Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
moet toch ook op andere manieren kunnen
en gelukkig omdat je die smaak inderdaad niet wilt hebben als je wilt afvallen en dat wil ik nog steeds
Ik ben nooit gek geweest op antwoordmodellen, behalve bij die ellenlange toetsen met tafelsommen, dan kijkt het wel makkelijk na. Zoveel dingen kun je in je antwoord zetten wat wel gewoon te maken heeft met de vraag, waaruit blijkt dat je echt weet waar het over gaat, maar als je dan een rekenfoutje hebt kun je alsnog alle punten mislopen. Nah, niets voor mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
tvp'tje..
Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
Maakt niet uit, we waren zo lekker aan het keuvelen dat ik de volgende al weer open had staanquote:
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
Tja, ligt aan de kwaliteit van de kopie (als ze het van het papier af moeten lezen tenminste). Het kan juist zijn dat er veel nauwkeuriger afgelezen wordt door die 0,175 te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef teigan het volgende:
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..
Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
waarom zou je die 2400 nodig hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.
Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Empathologica het volgende:
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
Dat is de voorgeschreven hoeveelheid voor mensen in mijn conditie.quote:
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusjaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
Wellicht is een lichtwekker een oplossing voor je? Zo eentje die meer licht gaat geven naarmate het buiten lichter wordt? Maar misschien zitten we nu ook wel problemen te creeeren die er helemaal niet zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
Whehe, nu ben ik tenminste een keer niet spuit ELFquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
dan is voor jou dus eten wat bij mij roken is. (en nee ik stop nog niet met deze zonde, met goede redenen, wil het graag doen, zonder gezeur van schoonpaps en mams, dus pas als we op onszelf wonen) want zodra ik niets doe, ga ik meer roken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |