Jee Parijsquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Ehh, inc puntmuts en toebehoren?
Een wannabe Infadels band, de zanger denkt echt dat ie Bnann isquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat zijn toch die die punkrockcovers ten gehore brengen of iets dergelijks?
Wel meer mindere verhalen over gehoord...
Ben je niet onderhand eens klaar dan? (stomme vraag ook)quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef Skanqua het volgende:
Ik zou Marktzicht op de Grote Markt ontwijken![]()
En wonen in Amsterdam, werken in Nijmegen en studeren in Tilburg
Waar ga je stagelopen dan?quote:klinkt inderdaad heel onlogisch, maar dat valt allemaal best mee. Je komt nog eens ergens, laten we het daar maar op houden... Begin in september trouwens aan m'n stage en da's in Amsterdam, dan is het wel weer handig dat ik in Amsterdam woon![]()
Klaar? Neejoh!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ben je niet onderhand eens klaar dan? (stomme vraag ook)
[..]
Waar ga je stagelopen dan?
Ik heb genoeg aan Amsterdam![]()
enne, ik heb tegenwoordig de voogdij over stadsdeel centrum hè.![]()
Kan geen twaalf andere nederlandse indierockbandjes noemen die zulke goeie liedjes schrijven...quote:
Inderdaad, Moke is vet tofquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Kan geen twaalf andere nederlandse indierockbandjes noemen die zulke goeie liedjes schrijven...
Wat boeit het dat het Nederlanders zijn? Internationaal vergeleken is het gewoon kut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Kan geen twaalf andere nederlandse indierockbandjes noemen die zulke goeie liedjes schrijven...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat boeit het dat het Nederlanders zijn? Internationaal vergeleken is het gewoon kut.
Een beetje zoals alle nederlandse rockbandjes dus...
Jammer genoeg wel ja. Maar op sommige plaatsen is de concentratie surfdudettes wel hoog, gewoon goed zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat wat ik omschreef is toch helaas écht het gemiddelde Britse meisje
Zoveel surfdudetes zie je niet in GB
Props voor jou!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, kom maar op met die Nederlandse topbands van de laatste jaren naast This Beautiful Mess!
Dit gaat toch over Moke, pannekoek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, kom maar op met die Nederlandse topbands van de laatste jaren naast This Beautiful Mess!
Moke is wel tof.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dit gaat toch over Moke, pannekoek!
Jarig?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef jakkop het volgende:
Ik ben officieel niet meer met afstand de jongste hier.![]()
![]()
(waarschijnlijk sowieso nog wel de jongste maargoed...)
Hahahahahaha nee, ik was laatst nog jarig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |