maar het is dus wel gelukt, ymme

Oude vriendin van me had ook ooit een tongpiercing genomen en had zoveel pijn en ellende (kon totaal niet meer eten) dat ze hem weer heeft laten verwijderen (...waarna ze 2 jaar later opnieuw een tongpiercing nam, weer veel ellende had en weer heeft laten verwijderen...en toen ik haar erop wees dat de eerste keer toch ook geen succes was zei ze: "dat had je me ook wel van te voren kunnen zeggen, hè!" ...was ze de eerste keer helemaal vergeten...)
    Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).
    Ik heb vanaf maandag pas 2 sigaretten gerookt (groot voordeel dus).
    Ellende, ja het is ff wennen met z'n ding in je tong, en nu helemaal omdat het een langere staaf is dan normaal ivm zwellingen. Over 2 weken is alles weer normaal, alleen dan heb ik een mooie rozé piercing in mijn tong.
      woensdag 27 juni 2007 @ 15:46:32 #219
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_50901779
    Gefeliciteerd teigan.

Dapper dat je het op je hyves zet Octo. En ook wel verstandig denk ik. Als mensen er een mening over hebben, hebben ze die toch wel. Kunnen ze vast wennen aan het idee van een veel slankere octopussy.

Toen ik zwangerschapsmisselijkheid had, at ik de hele dag crackers. Werkte goed. Weet je zeker dat je niet zwanger bent ymme?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_50901884
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
    Gefeliciteerd teigan.

Dapper dat je het op je hyves zet Octo. En ook wel verstandig denk ik. Als mensen er een mening over hebben, hebben ze die toch wel. Kunnen ze vast wennen aan het idee van een veel slankere octopussy.

Toen ik zwangerschapsmisselijkheid had, at ik de hele dag crackers. Werkte goed. Weet je zeker dat je niet zwanger bent ymme?
    Nou je weet natuurlijk maar nooit hè. Maar ben net 6 dagen niet meer ongesteld, dus lijkt me sterkt
    En netjes mijn pil geslikt. Toch bedankt voor de tip
    pi_50903657
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:

[..]

Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).
    Ik heb vanaf maandag pas 2 sigaretten gerookt (groot voordeel dus).
    Ellende, ja het is ff wennen met z'n ding in je tong, en nu helemaal omdat het een langere staaf is dan normaal ivm zwellingen. Over 2 weken is alles weer normaal, alleen dan heb ik een mooie rozé piercing in mijn tong.
    heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehad Kon ook meteen weer eten en drinken en roken (niet dat eten en roken zo goed voor me zijn, maar goed ).
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_50903676
    quote:

[..]

Ziek he? Ik heb er ook een profiel, vind het wel leuk om daar van alles bij te houden enzo.
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_50904278
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 16:37 schreef Fuente het volgende:

[..]

heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehad Kon ook meteen weer eten en drinken en roken (niet dat eten en roken zo goed voor me zijn, maar goed ).
    De pijn valt reuze mee. Echt pijn heb ik ook niet. Alleen na veel praten enzo, voel ik t wel, maar pijn nee dat niet.
    Alleen zit ik met het eten met die lange staaf in de weg, hierop ga ik bijten En ja, dat doet wel nog ff zeer.
    pi_50905184
    Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
    Sara
    Merel
    Ukje
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 17:19:31 #225
    13151 crew  Rewimo
    pi_50905220
    Salade met veel kaas?
      woensdag 27 juni 2007 @ 17:36:06 #226
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50905816
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
    Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
    tomaak, ui, basilicum en mozarella, alles in plakjes om en om leggen, en eten

of een salade met lauw warme geitenkaas en wat honing en walnoten eroverheen
    pi_50906014
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
    Notenrijst koken
    Kip en courgette in de wok
    Op het laatst tomaat en mozarella erbij
    Italiaanse kruiden erover
    Klaaar

Edit: bedenk me net dat het eigenlijk met mediterrane rijst van Lassie moet, maar die kon ik laatst niet vinden. Heb het al eens met notenrijst gemaakt, was lekker. Maar zilvervliesrijst kan ook.
    pi_50906691
    Ik krijg spontaan zin in kaas van jullie
    Ik zit hier nou op rauwkost te knabbelen. Ook best lekker
    pi_50906914
    Ahum, lekkere recepten allemaal, maar heb me net bij de C1000 laten verleiden door een oetker pizza met 50% minder vet hihihi.
    Kga jullie recepten wel opslaan hoor!
    Sara
    Merel
    Ukje
      † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 18:12:37 #230
    43556 miss_dynastie
    pi_50907019
    Die zijn ook errug lekker fuente
      woensdag 27 juni 2007 @ 18:21:55 #231
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_50907335
    Ik eet vanavond spruitjes met een griekse rundervink met aardappels.... Gebeurt niet vaak dat we groente, aardappel en vlees krijgen...
    pi_50908793
    Wij hadden pannnekoeken! Wel hartig met groenten en spek enzo
    En dadelijk weer even 1,5 uur flink sporten, heb er wel zin in ^^
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 19:14:01 #233
    13151 crew  Rewimo
    pi_50909031
    Ik ga mijn haar weer flink rood verven vanavond. Christan en ik zijn naar de kapper geweest, hij heeft hele stoere stekeltjes nu

Ja, voor de aagjes staat er een foto van mij in het chocoladeforum
    pi_50909173
    Rewimo, heb gekeken maar niets gevonden...
    pi_50910154
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Rewimo het volgende:
    Ik ga mijn haar weer flink rood verven vanavond. Christan en ik zijn naar de kapper geweest, hij heeft hele stoere stekeltjes nu

[afbeelding]

Ja, voor de aagjes staat er een foto van mij in het chocoladeforum
    wel foto´s van je zoon maar niet van jezelf hier?
    wat is daar het idee achter?
    pi_50910760
    Leuke foto van Christan Rewimo!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 20:12:50 #237
    13151 crew  Rewimo
    pi_50911677
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef ymme het volgende:
    Rewimo, heb gekeken maar niets gevonden...
    Ga even kijken, moment Zie SC
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 20:15:00 #238
    13151 crew  Rewimo
    pi_50911773
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef teigan het volgende:
    Leuke foto van Christan Rewimo!!
    Ik zie nu pas dat ie nogal door zijn stekels heeft zitten woelen, het lijkt zo heel ongelijk maar dat is het niet
    pi_50912120
    Vanavond een kleine zelfgemaakte pizza gehad met veel tomaat, paar olijven, beetje ham, ananas en wat mozarella en verse basilicum Was wel lekker, maar ik kreeg hem niet helemaal op (en het was maar een kleine pizza geworden)

En waarom geen foto van je eigen kapsel hier, Rewimo? Christan ziet er cool uit zo.
    pi_50916783
    vanuit zonnig en warm tossa de mar even een groet, we hebben een internetcafe gevonden het weer is gelukkig goed, ook al hadden we vanochtend een regenbui. misschien dat ik nog wel even aan waai deze 2 weken, maar ik ga niet echt terug lezen, veel te lastig. zal in ieder geval zodra ik terug ben een dag tot dag bezigheidsding op het chocoladeding gooien, kunnen jullie ook meegenieten (natuurlijk met foto`s)
    tot snel en wel lief zijn voor elkaar
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_50920601
    de nieuwe weegschaal is iets nauwkeuriger vrees ik

dacht ik vanochtend nog 84.9 te zijn, is het nu 86.1

maar, aardig wat verleidingen weten te weerstaan vandaag, netjes gegeten, tussendoortjes ook nog, en maar een heul klein toefje verse slagroom op mn aardbeitjes gedaan
    Ja doei.
    pi_50927344
    Goeiemorgen!!!

ik ben net een uurtje wezen zwemmen, was wel lekker..

Nu kom ik thuis in een puinhoop; wij krijgen een nieuwe keuken vandaag, en als de kastjes leeg zijn zie je pas hoeveel rotzooi je eigenlijk wel niet hebt..
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 08:46:10 #243
    13151 crew  Rewimo
    pi_50927462
    Gaaf, een nieuwe keuken

Ik vertrek maar eens naar de peut om mijn been op te laten lappen...
    pi_50927523
    mogge
    Ja doei.
    pi_50928962
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
    Goeiemorgen!!!

ik ben net een uurtje wezen zwemmen, was wel lekker..

Nu kom ik thuis in een puinhoop; wij krijgen een nieuwe keuken vandaag, en als de kastjes leeg zijn zie je pas hoeveel rotzooi je eigenlijk wel niet hebt..
    Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leuk Eindelijk! En misschien is dit wel het moment om weg te gaan gooien haha.
    pi_50929152
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leuk Eindelijk! En misschien is dit wel het moment om weg te gaan gooien haha.
    Dat was dus ook de bedoeling Isa, even uitzoeken wat we niet meer nodig hebben, en dat of op zolder zetten, of weggooien..
      donderdag 28 juni 2007 @ 10:56:55 #247
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_50930464
    Een nieuwe keuken

Ik zou dat ook wel willen .

Ik ga voor de verbranding maar eens een paar uurtjes wandelen met Dopje . het is droog en zonnig hier
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_50930541
    Flylady heeft handige weggooiregels Ik dacht dat ik spijt zou krijgen van sommige vuilniszak/kringloopwinkeldonaties, maar meer dan een jaar later mis ik nog niets wat ik heb weggegooid.

flylady:
    quote:
    What to declutter? Things to ask yourself as you get rid of your clutter:
    Do I love this item?
    Have I used it in the past year?
    Is it really garbage?
    Do I have another one that is better?
    Should I really keep two?
    Does it have sentimental value that causes me to love it?
    Or does it give me guilt and make me sad when I see the item?

Cleanse this room of everything that does not make you SMILE.
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:01:24 #249
    13151 crew  Rewimo
    pi_50930601
    pi_50931287
    Dank je wel Rewimo. Hopelijk heb ik die link niet nodig. Heb zojuist 2 bruine boterhammen met kaas op, en het gaat nog goed Geen misselijk gevoel.
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:22:54 #251
    13151 crew  Rewimo
    pi_50931341
    Gelukkig maar ymme, houden zo
      donderdag 28 juni 2007 @ 11:28:58 #252
    4177 Jojogirl
    pi_50931553
    Gaaf, teigan, een nieuwe keuken. Dat is de rommel wel waard

Alles goed bij de peut Rewimo?

* Jojogirl is helemaal blij. Vanmiddag eindelijk weer eens naar de kapper.
    Een teamgenootje van de softbal gaat me knippen. En dat is hard nodig want de laatste keer dat ik geweest ben was Finn denk ik nog niet eens 5 maanden. Das dus al 7-8 maanden geleden
    De voor-foto's zijn al gemaakt
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:31:32 #253
    13151 crew  Rewimo
    pi_50931648
    De peut heeft me goed te pakken gehad

Jij ook naar de kapper, lekker hoor Hier heeft niemand er iets van gezegd (mannen! ), maar Christan werd vanmorgen op school zowat bedolven onder zijn klasgenootjes vanwege zijn korte koppie
    pi_50932108
    Mannen, praat me er niet over
    Jaren lang heeft vriendlief hier, de tongpiercing tegen kunnen houden (terwijl meneer zelf tattoo gek is ). En nu zit hij in mijn tong (de piercing dan he, niet vriendje), en hij is zo bezorgt om me
    En hij verteld aan iedereen dat ik zo stoer ben, en een tongpiercing heb laten zetten
      donderdag 28 juni 2007 @ 11:52:24 #255
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50932434
    Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50932520
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef Troel het volgende:
    Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
    En niet alleen tijdens het zoenen
    Maar ja, mag de eerste 3 weken niet zoenen
      donderdag 28 juni 2007 @ 11:59:02 #257
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50932679
    Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50932739
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Troel het volgende:
    Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
    Uh, waar gaat dit heen
    Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie

Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch
      donderdag 28 juni 2007 @ 12:03:34 #259
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50932821
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef ymme het volgende:

[..]

Uh, waar gaat dit heen
    Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie

Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch
    Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkamp Zielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
    Goede oude tijd

Zijn jullie al getrouwd dan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50932911
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkamp Zielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
    Goede oude tijd

Zijn jullie al getrouwd dan
    Ssssttttt... Niet getrouwd, wel een ring om
    pi_50941318
    Wat een stilte hier.

Ik ga maar eens met de honden lopen, nu het zonnetje schijnt.
      donderdag 28 juni 2007 @ 18:49:14 #262
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_50946177
    Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
    Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_50948701
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef Marloes het volgende:
    Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
    Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
    Vast niet langdurig misschien wel een paar dagen. Het is eigenlijk gewoon een mega-dosering van de gewone pil.
    Als ik aan zou komen na een MAP, zou ik eens een test doen

Ik had ook iets genants zonet
    Vanmorgen had ik wat diarree, niet meer op gelet, kan gebeuren en lekker weg geweest tot vanavond.
    Vanavond uit eten bij de Benz, is bedoeïeneten. Prima eten

Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
    *splut*

Het viel nog wel mee, dus ik in de bus, hobbel hobbel....
    Daarna nog een redelijk stuk naar huis lopen met mega buikkrampen....

Nog nooit zo blij geweest met mn eigen WC
    En toch maar even een andere broek aangetrokken.
    Man, wat voel je je dan lullig
    pi_50948880
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef freecell het volgende:
    Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
    *splut*
    dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets )
    Hoe is het nu met de buikpijn?
    pi_50948953
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets )
    Hoe is het nu met de buikpijn?
    Nog steeds buikpijn...
    Eigenlijk denk ik dat ik gewoon een beetje grieperig ben Heb ook al de hele dag behoorlijk koppijn en tussen mijn ontbijt (best vroeg) en het avondeten had ik ook echt geen honger en ik was steeds een beetje misselijk.
    Maar ik ging vandaag leuk weg met twee vriendinnen, dus dan ga je geen griep lopen hebben

Edit: ik ben allang blij dat niemand het gezien heeft
    Toch?
    pi_50949035
    Niemand kan door je broek heen kijken Sterkte met je grieperige gevoel, hoop dat je snel beter wordt.
    pi_50949591
    ahw Freecell... wees blij dat je geen witte broek aanhad

Maar beterschap hoor
    pi_50950405
    Dank je
    Ik ga maar eens wat extra drinken
    pi_50951396
    Wat vervelend en beschamend freecell..

hopen dat je je snel weer beter voelt dan..
    volgens mij gaat er ook iets van een griepje rond nu..
    pi_50951469
    Oei freecell, dat is heel vervelend... Sterkte met je griepje!

Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie
    pi_50951656
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
    Oei freecell, dat is heel vervelend... Sterkte met je griepje!

Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie
    Wow, lekker zeg! 5 weken!
    Heb je nog toffe plannen?
    pi_50951775
    Dat is het voordeel van werken in het onderwijs

Ik ga volgende week voor 12 dagen naar Bulgarije. Verder nog niets bijzonders gepland.
    pi_50952109
    5 weken klinkt maar kort Fannetje..

Al moet ik toegeven dat ik niet precies weet tot wanneer mijn zomervakantie duurt..
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 22:42:28 #274
    13151 crew  Rewimo
    pi_50954072
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
    Ik win Een half dagje werken en dan 9 weken vrij
    pi_50955503
    1 dagje werken. Of meer niets doen eigenlijk, want de server waar mijn testomgeving op staat is al 2 weken down en geen hond die er wat aan wil doen. Zou het een test zijn?

Volgende week even een weekje vrij Beetje voorbereiden enzo.

Ik hoop dat het binnenkort mooi weer wordt want ik wil lekker in mijn tuin zitten/liggen/slapen
    pi_50960220
    Nog een weekje tot de grote dag octo, wat gaat dat snel!!
      vrijdag 29 juni 2007 @ 08:15:27 #277
    28372 locutus51
    Nil Volentibus Arduum
    pi_50960421
    2 weken werken dan 2 weken vrij... neem niet zoveel vrij als anders, we willen graag op huwelijksreis na ons trouwen dus zijn we daarvoor ook nog geld en vrije dagen nodig...

Ben trouwens 0.5 Kg afgevallen na een paar weken stilgestaan te hebben, gaat het toch nog weer een beetje komen....
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juni 2007 @ 08:57:46 #278
    13151 crew  Rewimo
    pi_50960914
    Mooi hoor, locutus

Zo, mijn laatste dagje hier, raar hoor. Zometeen even vlaai halen
    pi_50960991
    Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook

Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juni 2007 @ 09:16:52 #280
    13151 crew  Rewimo
    pi_50961176
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef Ikiskoel het volgende:
    Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook

Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
    Neem een kind, neem ouderschapsverlof

Goed zeg, bijna 4 kilo is echt een hoop!
    pi_50961338
    Haha, laat ik maar geen kind nemen om die weken vrij te kunnen bemachtigen

En thanks! Ik ben ook erg blij met die bijna 4 kg! Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen, haha. Op naar een slankere Ikiskoel
      vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:42 #282
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_50961629
    Goedemorgen allemaal
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef Ikiskoel het volgende:
    ......Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen.......
    Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten

Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
    Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet

Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
    gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    So much the happier I
      vrijdag 29 juni 2007 @ 09:51:08 #283
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_50961855
    quote:
    ......Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!)
    Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
    krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
    van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
    in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.

Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
    zoetigheid kom onherroepelijk

Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
    als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    So much the happier I
    pi_50961869
    anders doe ik bij 281 posts nog even een tvp.

ik wil vakantie even geen stress meer van school. Dat zal denk ik ook wel helpen met afvallen
    pi_50961979
    Maandag woog ik nog 89.8 kilo en vandaag 87.5 Lang leve de tongpiercing
    Die kilo's die ik aangekomen was, waren ook snelle kilo's. Van 3 weken :D Vandaar dat ze er natuurlijk ook weer snel afgaan.
    Ben weer helemaal op dreef.
    pi_50962378
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef Faat het volgende:
    Goedemorgen allemaal
    [..]

Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten

Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
    Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet

Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
    gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner
    Mijn crosstrainer staat nu stof te vangen in het rommelhok. We wonen nog maar een maandje in ons nieuwe huis en dit weekend zijn we van plan dat hok te gaan aanpakken. Als alles weer opgeruimd is, is er ook weer ruimte om te trainen. In mn vorige huis heb ik wel braaf 3 keer per week op dat ding gestaan, maar in combinatie met veel te veel vreten schoot dat natuurlijk niet op
      vrijdag 29 juni 2007 @ 13:15:38 #287
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50967985
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 09:51 schreef Faat het volgende:

[..]

Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
    krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
    van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
    in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.

Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
    zoetigheid kom onherroepelijk

Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
    als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief
    Ik heb dat ook nooit gehad hoor. Want dan zou je met gourmetten en anders lang tafelen het toch moeten merken
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50970143
    Ik heb vakantie

En het is kutweer
      vrijdag 29 juni 2007 @ 14:29:27 #289
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50970247
    Tja, dat hoort bij vakantie.

Ik heb vandaag nog maar twee keer het toilet omhelst!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50970550
    Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk

Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenen En de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen .

Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).

En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup.. Kan d'r nog wel om lachen...
    pi_50975271
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef ymme het volgende:
    Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk

Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenen En de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen .

Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).

En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup.. Kan d'r nog wel om lachen...
    Dat is balen als je beneden komt

* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
    Nuja, gaat ook wel weer over
    pi_50976395
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is balen als je beneden komt

* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
    Nuja, gaat ook wel weer over
    Dat is zeker balen. Maar ach, dat kun je verwachten met een pup van 11 maanden, die nu al in de puberteit zit

Snel beter worden jij
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juni 2007 @ 18:00:59 #293
    13151 crew  Rewimo
    pi_50977461
    Meiden, tot zondag!
    pi_50977682
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef Rewimo het volgende:
    Meiden, tot zondag!
    Have fun in Duitsland.
    pi_50993936
    Mogguh

Net ontbeten en nu naar de kapper! JEEJ!
    pi_50994151
    Ik heb de uitslagen van al mijn onderzoeken binnen.
    De buikpijn word veroorzaakt door een wond aan het begin van de 12-vingerige darm. Dat is nu, na 6 weken medicijnen, zo goed als over.

De vlek op m'n lever die ze gevonden hadden tijdens de echo blijkt een Focale Nodulaire Hyperplasie te zijn, goedaardige tumor van de lever, die er waarschijnlijk al 10 jaar zit.
    Vanaf nu elk half jaar een echo om de grootte in de gaten te houden, maar voorlopig iig niks om me zorgen over te maken!

Gisteren lekker uit eten geweest om het te vieren, ik ben echt zó blij! (Had al visioenen van chemotherapie etc.)
    Vanavond begin ik ook weer met hardlopen.

Ik wens iedereen een superweekend!
    pi_50994163
    Wat zal jij opgelucht zijn zeg
    Het mooi kotsende meisje.
    pi_50994182
    Cutie, wat een opluchting zal dat zijn joh!!! Geniet ervan!

En veel plezier met hardlopen!
      zaterdag 30 juni 2007 @ 10:51:13 #299
    4177 Jojogirl
    pi_50994812
    Pff gelukkig Cutie.
      † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 12:20:31 #300
    43556 miss_dynastie
    pi_50996519
    Cutie, wat een heerlijk bericht joh!
      zaterdag 30 juni 2007 @ 12:21:20 #301
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_50996540
    donderdag hele avond in een rok gelopen, netjes die dag dames boxers gehaald, rollen die klere dingen gewoon op
    dus auw nu
    rokken zin niks
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')