*Pakt portemonnee erbijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Doe eens een recept geven?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
waarom naar Nieuwegein eigenlijk? Zit daar de andere arts?
Ik heb mijn eindgesprek vanmorgen gehad, en ik heb het gehaald!![]()
![]()
![]()
Twee keer een 7 gekregen, en nu op naar de laatste loodjes voor het afstuderen..
Dat is wel weinig ja. Veel drinken dan maar, damequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Troel het volgende:
Zo, ik ben maar zes buisjes bloed kwijt en maar liefst anderhalve liter urine op twee dagen. En ja, dat is weinig en ja het was mooi donker gekleurd en ja, ik maak me daar dus best wel zorgen over
Heb een berichtje bij Schweitzer achtergelaten of hij zijn gegevens door kan sturen naar Nieuwegein zodat ze daar dinsdag bij de volgende afspraak daar inzage in hebben.
In ieder geval elke werkdag een 2 liter pak bar-le-duc bronwater.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Isabeau het volgende:
En je hebt wel voldoende gedronken, Troel?
Van harte meid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
![]()
![]()
Twee keer een 7 gekregen, en nu op naar de laatste loodjes voor het afstuderen..
Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Troel het volgende:
Maarja, ik zal ook wel vocht eruit gooien natuurlijk
Nee, die waren prima in orde volgens de test. Het stomme is gewoon dat als ik heel veel ga drinken, dat ik dat er gewoon regelrecht uitgooi. Maar nou las ik gisteren dat door oververmoeidheid de misselijkheid erger kan worden. Dus ik ga gewoon wat meer letten op mijn slaaptijden en desnoods op mijn werk aangeven dat ik echt eerder naar huis moet omdat ik het niet trek (gisteren zat ik in mijn eentje, dat was erg leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)
Echte diarree heb ik niet meer last van dan normaal, maar heb wel het gevoel dat ik veel minder uitpies dan normaal. Maarja, het is natuurlijk redelijk warm en misschien zweet ik wel meer dan normaal ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Diarree en braken geven veel vochtverlies, maar als ik lees wat je op een dag drinkt dan zou dat in principe voldoende moeten wezen. Blijkbaar nog niet voldoende dus, pfff, valt niet tegen te drinken zeg. (kan me niet herinneren dat er iets mis was met je nieren namelijk)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
zegge, Octo... al wat gehoord van de verzekering?
Ja hoor gezellig.. Moet je wel naar Brugge afreizen (motortochtje?)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
oooooooooooohYAY!!!!!
![]()
je staat in mn agenda nog iigdus
ga flink aan je denken
waar word je geholpen? Kan ik langskomen
Hey, te gek zegquote:
Ik heb hier helemaal overheen gelezen door mijn eigen soresquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
![]()
![]()
vrij? vrij? Je moet hard werken hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Droog brood eten, ymmeDat helpt vrij aardig. Ik weet alleen niet of je dat wegkrijgt nu
![]()
Ik heb zojuist mijn bureaulades geleegd. Jeetje wat een ouwe zooi kom je dan tegenIk heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo
). Raar idee hoor, dat ik hier na deze week niet meer werk. Ik zit al 17 jaar op deze locatie (in diverse banen, dat wel). Maar ik kijk ook uit naar mijn nieuwe baan
En naar twee maanden vrij
Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu maar rigoureus dingen weggeflikkerd (uit 1991 en zo).
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ik![]()
Isa, jij tips tegen de misselijkheid..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik hier al gezegd hoe blij ik ben met mijn schone ramen? De zon staat er nu op en ik ben helemaal blij blij blij. Wat heb ik toch een lieve schoonmoeder *zucht* (ja, ze koopt zelfs huishouddingetjes voor me haha)
Wanneer verwacht je vanuit Haarlem over te kunnen gaan?quote:
domperidon halenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Isa, jij tips tegen de misselijkheid..
Jij als doktor moet dit toch wetenIk kan alleen niet kauwen ofzo.
winkels s'middags dichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef ymme het volgende:
Het is woensdag. Dan zitten hier ouderwets de winkels 's middags dicht
Ook de AH en zo? Heel klassiek dorp hier, maar de supermarkten zijn altijd wel open hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef ymme het volgende:
Het is woensdag. Dan zitten hier ouderwets de winkels 's middags dicht
Op mijn werk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Flylady had haar intrede nog niet gedaan bij jou, begrijp ik![]()
23 juli staat de verhuizer voor de deurquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Troel het volgende:
Wanneer verwacht je vanuit Haarlem over te kunnen gaan?
Op een of andere manier voel ik me ineens een stuk beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Charlotte Brontë
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |