piepjes en dat rare stemmetjes? be more specific?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even of ik dat wel wilde
Nee, ehm, dat nummer met die piepjes en dat rare stemmetjes (ja, duidelijk hè) hoe heet dat ook alweer? Ergens op 1/3
Oh, dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef lienelien het volgende:
Crystal Castles oid toch?
Ahh, dat verklaart ietsquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:19 schreef Love Mae King het volgende:
BREAKING NEWS : DANS LE ROCK OP 5 DAYS OFF
DE ALLERLAATSTE TOEVOEGING OP VRIJDAG 6 JULI OP HET 5DAYSOFF FESTIVAL
IN DE PARADISO GROTE ZAAL IS DANS LE ROCK.
Dit illustere DJ duo mag een monsterset weg gaan geven tussen de optredens van The Teenagers en Does It Offend You Yeah!
Dat betekent precies 30 minuten rauwe electro gemixt met hedendaagse indierock!
Wat 30 minuten? jaja, u leest het goed. Dans Le Rock bezorgt u de meest memorabele 30 minuten van de avond!
zegt het voort, zegt het voort!
Dans Le Rock, Paradiso grote zaal, 6 juli, 22.15 - 22.45 uur
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
![]()
neequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
of wist je dat gisteren nog niet dan?
Typisch geval van jammer inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef lienelien het volgende:
Toch jammer hè, die Paul Banks lijkt op het podium (in het half donker) echt ongelofelijk geil, maar dan in daglicht..
[afbeelding]
Ik denk dat het hierdoor komt:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
faillissement? Melkweg? Met al die lidmaatschappen en subsidies?![]()
Uhmmm, niet een beetje veel?quote:Er werken zo'n 250 mensen.
Hehe dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:34 schreef Irien het volgende:
Mja.... heel euh Indie.... rare zomer. Zal in augustus wel bloedheet worden op LL (en sziget)![]()
Tof, daar zit mijn Deen nu ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Op Roskilde spoelde alle moderne Deense hippies van het terrein af en moesten ze zelfs worden opgevangen in sporthallen en kantines![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Fillummpjeeehhh
Niet tof?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:05 schreef MaJo het volgende:
jeeZometeen inkopen doen voor vanavond, tof
![]()
Niet tof in de zin dat ik geen flauw idee heb wat ik aan moet schaffenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet tof?
Zorg jij voor de wokda en de limoensap? Dan neem ik de limoentjes wel mee
bierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet tof in de zin dat ik geen flauw idee heb wat ik aan moet schaffenWelk bier enzo (hoewel ik net van een zeker iemand te horen heb gekregen dat Grolsch het beste is
) en vooral, hoeveel
Enne sterke drank mag je zelf meenemen
Uhuhquote:
Moet ik ook m'n eigen glas meenemen soms?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef Irien het volgende:
Majo's verjaardag vanavond!!!Met veel indie muziekjes denk ik
![]()
Geen zorgen Majo, ik neem iig rode en witte wijn mee![]()
Er zit al een glas omheen he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moet ik ook m'n eigen glas meenemen soms?
eh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
Er zit al een glas omheen he.
Ik ga overigens morgen naar Indie, das pas indie
Joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef jakkop het volgende:
Hij bedoelt dat je geen glazen mee hoeft te nemen omdat er al glas om het bier heen zit.
Pure Indie? Wat dan? Dansen op Andrew Bird ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef lienelien het volgende:
Ik kreeg gisteren bij Weber trouwens een flyer van een jongen die daar werkte (en die ook regelmatig bij Rascal komt) een flyer van een andere indie avond in Amsterdam. In Club La in de Kerkstraat, vlakbij Leidse. Het heet Club Bangkok, en op de flyer staat: 'No Take Me Out, no 7 Nation Army, Bangkok gives you pure indie, 60's rock 'n roll and many many more.
Binnenkort maar eens een keertje kijken
Nah ik denk gewoon dat ze niet alleen (zoals james doet) de singles van indiebandjes draaien, maar ook juist de andere nummers. Ik zal een keertje gaan kijken en verslag uitbrengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pure Indie? Wat dan? Dansen op Andrew Bird ofzo
Slim he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joh.
De tweede zin. Ik ken Indie niet.
Geen Zomerfeesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag werken @ boot (inc. dronken britse jongens)
Vrijdag Rascal @ Melkweg
24 juli vakantie @ oostblok en daarna Sziget![]()
Ja Rascalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag Rascal @ Melkweg
24 juli vakantie @ oostblok en daarna Sziget![]()
Dronken Britse jongens?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Rascalkun je niet een paar dronken britse jongens meeslepen?
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dronken Britse jongens?![]()
![]()
Verklaar je nader!![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef jakkop het volgende:
Groot-Brittanie roeleert sowieso de pan uit.
Ach, ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronken![]()
Haha, mijn leraar Engels in de 5de middelbare had eens een Britse schoolband (trompetten, saxfoons, drums e.d. fanfare meets big band) uitgenodigd. Zij speelden voor ons in de gymzaal, in kostuum. Die Britse jongens geneerden zich dood!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronken![]()
Met te hoge hakken (waar ze niet op kunnen lopen), te korte rokjes (waar hun te dikke kont onderuit komt) en té, té, té lage decolletée's (zonder bhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef jakkop het volgende:
Ik vond de britse meisjes aantrekkelijker. Maarja, dat ben ik.
Nou daar krijgt iedere jongen het wel warm van, toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
kweenie
[afbeelding]
meer over dit onderwerp => http://www.jacatu.de/wbb2(...)tish-nightclubs.html
Die ogen van die rechterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
kweenie
[afbeelding]
meer over dit onderwerp => http://www.jacatu.de/wbb2(...)tish-nightclubs.html
Die bedoelde ik niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met te hoge hakken (waar ze niet op kunnen lopen), te korte rokjes (waar hun te dikke kont onderuit komt) en té, té, té lage decolletée's (zonder bh) ?
![]()
Britse jongens zijn gemiddeld niet zo mooi. Ik zie er zo'n 150 per week op m'n werk, en meestal is het maar niets. Maar verder, zoland ze blond zijn en zo'n schattig accent hebben ben ik al blijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef SnowCockroach het volgende:
Ach, zolang het een Brits accent heeft, maakt niet uit welke, en er een beetje redelijk uitziet, ben ik gauw tevreden.![]()
Neem Alex Turner.Maar ik denk niet dat hij een correcte weerspiegeling geeft van de gemiddelde Brit, helaas.
![]()
Dat wat ik omschreef is toch helaas écht het gemiddelde Britse meisjequote:
In London waren ze toch niet lelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Britse jongens zijn gemiddeld niet zo mooi. Ik zie er zo'n 150 per week op m'n werk, en meestal is het maar niets. Maar verder, zoland ze blond zijn en zo'n schattig accent hebben ben ik al blij![]()
Maj, jij wilde toch weer naar Londen? Ik ga mee![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Donker haar is toch veel leuker? Bruin of zwart.![]()
Ja die zijn dus van mij hèquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef MaJo het volgende:
(en blond lien!)
Iew.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef SnowCockroach het volgende:
Anders kun je altijd nog een Brit met rood haar nemen. Ook leuk.![]()
Wat is Keith eigenlijk?
Ik probeer ook maar compromissen te sluiten.quote:
Donkerblond heb ik besloten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar compromissen te sluiten.![]()
Haarkleur natuurlijk. Keith komt uit Florida.![]()
Wat nou, alle blondjes zijn van mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
Oké, volgens jouw principe mag ik Keith hebbenMag jij Mark hebben Lien
![]()
En aangezien ik zelf al rood haar heb lijkt het me niet zo'n succes om met een rooie brit thuis te komen
Jezus ben je blind ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Donkerblond heb ik besloten.
Californië bedoel je![]()
Als Keith blond is ben ik de paashaasquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat nou, alle blondjes zijn van mij![]()
Mark?
ik ontken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus ben je blind ofzoKijk nou eens goed:
<-----
Hartstikke bruin
quote:Tenzij jouw tegenwoordige haarkleur ook blond is natuurlijk
begin maar met springenquote:
Ohh, hij. Die hoef ik nietquote:Die jongen waar ik verliefd op wasIk ben zelfs bereid om hem op te geven voor Keith.
Ahh, ok. Dan was dat hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef SnowCockroach het volgende:
Nee nee! Florida! En Michael uit Texas en Chris uit Utah. (waarom weet ik dit?)
Maar ze troffen elkander in Californie.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
begin maar met springen
Ik wil graag witte choco paaseitjes![]()
[..]
Mooi, dan heb ik nu dus Keith én Markquote:Ohh, hij. Die hoef ik niet![]()
ga een tukkie doen met loek, zegquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik nu dus Keith én Mark
Jongen die ik leuk vond in engelandquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:35 schreef SnowCockroach het volgende:
Wie is Mark?
Of is dat geen indiefiguur?![]()
Whehe jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |