Heb je die nog steeds? Bofkont!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er te lui voorIk heb een werkster genomen.
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..quote:
kunnen die zich niet beter bij een pro ana site voegen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..
Mensen met een bmi van 23, die nog 20 kilo willen afvallen..![]()
ja het is al een tijdje bekend dat er ook een aantal ana's zitten op die site. Helaas doen de beheerders daar niets tegen omdat ze vinden dat deze meisjes anders in het geheim bezig gaan. Net alsof heimelijk pro-ana zijn slechter is dan openlijk pro-ana zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
ik zat daar net even rond te kijken, maar ik schrok nogal van sommige profielen..
alleen die combinatie alquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Troel het volgende:
meisje van 10 ,afvallen.
ja, dat heb ik ook gezien ja..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
quote:Lengte: 160 cm
Huidig gewicht: 31.60 kg
Streefgewicht: 46.00 kg op 1 maart 2007
Ideaal gewicht: 52.07 kg
Afgevallen: 21.40 kg
BMI: 12.34 Wat is gezond?
Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste maaltijd met een plaatjesbeugel inMaar het is dus wel gelukt, ymme
Oude vriendin van me had ook ooit een tongpiercing genomen en had zoveel pijn en ellende (kon totaal niet meer eten) dat ze hem weer heeft laten verwijderen(...waarna ze 2 jaar later opnieuw een tongpiercing nam, weer veel ellende had en weer heeft laten verwijderen...en toen ik haar erop wees dat de eerste keer toch ook geen succes was zei ze: "dat had je me ook wel van te voren kunnen zeggen, hè!" ...was ze de eerste keer helemaal vergeten...)
Nou je weet natuurlijk maar nooit hè. Maar ben net 6 dagen niet meer ongesteld, dus lijkt me sterktquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd teigan.![]()
Dapper dat je het op je hyves zet Octo. En ook wel verstandig denk ik. Als mensen er een mening over hebben, hebben ze die toch wel. Kunnen ze vast wennen aan het idee van een veel slankere octopussy.
Toen ik zwangerschapsmisselijkheid had, at ik de hele dag crackers. Werkte goed. Weet je zeker dat je niet zwanger bent ymme?
heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Pijn valt echt ontzettend mee. Echt pijn heb ik nog niet gehad (alleen met hoesten).
Ik heb vanaf maandag pas 2 sigaretten gerookt (groot voordeel dus).
Ellende, ja het is ff wennen met z'n ding in je tong, en nu helemaal omdat het een langere staaf is dan normaal ivm zwellingen. Over 2 weken is alles weer normaal, alleen dan heb ik een mooie rozé piercing in mijn tong.
Ziek he? Ik heb er ook een profiel, vind het wel leuk om daar van alles bij te houden enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef teigan het volgende:
[..]
De pijn valt reuze mee. Echt pijn heb ik ook niet. Alleen na veel praten enzo, voel ik t wel, maar pijn nee dat niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:37 schreef Fuente het volgende:
[..]
heb je een tongpiercing genomen? Ik heb er ook 1, nu zo'n 4 jaar alweer, nooit een centje pijn van gehadKon ook meteen weer eten en drinken en roken (niet dat eten en roken zo goed voor me zijn, maar goed
).
tomaak, ui, basilicum en mozarella, alles in plakjes om en om leggen, en etenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
Notenrijst kokenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Iemand nog een ideetje wat ik vanavond kan eten? Manlief is er niet, ik heb zin in iets met kaas (heb geitenkaas en mozzarella in huis). Iemand nog niet al te vette ideetjes?
wel foto´s van je zoon maar niet van jezelf hier?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga mijn haar weer flink rood verven vanavond. Christan en ik zijn naar de kapper geweest, hij heeft hele stoere stekeltjes nu![]()
[afbeelding]
Ja, voor de aagjes staat er een foto van mij in het chocoladeforum
Ga even kijken, momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef ymme het volgende:
Rewimo, heb gekeken maar niets gevonden...
Ik zie nu pas dat ie nogal door zijn stekels heeft zitten woelen, het lijkt zo heel ongelijk maar dat is het nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef teigan het volgende:
Leuke foto van Christan Rewimo!!
Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leukquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
ik ben net een uurtje wezen zwemmen, was wel lekker..
Nu kom ik thuis in een puinhoop; wij krijgen een nieuwe keuken vandaag, en als de kastjes leeg zijn zie je pas hoeveel rotzooi je eigenlijk wel niet hebt..
Dat was dus ook de bedoeling Isa, even uitzoeken wat we niet meer nodig hebben, en dat of op zolder zetten, of weggooien..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar een nieuwe keuken is wel heel erg leukEindelijk! En misschien is dit wel het moment om weg te gaan gooien haha.
quote:What to declutter? Things to ask yourself as you get rid of your clutter:
Do I love this item?
Have I used it in the past year?
Is it really garbage?
Do I have another one that is better?
Should I really keep two?
Does it have sentimental value that causes me to love it?
Or does it give me guilt and make me sad when I see the item?
Cleanse this room of everything that does not make you SMILE.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef Troel het volgende:
Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
Uh, waar gaat dit heenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Troel het volgende:
Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkampquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh, waar gaat dit heen![]()
Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie![]()
![]()
Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch![]()
Ssssttttt... Niet getrouwd, wel een ring omquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. IntrokampZielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
Goede oude tijd
Zijn jullie al getrouwd dan
Vast niet langdurigquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef Marloes het volgende:
Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef freecell het volgende:
Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
*splut*![]()
Nog steeds buikpijn...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets
)
Hoe is het nu met de buikpijn?
Wow, lekker zeg! 5 weken!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Oei freecell, dat is heel vervelend...Sterkte met je griepje!
Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie![]()
Ik winquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie![]()
Neem een kind, neem ouderschapsverlofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook![]()
Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzittenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef Ikiskoel het volgende:
......Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen.......
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltjequote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
......Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!)
Mijn crosstrainer staat nu stof te vangen in het rommelhok. We wonen nog maar een maandje in ons nieuwe huis en dit weekend zijn we van plan dat hok te gaan aanpakken. Als alles weer opgeruimd is, is er ook weer ruimte om te trainen. In mn vorige huis heb ik wel braaf 3 keer per week op dat ding gestaan, maar in combinatie met veel te veel vreten schoot dat natuurlijk niet opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten
Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet![]()
Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner![]()
Ik heb dat ook nooit gehad hoor. Want dan zou je met gourmetten en anders lang tafelen het toch moeten merkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:51 schreef Faat het volgende:
[..]
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.
Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
zoetigheid kom onherroepelijk![]()
Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef ymme het volgende:
Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk
Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenenEn de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen
.
Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).
En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup..Kan d'r nog wel om lachen...
![]()
Dat is zeker balen. Maar ach, dat kun je verwachten met een pup van 11 maanden, die nu al in de puberteit zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is balen als je beneden komt
* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
Nuja, gaat ook wel weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |