aangepastquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:45 schreef MaJo het volgende:
Alvast een tvp voor vanavondClub Rsscal kan wel van de agenda af trouwens
Wat betreft Daft Punk: dat kan ik echt nog niet zeggen, het ziet er naar uit dat we dinsdag laat / woensdag vroeg weer terugkomen dus dan zal ik wel brak zijn. Kan het dus eigenlijk pas zeggen op de dag zelf![]()
Vannachtquote:Britannica - the Pre Parties II
Live: The Mekkits
DJ Dejac + VJ's
aanvang: 22:00 entree: ¤ 7,50
Never mind the bollocks. Deze Britannica-avond staat in het teken van de Britse muziek. Brits in alle vormen en stijlen met de nadruk op de Britpop van de afgelopen jaren. Deze Britannica Pre Party is een opwarmer voor een festival met louter Britse bands dat later dit jaar zal plaatsvinden in Arnhem. Britse pop in de puurste vorm die je niet mag missen! Dj's Dejac en DDR and the Surprise DJ kleden de avond verder lekker trashy Brits aan met een breed scala aan Britse partydeunen. Live is er tijdens de party een optreden van The Mekkits. Zij worden vergeleken met The Zutons en British Sea Power. Complexe surfgitaarrifs met prachtige hoornsecties en harmonieuze zang. Never mind the bollocks…..here is Britannica!
Nu je het zegt! Allemaal mannenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef Lieke_K het volgende:
Hé de vrouwen zijn uit de OP.(En de mannen klagen niet!
)
Als je het nu pas opvalt vind je het blijkbaar helemaal niet zo ergquote:Op zondag 24 juni 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Allemaal mannenEn wij dan?
Je bent een vrouwquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent een vrouw![]()
Had ik helemaal niet door
Denk dat de meeste mensen een beetje hype-moe beginnen te worden. Tegenwoordig wordt elk Brits bandje als de nieuwe messias binnengehaald, waarvan de meesten na een paar maanden weer spoorloos verdwijnen. Ghosts heb ik aangekondigd zien worden als "de nieuwe Coldplay", bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef JeroenV het volgende:
Er valt voor ons weinig te genieten bij bands/artiesten ja...
Als toeschouwer bij concerten soms echter![]()
Vandaag trouwens naar Parkpop geweest. Als enige indiebandje Air Traffic gezien. Niet heel spannend. Verder Johan, Beef en Stevie Ann. Was erg nat maar wel gezellig.
Morgenavond heb ik dan concert in kleine zaal van Paradiso van Ghosts. Best grappig, doch vrolijk bandje. Is niet echt indie geloof ik. Valt me tegen dat zelfs de kleine zaal niet uitverkocht is, terwijl ze toch best een leuk hitje gehad hebben en nu weer een op de radio.
Ik ben gisteren weer eens in slaap gevallen voor de tv, compilatie van Glastonbury op BBC2. Waarom lopen die lui een uur achter?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef -skippybal- het volgende:
Glastonburry was ookw eer vertrouwd nat
[afbeelding]
Dan ga ik maar eens aan kaartjes zien te komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:01 schreef -skippybal- het volgende:
Veils is tof ja. Vorig jaar gezien in Tivoli.
Veel plezierquote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef MaJo het volgende:
Zo ik ga weer heel indie verder met mijn vakantie in NoorwegenIk weet niet of ik nog internet heb in de tussentijd maar anders ben ik hier gewoon weer over 8 dagen
Ghosts is vanavond toch pas? Ik ben er iig vanavond bij in Paradiso. Echt n vet bandje!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:08 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
JeroenV hoe waren Ghosts? Ik word zo vrolijk van hun nummer The World is Outside!![]()
Ik ken het hype-moe worden, maar luister gewoon wat ik leuk vindt klinken. Al check ik de hypes wel natuurlijk. Wat ik leuk vindt blijft over. Van jou lijstje ken ik alleen 1990s en Cajun Dance Party, dus misschien valt het met mij nog meequote:Op zondag 24 juni 2007 23:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen een beetje hype-moe beginnen te worden. Tegenwoordig wordt elk Brits bandje als de nieuwe messias binnengehaald, waarvan de meesten na een paar maanden weer spoorloos verdwijnen. Ghosts heb ik aangekondigd zien worden als "de nieuwe Coldplay", bijvoorbeeld.![]()
Ben benieuwd wat er van de huidige golf mini-hypes overeind zal blijven. The Be Be See, The Two Koreas, Hadouken!, Maps, 1990s, Reverend and the Makers, Cajun Dance Party, Pull Tiger Tail, I was a Cub Scout, Jack Peñate, Foals, The Bishops, Kubichek!, Mr. Hudson & Library, The Enemy, Tiny Dancers, allemaal bandjes met wel leuke singles en een eigen NME-hypes, maar wat er van overblijft over een paar maanden? Al zou ik nu ook best de volledige line-up van de eerstvolgende London Calling geraden kunnen hebben.![]()
Is inderdaad vanavond pas. Gelukkig is er nog iemand bij, sta ik niet met zn tweeenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef RudolfRockem het volgende:
[..]
Ghosts is vanavond toch pas? Ik ben er iig vanavond bij in Paradiso. Echt n vet bandje!
Ja! Moet je zien!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:31 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand die een concert van The Veils kan aanbevelen? Kan ze donderdag nog gaan zien...
Kut dance mongolenquote:NIJMEGEN - Met ingang van volgend jaar gaan de podia van de Valkhof Affaire in Nijmegen een uur eerder dicht op de laatste dag van de Vierdaagsefeesten.
De gemeente neemt deze maatregel om te voorkomen dat er ongeregeldheden onstaan. Alle andere podia in de stad sluiten nu ook op vrijdag om een uur 's nachts.
De Valkhof Affaire heeft jarenlang als alternatieve poot van de Vierdaagsefeesten in Nijmegen een uitzonderingspositie gehad.
En morgen in Metro (Amsterdam editie)quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
LMK, leuk artikel!
Alleen die laatste zin![]()
Gaat goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En morgen in Metro (Amsterdam editie)
en overmorgen NRC-NEXT
en deze week in Nieuwe Revu
janatuurlijk! halloooo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gaat goed![]()
Zal eens kijken.
Ga je trouwens ook naar Daft Punk?
Was erg tof ja! Ik vond die geluidjes uit de synth ff wat beter overkomen zo live. Maar de hele show is ook gefilmd he. Ze stonden met 3 camera's te filmen en binnenkort komt de show op www.jimmyalter.nl te staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef JeroenV het volgende:
Het was leuk
Wel heeeel erg kort met 45 tot 60 minuten (en ze hebben volgens mij niet eens alles gespeeld). Maar wat ze deden was erg goed vond ik. Gelukkig niet zo slap als het op cd kan zijn, maar wat rockender. Al blijft het meedeinsmuziek natuurlijk. Ook geen hele stille zanger, hij keek erg vrolijk en was aardig beweeglijk
Jammer dat het zo kort was dus, maar wel goed live. Anders dan op cd. Ik blijf ze in ieder geval wel volgen, het is zeker geen nieuwe Coldplay zoals Grobbel (of eigenlijk de hypers) de vergelijking maakte.
'Jarig Dans Le Rock; Martin (bril), Teun (blond) 'quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En morgen in Metro (Amsterdam editie)
Draaien ze daar dan ook andere muziek dan Maria Mena, A-Ha en Susanna and the Magical Orchestraquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
Maar je hoort wel veel indie, laatst in de H&M hoorde ik Guillemots en Death Cab for Cutie! Misschien dat ze ergens stiekem indiefeesten houden ofzo
nee, belachelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ja dat verzin je toch ook niet?
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Draaien ze daar dan ook andere muziek dan Maria Mena, A-Ha en Susanna and the Magical Orchestra
iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef Z het volgende:
Leuk stukje in de NRC Next LMK.
Lowlands?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Love Mae King het volgende:
Dank allen...
Feestje was superleuk!
Vanaf augustus weer nieuwe Dans Le Rocks
Ik heb m'n kaartje gekregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef JeroenV het volgende:
Leuk.. Ik ga niet omdat ik het te duur vond. Nu heb ik echter weer veel geld over, dus had ik best kunnen gaan, ookal was het naar mijn idee echt duur.
't is Daft Punk, wat denk je dan?quote:Dus ben benieuwd of ik morgen wat gemist heb
Het zal wel weer![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:12 schreef mordradead het volgende:
psssssssssst jeroen die niet jeroen heet
Daarom vind ik dat je vanavond gewoon mee moet naar de melkwegquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef MaJo het volgende:
Jee Daft Punk![]()
Ik heb een deel van het kaartje van Lien gekregen
![]()
Hehe ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat je vanavond gewoon mee moet naar de melkweg![]()
Ja, heb t album binnen gehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Z het volgende:
Kennen jullie 'Justice' al? Als je Daft Punk leuk vindt ...
Do the dancequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Z het volgende:
Dat snap ik ergens welquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:53 schreef Z het volgende:
Dat rauwe doet het het juist bij mij, ik vind Daft Punk wat gelikt gworden.
Kennen jullie Digitalism al, en Does It Offend You Yeah, en Tommie Sunshine, en Kissy Sellout, en en en en ....quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Z het volgende:
gedeeltelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Kennen jullie Digitalism al, en Does It Offend You Yeah, en Tommie Sunshine, en Kissy Sellout, en en en en ....
ok, okquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Love Mae King het volgende:
beter een gat in de markt, dan een markt in je gat...
oeh ja dat zou leuk zijn, als ze maar niet zo dramatisch zijn als de mixtapes van CRquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
gedeeltelijk.
DLR-mixtapes, da's ook wel een gat in de markt![]()
mix zei je? waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
oeh ja dat zou leuk zijn, als ze maar niet zo dramatisch zijn als de mixtapes van CR
Hehe dat is waarquote:
iiiiiiiiiiih.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat is waarMaar beter ook, anders krijg je van die When the sun goes Down en Banquet drama's
op 3voor12 staat een live djset van ons hoor...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
oeh ja dat zou leuk zijn, als ze maar niet zo dramatisch zijn als de mixtapes van CR
ja sorry ken de 3voor12 site niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
op 3voor12 staat een live djset van ons hoor...
http://3voor12.vpro.nl/zoeken/?q=dans+le+rock
dan bovenin klikken op AUDIO/VIDEO (1) en dan Dans Le Rock @ Penis in Vagina, Club8 A'dam 17-11-06
live, dus af en toe wat sketchy, maar het geeft een general idea
Dennis Bergkamp?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
op 3voor12 staat een live djset van ons hoor...
http://3voor12.vpro.nl/zoeken/?q=dans+le+rock
dan bovenin klikken op AUDIO/VIDEO (1) en dan Dans Le Rock @ Penis in Vagina, Club8 A'dam 17-11-06
live, dus af en toe wat sketchy, maar het geeft een general idea
ja vet he? Hoop dat je verder geluisterd hebt dan dat...quote:
Ik twijfelde nog even of ik dat wel wildequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ja vet he? Hoop dat je verder geluisterd hebt dan dat...
piepjes en dat rare stemmetjes? be more specific?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even of ik dat wel wilde
Nee, ehm, dat nummer met die piepjes en dat rare stemmetjes (ja, duidelijk hè) hoe heet dat ook alweer? Ergens op 1/3
Oh, dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef lienelien het volgende:
Crystal Castles oid toch?
Ahh, dat verklaart ietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:19 schreef Love Mae King het volgende:
BREAKING NEWS : DANS LE ROCK OP 5 DAYS OFF
DE ALLERLAATSTE TOEVOEGING OP VRIJDAG 6 JULI OP HET 5DAYSOFF FESTIVAL
IN DE PARADISO GROTE ZAAL IS DANS LE ROCK.
Dit illustere DJ duo mag een monsterset weg gaan geven tussen de optredens van The Teenagers en Does It Offend You Yeah!
Dat betekent precies 30 minuten rauwe electro gemixt met hedendaagse indierock!
Wat 30 minuten? jaja, u leest het goed. Dans Le Rock bezorgt u de meest memorabele 30 minuten van de avond!
zegt het voort, zegt het voort!
Dans Le Rock, Paradiso grote zaal, 6 juli, 22.15 - 22.45 uur
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
![]()
neequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
of wist je dat gisteren nog niet dan?
Typisch geval van jammer inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef lienelien het volgende:
Toch jammer hè, die Paul Banks lijkt op het podium (in het half donker) echt ongelofelijk geil, maar dan in daglicht..
[afbeelding]
Ik denk dat het hierdoor komt:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
faillissement? Melkweg? Met al die lidmaatschappen en subsidies?![]()
Uhmmm, niet een beetje veel?quote:Er werken zo'n 250 mensen.
Hehe dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:34 schreef Irien het volgende:
Mja.... heel euh Indie.... rare zomer. Zal in augustus wel bloedheet worden op LL (en sziget)![]()
Tof, daar zit mijn Deen nu ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Op Roskilde spoelde alle moderne Deense hippies van het terrein af en moesten ze zelfs worden opgevangen in sporthallen en kantines![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Fillummpjeeehhh
Niet tof?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:05 schreef MaJo het volgende:
jeeZometeen inkopen doen voor vanavond, tof
![]()
Niet tof in de zin dat ik geen flauw idee heb wat ik aan moet schaffenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet tof?
Zorg jij voor de wokda en de limoensap? Dan neem ik de limoentjes wel mee
bierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet tof in de zin dat ik geen flauw idee heb wat ik aan moet schaffenWelk bier enzo (hoewel ik net van een zeker iemand te horen heb gekregen dat Grolsch het beste is
) en vooral, hoeveel
Enne sterke drank mag je zelf meenemen
Uhuhquote:
Moet ik ook m'n eigen glas meenemen soms?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef Irien het volgende:
Majo's verjaardag vanavond!!!Met veel indie muziekjes denk ik
![]()
Geen zorgen Majo, ik neem iig rode en witte wijn mee![]()
Er zit al een glas omheen he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moet ik ook m'n eigen glas meenemen soms?
eh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
Er zit al een glas omheen he.
Ik ga overigens morgen naar Indie, das pas indie
Joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef jakkop het volgende:
Hij bedoelt dat je geen glazen mee hoeft te nemen omdat er al glas om het bier heen zit.
Pure Indie? Wat dan? Dansen op Andrew Bird ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef lienelien het volgende:
Ik kreeg gisteren bij Weber trouwens een flyer van een jongen die daar werkte (en die ook regelmatig bij Rascal komt) een flyer van een andere indie avond in Amsterdam. In Club La in de Kerkstraat, vlakbij Leidse. Het heet Club Bangkok, en op de flyer staat: 'No Take Me Out, no 7 Nation Army, Bangkok gives you pure indie, 60's rock 'n roll and many many more.
Binnenkort maar eens een keertje kijken
Nah ik denk gewoon dat ze niet alleen (zoals james doet) de singles van indiebandjes draaien, maar ook juist de andere nummers. Ik zal een keertje gaan kijken en verslag uitbrengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pure Indie? Wat dan? Dansen op Andrew Bird ofzo
Slim he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joh.
De tweede zin. Ik ken Indie niet.
Geen Zomerfeesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag werken @ boot (inc. dronken britse jongens)
Vrijdag Rascal @ Melkweg
24 juli vakantie @ oostblok en daarna Sziget![]()
Ja Rascalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag Rascal @ Melkweg
24 juli vakantie @ oostblok en daarna Sziget![]()
Dronken Britse jongens?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Rascalkun je niet een paar dronken britse jongens meeslepen?
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dronken Britse jongens?![]()
![]()
Verklaar je nader!![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef jakkop het volgende:
Groot-Brittanie roeleert sowieso de pan uit.
Ach, ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronken![]()
Haha, mijn leraar Engels in de 5de middelbare had eens een Britse schoolband (trompetten, saxfoons, drums e.d. fanfare meets big band) uitgenodigd. Zij speelden voor ons in de gymzaal, in kostuum. Die Britse jongens geneerden zich dood!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronken![]()
Met te hoge hakken (waar ze niet op kunnen lopen), te korte rokjes (waar hun te dikke kont onderuit komt) en té, té, té lage decolletée's (zonder bhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef jakkop het volgende:
Ik vond de britse meisjes aantrekkelijker. Maarja, dat ben ik.
Nou daar krijgt iedere jongen het wel warm van, toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
kweenie
[afbeelding]
meer over dit onderwerp => http://www.jacatu.de/wbb2(...)tish-nightclubs.html
Die ogen van die rechterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
kweenie
[afbeelding]
meer over dit onderwerp => http://www.jacatu.de/wbb2(...)tish-nightclubs.html
Die bedoelde ik niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met te hoge hakken (waar ze niet op kunnen lopen), te korte rokjes (waar hun te dikke kont onderuit komt) en té, té, té lage decolletée's (zonder bh) ?
![]()
Britse jongens zijn gemiddeld niet zo mooi. Ik zie er zo'n 150 per week op m'n werk, en meestal is het maar niets. Maar verder, zoland ze blond zijn en zo'n schattig accent hebben ben ik al blijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef SnowCockroach het volgende:
Ach, zolang het een Brits accent heeft, maakt niet uit welke, en er een beetje redelijk uitziet, ben ik gauw tevreden.![]()
Neem Alex Turner.Maar ik denk niet dat hij een correcte weerspiegeling geeft van de gemiddelde Brit, helaas.
![]()
Dat wat ik omschreef is toch helaas écht het gemiddelde Britse meisjequote:
In London waren ze toch niet lelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Britse jongens zijn gemiddeld niet zo mooi. Ik zie er zo'n 150 per week op m'n werk, en meestal is het maar niets. Maar verder, zoland ze blond zijn en zo'n schattig accent hebben ben ik al blij![]()
Maj, jij wilde toch weer naar Londen? Ik ga mee![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Donker haar is toch veel leuker? Bruin of zwart.![]()
Ja die zijn dus van mij hèquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef MaJo het volgende:
(en blond lien!)
Iew.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef SnowCockroach het volgende:
Anders kun je altijd nog een Brit met rood haar nemen. Ook leuk.![]()
Wat is Keith eigenlijk?
Ik probeer ook maar compromissen te sluiten.quote:
Donkerblond heb ik besloten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar compromissen te sluiten.![]()
Haarkleur natuurlijk. Keith komt uit Florida.![]()
Wat nou, alle blondjes zijn van mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
Oké, volgens jouw principe mag ik Keith hebbenMag jij Mark hebben Lien
![]()
En aangezien ik zelf al rood haar heb lijkt het me niet zo'n succes om met een rooie brit thuis te komen
Jezus ben je blind ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Donkerblond heb ik besloten.
Californië bedoel je![]()
Als Keith blond is ben ik de paashaasquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat nou, alle blondjes zijn van mij![]()
Mark?
ik ontken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus ben je blind ofzoKijk nou eens goed:
<-----
Hartstikke bruin
quote:Tenzij jouw tegenwoordige haarkleur ook blond is natuurlijk
begin maar met springenquote:
Ohh, hij. Die hoef ik nietquote:Die jongen waar ik verliefd op wasIk ben zelfs bereid om hem op te geven voor Keith.
Ahh, ok. Dan was dat hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef SnowCockroach het volgende:
Nee nee! Florida! En Michael uit Texas en Chris uit Utah. (waarom weet ik dit?)
Maar ze troffen elkander in Californie.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
begin maar met springen
Ik wil graag witte choco paaseitjes![]()
[..]
Mooi, dan heb ik nu dus Keith én Markquote:Ohh, hij. Die hoef ik niet![]()
ga een tukkie doen met loek, zegquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik nu dus Keith én Mark
Jongen die ik leuk vond in engelandquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:35 schreef SnowCockroach het volgende:
Wie is Mark?
Of is dat geen indiefiguur?![]()
Whehe jaloersquote:
Net zo donker als Keith inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hij heeft donker haar![]()
Ik zag vandaag de coca colareclame en ik snapte het toen wel
Ach een stuk beter dan mijn 10000ste post, die ging geloof ik over the party animalsquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik nu dus Keith én Mark
Inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef SnowCockroach het volgende:
Dit wilde ik nog even delen:
[afbeelding]
Keith, donker haar!![]()
Weltrusten!
Daar was ik ook heen met school, toen ik in de vijfde zat. Maar ik heb geen enkee apeteitelijke brit gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ach, ik ook.![]()
We waren in mei met school naar Londen en toen zijn we ook naar Harrow School geweest, zo'n boarding school voor jongens. Britse jongens, voornamelijk. Nooooouuu... het viel niet tegenKwam ook nog bij dat hun amper mensen van buiten hun school zien, laat staan meisjes. Hun kijken, wij kijken.
Maar we mochten ze niet 'storen', helaas.
![]()
ahhjoh, alleen de affaire is indie, de rest is herriequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Lieke_K het volgende:
Zullen we het gaan hebben over indie dingen volgende week (Zomerfeesten!) en hopen op goed weer?
Moke komt op de Waalkade zaterdagquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahhjoh, alleen de affaire is indie, de rest is herrie
Oja, die heb ik in het voorprogramma van ehhm, eh, iets gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Moke komt op de Waalkade zaterdag, dat is ook nog wel oké dacht ik, maar ik ken het niet bijster goed.
vertel, welke kroeg moeten we ontwijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef Skanqua het volgende:
Hmm... moet tijdens de zomerfeesten de hele week in de kroeg werken, alleen dinsdag kan ik zelf iets leuks gaan doen...
Huh... ik hier...?
Jij woonde toch in Amsterdam? Onhandig om dan in nijmegen te werkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef Skanqua het volgende:
Hmm... moet tijdens de zomerfeesten de hele week in de kroeg werken, alleen dinsdag kan ik zelf iets leuks gaan doen...
Huh... ik hier...?
En nog steeds studeren in Tilburg soms? Lekker handigquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Amsterdam? Onhandig om dan in nijmegen te werken
Zomerfeesten nog nooit meegemaakt, is het wat?
Dude, niet bij Amoebe Records geweest in San Francisco?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de rest ook weinig Indie gezien in Vancouver, San Francisco en zelfs niet in Seattle.
Ligt er een beetje aan of ik tijd heb, zit al redelijk vol de komende 2 wekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
En nog steeds studeren in Tilburg soms? Lekker handig
Zomerfeesten zijn wel leuk ja, ga je een dagje mee? Als we tenminste bij Liek mogen slapen dan
amoebe? Die hebben één iniemienie bandje?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dude, niet bij Amoebe Records geweest in San Francisco?
Als dat niet indie is weet ik het ook niet meer...
Superleuke "Nederlandse" indieband met goeie liedjes...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
Moke
Nederlandse baggerband die zich groot wanen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of ik tijd heb, zit al redelijk vol de komende 2 weken
Ehh, inc puntmuts en toebehoren?quote:Over precies 2 weekjes zitten we nu al in Parijs![]()
Ga je trouwens mee Harry Potter kopen zaterdagnacht om 1 uur volgende week
Kan er mee door idd. Maar Hasselhoff, dát is pas een helquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Superleuke "Nederlandse" indieband met goeie liedjes...
13 in dozijnbandquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Superleuke "Nederlandse" indieband met goeie liedjes...
Dat zijn toch die die punkrockcovers ten gehore brengen of iets dergelijks?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan er mee door idd. Maar Hasselhoff, dát is pas een hel
Stonden in het voorprogramma van Maxïmo Park dacht ik, en ze dénken zelf dat ze Infadels zijn, maar dan tofferquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat zijn toch die die punkrockcovers ten gehore brengen of iets dergelijks?
Wel meer mindere verhalen over gehoord...
Jee Parijsquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Ehh, inc puntmuts en toebehoren?
Een wannabe Infadels band, de zanger denkt echt dat ie Bnann isquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat zijn toch die die punkrockcovers ten gehore brengen of iets dergelijks?
Wel meer mindere verhalen over gehoord...
Ben je niet onderhand eens klaar dan? (stomme vraag ook)quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef Skanqua het volgende:
Ik zou Marktzicht op de Grote Markt ontwijken![]()
En wonen in Amsterdam, werken in Nijmegen en studeren in Tilburg
Waar ga je stagelopen dan?quote:klinkt inderdaad heel onlogisch, maar dat valt allemaal best mee. Je komt nog eens ergens, laten we het daar maar op houden... Begin in september trouwens aan m'n stage en da's in Amsterdam, dan is het wel weer handig dat ik in Amsterdam woon![]()
Klaar? Neejoh!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ben je niet onderhand eens klaar dan? (stomme vraag ook)
[..]
Waar ga je stagelopen dan?
Ik heb genoeg aan Amsterdam![]()
enne, ik heb tegenwoordig de voogdij over stadsdeel centrum hè.![]()
Kan geen twaalf andere nederlandse indierockbandjes noemen die zulke goeie liedjes schrijven...quote:
Inderdaad, Moke is vet tofquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Kan geen twaalf andere nederlandse indierockbandjes noemen die zulke goeie liedjes schrijven...
Wat boeit het dat het Nederlanders zijn? Internationaal vergeleken is het gewoon kut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Kan geen twaalf andere nederlandse indierockbandjes noemen die zulke goeie liedjes schrijven...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat boeit het dat het Nederlanders zijn? Internationaal vergeleken is het gewoon kut.
Een beetje zoals alle nederlandse rockbandjes dus...
Jammer genoeg wel ja. Maar op sommige plaatsen is de concentratie surfdudettes wel hoog, gewoon goed zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat wat ik omschreef is toch helaas écht het gemiddelde Britse meisje
Zoveel surfdudetes zie je niet in GB
Props voor jou!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, kom maar op met die Nederlandse topbands van de laatste jaren naast This Beautiful Mess!
Dit gaat toch over Moke, pannekoek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, kom maar op met die Nederlandse topbands van de laatste jaren naast This Beautiful Mess!
Moke is wel tof.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dit gaat toch over Moke, pannekoek!
Jarig?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef jakkop het volgende:
Ik ben officieel niet meer met afstand de jongste hier.![]()
![]()
(waarschijnlijk sowieso nog wel de jongste maargoed...)
Hahahahahaha nee, ik was laatst nog jarig.quote:
Wat WAS betreft, Keith heeft zijn haar grijs geverfd! Shocking footage te vinden op hun site bij news.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, ik zie We Are Scientists staan, dus dan mag het![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Wat WAS betreft, Keith heeft zijn haar grijs geverfd! Shocking footage te vinden op hun site bij news.![]()
Slim.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je wat trouwens totaal niet indie is? Naar de zomerfeesten gaan, je perron vragen bij een conducteur, de trein ingaan, de verkeerde kant opgaan en tot 7 uur in de ochtend vast zitten op een station in fuckin' Oss terwijl je peuken ook nog eens op zijn![]()
Oh, dan is het niet tofquote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het zijn geen highlights
[afbeelding]
Ik moest naar Arnhem en pakte de trein van 2.30 omdat ik de volgende dag nog een wedstrijdje had.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef SnowCockroach het volgende:
Dit is bij nader inzien toch wel vrij ernstig.
Skippy, waar wou je heen dan? Ben je er uberhaupt nog in de buurt gekomen?![]()
De laatste avond heb ik het helaas kort moeten houden, omdat ik nu thuis zit met een keelontsteking.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Gister nog mensen de laatste nacht in Nijmegen gepakt? C-Mon & Kypski waren echt tof![]()
Daarna misdragen in de NDRGRND en gescholden op de NS![]()
Wij gaan naar Sziget en Lowlandsquote:Op zondag 22 juli 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
Jammer hoor... Maar ik moet ook zeggen dat er weinig indie gedoe aan komt voor mij.
Veel plezierquote:Op zondag 22 juli 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wij gaan naar Sziget en Lowlands(met maar een half dagje rust tussendoor
)
Ekko heeft niet altijd indie op zaterdagavond, maar het kan er best leuk zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
Alles sluit om een uur of 4. Dan heb je nog wel een kansloze tent die KostenKoper heet (en waar ik nog niet dood gevonden wil worden) die is altijd nog open als de rest al dicht is
Als je op zaterdag in Utrecht gaat stappen moet je echt naar de Ekko gaan, vet toffe indie muziek
![]()
komt goedquote:Op maandag 23 juli 2007 09:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Veel plezier
en we kijken uit naar een reisverslag in TRV![]()
shhhhh.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
Alles sluit om een uur of 4. Dan heb je nog wel een kansloze tent die KostenKoper heet (en waar ik nog niet dood gevonden wil worden) die is altijd nog open als de rest al dicht is
Als je op zaterdag in Utrecht gaat stappen moet je echt naar de Ekko gaan, vet toffe indie muziek
En vraag Lien maar niet naar haar stapervaringen in Utrecht
Hooi Lienquote:
Tegenwoordig wel hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 09:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ekko heeft niet altijd indie op zaterdagavond, maar het kan er best leuk zijn.
Nog een tent waar je een beetje mee moet oppassen: café Accu, tenzij je van fout én alternatief houdt...
uhuhquote:Op maandag 23 juli 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
In Utrecht stappen moet je op de donderdag doen. Eerst gieten in Cafe België en dan pop-o-matic in Tivoli![]()
hou opquote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
uhuhHoewel lien het daar niet mee eens zal zijn
![]()
Hmm nu twijfel ik wel... Tivoli gaat op donderdag zeker om 4 uur dicht, maar ben er op zaterdag eigenlijk nooit geweest... Dacht dat ekko ook om 4 uur dichtging. Bel anders even voor de zekerheid?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hooi Lien![]()
vertel
Maar sluiten de grote dingen als Ekko en Tivoli niet om 5 uur? Van vier tot zeven is wel een beetje lang wachten![]()
Dacht dat ik zoiets hoorde...?
Ik heb er anders wel goede herinneringen aanquote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
hou op
Ik weiger daar nog ooit naar binnen te gaan![]()
Dan toch nog maar weer eens een uit in Utrecht op zaterdagavondquote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef MaJo het volgende:
Tegenwoordig wel hoorIedere zaterdag Diep in de Groef in de Ekko
Uhuh, diep in de groef is echt supertofquote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan toch nog maar weer eens een uit in Utrecht op zaterdagavond![]()
Ik heb beiden even een mailtje gestuurd. De Monza gaat bijv. ook 5 uur dicht zag ik, maar das al helemaal geen indiequote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm nu twijfel ik wel... Tivoli gaat op donderdag zeker om 4 uur dicht, maar ben er op zaterdag eigenlijk nooit geweest... Dacht dat ekko ook om 4 uur dichtging. Bel anders even voor de zekerheid?
Nee de monza is verre van indiequote:Op maandag 23 juli 2007 14:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb beiden even een mailtje gestuurd. De Monza gaat bijv. ook 5 uur dicht zag ik, maar das al helemaal geen indie
Hopelijk wel in de Opera toch wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:06 schreef lienelien het volgende:
Maj en ik hoorden gisteren Interpol in Milaan![]()
Er valt weinig indie te beleven op het momentquote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Saai hier hoor...
Iedereen al op vacancione ofzo?
waar is dat? niet dat ik kan, maar goedquote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef SnowCockroach het volgende:
Beetje saai idd.
Maar ik ga 12 sep naar een concert van 1990s. Jeeeueh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |