abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50817307
FoK! Dieetclub #172

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld. Zie ook Dames van de dieettopics, kom eens hier?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 13:03:18 #2
43556 miss_dynastie
pi_50817338
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
korte versie:
aanvulling: mn collega's houden dus vol dat ik mn vakantie verplaatst heb terwijl dat niet zo is
Oi... fijne collega's dan ook
pi_50817355
Poeh wat gaan jullie hard zeg!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:04:14 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_50817374
Ik ben weer afgevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50817437
ik ga zo even proberen om een smoothie te maken in mijn blender
pi_50817478
en daar we weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 13:09:11 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50817531
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik ben weer afgevallen
Foei!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:12:11 #8
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50817627
Ik sta al 2 weken op hetzelfde gewicht. Maar aangezien ik al 3 weekenden ongezond geleefd heb, valt me dit mee..
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50817768
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Troel het volgende:
Ik ben weer afgevallen
jij bent gek
Ja doei.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:20:47 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50817873
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij bent gek
Nee hoor

Vies praatje: Nu ik mijn plas moet opvangen die 48 uur, kan ik er niets aan doen dat je dat soms ruikt. Mijn plas van net ruikt behoorlijk zout, is dat normaal?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50817910
Ja
Urine is ook behoorlijk zout geloof ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 13:22:37 #12
13151 crew  Rewimo
pi_50817930
Er zitten zouten in je urine, dus dat kan best lijkt me. Zal ook wel afhangen van wat je hebt gegeten en vooral hoeveel je hebt gedronken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:34:15 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_50818285
Mensenlief, ik zou het zo over mijn patat kunnen gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50818343
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Mensenlief, ik zou het zo over mijn patat kunnen gooien
ehm.. iew
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50818399
tvp
It is your friends who make your world!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:42:10 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_50818592
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Tangarine het volgende:

[..]

ehm.. iew
OK ok, je patat wordt er wat vies en klef van enzo, maar het was zout genoeg

Maarja, ik hoop in ieder gevall dat die anderhalve kilo er snel weer aanzit, want dat is sinds vrijdag toen ik thuiskwam van het ziekenhuis eraf gegaan en ik weet gewoon dat het slecht is op dit moment.

Hell yeah, Schweitzer zegt niet voor niets dat ik niet verder af mag vallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 13:45:18 #17
13151 crew  Rewimo
pi_50818708
En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
pi_50820757
Het gaat me hier toch een partij hozen ineens
pi_50820850
Afvallen en vakanie...
Hoe gaan jullie daar mee om?
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_50820989
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
proberen zoveel mogelijk het normale ritme te houden
pi_50821055
quote:
Afvallen en vakanie...
Nou...
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie, maar ben wel veel meer thuis dan normaal.
Dan heb ik dus meer tijd om gezond te koken en eten we vaker gezond.
Ook heb ik dan meer tijd om te sporten, dus sport ik ook nog eens meer

Oja, en ik drink meer rosé

Faat: toffe actie van weggooien als je het anders had opgegeten.

in zo'n situatie had ik het wrs goed dicht gemaakt en daarna thuis aan Maarten opgevoerd
pi_50821088
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef octopussy het volgende:
Het gaat me hier toch een partij hozen ineens
Hier ook, inclusief flink onweer
En de kat gaat dan op het balkon zitten, want dat is tof in de regen
pi_50821117
quote:
Afvallen en vakanie...
Op vakantie ben je niet in normale ritme maar probeer toch op te letten wat je eet. Vaak ben je ook op pad als je wilt lunchen. Ik neem dan altijd broodjes mee en neem van thuis wat sultana's mee. Maar goed, ik hoef niet perse wat op mijn brood . Het ligt er ook aan wat voor soort vakantie je gaat doen .
pi_50821152
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou...
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie, maar ben wel veel meer thuis dan normaal.
Dan heb ik dus meer tijd om gezond te koken en eten we vaker gezond.
Ook heb ik dan meer tijd om te sporten, dus sport ik ook nog eens meer

Oja, en ik drink meer rosé

in zo'n situatie had ik het wrs goed dicht gemaakt en daarna thuis aan Maarten opgevoerd
Ja, deze zomer heb je geen excuus wat betreft niet meegaan met zwemmen hoor!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50821175
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook, inclusief flink onweer
En de kat gaat dan op het balkon zitten, want dat is tof in de regen
Is het wel een kat? Die kat van ons moest altijd zo snel mogelijk naar binnen.
pi_50821289
Ik ben ook weer thuis..

Ik ben vorige week mijn contactlens kwijtgeraakt, en nu is het pootje van mijn reservebril kapot, en misschien niet meer te repareren..
En aangezien nieuwe glazen een vermogen kostten, ben ik dus beperkt in de keuze van nieuwe monturen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50821369
quote:
Afvallen en vakanie...
Als ik op vakantie ga ga ik meestal naar warmere landen waar het fruit héérlijk is. Dat heeft dus tot gevolg dat ik veel fruit eet en minder snoep. Ik heb, als het warm is, ook helemaal geen behoefte aan snoep ofzo. Daarnaast loop/fiets/zwem ik veel en als je dat elke dag doet op vakantie moet de schade toch wel meevallen denk ik...
It is your friends who make your world!
  maandag 25 juni 2007 @ 14:54:11 #28
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821425
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Pandorah het volgende:
Hebben we die weggooi discussie al niet eerder gehad?
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geen
discussie starten, ik gaf een tip. Kan altijd zijn dat iemand met een zak snoep of een doos drop zit
en gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen. Naar mijn idee heb je gewoon heel veel
aan dingen die je dan leest en als er maar 1 iemand is die denkt hey, ik gooi wat boven mijn aantal
toegestane caloriën van deze dag zit gewoon weg, dan vind ik het al tof dat ik heb kunnen helpen.

Alleen ging het zo dat ná mijn tip iedereen ineens ging posten hoe zonde het was om eten weg te
gooien waardoor ik het gevoel kreeg dat mijn tip regelrecht onderuit geschopt werd. En dat is nogal
frustrerend in een topic waarvan je denkt dat iedereen die er is graag wil afvallen, maar dat laatste
lijkt gewoon wel steeds meer en meer op de achtergrond te raken gezien sommige reacties hier
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Maar dat is toch ook niet structureel?
Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooien
vlak na mijn post plaatstte. Het leek er meer op dat je schreef, je had die drop gewoon moeten opeten.

Maar goed, tot zover mijn reacties. Ik blijf hopen op veel tips en steun bij het afvallen hier. Zelfs al moet
ik die met een lantarentje tussen alle geouwehoer zoeken. Voor zover ik iets "ontdek" en ineens bedenk
dat mij helpt bij het afvallen zal ik het ook blijven posten. De aanhouder wint zullen we maar zeggen en
dat lijkt me bij al onze (al dan niet geslaagde) pogingen om gewicht kwijt te raken een uitstekend motto
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 25 juni 2007 @ 14:56:32 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_50821512
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:

[..]

Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooien
vlak na mijn post plaatstte. Het leek er meer op dat je schreef, je had die drop gewoon moeten opeten.
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen (eten van andere mensen weggooien enzo) aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 14:56:44 #30
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821520
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Iemand die de essentie van mijn post heeft begrepen. Ik ben weer helemaal blij
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50821555
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geen
discussie starten, ik gaf een tip. Kan altijd zijn dat iemand met een zak snoep of een doos drop zit
en gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen. Naar mijn idee heb je gewoon heel veel
aan dingen die je dan leest en als er maar 1 iemand is die denkt hey, ik gooi wat boven mijn aantal
toegestane caloriën van deze dag zit gewoon weg, dan vind ik het al tof dat ik heb kunnen helpen.

Alleen ging het zo dat ná mijn tip iedereen ineens ging posten hoe zonde het was om eten weg te
gooien waardoor ik het gevoel kreeg dat mijn tip regelrecht onderuit geschopt werd. En dat is nogal
frustrerend in een topic waarvan je denkt dat iedereen die er is graag wil afvallen, maar dat laatste
lijkt gewoon wel steeds meer en meer op de achtergrond te raken gezien sommige reacties hier
[..]
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te geven . Of iemand er wat mee doet is een ander verhaal .
  maandag 25 juni 2007 @ 14:59:50 #32
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821620
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageer
Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwat

Misschien ligt het dan toch ook wat aan mij. Ik ben soms een heetgebakerd typje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50821644
heeft iemand wel eens het cambridge dieet gevolgd ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 25 juni 2007 @ 15:01:59 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_50821698
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:59 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwat

Misschien ligt het dan toch ook wat aan mij. Ik ben soms een heetgebakerd typje
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50821768
quote:
Afvallen en vakanie...
ben wonder boven wonder een kilo kwijtgeraakt in mn vakantie

maar komt omdat ik actief ben bezig geweest, genoeg heb gegeten hiervoor, en dus eigenlijk stiekem meer verbruikt heb dan gegeten blijkbaar

en da's fijn..

maar als ik op vakantie ben let ik niet op elk lekkerheidje dat naar binnengaat, maar zal ik nooit echt uitspatten, omdat ik dat thuis eigenlijk ook niet doe
Ja doei.
pi_50821832
Ik heb net een kiwi gehad
Ik heb trouwens een voorraad magnetronpopocorn in huis en wat me daarvan afhoudt is de eetmeter
Ik wéét dat ik dan de popcorn in moet vullen op de eetmeter en dat de eetmeter dan gaat zaniken over calorieën en vet en over natrium

Dus ik eet kiwi
(eigenlijk nog heel lekker ook )
  maandag 25 juni 2007 @ 15:05:15 #37
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821861
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:57 schreef Pandorah het volgende:
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te geven . Of iemand er wat mee doet is een ander verhaal .
Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeld

Ik ga er trouwens ook niet vanuit dat iedereen iets met tips doet, maar soms weet je het gewoon
even niet meer en dan vind ik het gewoon hartstikke fijn om tips te lezen. Alhoewel je het meeste
toch zelf eigenlijk wel weet zit er soms weleens iets tussen waar je écht wat aan hebt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 25 juni 2007 @ 15:07:25 #38
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50821954
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef Troel het volgende:
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doen
Nou niet gaan overdrijven Troel. Neem nog wat mierzoete ranje ofzo, je suikerspiegel daalt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50821975
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
heeft iemand wel eens het cambridge dieet gevolgd ?
volgens mij doet iemand in het slank de zomer in topic dat dieet...
Ben alleen ff zijn naam kwijt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 15:08:59 #40
43556 miss_dynastie
pi_50822013
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef teigan het volgende:
Ik ben vorige week mijn contactlens kwijtgeraakt, en nu is het pootje van mijn reservebril kapot, en misschien niet meer te repareren..
En aangezien nieuwe glazen een vermogen kostten, ben ik dus beperkt in de keuze van nieuwe monturen..
Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?
pi_50822189
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Faat het volgende:

[..]

Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeld

Ik ga er trouwens ook niet vanuit dat iedereen iets met tips doet, maar soms weet je het gewoon
even niet meer en dan vind ik het gewoon hartstikke fijn om tips te lezen. Alhoewel je het meeste
toch zelf eigenlijk wel weet zit er soms weleens iets tussen waar je écht wat aan hebt
Ik vind het opzich wel een goeie tip. Als je iets terug legt in de klas heb je toch de neiging om steeds "nog maar één handje" te pakken. Ik wel in ieder geval. Zelfs een veiligheidskluis houd me er dan niet bij weg
Maar ik ben nu toch over naar niveau 4, en in plaats van naar de mc Donals te gaan om het te gaan vieren heb ik fruit gepakt. Ben toch wel best trots op mezelf
pi_50822567
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef Empathologica het volgende:

Maar ik ben nu toch over naar niveau 4, en in plaats van naar de mc Donals te gaan om het te gaan vieren heb ik fruit gepakt. Ben toch wel best trots op mezelf
Wop
pi_50822655
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?
Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..
pi_50822756
Bij Oprah nu, iets over eten. Welk eten je jong houd ofzoiets. Misschien wel interressant om even te kijken
En wel klote voor je zeg, teigan!
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 15:30:03 #45
43556 miss_dynastie
pi_50822799
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef teigan het volgende:

[..]

Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..
Jeuh, da's wel heel veel geld ja!
pi_50822856
en wie heeft hier S-vormige drollen?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:33:11 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_50822896
Als ik zo'm vormpje leg en goed mik ik wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50822908
Hahahaha!
Ik heb er nooit naar gekeken en ben het ook niet van plan te gaan doen
Volgens mij is het wel te 'voelen' of je genoeg vezels eet.. Voelen met je bips hè!
pi_50822976
En Oprah zie je echt af en toe zo kijken van: "ah man hou toch je kop "
pi_50823076
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
pi_50823201
Tvp...

Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
  maandag 25 juni 2007 @ 15:43:15 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_50823281
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 15:51:34 #53
13151 crew  Rewimo
pi_50823596
Ik heb in elk geval veel minder klachten van mijn spastische darm Maar niet minder diarree
pi_50823657
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
Tvp...

Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met eten of is dat juist alleen maar goed.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:55:07 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_50823728
Over lastig eten gesproken: ik heb ook wel eens een documentaire gezien over iemand die een beugel nam waardoor ze niet meer kon eten enzo om af te vallen. Dat lijkt me verschrikkelijk Gapen, als je een keer een nies moet. Nee, je kan dan echt niets meer dan vloeibaar grut drinken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50823763
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met eten of is dat juist alleen maar goed.
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
pi_50824473
Hehhe, de pijn zal echt wel heel snel weg zijn, het geneest zo snel van me tepel had ik na een dag ook geen last meer van, alleen als ik het bewoog. Maar ik word nu toch wel erg aangestoken door tongpiercings, misschien ideetje voor me verjaardag over paar maanden ^^ maar nu dwalen we weer af..

Ennnn straks als toetje niet eens vla of ijs ofzo, maar aardbeitjes met yoghurtijs
pi_50824601
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.

@Ymme:
Ik vind het wel stoer
Zomaar iets door je tong laten jassen
Ik zou nog wel eens een lippiercing willen, of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel )
Maar waarschijnlijk komt het er nooit van
pi_50824685
Ik dacht ook dat het er nooit van zou komen. Maar nu zit ik hier dan, met een iritante lange staaf in mijn tong. Ben blij is er een kortere in mag hoor
pi_50824728
@ Freecell, tragus?
Gehehe tongpiercings zijn zo gaaf. Zoenen met iemand die er 1 heeft is genieten!
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:22:51 #61
43556 miss_dynastie
pi_50824748
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel )
Ik heb even gevoeld bij mezelf , maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).

Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
pi_50824815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb even gevoeld bij mezelf , maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).

Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
Ik heb ook ooit een stapel (4) oorbellen boven door m'n oor gehad. Dat doet ongeveer net zo zeer als je er in knijpt en viel wel mee met schieten.

Tragus? geen idee
pi_50824882
Tragus

Wil ik ook ooit nog eens, maar d'r lopen veel zenuwen daar, en ik geloof wel in dat drukpunten gedoe.
(Ja en daarom laat ik een naald door me tepel jassen, zitten heeeulemaal geen zenuwen )
pi_50824929
Tragus heb ik ook. Deed dus helemaal geen pijn
  maandag 25 juni 2007 @ 16:31:54 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50825049
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
In het begin alleen echte diaree gehad bij het op gang komen van mijn darmen verder eigenlijk bijna niet en nu alleen bij ene dumping of als ik teveel kaas heb gegeten
  maandag 25 juni 2007 @ 16:33:50 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_50825112
Ik mag me woensdag bij de dietiste melden

Ben benieuwd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 16:35:32 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_50825164
Ik heb trouwens in elk oor twee gaatjes laten schieten. De tweede serie gaatjes heb ik na twee weken weer dicht laten groeien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 17:01:12 #68
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50825995
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50826595
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.
Mwoa het is niet alleen voeding, maar het wordt wel heftiger bij bepaalde voedingsmiddelen. 9 van de 10 keer heb ik hele heftige krampen als ik uit eten ben geweest en gek genoeg ook als ik bij mijn ouders eet.
Wat het precies triggert weet ik niet, maar ik heb er wel meer last van als ik zenuwachtig ben.
pi_50826833
Octopussy, mijn man heeft dat dus ook. Soms gaat het goed, en soms is alles er binnen een uur weer uit met veel krampen. Het lijkt niet te komen door gekruid eten (want wij eten best pittig) maar wel door koolsoorten en verder door stress enz. Raar eigenlijk, want echt 1 ding aanwijzen lukt niet!
Hopelijk wordt het beter na je operatie.

Hier gaat het wel lekker. Ik werk in een ziekenhuis (leerling-verpleegkundige) en daar ben ik de hele dag zo druk en aan het rennen dat ik de honger niet eens voel! Voordeel is bij ons de gezonde en niet zo dure kantine waar ik 's middags heerlijk rauwkost of soep met een broodje wegeet, dus nog gezond ook!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50827200
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef YPPY het volgende:
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
ik ben net met dus ook maar een nieuw montuur wezen uitzoeken, en morgen heb ik weer een bril...
Scheelt, want van de reservereservebril die ik nu opheb krijg ik nogal last van hoofdpijn en misselijkheid.. En ik moet morgen een portfolio inleveren, wat dus vanavond af moet
pi_50827266
Ik heb dat ook dat mijn darmen af en toe de weg kwijt zijn .
En dan uit zich op dat twee manieren:
  • Opgeblazen gevoel, veel lucht: als ik ui (behalve lente-ui), veel knoflook, prei of erg gekruid eet
  • Diarree (maar na 10 minuten is het ook meteen over) als ik te vet (creme freche valt hier ook onder) heb gegeten...
    En ik heb alleen uitgevonden om dit soort producten te vermijden, dan gaat het goed. Helaas gaat dat niet vet eten niet altijd goed, als je denkt gezond te eten zoals bij een Japans restaurant
  •   Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:43:50 #73
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827372
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 15:56 schreef ymme het volgende:
    Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
    Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
    Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
    Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
    Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
    Ik moet er niet aan denken Maar eh, misschien gaat het drinken makkelijker met een rietje
    pi_50827412
    Ik zit nu aan mijn milkshake. Eten gaat echt niet joh haha. Bijt elke keer op het staafje met kauwen, en dat doet pijn haha.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:46:11 #75
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827450
    Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
    pi_50827571

Is toch lief?
    Cadeautje voor jou!
    Jaina heeft net een fruitvliegje gevangen En dan heel stoer doen

(ook al een stuk of 10 bromvliegen, 2 muggen, een spin en een enorme mot )
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 17:52:12 #77
    13151 crew  Rewimo
    pi_50827637
    Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
    pi_50828166
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Rewimo het volgende:
    En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
    Welke Dr. Schweitzer? .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      maandag 25 juni 2007 @ 18:12:02 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828300
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Welke Dr. Schweitzer? .
    De internist-endocrinoloog in Delft (o.a. Delft )
    Maar ik zal morgen zijn assistente wel spreken, hij zal er zelf wel niet zijn denk ik.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828319
    Tijger had laatst ook een mot gevangen.. Liep hij trots rond met de vleugels nog uit zijn bekkie hangend.. En toen bleek het beestje nog niet helemaal dood te zijn..
      maandag 25 juni 2007 @ 18:12:35 #81
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828320
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
    Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
    Ik zag het topic en ik was bijna bang dat een van de poezen er niet meer was
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828365
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef Troel het volgende:

[..]

De internist-endocrinoloog in Delft.
    Dave Schweitzer. . Hij is heel okay inderdaad.
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:15:13 #83
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828399
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo )
    Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828406
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:
    Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
    Foto's

Ik heb trouwens zelden last van mijn darmen, behalve als ik uit eten ben geweest. Ongeveer 2 uur na het eten floep ik er alles in één keer uit voorafgegaan door hevige buikkramp. 9 van de 10 keer dat ik uit eten ga overkomt me dat en het type restaurant maakt niets uit. Ik eb dat nooit als ik bij iemand thuis eet of met eten wat ik zelf heb klaargemaakt. Ik vraag me dus nog steeds af wat het verschil is tussen een restaurantkeuken en mijn eigen keuken Ik ga er maar vanuit dat 9 op de 10 restaurants niet allemaal onhygiënisch werken...
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_50828486
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo )
    Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
    . Nee, maar ik had het kunnen zijn inderdaad. .
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:22:34 #86
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828640
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50828760
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
    Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.

Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:28:19 #88
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828858
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.

Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
    Nee, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook hemzelf nog maar een keer gezien heb. Ik moet morgen voor hem 48 uur urine inleveren (ow heerlijk, elke keer weer over je tengels heenpissen en weet ik veel wat en als je dunne poep hebt proberen de poep zo te richten dat het niet in je pies terecht komt) en bloed laten prikken. Pas half juli spreek ik hem dan weer in Delft, dan zijn de uitslagen er en gaan we kijken of alles ok is.

Maarre, jij hebt er duidelijk meer verstand van. Ben best wel benieuwd enzo.

Oja, en Nienke ken ik niet, maar ik zal eens gaan zoeken naar dat boek, want dat klinkt al wel interessant!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 25 juni 2007 @ 18:30:47 #89
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50828931
    Hmm, dat boek zal voor mij helaas geen optie meer zijn, ik krijg geen grotere porties naar binnen en heb echt gewoon ook die tussendoortjes nodig. Maarja, het klinkt in ieder geval wel goed. Zal de link eens aan mijn ouders doorsturen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:34:35 #90
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829081
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:

Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
    pi_50829219
    Mja, dat boek gaat over het jojo-effect inderdaad en dat is weer wat anders. . Nienke heeft meerdere boeken geschreven, hoor. Ook over slechte eetgewoonten van kinderen bv.

http://www.wlsinfo.nl/index.htm
    Geen idee of je die link kent, maar daar kom je hun namen waarschijnlijk nog wel eens tegen.
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:39:47 #92
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829267
    Eh ja, zie post boven jou
    pi_50829322
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
    Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden. .

Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
    Oi!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:44:30 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829434
    En heel dun
      maandag 25 juni 2007 @ 18:46:58 #95
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829508
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden. .

Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
    Leuk forum inderdaad
    Alleen word je zo snel herkent
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829536
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef Rewimo het volgende:
    En heel dun
    Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen. .
    Oi!
      maandag 25 juni 2007 @ 18:48:42 #97
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829559
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen. .
    Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50829575
    trouwens dat liedje wat laatst hier stond van mika - big girl een vriendin van mij waar ik vanmiddag was daar heb ik die cd van geleend die heeft het hele album van mika leuke cd
    pi_50829609
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Troel het volgende:

Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
    Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangen

* Isabeau heeft net een lekkere witlofsalade op
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      maandag 25 juni 2007 @ 18:50:42 #100
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50829611
    Klaagbaakgebeuren:

Speciaal zakje studentenhaver gehaald omdat nootjes goed zijn. Zitten er 12 nootjes in het zakje en de rest is rozijnen! Ja hallo mensen, rozijntjes zijn wel lekker, maar niet zo goed!. Dus ik zit nu nog met een zakje rozijnen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 18:51:20 #101
    13151 crew  Rewimo
    pi_50829635
    Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet? Kom ik in september even bij je langs
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')