Oi... fijne collega's dan ookquote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
korte versie:
aanvulling: mn collega's houden dus vol dat ik mn vakantie verplaatst heb terwijl dat niet zo is
Foei!quote:
Nee hoorquote:
ehm.. iewquote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Mensenlief, ik zou het zo over mijn patat kunnen gooien
OK ok, je patat wordt er wat vies en klef van enzo, maar het was zout genoegquote:
proberen zoveel mogelijk het normale ritme te houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Hoe gaan jullie daar mee om?
Nou...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Hier ook, inclusief flink onweerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef octopussy het volgende:
Het gaat me hier toch een partij hozen ineens![]()
![]()
Op vakantie ben je niet in normale ritme maar probeer toch op te letten wat je eet. Vaak ben je ook op pad als je wilt lunchen. Ik neem dan altijd broodjes mee en neem van thuis wat sultana's mee. Maar goed, ik hoef niet perse wat op mijn broodquote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Ja, deze zomer heb je geen excuus wat betreft niet meegaan met zwemmen hoor!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou...
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie, maar ben wel veel meer thuis dan normaal.
Dan heb ik dus meer tijd om gezond te koken en eten we vaker gezond.
Ook heb ik dan meer tijd om te sporten, dus sport ik ook nog eens meer
Oja, en ik drink meer rosé
Faat: toffe actie van weggooien als je het anders had opgegeten.
in zo'n situatie had ik het wrs goed dicht gemaakt en daarna thuis aan Maarten opgevoerd
Is het wel een kat? Die kat van ons moest altijd zo snel mogelijk naar binnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook, inclusief flink onweer
En de kat gaat dan op het balkon zitten, want dat is tof in de regen
Als ik op vakantie ga ga ik meestal naar warmere landen waar het fruit héérlijk is. Dat heeft dus tot gevolg dat ik veel fruit eet en minder snoep. Ik heb, als het warm is, ook helemaal geen behoefte aan snoep ofzo. Daarnaast loop/fiets/zwem ik veel en als je dat elke dag doet op vakantie moet de schade toch wel meevallen denk ik...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Pandorah het volgende:
Hebben we die weggooi discussie al niet eerder gehad?![]()
Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooienquote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Troel het volgende:
Maar dat is toch ook niet structureel?
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen (eten van andere mensen weggooien enzo) aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Het is totaal niet overgekomen dat jij structureel bedoelde aangezien je je uitleg over eten weggooien
vlak na mijn post plaatstte. Het leek er meer op dat je schreef, je had die drop gewoon moeten opeten.
Iemand die de essentie van mijn post heeft begrepen. Ik ben weer helemaal blijquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Faat: toffe actie van weggooien als je het anders had opgegeten.
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te gevenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb dan ook niet álle 173 topics teruggelezen. Bovendien wilde ik helemaal geen
discussie starten, ik gaf een tip. Kan altijd zijn dat iemand met een zak snoep of een doos drop zit
en gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen. Naar mijn idee heb je gewoon heel veel
aan dingen die je dan leest en als er maar 1 iemand is die denkt hey, ik gooi wat boven mijn aantal
toegestane caloriën van deze dag zit gewoon weg, dan vind ik het al tof dat ik heb kunnen helpen.
Alleen ging het zo dat ná mijn tip iedereen ineens ging posten hoe zonde het was om eten weg te
gooien waardoor ik het gevoel kreeg dat mijn tip regelrecht onderuit geschopt werd. En dat is nogal
frustrerend in een topic waarvan je denkt dat iedereen die er is graag wil afvallen, maar dat laatste
lijkt gewoon wel steeds meer en meer op de achtergrond te raken gezien sommige reacties hier
[..]
Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwatquote:Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Zo was het in ieder geval niet bedoeld. Verder in de discussie geef ik namelijk ook nog een paar extra dingen aan waardoor het duidelijk zou moeten worden dat ik niet specifiek op jou reageer
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:59 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik voelde me hartstikke aangesproken, na jouw post en die van Locutusnogwat![]()
Misschien ligt het dan toch ook wat aan mij. Ik ben soms een heetgebakerd typje![]()
ben wonder boven wonder een kilo kwijtgeraakt in mn vakantiequote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef LieveJuf het volgende:
Afvallen en vakanie...
Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeldquote:Op maandag 25 juni 2007 14:57 schreef Pandorah het volgende:
Ik doelde niet op je reactie hoor Faat maar om die discussie die erna kwam. Die had gewoon niet gehoeven. Tips zijn altijd goed om hier te geven. Of iemand er wat mee doet is een ander verhaal
.
Nou niet gaan overdrijven Troel. Neem nog wat mierzoete ranje ofzo, je suikerspiegel daaltquote:Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef Troel het volgende:
Dat spijt me, want dat was dus echt niet de bedoeling. Sorry, vergeef me, mijn excuses, ik zal proberen het nooit meer te doen![]()
volgens mij doet iemand in het slank de zomer in topic dat dieet...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
heeft iemand wel eens het cambridge dieet gevolgd ?
Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef teigan het volgende:
Ik ben vorige week mijn contactlens kwijtgeraakt, en nu is het pootje van mijn reservebril kapot, en misschien niet meer te repareren..
En aangezien nieuwe glazen een vermogen kostten, ben ik dus beperkt in de keuze van nieuwe monturen..
Ik vind het opzich wel een goeie tip. Als je iets terug legt in de klas heb je toch de neiging om steeds "nog maar één handje" te pakken. Ik wel in ieder geval. Zelfs een veiligheidskluis houd me er dan niet bij wegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Faat het volgende:
[..]
Oké, oké tis alweer goed. Ik heb me waarschijnlijk te veel aangesproken gevoeld
Ik ga er trouwens ook niet vanuit dat iedereen iets met tips doet, maar soms weet je het gewoon
even niet meer en dan vind ik het gewoon hartstikke fijn om tips te lezen. Alhoewel je het meeste
toch zelf eigenlijk wel weet zit er soms weleens iets tussen waar je écht wat aan hebt![]()
Wopquote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef Empathologica het volgende:
Maar ik ben nu toch over naar niveau 4, en in plaats van naar de mc Donals te gaan om het te gaan vieren heb ik fruit gepakt. Ben toch wel best trots op mezelf![]()
Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..quote:Op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zijn die zo vreselijk duur voor jou dan, heb je een 'speciale afwijking' ?
Jeuh, da's wel heel veel geld ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, ik heb een sterkte van -6, dus dat is al redelijk heftig, en dan ook nog een cilinder die er speciaal ingeslepen moet worden.. Als ik niet met jampotjes rond wil lopen ben ik zo 200 euro per glas kwijt..
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met etenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
Tvp...
Ik heb 2 uur geleden een tongpiercing laten zetten
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Tof! Foto's? Zal wel lastig worden komende dagen met etenof is dat juist alleen maar goed.
![]()
Eet je momenteel zo rampzalig dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is het 5/10 keer diarree. ws door spastische darm. Ik HOOP dat die klachten ook minder worden als ik geopereerd ben, want het is het laatste jaar wel erg geworden. Ik vermoed dat het ook wel met slechte eetgewoontes te maken heeft.
Ik heb even gevoeld bij mezelfquote:Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
of door dat stukje oor wat aan je wang vastzit (wie snapt wat ik bedoel mag een appel)
Ik heb ook ooit een stapel (4) oorbellen boven door m'n oor gehad. Dat doet ongeveer net zo zeer als je er in knijpt en viel wel mee met schieten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb even gevoeld bij mezelf, maar het lijkt me een vrij pijnlijk plekje om een piercing doorheen te jassen (of ik knijp gewoon hard).
Troel, dat valt voor mij in de categorie 'kaken op elkaar laten naaien'. En ja, serieus, dat gebeurt
In het begin alleen echte diaree gehad bij het op gang komen van mijn darmen verder eigenlijk bijna niet en nu alleen bij ene dumpingquote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan je alvast vertellen dat het in eerste instantie zo'n 10/10 keer diarree zal zijn. Bij mij is het nu nog steeds 8/10 meer waterig dan voorheen. Wellicht weet Bubsel hoe het met de GBP zit, het kan zijn dat het daar minder heftig is.
Mwoa het is niet alleen voeding, maar het wordt wel heftiger bij bepaalde voedingsmiddelen. 9 van de 10 keer heb ik hele heftige krampen als ik uit eten ben geweest en gek genoeg ook als ik bij mijn ouders eet.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Eet je momenteel zo rampzalig dan?
In tijden van stress gaan mij darmen ook altijd moeilijk doen, maar 5/10 diarree is wel extreem.
ik ben net metquote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef YPPY het volgende:
Teigan, ik heb eens mijn glazen (die ik dus al had) laten verkleinen voor in een ander montuur. Dat kostte wel iets, maar omdat er geen nieuwe glazen hoefde was het wel een stuk goedkoper. Niet zoveel keuze uit monturen, maar ik was blij met die mogelijkheid. Mijn glazen zijn ook zo duur.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:56 schreef ymme het volgende:
Er zit nu een lang staafje in ivm het zwellen.
Dat is nu nog erg vervelend. En het praten enzo erg onwennig, omdat het pijn doen als het staafje teveel beweegt enzo.
Moet veel waterijs eten, maar ik durf nu niet naar de winkel haha.
Heb daarom nu een glas met 3/4 ijsklontjes en 1/4 water. Koelt ook lekker, alleen erg lastig drinken.
Ik heb een milkshake in koelkast staan, voor als ik honger krijg want gewoon eten gaat vandaag niet
Welke Dr. Schweitzer?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Rewimo het volgende:
En Schweitzer kan het weten. Toffe peer die man
De internist-endocrinoloog in Delft (o.a. Delft )quote:
Ik zag het topic en ik was bijna bang dat een van de poezen er niet meer wasquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik had hier weer een leuke verrassing binnen
Dave Schweitzer.quote:
Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dave Schweitzer.. Hij is heel okay inderdaad.
Foto'squote:Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Leuk cadeautje dat je woedend zit aan te kijken en naar je krijst
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent toevallig niet een van die lieve assistentes? (En dan bedoel ik echt lief, niet cynisch lief, want k vond ze echt heel aardig en ze gingen dingen voor me uitzoeken enzo)
Die ene ging namelijk heel leuk in op mijn poep en plas verhaal en dat past wel bij jou geloof ik
Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dave Schweitzer.. Hij is heel okay inderdaad.
Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, hij is trouwens ERG okay. Ik heb nog nooit een arts meegemaakt die regelt dat je binnen een dag op consult mag komen (en helaas was dat echt nodig). Ik ben blij met hem!
Nee, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook hemzelf nog maar een keer gezien heb. Ik moet morgen voor hem 48 uur urine inleveren (ow heerlijk, elke keer weer over je tengels heenpissen en weet ik veel wat en als je dunne poep hebt proberen de poep zo te richten dat het niet in je pies terecht komt) en bloed laten prikken. Pas half juli spreek ik hem dan weer in Delft, dan zijn de uitslagen er en gaan we kijken of alles ok is.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.
Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwensquote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef MUUS het volgende:
Hij zal voor een patiënt altijd alles doen wat hij kan en dan nog een beetje extra als het moet. Desnoods experimenteren.
Ben je toevallig ook bekend met Nienke ten Hoor? Daar heeft hij een boek mee geschreven en samen houden ze zich bezig met mensen die een WLS hebben ondergaan.
Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yup, die was er ook op de WLS-infodag. En hun boek ook, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan. Ook wel een leuk mens trouwens
Leuk forum inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah ja, leek me al stug dat jullie die link niet kenden..
Nienke is heel leuk, heel hartelijk en een heerlijke babbelkous.
Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen.quote:
Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze wil dikkere wangen, maar dat wilde ik expres niet in dit topic zeggen..
Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef Troel het volgende:
Maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen die dikkere borsten willen hebben enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |