Wat WAS betreft, Keith heeft zijn haar grijs geverfd! Shocking footage te vinden op hun site bij news.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, ik zie We Are Scientists staan, dus dan mag het![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Wat WAS betreft, Keith heeft zijn haar grijs geverfd! Shocking footage te vinden op hun site bij news.![]()
Slim.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je wat trouwens totaal niet indie is? Naar de zomerfeesten gaan, je perron vragen bij een conducteur, de trein ingaan, de verkeerde kant opgaan en tot 7 uur in de ochtend vast zitten op een station in fuckin' Oss terwijl je peuken ook nog eens op zijn![]()
Oh, dan is het niet tofquote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het zijn geen highlights
[afbeelding]
Ik moest naar Arnhem en pakte de trein van 2.30 omdat ik de volgende dag nog een wedstrijdje had.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef SnowCockroach het volgende:
Dit is bij nader inzien toch wel vrij ernstig.
Skippy, waar wou je heen dan? Ben je er uberhaupt nog in de buurt gekomen?![]()
De laatste avond heb ik het helaas kort moeten houden, omdat ik nu thuis zit met een keelontsteking.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Gister nog mensen de laatste nacht in Nijmegen gepakt? C-Mon & Kypski waren echt tof![]()
Daarna misdragen in de NDRGRND en gescholden op de NS![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |