Geen Zomerfeesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag werken @ boot (inc. dronken britse jongens)
Vrijdag Rascal @ Melkweg
24 juli vakantie @ oostblok en daarna Sziget![]()
Ja Rascalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
Vrijdag Rascal @ Melkweg
24 juli vakantie @ oostblok en daarna Sziget![]()
Dronken Britse jongens?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef lienelien het volgende:
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Rascalkun je niet een paar dronken britse jongens meeslepen?
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dronken Britse jongens?![]()
![]()
Verklaar je nader!![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef jakkop het volgende:
Groot-Brittanie roeleert sowieso de pan uit.
Ach, ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronken![]()
Haha, mijn leraar Engels in de 5de middelbare had eens een Britse schoolband (trompetten, saxfoons, drums e.d. fanfare meets big band) uitgenodigd. Zij speelden voor ons in de gymzaal, in kostuum. Die Britse jongens geneerden zich dood!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een zwak voor britse jongens, al dan niet dronken![]()
Met te hoge hakken (waar ze niet op kunnen lopen), te korte rokjes (waar hun te dikke kont onderuit komt) en té, té, té lage decolletée's (zonder bhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef jakkop het volgende:
Ik vond de britse meisjes aantrekkelijker. Maarja, dat ben ik.
Nou daar krijgt iedere jongen het wel warm van, toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
kweenie
[afbeelding]
meer over dit onderwerp => http://www.jacatu.de/wbb2(...)tish-nightclubs.html
Die ogen van die rechterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
kweenie
[afbeelding]
meer over dit onderwerp => http://www.jacatu.de/wbb2(...)tish-nightclubs.html
Die bedoelde ik niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met te hoge hakken (waar ze niet op kunnen lopen), te korte rokjes (waar hun te dikke kont onderuit komt) en té, té, té lage decolletée's (zonder bh) ?
![]()
Britse jongens zijn gemiddeld niet zo mooi. Ik zie er zo'n 150 per week op m'n werk, en meestal is het maar niets. Maar verder, zoland ze blond zijn en zo'n schattig accent hebben ben ik al blijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef SnowCockroach het volgende:
Ach, zolang het een Brits accent heeft, maakt niet uit welke, en er een beetje redelijk uitziet, ben ik gauw tevreden.![]()
Neem Alex Turner.Maar ik denk niet dat hij een correcte weerspiegeling geeft van de gemiddelde Brit, helaas.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |