Net zo donker als Keith inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hij heeft donker haar![]()
Ik zag vandaag de coca colareclame en ik snapte het toen wel
Ach een stuk beter dan mijn 10000ste post, die ging geloof ik over the party animalsquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik nu dus Keith én Mark
Inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef SnowCockroach het volgende:
Dit wilde ik nog even delen:
[afbeelding]
Keith, donker haar!![]()
Weltrusten!
Daar was ik ook heen met school, toen ik in de vijfde zat. Maar ik heb geen enkee apeteitelijke brit gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ach, ik ook.![]()
We waren in mei met school naar Londen en toen zijn we ook naar Harrow School geweest, zo'n boarding school voor jongens. Britse jongens, voornamelijk. Nooooouuu... het viel niet tegenKwam ook nog bij dat hun amper mensen van buiten hun school zien, laat staan meisjes. Hun kijken, wij kijken.
Maar we mochten ze niet 'storen', helaas.
![]()
ahhjoh, alleen de affaire is indie, de rest is herriequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Lieke_K het volgende:
Zullen we het gaan hebben over indie dingen volgende week (Zomerfeesten!) en hopen op goed weer?
Moke komt op de Waalkade zaterdagquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahhjoh, alleen de affaire is indie, de rest is herrie
Oja, die heb ik in het voorprogramma van ehhm, eh, iets gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Moke komt op de Waalkade zaterdag, dat is ook nog wel oké dacht ik, maar ik ken het niet bijster goed.
vertel, welke kroeg moeten we ontwijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef Skanqua het volgende:
Hmm... moet tijdens de zomerfeesten de hele week in de kroeg werken, alleen dinsdag kan ik zelf iets leuks gaan doen...
Huh... ik hier...?
Jij woonde toch in Amsterdam? Onhandig om dan in nijmegen te werkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef Skanqua het volgende:
Hmm... moet tijdens de zomerfeesten de hele week in de kroeg werken, alleen dinsdag kan ik zelf iets leuks gaan doen...
Huh... ik hier...?
En nog steeds studeren in Tilburg soms? Lekker handigquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Amsterdam? Onhandig om dan in nijmegen te werken
Zomerfeesten nog nooit meegemaakt, is het wat?
Dude, niet bij Amoebe Records geweest in San Francisco?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de rest ook weinig Indie gezien in Vancouver, San Francisco en zelfs niet in Seattle.
Ligt er een beetje aan of ik tijd heb, zit al redelijk vol de komende 2 wekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
En nog steeds studeren in Tilburg soms? Lekker handig
Zomerfeesten zijn wel leuk ja, ga je een dagje mee? Als we tenminste bij Liek mogen slapen dan
amoebe? Die hebben één iniemienie bandje?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dude, niet bij Amoebe Records geweest in San Francisco?
Als dat niet indie is weet ik het ook niet meer...
Superleuke "Nederlandse" indieband met goeie liedjes...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
Moke
Nederlandse baggerband die zich groot wanen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of ik tijd heb, zit al redelijk vol de komende 2 weken
Ehh, inc puntmuts en toebehoren?quote:Over precies 2 weekjes zitten we nu al in Parijs![]()
Ga je trouwens mee Harry Potter kopen zaterdagnacht om 1 uur volgende week
Kan er mee door idd. Maar Hasselhoff, dát is pas een helquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Superleuke "Nederlandse" indieband met goeie liedjes...
13 in dozijnbandquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Superleuke "Nederlandse" indieband met goeie liedjes...
Dat zijn toch die die punkrockcovers ten gehore brengen of iets dergelijks?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan er mee door idd. Maar Hasselhoff, dát is pas een hel
Stonden in het voorprogramma van Maxïmo Park dacht ik, en ze dénken zelf dat ze Infadels zijn, maar dan tofferquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat zijn toch die die punkrockcovers ten gehore brengen of iets dergelijks?
Wel meer mindere verhalen over gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |