je kan best watjes in je wangen doenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dikkere boobs lijken me eenvoudiger te realiseren dan dikkere wangen
* Isabeau heeft net een lekkere witlofsalade op![]()
Ja, en ik morgenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet?Kom ik in september even bij je langs
Opsturenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Mijn konijn is dol op rozijntjesMaar je moet de volgende keer maar gewoon een zakje noten kopen
Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Werk je daar in het ziekenhuis, MUUS, dat je er zoveel van weet?Kom ik in september even bij je langs
Ben al op de hoogte gebrachtquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:
Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam..
Je weet nog niet eens allesquote:
Hee Weopj, welkomquote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef Weopj het volgende:
Hee allemaal,
Ik heb me ook ingeschreven via dieet-web. Ik loop hier al een hele tijd rond, maar ben een hele tijd niet meer actief geweest. Ben ooit 20 kilo afgevallen, maar ben door medicijnen een paar jaar later echt keihard aangekomen. Sinds 2 maanden ben ik weer naar mijn dietiste aan het gaan. Ik hoop bij jullie wat steun te kunnen vinden.
WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mijquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vraag het even aan Troel die net al met dezelfde vraag via de PM binnenkwam..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!![]()
Hoeveel Kcal zitten er in beschuit met muisjes? Denk dat ik die vandaag wel krijg ben namelijk voor het eerst oom geworden gisteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
Succes teigan, komt wel goed johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef teigan het volgende:
Ik ben al 2 uur wakker, en zit nu een beetje zenuwachtig te zijn voor mijn eindgesprek.. Ik denk dat ik zo maar richting school ga, om daar eens te kijken of ik nog wat werk kan verzetten.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mij
Ik had aan haar trouwens nog gevraagd waarom ik (en anderen met mij) altijd nog behoefte heb aan iets zoets na het avondeten, ook al zit ik vol. Ze vertelde me dat ik dan langzamer moet eten, zodat ik het merk wanneer ik verzadigd ben ipv vol (twee verschillende dingen!).
LEUK!!! jongen, meisje? Hoe heet het, hoe groot, hoe zwaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!![]()
Hoeveel Kcal zitten er in beschuit met muisjes? Denk dat ik die vandaag wel krijg ben namelijk voor het eerst oom geworden gisteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou overigens maar vast bellen, ik moet ook 3 maanden wachten voor ik terecht kan.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef octopussy het volgende:
WIl je het mij ook even PM'en? Ik ga binnenkort ook een afspraak maken bij dr. Schweitzer. Had hem heel lief gevraagd of mijn bloedcontroles na de GBP bij hem gedaan konden worden aangezien ik toch ook in Delft woon. Was geen probleem met verwijzing van huisarts. Van Nienke heb ik een kaartje gekregen, dus die is ook bekend bij mij
Welkomo, je staat bij het (dit keer in een keer juiste) lijstjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Weopj het volgende:
Dankjulliewel voor de hartelijke verwelkoming
Ik heb nu dezelfde dietiste als toen, het is echt een schat van een vrouw. Eten is bij mij een psychische aangelegenheid, waardoor het niet veel zin heeft om met mij door lijstjes te gaan van wat ik wel of niet mag eten. Zij begrijpt dat echt heel goed, en we praten voornamelijk over hoe het gaat met mijn eten en vooral met mij. Ze geeft alleen tips als het nodig is, het dieten gaat dan ook redelijk goed, ik verlies zo'n 1 tot 1,5 kilo per week.
Schijt aan de Kcal van de beschuit met muisjes.... Je bent oom geworden. Er is weer een nieuwe mensje geboren, dat moet geviert worden. GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!![]()
![]()
![]()
![]()
Meisje, Mirthe... 7 pond, lengte hebben ze niet gemeten in het ziekenhuis, doen ze blijkbaar niet meer.... Alles gezond er alles zit eraan (inclusief veel haar al! meer dan ik heb)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:28 schreef Troel het volgende:
[..]
LEUK!!! jongen, meisje? Hoe heet het, hoe groot, hoe zwaar?
Gefeliciteerd!
yeah.. zit nog te bedeken wat (eet niet zoveel tussendoortjes eigenlijk, op 't werk krjig ik daar ook de kans niet voor zeg maar... )quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef Rewimo het volgende:
www.valtaf.nl daar kun je je registreren en dan een eetdagboek invullen
Enne, vergeet niet om tussendoortjes te eten, je moet je verbranding aan de gang houden.
Eetmeter werkt ook uitstekend om bij te houden wat je eet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd Locutus!![]()
ik ben echt gezond bezig
magere yoghurt met wat muesli als ontbijt, drie bammetjes voor lunch, en dan vanavond avondeten..
pastte gisteren geen fruit meer in mn tas, dus dat vanavond even halen (lastig, als de enige supermarkt in de buurt aan het verbouwen is)
ga maar eens bijhouden wat ik eet denk ik![]()
iemand nog een weblog-idee waar dat makkelijk kan? Zodat ik niet met een pennetje hoef te gaan kloten?
ik probeer het op de verpakkingen te kijken en dan gewoon te schatten als je bijvoorbeeld de helft op hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
wel lastig overigens om grammen te wegen enzo bij mn ouders.. iemand enig idee hoe je beetje kan schatten? En is het betrouwbaar?
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:
Zo leuk zo'n klein mensje!!
Eh...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ga studeren kan ik voor 65 euro jaar lang gratis fitnessen
Overheen moet je zelf bepalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
wel lastig overigens om grammen te wegen enzo bij mn ouders.. iemand enig idee hoe je beetje kan schatten? En is het betrouwbaar?
Snap nog niet helemaal hoe 't werkt (staat ergens je maximum aangegeven zodat je weet of je eroverheen zit of er te ver onder of niet? )
Klinkt heerlijk! Doe eens een recept geven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Weopj het volgende:
Jeej, ik sta erbij![]()
Krijg vanavond 3 vriendinnen op bezoek, hoop maar dat ze van salade houdenHeb een gerookte kip, mango, mosterdkaas salade op de planning staan
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Weopj het volgende:
Jeej, ik sta erbij![]()
Krijg vanavond 3 vriendinnen op bezoek, hoop maar dat ze van salade houdenHeb een gerookte kip, mango, mosterdkaas salade op de planning staan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |