abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:30:26 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_50894469
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er te lui voor Ik heb een werkster genomen.
Heb je die nog steeds? Bofkont!

Ik dacht dat die was omdat je vader toen in het ziekenhuis lag en je er echt gewoon geen tijd voor had. Heerlijk, kan ze ook naar Ijsselstein komen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:55:52 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50895371
Lijkt me wat ver voor haar. Ze wil ook niet naar DLD komen elke week
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 12:56:34 #205
13151 crew  Rewimo
pi_50895393
En nu gaan we naar de kapper. Scheelt weer een paar ons morgen op de weegschaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50896876
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
heb overigens faithy.valtaf.nl
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..

Mensen met een bmi van 23, die nog 20 kilo willen afvallen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:44:21 #207
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50897054
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:

[..]

ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..

kunnen die zich niet beter bij een pro ana site voegen?
dat gevoel krijg ik direct in ieder geval..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50897088
quote:

[..]

ja het is al een tijdje bekend dat er ook een aantal ana's zitten op die site. Helaas doen de beheerders daar niets tegen omdat ze vinden dat deze meisjes anders in het geheim bezig gaan. Net alsof heimelijk pro-ana zijn slechter is dan openlijk pro-ana zijn
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:47:38 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_50897176
Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd naar die beheerder toen ik een profiel tegenkwam van een meisje van 10 met een bmi van 21 die nog zoveel wilde afvallen.

Nul, rekest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:53:26 #210
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50897385
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Troel het volgende:
meisje van 10 ,afvallen.
alleen die combinatie al
pi_50897553
quote:

[..]

ja, dat heb ik ook gezien ja..

inderdaad van die pro-ana meisjes volgens mij

jammer dat ze dat soort profielen niet gewoon aanpakken
Ja doei.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:08:27 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50897890
ik zie nu net in het sonja bakker topic een user met een BMI van 22 die 10 kilo wil afvallen?
pi_50899288
argh, meisje dat 39kilo wil wegen

mijn doel staat op 70 en dat lijkt al ontzettend mager in vergelijking met hoe ik nu ben
Ja doei.
pi_50899603
Ligt dat niet aan de lengte? Vriendin van me wil 40 kilo wegen. Iedereen schrikt dan meteen, alleen dan vertel ik wel meteen erbij dat ze maar 1.49m is
Als ik 40 kilo zou wegen met me 1.82m dan kan ik me voorstellen dat mensen me meteen het ziekenhuis induwen.
pi_50900156
het profiel wat ik gezien heb was van een meisje van 1.81 meter, die 55 kilo wilde wegen..
Echt te weinig voor die lengte..

Deze is schokkender, maar zij is gelukkig nu ook in behandeling.
quote:
Lengte: 160 cm
Huidig gewicht: 31.60 kg
Streefgewicht: 46.00 kg op 1 maart 2007
Ideaal gewicht: 52.07 kg
Afgevallen: 21.40 kg
BMI: 12.34 Wat is gezond?

[ Bericht 59% gewijzigd door teigan op 27-06-2007 15:09:45 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50901353
Ik heb zojuist een tosti op

Ik heb hem gewoon van buiten besmeerd met boter zodat deze wat zachter bleef in het tostiapparaat. Ik moest echt ff vast voedsel hebben hoor Leuk joh, z'n tongpiercing haha.
Met pijn en moeite heb ik hem binnen de 30 min opgegeten..
pi_50901509
Doet me denken aan mijn eerste maaltijd met een plaatjesbeugel in Maar het is dus wel gelukt, ymme

Oude vriendin van me had ook ooit een tongpiercing genomen en had zoveel pijn en ellende (kon totaal niet meer eten) dat ze hem weer heeft laten verwijderen (...waarna ze 2 jaar later opnieuw een tongpiercing nam, weer veel ellende had en weer heeft laten verwijderen...en toen ik haar erop wees dat de eerste keer toch ook geen succes was zei ze: "dat had je me ook wel van te voren kunnen zeggen, hè!" ...was ze de eerste keer helemaal vergeten...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50901596
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste maaltijd met een plaatjesbeugel in Maar het is dus wel gelukt, ymme

Oude vriendin van me had ook ooit een tongpiercing genomen en had zoveel pijn en ellende (kon totaal niet meer eten) dat ze hem weer heeft laten verwijderen (...waarna ze 2 jaar later opnieuw een tongpiercing nam, weer veel ellende had en weer heeft laten verwijderen...en toen ik haar erop wees dat de eerste keer toch ook geen succes was zei ze: "dat had je me ook wel van te voren kunnen zeggen, hè!" ...was ze de eerste keer helemaal vergeten...)
Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).
Ik heb vanaf maandag pas 2 sigaretten gerookt (groot voordeel dus).
Ellende, ja het is ff wennen met z'n ding in je tong, en nu helemaal omdat het een langere staaf is dan normaal ivm zwellingen. Over 2 weken is alles weer normaal, alleen dan heb ik een mooie rozé piercing in mijn tong.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:46:32 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50901779
Gefeliciteerd teigan.

Dapper dat je het op je hyves zet Octo. En ook wel verstandig denk ik. Als mensen er een mening over hebben, hebben ze die toch wel. Kunnen ze vast wennen aan het idee van een veel slankere octopussy.

Toen ik zwangerschapsmisselijkheid had, at ik de hele dag crackers. Werkte goed. Weet je zeker dat je niet zwanger bent ymme?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50901884
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd teigan.

Dapper dat je het op je hyves zet Octo. En ook wel verstandig denk ik. Als mensen er een mening over hebben, hebben ze die toch wel. Kunnen ze vast wennen aan het idee van een veel slankere octopussy.

Toen ik zwangerschapsmisselijkheid had, at ik de hele dag crackers. Werkte goed. Weet je zeker dat je niet zwanger bent ymme?
Nou je weet natuurlijk maar nooit hè. Maar ben net 6 dagen niet meer ongesteld, dus lijkt me sterkt
En netjes mijn pil geslikt. Toch bedankt voor de tip
pi_50903657
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:

[..]

Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).
Ik heb vanaf maandag pas 2 sigaretten gerookt (groot voordeel dus).
Ellende, ja het is ff wennen met z'n ding in je tong, en nu helemaal omdat het een langere staaf is dan normaal ivm zwellingen. Over 2 weken is alles weer normaal, alleen dan heb ik een mooie rozé piercing in mijn tong.
heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehad Kon ook meteen weer eten en drinken en roken (niet dat eten en roken zo goed voor me zijn, maar goed ).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50903676
quote:

[..]

Ziek he? Ik heb er ook een profiel, vind het wel leuk om daar van alles bij te houden enzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50904278
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:37 schreef Fuente het volgende:

[..]

heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehad Kon ook meteen weer eten en drinken en roken (niet dat eten en roken zo goed voor me zijn, maar goed ).
De pijn valt reuze mee. Echt pijn heb ik ook niet. Alleen na veel praten enzo, voel ik t wel, maar pijn nee dat niet.
Alleen zit ik met het eten met die lange staaf in de weg, hierop ga ik bijten En ja, dat doet wel nog ff zeer.
pi_50905184
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 17:19:31 #225
13151 crew  Rewimo
pi_50905220
Salade met veel kaas?
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:36:06 #226
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50905816
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
tomaak, ui, basilicum en mozarella, alles in plakjes om en om leggen, en eten

of een salade met lauw warme geitenkaas en wat honing en walnoten eroverheen
pi_50906014
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Notenrijst koken
Kip en courgette in de wok
Op het laatst tomaat en mozarella erbij
Italiaanse kruiden erover
Klaaar

Edit: bedenk me net dat het eigenlijk met mediterrane rijst van Lassie moet, maar die kon ik laatst niet vinden. Heb het al eens met notenrijst gemaakt, was lekker. Maar zilvervliesrijst kan ook.
pi_50906691
Ik krijg spontaan zin in kaas van jullie
Ik zit hier nou op rauwkost te knabbelen. Ook best lekker
pi_50906914
Ahum, lekkere recepten allemaal, maar heb me net bij de C1000 laten verleiden door een oetker pizza met 50% minder vet hihihi.
Kga jullie recepten wel opslaan hoor!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 18:12:37 #230
43556 miss_dynastie
pi_50907019
Die zijn ook errug lekker fuente
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:21:55 #231
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50907335
Ik eet vanavond spruitjes met een griekse rundervink met aardappels.... Gebeurt niet vaak dat we groente, aardappel en vlees krijgen...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50908793
Wij hadden pannnekoeken! Wel hartig met groenten en spek enzo
En dadelijk weer even 1,5 uur flink sporten, heb er wel zin in ^^
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 19:14:01 #233
13151 crew  Rewimo
pi_50909031
Ik ga mijn haar weer flink rood verven vanavond. Christan en ik zijn naar de kapper geweest, hij heeft hele stoere stekeltjes nu

Ja, voor de aagjes staat er een foto van mij in het chocoladeforum
pi_50909173
Rewimo, heb gekeken maar niets gevonden...
pi_50910154
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga mijn haar weer flink rood verven vanavond. Christan en ik zijn naar de kapper geweest, hij heeft hele stoere stekeltjes nu

[afbeelding]

Ja, voor de aagjes staat er een foto van mij in het chocoladeforum
wel foto´s van je zoon maar niet van jezelf hier?
wat is daar het idee achter?
pi_50910760
Leuke foto van Christan Rewimo!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 20:12:50 #237
13151 crew  Rewimo
pi_50911677
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef ymme het volgende:
Rewimo, heb gekeken maar niets gevonden...
Ga even kijken, moment Zie SC
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 juni 2007 @ 20:15:00 #238
13151 crew  Rewimo
pi_50911773
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef teigan het volgende:
Leuke foto van Christan Rewimo!!
Ik zie nu pas dat ie nogal door zijn stekels heeft zitten woelen, het lijkt zo heel ongelijk maar dat is het niet
pi_50912120
Vanavond een kleine zelfgemaakte pizza gehad met veel tomaat, paar olijven, beetje ham, ananas en wat mozarella en verse basilicum Was wel lekker, maar ik kreeg hem niet helemaal op (en het was maar een kleine pizza geworden)

En waarom geen foto van je eigen kapsel hier, Rewimo? Christan ziet er cool uit zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50916783
vanuit zonnig en warm tossa de mar even een groet, we hebben een internetcafe gevonden het weer is gelukkig goed, ook al hadden we vanochtend een regenbui. misschien dat ik nog wel even aan waai deze 2 weken, maar ik ga niet echt terug lezen, veel te lastig. zal in ieder geval zodra ik terug ben een dag tot dag bezigheidsding op het chocoladeding gooien, kunnen jullie ook meegenieten (natuurlijk met foto`s)
tot snel en wel lief zijn voor elkaar
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50920601
de nieuwe weegschaal is iets nauwkeuriger vrees ik

dacht ik vanochtend nog 84.9 te zijn, is het nu 86.1

maar, aardig wat verleidingen weten te weerstaan vandaag, netjes gegeten, tussendoortjes ook nog, en maar een heul klein toefje verse slagroom op mn aardbeitjes gedaan
Ja doei.
pi_50927344
Goeiemorgen!!!

ik ben net een uurtje wezen zwemmen, was wel lekker..

Nu kom ik thuis in een puinhoop; wij krijgen een nieuwe keuken vandaag, en als de kastjes leeg zijn zie je pas hoeveel rotzooi je eigenlijk wel niet hebt..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 08:46:10 #243
13151 crew  Rewimo
pi_50927462
Gaaf, een nieuwe keuken

Ik vertrek maar eens naar de peut om mijn been op te laten lappen...
pi_50927523
mogge
Ja doei.
pi_50928962
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!

ik ben net een uurtje wezen zwemmen, was wel lekker..

Nu kom ik thuis in een puinhoop; wij krijgen een nieuwe keuken vandaag, en als de kastjes leeg zijn zie je pas hoeveel rotzooi je eigenlijk wel niet hebt..
Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leuk Eindelijk! En misschien is dit wel het moment om weg te gaan gooien haha.
pi_50929152
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leuk Eindelijk! En misschien is dit wel het moment om weg te gaan gooien haha.
Dat was dus ook de bedoeling Isa, even uitzoeken wat we niet meer nodig hebben, en dat of op zolder zetten, of weggooien..
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:56:55 #247
79550 Ymke
your ghost
pi_50930464
Een nieuwe keuken

Ik zou dat ook wel willen .

Ik ga voor de verbranding maar eens een paar uurtjes wandelen met Dopje . het is droog en zonnig hier
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50930541
Flylady heeft handige weggooiregels Ik dacht dat ik spijt zou krijgen van sommige vuilniszak/kringloopwinkeldonaties, maar meer dan een jaar later mis ik nog niets wat ik heb weggegooid.

flylady:
quote:
What to declutter? Things to ask yourself as you get rid of your clutter:
Do I love this item?
Have I used it in the past year?
Is it really garbage?
Do I have another one that is better?
Should I really keep two?
Does it have sentimental value that causes me to love it?
Or does it give me guilt and make me sad when I see the item?

Cleanse this room of everything that does not make you SMILE.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:01:24 #249
13151 crew  Rewimo
pi_50930601
pi_50931287
Dank je wel Rewimo. Hopelijk heb ik die link niet nodig. Heb zojuist 2 bruine boterhammen met kaas op, en het gaat nog goed Geen misselijk gevoel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:22:54 #251
13151 crew  Rewimo
pi_50931341
Gelukkig maar ymme, houden zo
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:28:58 #252
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50931553
Gaaf, teigan, een nieuwe keuken. Dat is de rommel wel waard

Alles goed bij de peut Rewimo?

* Jojogirl is helemaal blij. Vanmiddag eindelijk weer eens naar de kapper.
Een teamgenootje van de softbal gaat me knippen. En dat is hard nodig want de laatste keer dat ik geweest ben was Finn denk ik nog niet eens 5 maanden. Das dus al 7-8 maanden geleden
De voor-foto's zijn al gemaakt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:31:32 #253
13151 crew  Rewimo
pi_50931648
De peut heeft me goed te pakken gehad

Jij ook naar de kapper, lekker hoor Hier heeft niemand er iets van gezegd (mannen! ), maar Christan werd vanmorgen op school zowat bedolven onder zijn klasgenootjes vanwege zijn korte koppie
pi_50932108
Mannen, praat me er niet over
Jaren lang heeft vriendlief hier, de tongpiercing tegen kunnen houden (terwijl meneer zelf tattoo gek is ). En nu zit hij in mijn tong (de piercing dan he, niet vriendje), en hij is zo bezorgt om me
En hij verteld aan iedereen dat ik zo stoer ben, en een tongpiercing heb laten zetten
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:52:24 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_50932434
Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50932520
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef Troel het volgende:
Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
En niet alleen tijdens het zoenen
Maar ja, mag de eerste 3 weken niet zoenen
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:59:02 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_50932679
Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50932739
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Troel het volgende:
Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
Uh, waar gaat dit heen
Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie

Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:03:34 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_50932821
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef ymme het volgende:

[..]

Uh, waar gaat dit heen
Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie

Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkamp Zielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
Goede oude tijd

Zijn jullie al getrouwd dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50932911
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkamp Zielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
Goede oude tijd

Zijn jullie al getrouwd dan
Ssssttttt... Niet getrouwd, wel een ring om
pi_50941318
Wat een stilte hier.

Ik ga maar eens met de honden lopen, nu het zonnetje schijnt.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:49:14 #262
57434 Marloes
Digital Love
pi_50946177
Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50948701
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef Marloes het volgende:
Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
Vast niet langdurig misschien wel een paar dagen. Het is eigenlijk gewoon een mega-dosering van de gewone pil.
Als ik aan zou komen na een MAP, zou ik eens een test doen

Ik had ook iets genants zonet
Vanmorgen had ik wat diarree, niet meer op gelet, kan gebeuren en lekker weg geweest tot vanavond.
Vanavond uit eten bij de Benz, is bedoeïeneten. Prima eten

Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
*splut*

Het viel nog wel mee, dus ik in de bus, hobbel hobbel....
Daarna nog een redelijk stuk naar huis lopen met mega buikkrampen....

Nog nooit zo blij geweest met mn eigen WC
En toch maar even een andere broek aangetrokken.
Man, wat voel je je dan lullig
pi_50948880
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef freecell het volgende:
Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
*splut*
dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets )
Hoe is het nu met de buikpijn?
pi_50948953
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets )
Hoe is het nu met de buikpijn?
Nog steeds buikpijn...
Eigenlijk denk ik dat ik gewoon een beetje grieperig ben Heb ook al de hele dag behoorlijk koppijn en tussen mijn ontbijt (best vroeg) en het avondeten had ik ook echt geen honger en ik was steeds een beetje misselijk.
Maar ik ging vandaag leuk weg met twee vriendinnen, dus dan ga je geen griep lopen hebben

Edit: ik ben allang blij dat niemand het gezien heeft
Toch?
pi_50949035
Niemand kan door je broek heen kijken Sterkte met je grieperige gevoel, hoop dat je snel beter wordt.
pi_50949591
ahw Freecell... wees blij dat je geen witte broek aanhad

Maar beterschap hoor
pi_50950405
Dank je
Ik ga maar eens wat extra drinken
pi_50951396
Wat vervelend en beschamend freecell..

hopen dat je je snel weer beter voelt dan..
volgens mij gaat er ook iets van een griepje rond nu..
pi_50951469
Oei freecell, dat is heel vervelend... Sterkte met je griepje!

Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie
pi_50951656
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Oei freecell, dat is heel vervelend... Sterkte met je griepje!

Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie
Wow, lekker zeg! 5 weken!
Heb je nog toffe plannen?
pi_50951775
Dat is het voordeel van werken in het onderwijs

Ik ga volgende week voor 12 dagen naar Bulgarije. Verder nog niets bijzonders gepland.
pi_50952109
5 weken klinkt maar kort Fannetje..

Al moet ik toegeven dat ik niet precies weet tot wanneer mijn zomervakantie duurt..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 22:42:28 #274
13151 crew  Rewimo
pi_50954072
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik win Een half dagje werken en dan 9 weken vrij
pi_50955503
1 dagje werken. Of meer niets doen eigenlijk, want de server waar mijn testomgeving op staat is al 2 weken down en geen hond die er wat aan wil doen. Zou het een test zijn?

Volgende week even een weekje vrij Beetje voorbereiden enzo.

Ik hoop dat het binnenkort mooi weer wordt want ik wil lekker in mijn tuin zitten/liggen/slapen
pi_50960220
Nog een weekje tot de grote dag octo, wat gaat dat snel!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:15:27 #277
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50960421
2 weken werken dan 2 weken vrij... neem niet zoveel vrij als anders, we willen graag op huwelijksreis na ons trouwen dus zijn we daarvoor ook nog geld en vrije dagen nodig...

Ben trouwens 0.5 Kg afgevallen na een paar weken stilgestaan te hebben, gaat het toch nog weer een beetje komen....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juni 2007 @ 08:57:46 #278
13151 crew  Rewimo
pi_50960914
Mooi hoor, locutus

Zo, mijn laatste dagje hier, raar hoor. Zometeen even vlaai halen
pi_50960991
Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook

Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juni 2007 @ 09:16:52 #280
13151 crew  Rewimo
pi_50961176
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook

Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
Neem een kind, neem ouderschapsverlof

Goed zeg, bijna 4 kilo is echt een hoop!
pi_50961338
Haha, laat ik maar geen kind nemen om die weken vrij te kunnen bemachtigen

En thanks! Ik ben ook erg blij met die bijna 4 kg! Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen, haha. Op naar een slankere Ikiskoel
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:42 #282
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50961629
Goedemorgen allemaal
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef Ikiskoel het volgende:
......Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen.......
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten

Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet

Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:51:08 #283
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50961855
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
......Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!)
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.

Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
zoetigheid kom onherroepelijk

Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_50961869
anders doe ik bij 281 posts nog even een tvp.

ik wil vakantie even geen stress meer van school. Dat zal denk ik ook wel helpen met afvallen
pi_50961979
Maandag woog ik nog 89.8 kilo en vandaag 87.5 Lang leve de tongpiercing
Die kilo's die ik aangekomen was, waren ook snelle kilo's. Van 3 weken :D Vandaar dat ze er natuurlijk ook weer snel afgaan.
Ben weer helemaal op dreef.
pi_50962378
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal
[..]

Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten

Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet

Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner
Mijn crosstrainer staat nu stof te vangen in het rommelhok. We wonen nog maar een maandje in ons nieuwe huis en dit weekend zijn we van plan dat hok te gaan aanpakken. Als alles weer opgeruimd is, is er ook weer ruimte om te trainen. In mn vorige huis heb ik wel braaf 3 keer per week op dat ding gestaan, maar in combinatie met veel te veel vreten schoot dat natuurlijk niet op
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:15:38 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_50967985
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:51 schreef Faat het volgende:

[..]

Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.

Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
zoetigheid kom onherroepelijk

Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief
Ik heb dat ook nooit gehad hoor. Want dan zou je met gourmetten en anders lang tafelen het toch moeten merken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50970143
Ik heb vakantie

En het is kutweer
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:29:27 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_50970247
Tja, dat hoort bij vakantie.

Ik heb vandaag nog maar twee keer het toilet omhelst!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50970550
Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk

Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenen En de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen .

Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).

En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup.. Kan d'r nog wel om lachen...
pi_50975271
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef ymme het volgende:
Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk

Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenen En de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen .

Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).

En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup.. Kan d'r nog wel om lachen...
Dat is balen als je beneden komt

* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
Nuja, gaat ook wel weer over
pi_50976395
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is balen als je beneden komt

* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
Nuja, gaat ook wel weer over
Dat is zeker balen. Maar ach, dat kun je verwachten met een pup van 11 maanden, die nu al in de puberteit zit

Snel beter worden jij
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juni 2007 @ 18:00:59 #293
13151 crew  Rewimo
pi_50977461
Meiden, tot zondag!
pi_50977682
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, tot zondag!
Have fun in Duitsland.
pi_50993936
Mogguh

Net ontbeten en nu naar de kapper! JEEJ!
pi_50994151
Ik heb de uitslagen van al mijn onderzoeken binnen.
De buikpijn word veroorzaakt door een wond aan het begin van de 12-vingerige darm. Dat is nu, na 6 weken medicijnen, zo goed als over.

De vlek op m'n lever die ze gevonden hadden tijdens de echo blijkt een Focale Nodulaire Hyperplasie te zijn, goedaardige tumor van de lever, die er waarschijnlijk al 10 jaar zit.
Vanaf nu elk half jaar een echo om de grootte in de gaten te houden, maar voorlopig iig niks om me zorgen over te maken!

Gisteren lekker uit eten geweest om het te vieren, ik ben echt zó blij! (Had al visioenen van chemotherapie etc.)
Vanavond begin ik ook weer met hardlopen.

Ik wens iedereen een superweekend!
pi_50994163
Wat zal jij opgelucht zijn zeg
Het mooi kotsende meisje.
pi_50994182
Cutie, wat een opluchting zal dat zijn joh!!! Geniet ervan!

En veel plezier met hardlopen!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:51:13 #299
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50994812
Pff gelukkig Cutie.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 12:20:31 #300
43556 miss_dynastie
pi_50996519
Cutie, wat een heerlijk bericht joh!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:21:20 #301
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50996540
donderdag hele avond in een rok gelopen, netjes die dag dames boxers gehaald, rollen die klere dingen gewoon op
dus auw nu
rokken zin niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')