quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef Troel het volgende:
Ach, hij heeft het plezier ervan, je kan er best leuke dingen mee uithalen tijdens het zoenen
Uh, waar gaat dit heenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Troel het volgende:
Ey, zover ging ik toen niet met die jongen die achteraf gewoon een vriendin bleek te hebben
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. Introkampquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Uh, waar gaat dit heen![]()
Jij bent dus gewoon een stoker geweest in een relatie![]()
![]()
Naja, wij hebben al bijna 5 jaar een relatie, dan mag er wel eens iets meer gebeuren dan alleen zoenen toch![]()
Ssssttttt... Niet getrouwd, wel een ring omquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, onbedoelt, maar waarschijnlijk wel. Ach ja, eerste jaar FD. IntrokampZielige feut van het jaar omdat ik op de vooravond van het kamp mijn enkelbanden scheurde
Goede oude tijd
Zijn jullie al getrouwd dan
Vast niet langdurigquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef Marloes het volgende:
Miss een beetje een rare vraag, maar kan je aankomen van de MAP??
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het je hormoonhuishouding een beetje in de war schopt
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef freecell het volgende:
Dus ik zit op de grote markt op mijn bus te wachten, wil een zacht klein windje laten....
*splut*![]()
Nog steeds buikpijn...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is inderdaad héél genant! (ik hb het ook wel eens gehad hoor, op de fiets
)
Hoe is het nu met de buikpijn?
Wow, lekker zeg! 5 weken!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Oei freecell, dat is heel vervelend...Sterkte met je griepje!
Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie![]()
Ik winquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik hoef nog maar één dagje (eigenlijk zelfs nog maar een half dagje) te werken en dan heb ik vijf weken vakantie![]()
Neem een kind, neem ouderschapsverlofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Lekker hoor, Rewimo: 9 weken vrij! Dat wil ik ook![]()
Ik ben weer héél goed bezig met mn dieet en ben, na de afgelopen weken weer flink wat kilo's te zijn aangekomen, deze week 3.7 kg afgevallen!!
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzittenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef Ikiskoel het volgende:
......Ik heb nu echt het gevoel dat ik het vol ga houden en dat is anders dan de vorige 386 lijnpogingen.......
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltjequote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
......Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!)
Mijn crosstrainer staat nu stof te vangen in het rommelhok. We wonen nog maar een maandje in ons nieuwe huis en dit weekend zijn we van plan dat hok te gaan aanpakken. Als alles weer opgeruimd is, is er ook weer ruimte om te trainen. In mn vorige huis heb ik wel braaf 3 keer per week op dat ding gestaan, maar in combinatie met veel te veel vreten schoot dat natuurlijk niet opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Yeah, ik heb hetzelfde. Alleen ik heb er al 478 pogingen opzitten
Gelukkig zit er ook een aantal geslaagde pogingen bij, maar ik weet niet of dat dan nog pogingen heet.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch steeds weer aan het lijnen moet![]()
Hoe gaat het met jou en de crosstrainer? Die van mij is eindelijk onder de hele berg wasgoed vandaan
gekomen, afgestoft en in gebruik genomen.................door mijn partner![]()
Ik heb dat ook nooit gehad hoor. Want dan zou je met gourmetten en anders lang tafelen het toch moeten merkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:51 schreef Faat het volgende:
[..]
Het idee daarachter is dat de hersens pas 20 minuten nadat je wat gegeten hebt een signaaltje
krijgen van de maag dat ze verzadigd ofwel vol is. Hoe langzamer je eet hoe meer je in de buurt
van die 20 minuten komt om dat gevoel te krijgen. Leuke uitleg wel, maar als het gaat om de trek
in zoetigheid dan klopt het niet. Ik kan wel een uur over een maaltijd doen, ik eet altijd langzaam.
Ik weet dan ook heel goed wat het verschil tussen verzadigd en vol zijn is, maar helaas de trek in
zoetigheid kom onherroepelijk![]()
Tegenwoordig ondervang ik dat met een kopje thee of koffie met 2 zoetjes. Lang niet zo heerlijk
als yoghurtgums van Katja natuurlijk, maar voor dat moment na een diner redelijk effectief![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef ymme het volgende:
Ik ben een uurtje of 2 boven geweest, om de was op te ruimen, en mezelf eens uitgebreidt te gaan douche, altijd heerlijk
Kom ik zojuist weer benenden..... overal door de hele huiskamers ob's. En schoenenEn de klapper een dikke vette drol. Ik loop verder, zie ik daar Bailey prins heerlijk op één van mijn schoenen te kauwen. Ik geen me een brul, gaat ie van schrik plassen
.
Ik heb ff flink op zijn donder gegeven, en de bench in gedaan (toch handig dat deze nog in de woonkamer stond, ze slapen in een kennel buiten).
En toen maar lekker opruimen, terwijl ik vanochtend net alles gedweild had. Ach ja, ik zal weten dat ik honden heb, waaronder één pup..Kan d'r nog wel om lachen...
![]()
Dat is zeker balen. Maar ach, dat kun je verwachten met een pup van 11 maanden, die nu al in de puberteit zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is balen als je beneden komt
* freecell is nog steeds niet helemaal lekker. Niet meer zo zielig als gisteren, maar nog wat onprettig gevoel hier en daar
Nuja, gaat ook wel weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |