Oi... fijne collega's dan ookquote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
korte versie:
aanvulling: mn collega's houden dus vol dat ik mn vakantie verplaatst heb terwijl dat niet zo is
Foei!quote:
Nee hoorquote:
ehm.. iewquote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Mensenlief, ik zou het zo over mijn patat kunnen gooien
OK ok, je patat wordt er wat vies en klef van enzo, maar het was zout genoegquote:
proberen zoveel mogelijk het normale ritme te houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Hoe gaan jullie daar mee om?
Nou...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Hier ook, inclusief flink onweerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef octopussy het volgende:
Het gaat me hier toch een partij hozen ineens![]()
![]()
Op vakantie ben je niet in normale ritme maar probeer toch op te letten wat je eet. Vaak ben je ook op pad als je wilt lunchen. Ik neem dan altijd broodjes mee en neem van thuis wat sultana's mee. Maar goed, ik hoef niet perse wat op mijn broodquote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Ja, deze zomer heb je geen excuus wat betreft niet meegaan met zwemmen hoor!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou...
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie, maar ben wel veel meer thuis dan normaal.
Dan heb ik dus meer tijd om gezond te koken en eten we vaker gezond.
Ook heb ik dan meer tijd om te sporten, dus sport ik ook nog eens meer
Oja, en ik drink meer rosé
Faat: toffe actie van weggooien als je het anders had opgegeten.
in zo'n situatie had ik het wrs goed dicht gemaakt en daarna thuis aan Maarten opgevoerd
Is het wel een kat? Die kat van ons moest altijd zo snel mogelijk naar binnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook, inclusief flink onweer
En de kat gaat dan op het balkon zitten, want dat is tof in de regen
Als ik op vakantie ga ga ik meestal naar warmere landen waar het fruit héérlijk is. Dat heeft dus tot gevolg dat ik veel fruit eet en minder snoep. Ik heb, als het warm is, ook helemaal geen behoefte aan snoep ofzo. Daarnaast loop/fiets/zwem ik veel en als je dat elke dag doet op vakantie moet de schade toch wel meevallen denk ik...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Pandorah het volgende:
Hebben we die weggooi discussie al niet eerder gehad?![]()
Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooienquote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Maar dat is toch ook niet structureel?
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen (eten van andere mensen weggooien enzo) aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooien
vlak na mijn post plaatstte. Het leek er meer op dat je schreef, je had die drop gewoon moeten opeten.
Iemand die de essentie van mijn post heeft begrepen. Ik ben weer helemaal blijquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Faat: toffe actie van weggooien als je het anders had opgegeten.
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te gevenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geen
discussie starten, ik gaf een tip. Kan altijd zijn dat iemand met een zak snoep of een doos drop zit
en gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen. Naar mijn idee heb je gewoon heel veel
aan dingen die je dan leest en als er maar 1 iemand is die denkt hey, ik gooi wat boven mijn aantal
toegestane caloriën van deze dag zit gewoon weg, dan vind ik het al tof dat ik heb kunnen helpen.
Alleen ging het zo dat ná mijn tip iedereen ineens ging posten hoe zonde het was om eten weg te
gooien waardoor ik het gevoel kreeg dat mijn tip regelrecht onderuit geschopt werd. En dat is nogal
frustrerend in een topic waarvan je denkt dat iedereen die er is graag wil afvallen, maar dat laatste
lijkt gewoon wel steeds meer en meer op de achtergrond te raken gezien sommige reacties hier
[..]
Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwatquote:Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageer
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:59 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwat![]()
Misschien ligt het dan toch ook wat aan mij. Ik ben soms een heetgebakerd typje![]()
ben wonder boven wonder een kilo kwijtgeraakt in mn vakantiequote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeldquote:Op maandag 25 juni 2007 14:57 schreef Pandorah het volgende:
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te geven. Of iemand er wat mee doet is een ander verhaal
.
Nou niet gaan overdrijven Troel. Neem nog wat mierzoete ranje ofzo, je suikerspiegel daaltquote:Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef Troel het volgende:
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doen![]()
volgens mij doet iemand in het slank de zomer in topic dat dieet...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
heeft iemand wel eens het cambridge dieet gevolgd ?
Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef teigan het volgende:
Ik ben vorige week mijn contactlens kwijtgeraakt, en nu is het pootje van mijn reservebril kapot, en misschien niet meer te repareren..
En aangezien nieuwe glazen een vermogen kostten, ben ik dus beperkt in de keuze van nieuwe monturen..
Ik vind het opzich wel een goeie tip. Als je iets terug legt in de klas heb je toch de neiging om steeds "nog maar één handje" te pakken. Ik wel in ieder geval. Zelfs een veiligheidskluis houd me er dan niet bij wegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Faat het volgende:
[..]
Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeld
Ik ga er trouwens ook niet vanuit dat iedereen iets met tips doet, maar soms weet je het gewoon
even niet meer en dan vind ik het gewoon hartstikke fijn om tips te lezen. Alhoewel je het meeste
toch zelf eigenlijk wel weet zit er soms weleens iets tussen waar je écht wat aan hebt![]()
Wopquote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef Empathologica het volgende:
Maar ik ben nu toch over naar niveau 4, en in plaats van naar de mc Donals te gaan om het te gaan vieren heb ik fruit gepakt. Ben toch wel best trots op mezelf![]()
Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..quote:Op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?
Jeuh, da's wel heel veel geld ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met etenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
Tvp...
Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met etenof is dat juist alleen maar goed.
![]()
Eet je momenteel zo rampzalig dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Ik heb even gevoeld bij mezelfquote:Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel)
Ik heb ook ooit een stapel (4) oorbellen boven door m'n oor gehad. Dat doet ongeveer net zo zeer als je er in knijpt en viel wel mee met schieten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb even gevoeld bij mezelf, maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).
Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
In het begin alleen echte diaree gehad bij het op gang komen van mijn darmen verder eigenlijk bijna niet en nu alleen bij ene dumpingquote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
Mwoa het is niet alleen voeding, maar het wordt wel heftiger bij bepaalde voedingsmiddelen. 9 van de 10 keer heb ik hele heftige krampen als ik uit eten ben geweest en gek genoeg ook als ik bij mijn ouders eet.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.
ik ben net metquote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef YPPY het volgende:
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:56 schreef ymme het volgende:
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
Welke Dr. Schweitzer?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Rewimo het volgende:
En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
De internist-endocrinoloog in Delft (o.a. Delft )quote:
Ik zag het topic en ik was bijna bang dat een van de poezen er niet meer wasquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
Dave Schweitzer.quote:
Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dave Schweitzer.. Hij is heel okay inderdaad.
Foto'squote:Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo)
Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dave Schweitzer.. Hij is heel okay inderdaad.
Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
Nee, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook hemzelf nog maar een keer gezien heb. Ik moet morgen voor hem 48 uur urine inleveren (ow heerlijk, elke keer weer over je tengels heenpissen en weet ik veel wat en als je dunne poep hebt proberen de poep zo te richten dat het niet in je pies terecht komt) en bloed laten prikken. Pas half juli spreek ik hem dan weer in Delft, dan zijn de uitslagen er en gaan we kijken of alles ok is.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.
Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwensquote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:
Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.
Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
Leuk forum inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden..
Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen.quote:
Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen..
Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Troel het volgende:
Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
je kan best watjes in je wangen doenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangen
* Isabeau heeft net een lekkere witlofsalade op![]()
Ja, en ik morgenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet?Kom ik in september even bij je langs
Opsturenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Mijn konijn is dol op rozijntjesMaar je moet de volgende keer maar gewoon een zakje noten kopen
Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet?Kom ik in september even bij je langs
Ben al op de hoogte gebrachtquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:
Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam..
Je weet nog niet eens allesquote:
Hee Weopj, welkomquote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef Weopj het volgende:
Hee allemaal,
Ik heb me ook ingeschreven via dieet-web. Ik loop hier al een hele tijd rond, maar ben een hele tijd niet meer actief geweest. Ben ooit 20 kilo afgevallen, maar ben door medicijnen een paar jaar later echt keihard aangekomen. Sinds 2 maanden ben ik weer naar mijn dietiste aan het gaan. Ik hoop bij jullie wat steun te kunnen vinden.
WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mijquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!![]()
Hoeveel Kcal zitten er in beschuit met muisjes? Denk dat ik die vandaag wel krijg ben namelijk voor het eerst oom geworden gisteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
Succes teigan, komt wel goed johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef teigan het volgende:
Ik ben al 2 uur wakker, en zit nu een beetje zenuwachtig te zijn voor mijn eindgesprek.. Ik denk dat ik zo maar richting school ga, om daar eens te kijken of ik nog wat werk kan verzetten.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mij
Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!).
LEUK!!! jongen, meisje? Hoe heet het, hoe groot, hoe zwaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!![]()
Hoeveel Kcal zitten er in beschuit met muisjes? Denk dat ik die vandaag wel krijg ben namelijk voor het eerst oom geworden gisteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou overigens maar vast bellen, ik moet ook 3 maanden wachten voor ik terecht kan.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mij
Welkomo, je staat bij het (dit keer in een keer juiste) lijstjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Weopj het volgende:
Dankjulliewel voor de hartelijke verwelkoming
Ik heb nu dezelfde dietiste als toen, het is echt een schat van een vrouw. Eten is bij mij een psychische aangelegenheid, waardoor het niet veel zin heeft om met mij door lijstjes te gaan van wat ik wel of niet mag eten. Zij begrijpt dat echt heel goed, en we praten voornamelijk over hoe het gaat met mijn eten en vooral met mij. Ze geeft alleen tips als het nodig is, het dieten gaat dan ook redelijk goed, ik verlies zo'n 1 tot 1,5 kilo per week.
Schijt aan de Kcal van de beschuit met muisjes.... Je bent oom geworden. Er is weer een nieuwe mensje geboren, dat moet geviert worden. GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!![]()
![]()
![]()
![]()
Meisje, Mirthe... 7 pond, lengte hebben ze niet gemeten in het ziekenhuis, doen ze blijkbaar niet meer.... Alles gezond er alles zit eraan (inclusief veel haar al! meer dan ik heb)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:28 schreef Troel het volgende:
[..]
LEUK!!! jongen, meisje? Hoe heet het, hoe groot, hoe zwaar?
Gefeliciteerd!
yeah.. zit nog te bedeken wat (eet niet zoveel tussendoortjes eigenlijk, op 't werk krjig ik daar ook de kans niet voor zeg maar... )quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef Rewimo het volgende:
www.valtaf.nl daar kun je je registreren en dan een eetdagboek invullen
Enne, vergeet niet om tussendoortjes te eten, je moet je verbranding aan de gang houden.
Eetmeter werkt ook uitstekend om bij te houden wat je eet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd Locutus!![]()
ik ben echt gezond bezig
magere yoghurt met wat muesli als ontbijt, drie bammetjes voor lunch, en dan vanavond avondeten..
pastte gisteren geen fruit meer in mn tas, dus dat vanavond even halen (lastig, als de enige supermarkt in de buurt aan het verbouwen is)
ga maar eens bijhouden wat ik eet denk ik![]()
iemand nog een weblog-idee waar dat makkelijk kan? Zodat ik niet met een pennetje hoef te gaan kloten?
ik probeer het op de verpakkingen te kijken en dan gewoon te schatten als je bijvoorbeeld de helft op hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
wel lastig overigens om grammen te wegen enzo bij mn ouders.. iemand enig idee hoe je beetje kan schatten? En is het betrouwbaar?
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:
Zo leuk zo'n klein mensje!!
Eh...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ga studeren kan ik voor 65 euro jaar lang gratis fitnessen
Overheen moet je zelf bepalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
wel lastig overigens om grammen te wegen enzo bij mn ouders.. iemand enig idee hoe je beetje kan schatten? En is het betrouwbaar?
Snap nog niet helemaal hoe 't werkt (staat ergens je maximum aangegeven zodat je weet of je eroverheen zit of er te ver onder of niet? )
Klinkt heerlijk! Doe eens een recept geven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Weopj het volgende:
Jeej, ik sta erbij![]()
Krijg vanavond 3 vriendinnen op bezoek, hoop maar dat ze van salade houdenHeb een gerookte kip, mango, mosterdkaas salade op de planning staan
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Weopj het volgende:
Jeej, ik sta erbij![]()
Krijg vanavond 3 vriendinnen op bezoek, hoop maar dat ze van salade houdenHeb een gerookte kip, mango, mosterdkaas salade op de planning staan
![]()
*Pakt portemonnee erbijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Doe eens een recept geven?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
waarom naar Nieuwegein eigenlijk? Zit daar de andere arts?
Ik heb mijn eindgesprek vanmorgen gehad, en ik heb het gehaald!![]()
![]()
![]()
Twee keer een 7 gekregen, en nu op naar de laatste loodjes voor het afstuderen..
Dat is wel weinig ja. Veel drinken dan maar, damequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Troel het volgende:
Zo, ik ben maar zes buisjes bloed kwijt en maar liefst anderhalve liter urine op twee dagen. En ja, dat is weinig en ja het was mooi donker gekleurd en ja, ik maak me daar dus best wel zorgen over
Heb een berichtje bij Schweitzer achtergelaten of hij zijn gegevens door kan sturen naar Nieuwegein zodat ze daar dinsdag bij de volgende afspraak daar inzage in hebben.
In ieder geval elke werkdag een 2 liter pak bar-le-duc bronwater.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Isabeau het volgende:
En je hebt wel voldoende gedronken, Troel?
Van harte meid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
![]()
![]()
Twee keer een 7 gekregen, en nu op naar de laatste loodjes voor het afstuderen..
Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Troel het volgende:
Maarja, ik zal ook wel vocht eruit gooien natuurlijk
Nee, die waren prima in orde volgens de test. Het stomme is gewoon dat als ik heel veel ga drinken, dat ik dat er gewoon regelrecht uitgooi. Maar nou las ik gisteren dat door oververmoeidheid de misselijkheid erger kan worden. Dus ik ga gewoon wat meer letten op mijn slaaptijden en desnoods op mijn werk aangeven dat ik echt eerder naar huis moet omdat ik het niet trek (gisteren zat ik in mijn eentje, dat was erg leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)
Echte diarree heb ik niet meer last van dan normaal, maar heb wel het gevoel dat ik veel minder uitpies dan normaal. Maarja, het is natuurlijk redelijk warm en misschien zweet ik wel meer dan normaal ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
zegge, Octo... al wat gehoord van de verzekering?
Ja hoor gezellig.. Moet je wel naar Brugge afreizen (motortochtje?)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
oooooooooooohYAY!!!!!
![]()
je staat in mn agenda nog iigdus
ga flink aan je denken
waar word je geholpen? Kan ik langskomen
Hey, te gek zegquote:
Ik heb hier helemaal overheen gelezen door mijn eigen soresquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
![]()
![]()
vrij? vrij? Je moet hard werken hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Droog brood eten, ymmeDat helpt vrij aardig. Ik weet alleen niet of je dat wegkrijgt nu
![]()
Ik heb zojuist mijn bureaulades geleegd. Jeetje wat een ouwe zooi kom je dan tegenIk heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo
). Raar idee hoor, dat ik hier na deze week niet meer werk. Ik zit al 17 jaar op deze locatie (in diverse banen, dat wel). Maar ik kijk ook uit naar mijn nieuwe baan
En naar twee maanden vrij
Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo).
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ik![]()
Isa, jij tips tegen de misselijkheid..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik hier al gezegd hoe blij ik ben met mijn schone ramen? De zon staat er nu op en ik ben helemaal blij blij blij. Wat heb ik toch een lieve schoonmoeder *zucht* (ja, ze koopt zelfs huishouddingetjes voor me haha)
Wanneer verwacht je vanuit Haarlem over te kunnen gaan?quote:
domperidon halenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Isa, jij tips tegen de misselijkheid..
Jij als doktor moet dit toch wetenIk kan alleen niet kauwen ofzo.
winkels s'middags dichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef ymme het volgende:
Het is woensdag. Dan zitten hier ouderwets de winkels 's middags dicht
Ook de AH en zo? Heel klassiek dorp hier, maar de supermarkten zijn altijd wel open hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef ymme het volgende:
Het is woensdag. Dan zitten hier ouderwets de winkels 's middags dicht
Op mijn werk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ik![]()
23 juli staat de verhuizer voor de deurquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Troel het volgende:
Wanneer verwacht je vanuit Haarlem over te kunnen gaan?
Op een of andere manier voel ik me ineens een stuk beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Charlotte Brontë
In de categorie 'het kan altijd erger'quote:
Heb je die nog steeds? Bofkont!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er te lui voorIk heb een werkster genomen.
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..quote:
kunnen die zich niet beter bij een pro ana site voegen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..
Mensen met een bmi van 23, die nog 20 kilo willen afvallen..![]()
ja het is al een tijdje bekend dat er ook een aantal ana's zitten op die site. Helaas doen de beheerders daar niets tegen omdat ze vinden dat deze meisjes anders in het geheim bezig gaan. Net alsof heimelijk pro-ana zijn slechter is dan openlijk pro-ana zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..
alleen die combinatie alquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Troel het volgende:
meisje van 10 ,afvallen.
ja, dat heb ik ook gezien ja..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
quote:Lengte: 160 cm
Huidig gewicht: 31.60 kg
Streefgewicht: 46.00 kg op 1 maart 2007
Ideaal gewicht: 52.07 kg
Afgevallen: 21.40 kg
BMI: 12.34 Wat is gezond?
Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste maaltijd met een plaatjesbeugel inMaar het is dus wel gelukt, ymme
Oude vriendin van me had ook ooit een tongpiercing genomen en had zoveel pijn en ellende (kon totaal niet meer eten) dat ze hem weer heeft laten verwijderen(...waarna ze 2 jaar later opnieuw een tongpiercing nam, weer veel ellende had en weer heeft laten verwijderen...en toen ik haar erop wees dat de eerste keer toch ook geen succes was zei ze: "dat had je me ook wel van te voren kunnen zeggen, hè!" ...was ze de eerste keer helemaal vergeten...)
Nou je weet natuurlijk maar nooit hè. Maar ben net 6 dagen niet meer ongesteld, dus lijkt me sterktquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd teigan.![]()
Dapper dat je het op je hyves zet Octo. En ook wel verstandig denk ik. Als mensen er een mening over hebben, hebben ze die toch wel. Kunnen ze vast wennen aan het idee van een veel slankere octopussy.
Toen ik zwangerschapsmisselijkheid had, at ik de hele dag crackers. Werkte goed. Weet je zeker dat je niet zwanger bent ymme?
heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).
Ik heb vanaf maandag pas 2 sigaretten gerookt (groot voordeel dus).
Ellende, ja het is ff wennen met z'n ding in je tong, en nu helemaal omdat het een langere staaf is dan normaal ivm zwellingen. Over 2 weken is alles weer normaal, alleen dan heb ik een mooie rozé piercing in mijn tong.
Ziek he? Ik heb er ook een profiel, vind het wel leuk om daar van alles bij te houden enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
De pijn valt reuze mee. Echt pijn heb ik ook niet. Alleen na veel praten enzo, voel ik t wel, maar pijn nee dat niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:37 schreef Fuente het volgende:
[..]
heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehadKon ook meteen weer eten en drinken en roken (niet dat eten en roken zo goed voor me zijn, maar goed
).
tomaak, ui, basilicum en mozarella, alles in plakjes om en om leggen, en etenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
Notenrijst kokenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
wel foto´s van je zoon maar niet van jezelf hier?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga mijn haar weer flink rood verven vanavond. Christan en ik zijn naar de kapper geweest, hij heeft hele stoere stekeltjes nu![]()
[afbeelding]
Ja, voor de aagjes staat er een foto van mij in het chocoladeforum
Ga even kijken, momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef ymme het volgende:
Rewimo, heb gekeken maar niets gevonden...
Ik zie nu pas dat ie nogal door zijn stekels heeft zitten woelen, het lijkt zo heel ongelijk maar dat is het nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef teigan het volgende:
Leuke foto van Christan Rewimo!!
Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leukquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
ik ben net een uurtje wezen zwemmen, was wel lekker..
Nu kom ik thuis in een puinhoop; wij krijgen een nieuwe keuken vandaag, en als de kastjes leeg zijn zie je pas hoeveel rotzooi je eigenlijk wel niet hebt..
Dat was dus ook de bedoeling Isa, even uitzoeken wat we niet meer nodig hebben, en dat of op zolder zetten, of weggooien..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leukEindelijk! En misschien is dit wel het moment om weg te gaan gooien haha.
quote:What to declutter? Things to ask yourself as you get rid of your clutter:
Do I love this item?
Have I used it in the past year?
Is it really garbage?
Do I have another one that is better?
Should I really keep two?
Does it have sentimental value that causes me to love it?
Or does it give me guilt and make me sad when I see the item?
Cleanse this room of everything that does not make you SMILE.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef Troel het volgende:
Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
Uh, waar gaat dit heenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Troel het volgende:
Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkampquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh, waar gaat dit heen![]()
Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie![]()
![]()
Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch![]()
Ssssttttt... Niet getrouwd, wel een ring omquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. IntrokampZielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
Goede oude tijd
Zijn jullie al getrouwd dan
Vast niet langdurigquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef Marloes het volgende:
Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef freecell het volgende:
Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
*splut*![]()
Nog steeds buikpijn...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets
)
Hoe is het nu met de buikpijn?
Wow, lekker zeg! 5 weken!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Oei freecell, dat is heel vervelend...Sterkte met je griepje!
Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie![]()
Ik winquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie![]()
Neem een kind, neem ouderschapsverlofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook![]()
Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzittenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef Ikiskoel het volgende:
......Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen.......
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltjequote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
......Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!)
Mijn crosstrainer staat nu stof te vangen in het rommelhok. We wonen nog maar een maandje in ons nieuwe huis en dit weekend zijn we van plan dat hok te gaan aanpakken. Als alles weer opgeruimd is, is er ook weer ruimte om te trainen. In mn vorige huis heb ik wel braaf 3 keer per week op dat ding gestaan, maar in combinatie met veel te veel vreten schoot dat natuurlijk niet opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten
Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet![]()
Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner![]()
Ik heb dat ook nooit gehad hoor. Want dan zou je met gourmetten en anders lang tafelen het toch moeten merkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:51 schreef Faat het volgende:
[..]
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.
Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
zoetigheid kom onherroepelijk![]()
Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef ymme het volgende:
Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk
Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenenEn de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen
.
Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).
En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup..Kan d'r nog wel om lachen...
![]()
Dat is zeker balen. Maar ach, dat kun je verwachten met een pup van 11 maanden, die nu al in de puberteit zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is balen als je beneden komt
* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
Nuja, gaat ook wel weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |