abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50823201
Tvp...

Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
  maandag 25 juni 2007 @ 15:43:15 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_50823281
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 15:51:34 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50823596
Ik heb in elk geval veel minder klachten van mijn spastische darm Maar niet minder diarree
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50823657
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
Tvp...

Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met eten of is dat juist alleen maar goed.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:55:07 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_50823728
Over lastig eten gesproken: ik heb ook wel eens een documentaire gezien over iemand die een beugel nam waardoor ze niet meer kon eten enzo om af te vallen. Dat lijkt me verschrikkelijk Gapen, als je een keer een nies moet. Nee, je kan dan echt niets meer dan vloeibaar grut drinken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50823763
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met eten of is dat juist alleen maar goed.
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
pi_50824473
Hehhe, de pijn zal echt wel heel snel weg zijn, het geneest zo snel van me tepel had ik na een dag ook geen last meer van, alleen als ik het bewoog. Maar ik word nu toch wel erg aangestoken door tongpiercings, misschien ideetje voor me verjaardag over paar maanden ^^ maar nu dwalen we weer af..

Ennnn straks als toetje niet eens vla of ijs ofzo, maar aardbeitjes met yoghurtijs
pi_50824601
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.

@Ymme:
Ik vind het wel stoer
Zomaar iets door je tong laten jassen
Ik zou nog wel eens een lippiercing willen, of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel )
Maar waarschijnlijk komt het er nooit van
pi_50824685
Ik dacht ook dat het er nooit van zou komen. Maar nu zit ik hier dan, met een iritante lange staaf in mijn tong. Ben blij is er een kortere in mag hoor
pi_50824728
@ Freecell, tragus?
Gehehe tongpiercings zijn zo gaaf. Zoenen met iemand die er 1 heeft is genieten!
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:22:51 #61
43556 miss_dynastie
pi_50824748
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel )
Ik heb even gevoeld bij mezelf , maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).

Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
pi_50824815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb even gevoeld bij mezelf , maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).

Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
Ik heb ook ooit een stapel (4) oorbellen boven door m'n oor gehad. Dat doet ongeveer net zo zeer als je er in knijpt en viel wel mee met schieten.

Tragus? geen idee
pi_50824882
Tragus

Wil ik ook ooit nog eens, maar d'r lopen veel zenuwen daar, en ik geloof wel in dat drukpunten gedoe.
(Ja en daarom laat ik een naald door me tepel jassen, zitten heeeulemaal geen zenuwen )
pi_50824929
Tragus heb ik ook. Deed dus helemaal geen pijn
  maandag 25 juni 2007 @ 16:31:54 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50825049
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
In het begin alleen echte diaree gehad bij het op gang komen van mijn darmen verder eigenlijk bijna niet en nu alleen bij ene dumping of als ik teveel kaas heb gegeten
  maandag 25 juni 2007 @ 16:33:50 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_50825112
Ik mag me woensdag bij de dietiste melden

Ben benieuwd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 16:35:32 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_50825164
Ik heb trouwens in elk oor twee gaatjes laten schieten. De tweede serie gaatjes heb ik na twee weken weer dicht laten groeien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 17:01:12 #68
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50825995
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50826595
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.
Mwoa het is niet alleen voeding, maar het wordt wel heftiger bij bepaalde voedingsmiddelen. 9 van de 10 keer heb ik hele heftige krampen als ik uit eten ben geweest en gek genoeg ook als ik bij mijn ouders eet.
Wat het precies triggert weet ik niet, maar ik heb er wel meer last van als ik zenuwachtig ben.
pi_50826833
Octopussy, mijn man heeft dat dus ook. Soms gaat het goed, en soms is alles er binnen een uur weer uit met veel krampen. Het lijkt niet te komen door gekruid eten (want wij eten best pittig) maar wel door koolsoorten en verder door stress enz. Raar eigenlijk, want echt 1 ding aanwijzen lukt niet!
Hopelijk wordt het beter na je operatie.

Hier gaat het wel lekker. Ik werk in een ziekenhuis (leerling-verpleegkundige) en daar ben ik de hele dag zo druk en aan het rennen dat ik de honger niet eens voel! Voordeel is bij ons de gezonde en niet zo dure kantine waar ik 's middags heerlijk rauwkost of soep met een broodje wegeet, dus nog gezond ook!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50827200
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef YPPY het volgende:
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
ik ben net met dus ook maar een nieuw montuur wezen uitzoeken, en morgen heb ik weer een bril...
Scheelt, want van de reservereservebril die ik nu opheb krijg ik nogal last van hoofdpijn en misselijkheid.. En ik moet morgen een portfolio inleveren, wat dus vanavond af moet
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50827266
Ik heb dat ook dat mijn darmen af en toe de weg kwijt zijn .
En dan uit zich op dat twee manieren:
  • Opgeblazen gevoel, veel lucht: als ik ui (behalve lente-ui), veel knoflook, prei of erg gekruid eet
  • Diarree (maar na 10 minuten is het ook meteen over) als ik te vet (creme freche valt hier ook onder) heb gegeten...
    En ik heb alleen uitgevonden om dit soort producten te vermijden, dan gaat het goed. Helaas gaat dat niet vet eten niet altijd goed, als je denkt gezond te eten zoals bij een Japans restaurant
  •   Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:43:50 #73
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827372
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 15:56 schreef ymme het volgende:
    Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
    Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
    Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
    Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
    Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
    Ik moet er niet aan denken Maar eh, misschien gaat het drinken makkelijker met een rietje
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_50827412
    Ik zit nu aan mijn milkshake. Eten gaat echt niet joh haha. Bijt elke keer op het staafje met kauwen, en dat doet pijn haha.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:46:11 #75
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827450
    Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
    pi_50827571

Is toch lief?
    Cadeautje voor jou!
    Jaina heeft net een fruitvliegje gevangen En dan heel stoer doen

(ook al een stuk of 10 bromvliegen, 2 muggen, een spin en een enorme mot )
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:52:12 #77
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827637
    Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
    pi_50828166
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Rewimo het volgende:
    En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
    Welke Dr. Schweitzer? .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      maandag 25 juni 2007 @ 18:12:02 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828300
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Welke Dr. Schweitzer? .
    De internist-endocrinoloog in Delft (o.a. Delft )
    Maar ik zal morgen zijn assistente wel spreken, hij zal er zelf wel niet zijn denk ik.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828319
    Tijger had laatst ook een mot gevangen.. Liep hij trots rond met de vleugels nog uit zijn bekkie hangend.. En toen bleek het beestje nog niet helemaal dood te zijn..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      maandag 25 juni 2007 @ 18:12:35 #81
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828320
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
    Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
    Ik zag het topic en ik was bijna bang dat een van de poezen er niet meer was
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828365
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef Troel het volgende:

[..]

De internist-endocrinoloog in Delft.
    Dave Schweitzer. . Hij is heel okay inderdaad.
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:15:13 #83
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828399
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo )
    Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828406
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:
    Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
    Foto's

Ik heb trouwens zelden last van mijn darmen, behalve als ik uit eten ben geweest. Ongeveer 2 uur na het eten floep ik er alles in één keer uit voorafgegaan door hevige buikkramp. 9 van de 10 keer dat ik uit eten ga overkomt me dat en het type restaurant maakt niets uit. Ik eb dat nooit als ik bij iemand thuis eet of met eten wat ik zelf heb klaargemaakt. Ik vraag me dus nog steeds af wat het verschil is tussen een restaurantkeuken en mijn eigen keuken Ik ga er maar vanuit dat 9 op de 10 restaurants niet allemaal onhygiënisch werken...
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_50828486
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo )
    Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
    . Nee, maar ik had het kunnen zijn inderdaad. .
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:22:34 #86
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828640
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828760
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
    Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.

Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:28:19 #88
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828858
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.

Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
    Nee, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook hemzelf nog maar een keer gezien heb. Ik moet morgen voor hem 48 uur urine inleveren (ow heerlijk, elke keer weer over je tengels heenpissen en weet ik veel wat en als je dunne poep hebt proberen de poep zo te richten dat het niet in je pies terecht komt) en bloed laten prikken. Pas half juli spreek ik hem dan weer in Delft, dan zijn de uitslagen er en gaan we kijken of alles ok is.

Maarre, jij hebt er duidelijk meer verstand van. Ben best wel benieuwd enzo.

Oja, en Nienke ken ik niet, maar ik zal eens gaan zoeken naar dat boek, want dat klinkt al wel interessant!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 25 juni 2007 @ 18:30:47 #89
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828931
    Hmm, dat boek zal voor mij helaas geen optie meer zijn, ik krijg geen grotere porties naar binnen en heb echt gewoon ook die tussendoortjes nodig. Maarja, het klinkt in ieder geval wel goed. Zal de link eens aan mijn ouders doorsturen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:34:35 #90
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829081
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:

Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
    pi_50829219
    Mja, dat boek gaat over het jojo-effect inderdaad en dat is weer wat anders. . Nienke heeft meerdere boeken geschreven, hoor. Ook over slechte eetgewoonten van kinderen bv.

http://www.wlsinfo.nl/index.htm
    Geen idee of je die link kent, maar daar kom je hun namen waarschijnlijk nog wel eens tegen.
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:39:47 #92
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829267
    Eh ja, zie post boven jou
    pi_50829322
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
    Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden. .

Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:44:30 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829434
    En heel dun
      maandag 25 juni 2007 @ 18:46:58 #95
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829508
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden. .

Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
    Leuk forum inderdaad
    Alleen word je zo snel herkent
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829536
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef Rewimo het volgende:
    En heel dun
    Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen. .
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:48:42 #97
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829559
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen. .
    Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829575
    trouwens dat liedje wat laatst hier stond van mika - big girl een vriendin van mij waar ik vanmiddag was daar heb ik die cd van geleend die heeft het hele album van mika leuke cd
    pi_50829609
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Troel het volgende:

Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
    Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangen

* Isabeau heeft net een lekkere witlofsalade op
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      maandag 25 juni 2007 @ 18:50:42 #100
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829611
    Klaagbaakgebeuren:

Speciaal zakje studentenhaver gehaald omdat nootjes goed zijn. Zitten er 12 nootjes in het zakje en de rest is rozijnen! Ja hallo mensen, rozijntjes zijn wel lekker, maar niet zo goed!. Dus ik zit nu nog met een zakje rozijnen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')