nee, belachelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ja dat verzin je toch ook niet?
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Draaien ze daar dan ook andere muziek dan Maria Mena, A-Ha en Susanna and the Magical Orchestra
iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef Z het volgende:
Leuk stukje in de NRC Next LMK.
Lowlands?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Love Mae King het volgende:
Dank allen...
Feestje was superleuk!
Vanaf augustus weer nieuwe Dans Le Rocks
Ik heb m'n kaartje gekregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef JeroenV het volgende:
Leuk.. Ik ga niet omdat ik het te duur vond. Nu heb ik echter weer veel geld over, dus had ik best kunnen gaan, ookal was het naar mijn idee echt duur.
't is Daft Punk, wat denk je dan?quote:Dus ben benieuwd of ik morgen wat gemist heb
Het zal wel weer![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:12 schreef mordradead het volgende:
psssssssssst jeroen die niet jeroen heet
Daarom vind ik dat je vanavond gewoon mee moet naar de melkwegquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef MaJo het volgende:
Jee Daft Punk![]()
Ik heb een deel van het kaartje van Lien gekregen
![]()
Hehe ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat je vanavond gewoon mee moet naar de melkweg![]()
Ja, heb t album binnen gehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Z het volgende:
Kennen jullie 'Justice' al? Als je Daft Punk leuk vindt ...
Do the dancequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Z het volgende:
Dat snap ik ergens welquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:53 schreef Z het volgende:
Dat rauwe doet het het juist bij mij, ik vind Daft Punk wat gelikt gworden.
Kennen jullie Digitalism al, en Does It Offend You Yeah, en Tommie Sunshine, en Kissy Sellout, en en en en ....quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Z het volgende:
gedeeltelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Kennen jullie Digitalism al, en Does It Offend You Yeah, en Tommie Sunshine, en Kissy Sellout, en en en en ....
ok, okquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Love Mae King het volgende:
beter een gat in de markt, dan een markt in je gat...
oeh ja dat zou leuk zijn, als ze maar niet zo dramatisch zijn als de mixtapes van CRquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
gedeeltelijk.
DLR-mixtapes, da's ook wel een gat in de markt![]()
mix zei je? waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
oeh ja dat zou leuk zijn, als ze maar niet zo dramatisch zijn als de mixtapes van CR
Hehe dat is waarquote:
iiiiiiiiiiih.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat is waarMaar beter ook, anders krijg je van die When the sun goes Down en Banquet drama's
op 3voor12 staat een live djset van ons hoor...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
oeh ja dat zou leuk zijn, als ze maar niet zo dramatisch zijn als de mixtapes van CR
ja sorry ken de 3voor12 site niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
op 3voor12 staat een live djset van ons hoor...
http://3voor12.vpro.nl/zoeken/?q=dans+le+rock
dan bovenin klikken op AUDIO/VIDEO (1) en dan Dans Le Rock @ Penis in Vagina, Club8 A'dam 17-11-06
live, dus af en toe wat sketchy, maar het geeft een general idea
Dennis Bergkamp?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
op 3voor12 staat een live djset van ons hoor...
http://3voor12.vpro.nl/zoeken/?q=dans+le+rock
dan bovenin klikken op AUDIO/VIDEO (1) en dan Dans Le Rock @ Penis in Vagina, Club8 A'dam 17-11-06
live, dus af en toe wat sketchy, maar het geeft een general idea
ja vet he? Hoop dat je verder geluisterd hebt dan dat...quote:
Ik twijfelde nog even of ik dat wel wildequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ja vet he? Hoop dat je verder geluisterd hebt dan dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |