Hehe dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:34 schreef Irien het volgende:
Mja.... heel euh Indie.... rare zomer. Zal in augustus wel bloedheet worden op LL (en sziget)![]()
Tof, daar zit mijn Deen nu ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Op Roskilde spoelde alle moderne Deense hippies van het terrein af en moesten ze zelfs worden opgevangen in sporthallen en kantines![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Fillummpjeeehhh
Niet tof?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:05 schreef MaJo het volgende:
jeeZometeen inkopen doen voor vanavond, tof
![]()
Niet tof in de zin dat ik geen flauw idee heb wat ik aan moet schaffenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet tof?
Zorg jij voor de wokda en de limoensap? Dan neem ik de limoentjes wel mee
bierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet tof in de zin dat ik geen flauw idee heb wat ik aan moet schaffenWelk bier enzo (hoewel ik net van een zeker iemand te horen heb gekregen dat Grolsch het beste is
) en vooral, hoeveel
Enne sterke drank mag je zelf meenemen
Uhuhquote:
Moet ik ook m'n eigen glas meenemen soms?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef Irien het volgende:
Majo's verjaardag vanavond!!!Met veel indie muziekjes denk ik
![]()
Geen zorgen Majo, ik neem iig rode en witte wijn mee![]()
Er zit al een glas omheen he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moet ik ook m'n eigen glas meenemen soms?
eh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
Er zit al een glas omheen he.
Ik ga overigens morgen naar Indie, das pas indie
Joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef jakkop het volgende:
Hij bedoelt dat je geen glazen mee hoeft te nemen omdat er al glas om het bier heen zit.
Pure Indie? Wat dan? Dansen op Andrew Bird ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef lienelien het volgende:
Ik kreeg gisteren bij Weber trouwens een flyer van een jongen die daar werkte (en die ook regelmatig bij Rascal komt) een flyer van een andere indie avond in Amsterdam. In Club La in de Kerkstraat, vlakbij Leidse. Het heet Club Bangkok, en op de flyer staat: 'No Take Me Out, no 7 Nation Army, Bangkok gives you pure indie, 60's rock 'n roll and many many more.
Binnenkort maar eens een keertje kijken
Nah ik denk gewoon dat ze niet alleen (zoals james doet) de singles van indiebandjes draaien, maar ook juist de andere nummers. Ik zal een keertje gaan kijken en verslag uitbrengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pure Indie? Wat dan? Dansen op Andrew Bird ofzo
Slim he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joh.
De tweede zin. Ik ken Indie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |