abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50730795
Fok! Dieetclub deel 170

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_50731188
Ik ben ook weer van dep artij..

Ik ga zo nog even een boterham smeren, ik denk dat ik nog wat energie nodig heb... Of ik moet even wat gaan drinken, dan kan ook nog wel eens helepn
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:38:33 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_50731676
Ik heb een erg leuke foto gezien vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50731926
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb een erg leuke foto gezien vandaag
Cool!

Ik ga straks hardlopen en ik ben nu al een beetje zenuwachtig! Het is nl. een estafette en ik wil toch wel een fatsoenlijke tijd neerzetten!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:48:32 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_50732035
Ja, hij is een beetje chocoladebruin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50732054
tvp, chocoladeforum
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50732093
tvp
pi_50732183
Ik heb gister ook een foto gezien waar ik heel blij van werd, maar dan op een andere manier.
heeft een oude pasfoto van mij en daar heb ik duidelijk een boller gezicht dan nu, ik zag het meteen toen ik die pasfoto weer zag. "Zo zie ik er nu helemaal niet meer uit!"

Foto's zijn leuk
pi_50732397
Ik zal binnenkort ook weer eens wat vergelijkingsfoto's maken, het verschil met een jaar geleden moet wel duidelijk zijn denk ik..
Al mijn tshirts en broeken die ik toen gekocht heb, zijn nu te groot...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50732440
O ja, octo, het komt nu dichtbij he, nog 2 weken ongeveer toch?
pi_50732615
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
tvp, chocoladeforum
ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?
pi_50732648
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?
ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.
pi_50732701
Eindelijk WEEKEND
Wat is dat zwaar zeg, z'n jongerencentrum. Blagen doen echt alleen maar dingen die of niet mogen, of gewoon echt niet kunnen phoe. Maar verder wel erg leuk hoor. Alleen tot 12.00 uur is er niet veel te doen, dus dan maar een beetje schoonmaken. Ik ga nog één dagje werken daar, en dan vakantie

Met het lijnen gaat het goed, sta stil maar das ook niet erg.
Ik fiets nu elke dag z'n 12 km. En 's avonds nog ff met de honden z'n 60 min lopen.
Voel me ook helemaal toppie. Alleen was ik vandaag om 15.00 uur klaar. Ik stap de fiets op, en ben nog geen 200 meter weg, een plens bui, niet normaal meer. En binnen een paar seconden was ik zeik en zeik nat Maar goed, thuis gekomen lekker onder de douche, huispakkie aan en warm worden nu.

Morgen weer een drukke dag. Dan ga ik helpen bij het Fatimaconvooi.
Hiermee doen 115 vrachtwagenchauffeurs. Om de bewoners van Fatima, een leuke dag te bezorgen.
Ik moet om 09.00 uur beginnen met luchpakketjes uitdelen aan de chauffeurs, die om 13.00 uur gaan rijden met ieder een bewoner van Fatima, en één begeleider hiervan. Hiermee rijden ze door de liemers, en komen dan rond 16.00 uur terug, en dan is het snoeppakketjes uitdelen, en de feesttent in
Het is erg leuk, dit organiseren ze 1x per 2 jaar, voor de bewoners (geestelijk en lichamelijk gehancicapten).
Maar het wordt een zeer zware dag. Dus nu maar ff rustig aan doen, en vanavond vroeg naar bed.

Zo, iedereen weer op de hoogte?? Nog vragen? Nee geen vragen, ok!

pi_50732750
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:07 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.
er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te maken
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:13:54 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_50732821
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te maken
Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50732901
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
O ja, octo, het komt nu dichtbij he, nog 2 weken ongeveer toch?

pi_50733002
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!
ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn idee
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:20:46 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733046
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn idee
Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.
Owja en het zijn niet mijn leden ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50733347
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.
Owja en het zijn niet mijn leden ofzo.
Dames dames....

Gewoon er niet meer op in gaan. Laat gaan, laat gaan.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:31:07 #20
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50733348
Volgend deeltje alweer... tss wat gaat het snel...

We zijn hier allemaal leden van Troel... krijgen we nu ook een clubblad?
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50733367
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef locutus51 het volgende:
Volgend deeltje alweer... tss wat gaat het snel...

We zijn hier allemaal leden van Troel... krijgen we nu ook een clubblad?
ja hoor voor een paar jaar lang
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:32:11 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733377
Ik wil best een Troel-blad uitbrengen hoor

Aanmeldingen geschieden via PM. Gratis abonnement tot wederopzegging
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:32:52 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733399
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja hoor voor een paar jaar lang
Hou nou eens op met die steken onder water.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50733477
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

Spannend!
pi_50733525
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

Uh, volgens mij heb ik wat gemist
Wat is er zo over 2 weken?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:38:13 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733592
Octopussy gaat voor de weg van de meeste weerstand en krijgt een operatie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50733707
Dat is niet eerlijk. Dat is alleen voor mensen die niet willen. Minste weerstand zul je bedoelen
Grapje, ik hoop dat de operatie goed zal verlopen Octopussy en dat er een mooi resultaat uit zal komen. Spannend hoor.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:43:14 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733786
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef ymme het volgende:
Dat is niet eerlijk. Dat is alleen voor mensen die niet willen. Minste weerstand zul je bedoelen
Grapje, ik hoop dat de operatie goed zal verlopen Octopussy en dat er een mooi resultaat uit zal komen. Spannend hoor.
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.

Dan heb je de meeste weerstand te pakken hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50734099
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.

Check mijn smiley's in het bericht. Ik meende het ook niet serieus.
pi_50734696
Hoihoi

Ik heb een halve ananas op en het eten staat in de oven en is om half 6 klaar
Ik heb een bulklading slimfast in de koelkast staan

"Ga je aan de slimfast Freecell?"
Welnee
TARA vindt het lekker en dat moedig ik aan
pi_50734762
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Hoihoi

Ik heb een halve ananas op en het eten staat in de oven en is om half 6 klaar
Ik heb een bulklading slimfast in de koelkast staan

"Ga je aan de slimfast Freecell?"
Welnee
TARA vindt het lekker en dat moedig ik aan
Tara heeft het ook echt nodig..

Ik moet nog aan eht eten beginnen.. Ik heb vandaag wel een halve kilo rode bessen opgehaald, ze zijn nog wel wat zuur, maar errug lekker...
pi_50734827
heb net het eerste deel van mijn avondeten gedaan, een zelfgemaakte pizza en nu wachten totdat de oven klaar is. en voor de geintresseerden, mijn pizza is belegd met: veel paprika, veel ui, veel champion, veel mais, beetje chorizo, en veel ham, en daarna kaas

toch handig als schoonmams wat ziet bij de AH (een verpakking waar deeg in zit, en tomatenprut voor erop) en ik het uit mag proberen hun gaan zelf aan de margaritapizza's en dan extra beleggen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:18:28 #33
79550 Ymke
your ghost
pi_50734853
Ik hou mijn eten alweer een paar dagen binnen

Nu wil ik eigenlijk wel doorzetten met lijnen en gezond / matig eten . Ik hoop dat ik het kan vasthouden , begin een beetje te merken dat ik het zonde vind om wat te eten
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50734885
nieuw topic alweer. gaat snel hier!

succes dan alvast voor octopussy! maar als het uiteindelijk helpt en alles er beter van word :Y hopen we dan op
pi_50734968
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef teigan het volgende:

[..]

Tara heeft het ook echt nodig..
Ja, als bijvoer
pi_50735156
het begint me hier in een keer te hozen zeg, niet normaal en ook nog onweer (ben bang voor onweer, nadat ik ooit in een windhoos heb gezeten, op een open veld, in een trekkerstentje )
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 17:33:06 #37
43556 miss_dynastie
pi_50735265
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Edit: ik denk dat ik ga eten bij GB Pizza
pi_50735283
bedankt allemaal voor de succeswensen ik zie er al naar uit (ja echt, ik zie uit naar een operatie ).

Ik ga zo een (verlate) midzomernacht duik maken bij Reeuwijk, en daarna barbecueen. Ik hoop dat het droog blijft maar ik denk het niet Hoewel het er niet slecht uitziet als ik naar buiten kijk.
pi_50735670
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Troel het volgende:

[..]

toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)
ziek zijn kan iedereen toch en echt niet meer kunnen eten ook
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 17:48:06 #40
43556 miss_dynastie
pi_50735705
Is er iemand die ons op de hoogte houdt octo? Zou het wel fijn vinden iets te horen
pi_50735712
Miss_S....
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juni 2007 @ 17:49:22 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50735742
Helleu Ik was er ook nog. Nog wel want zometeen gaan we weer een weekendje naar ons nieuwe huis Eens kijken hoe qltel het ingericht heeft tot we het gaan inrichten (alleen zijn spullen zijn daar nu, de mijne moeten er volgende maand ook nog bij - dan reorganiseren we de hele handel weer ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50735775
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:48 schreef Ikiskoel het volgende:
Miss_S....
maar ergens klopt het toch?
pi_50735782
Leuk, Rewimo. Als ik (ooit) nog eens in de buurt ben kom ik een bakkie halen

En Octo: superspannend! Kan me voorstellen dat je naar die operatie uit kijkt!
pi_50735793
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok, ik heb het volgehouden niets te zeggen.
Maar loop nu niet elke keer dit topic te verzieken met je onnodige gelul.
Je leest gewoon net zolang mee, totdat je een tekst vind, waar je weer via jouw manier op kunt gaan reageren.
Wees nou eens verstandig, gedraag je volwassen, blijf hier weg en reageer niet meer.
pi_50735810
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Och Miss_S, jij bent zo dom doet je zo dom voor dat ik met jou die discussie niet eens aan ga...
pi_50735825
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Ok, ik heb het volgehouden niets te zeggen.
Maar loop nu niet elke keer dit topic te verzieken met je onnodige gelul.
Je leest gewoon net zolang mee, totdat je een tekst vind, waar je weer via jouw manier op kunt gaan reageren.
Wees nou eens verstandig, gedraag je volwassen, blijf hier weg en reageer niet meer.
wat is hier niet volwassen aan?
ik vind het juist onvolwassen om trots te gaan vertellen dat dat de weg van de meeste weerstand is
pi_50735828
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja Miss_s, jij hebt gelijk.
Onthoudt dat, en nu lekker naar het slank topic.
Ga daar maar eens proberen rellen te veroorzaken.
pi_50735856
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat is hier niet volwassen aan?
ik vind het juist onvolwassen om trots te gaan vertellen dat dat de weg van de meeste weerstand is
Ben je nou nog niet weg. Jammer.
Ik zwaai alvast.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:55:16 #50
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50735887
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat ziek zijn van jou zeker

Veel suc6 hoor Octo op naar de tijd van geen honger meer hebben
pi_50735922
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat ziek zijn van jou zeker
nee dat van jou hadden we het over
pi_50735968
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat van jou hadden we het over
Hadden we. Begin je nu ookal voor andere te praten.
Ziek, dat ben je inderdaad ja.

Ik word een beetje pissig van users, met zulke reacties als jij.
pi_50735999
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Hadden we. Begin je nu ookal voor andere te praten.
Ziek, dat ben je inderdaad ja.

Ik word een beetje pissig van users, met zulke reacties als jij.
niet chago van te weinig eten?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:59:26 #54
79550 Ymke
your ghost
pi_50736001
Jongnes , kom op zeg
pi_50736106
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet chago van te weinig eten?
Dat zal het zijn. Mijn crash-dieet is niet goed voor mijn humeur.
Dan zal ik maar wat gaan eten, en daarna mijn vinger in mijn keel steken.
Of is dat ook een weg van weinig weerstand??? Ik vraag het maar ff aan jouw, jij weet dit toch allemaal zo goed.
pi_50736199
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. Mijn crash-dieet is niet goed voor mijn humeur.
Dan zal ik maar wat gaan eten, en daarna mijn vinger in mijn keel steken.
Of is dat ook een weg van weinig weerstand??? Ik vraag het maar ff aan jouw, jij weet dit toch allemaal zo goed.
nee hoor dat is al een stuk beter
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:06:11 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_50736232
KAP ER NOU EENS MEE!

Ik ben het zo spuugzat he!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50736260
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor dat is al een stuk beter
Ok, bedankt.

Je hebt je nu nuttig gemaakt in dit topic. Nu is het dus tijd voor jouw om te gaan, denk je niet?
Ajuuuuuuus
pi_50736320
Miss_S, het enige waar ik ECHT ziek van word ben jij. Je bent echt net een hardnekkige schimmel. Net als je denkt dat je er vanaf bent, komt het weer terug om te irriteren.

Miss_Dynastie, ik heb Stefan al gecharterd om jullie op de hoogte te houden.

Volgend weekend ga ik nog eens naar een chique restaurant (weet niet welke, stefan heeft het geregeld) om een soort van 'galgenmaal' te eten Ik wilde graag nog een keer lekker uit eten omdat ik niet weet wat ik na mijn operatie nog KAN eten. Ik ben ook al heftig afscheid aan het nemen van chocola
pi_50736327
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:06 schreef Troel het volgende:
KAP ER NOU EENS MEE!

Ik ben het zo spuugzat he!
Sorry Troel. Ik ook, en de rest van de users uit dit topic ook.
Ik heb een hele poos hier nooit op gereageert, maar nu wilde ik toch ook ff reageren op het domme geblaat van haar. Ik stop daar nu dus ook mee. En zal ook niet meer reageren op die post van haar. Misschien dat dat dat helpt.
Volgende keer zal ik (en hopelijk andere users met mij) eerst tot 10 of tot 100 tellen, en niet meer reageren.
pi_50736344
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
Miss_S, het enige waar ik ECHT ziek van word ben jij. Je bent echt net een hardnekkige schimmel. Net als je denkt dat je er vanaf bent, komt het weer terug om te irriteren.
en ik ben niet zomaar met een operatie op te lossen vervelend is dat toch
pi_50736358
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry Troel. Ik ook, en de rest van de users uit dit topic ook.
Ik heb een hele poos hier nooit op gereageert, maar nu wilde ik toch ook ff reageren op het domme geblaat van haar. Ik stop daar nu dus ook mee. En zal ook niet meer reageren op die post van haar. Misschien dat dat dat helpt.
Volgende keer zal ik (en hopelijk andere users met mij) eerst tot 10 of tot 100 tellen, en niet meer reageren.
en een tijdje geleden wou je nog vriendjes zijn
pi_50736382
quote:

Volgend weekend ga ik nog eens naar een chique restaurant (weet niet welke, stefan heeft het geregeld) om een soort van 'galgenmaal' te eten Ik wilde graag nog een keer lekker uit eten omdat ik niet weet wat ik na mijn operatie nog KAN eten. Ik ben ook al heftig afscheid aan het nemen van chocola
Je zou ooit na de operatie, toch wel weer eens naar een restaurant kunnen?
Maar goed, wel ontzettend lief van Stefan om zoiets voor jouw te regelen, erg romantisch hoor.
Geniet ervan, net zoals van de chocolade.
pi_50736406
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Beetje jaloers meid?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:11:06 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_50736414
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee, ik snap werkelijk niet dat ze zo'n gezwel zo lang laten zitten

Je bent er gewoon opzettelijk op uit om mensen uit te kakken en je lacht er nog om ook. Je doet het er gewoon om.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50736478
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Edit: ik denk dat ik ga eten bij GB Pizza
kom maar. was een pizza voor 2 personen hihi, heb dus maar een halve op maar zeer zeker een aanrader
pi_50736502
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

Beetje jaloers meid?
waarom?
dat ik niet voor een operatie heb gekozen?
ja eigenlijk stom dat ik er moeite voor heb gedaan terwijl je het ook zo op kan lossen
pi_50736521
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, ik snap werkelijk niet dat ze zo'n gezwel zo lang laten zitten

Je bent er gewoon opzettelijk op uit om mensen uit te kakken en je lacht er nog om ook. Je doet het er gewoon om.
maar jullie reageren er ook zo lekker op
pi_50736569
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef ymme het volgende:

[..]

Maar goed, wel ontzettend lief van Stefan om zoiets voor jouw te regelen, erg romantisch hoor.
jawel hoor, daar ga ik van uit. Maar de kans bestaat dat bij het type WLS (Weight Loss Surgery) dat ik krijg, ik geen suikerhoudende producten meer kan eten omdat ik dan een dumping krijg. Bij een dumping kan je erg beroerd worden (en het is een goede stok achter de deur). Bovendien is het maagje zo klein dat ik geen normale porties meer kan eten. Dat is iets waar zeker rekening mee gehouden moet worden als ik uit eten zou gaan. Maar goed, de eerste tijd na de op is het sowieso vloeibaar eten en daarna uitzoeken wat ik wel kan verdragen en wat niet.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:17:34 #70
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50736658
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik vind er nu niks aan om uit eten te gaan of ze moeten een lekkere salade hebben ben net zo'n konijn en chocolade lust ik niet meer
pi_50736750
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom?
dat ik niet voor een operatie heb gekozen?
ja eigenlijk stom dat ik er moeite voor heb gedaan terwijl je het ook zo op kan lossen
Ja want ik heb er geen enkele moeite voor gedaan om het op een andere manier op te lossen
Wil je mijn lijngeschiedenis zien? Ik heb meer dan een A4'tje vol ermee, voor de verzekering op papier moeten zetten.

Maar weet je, ik weet dat ik niet mijn gewichtsprobleem kan oplossen door te dieten. Ik ken mezelf daar nu goed genoeg voor en heb het lef om het heft op een andere manier in handen te nemen.
Ik weet ook dat ik NOOIT zo over dikke mensen zal denken als jij. Ook niet als ik zelf een gezond gewicht heb. Ik hoop dat je zelf ook nog eens gaat inzien dat je heel erg verkeerd bezig bent.
pi_50736868
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ja want ik heb er geen enkele moeite voor gedaan om het op een andere manier op te lossen
Wil je mijn lijngeschiedenis zien? Ik heb meer dan een A4'tje vol ermee, voor de verzekering op papier moeten zetten.

Maar weet je, ik weet dat ik niet mijn gewichtsprobleem kan oplossen door te dieten. Ik ken mezelf daar nu goed genoeg voor en heb het lef om het heft op een andere manier in handen te nemen.
Ik weet ook dat ik NOOIT zo over dikke mensen zal denken als jij. Ook niet als ik zelf een gezond gewicht heb. Ik hoop dat je zelf ook nog eens gaat inzien dat je heel erg verkeerd bezig bent.
en toch is het zielig dat je het dan zo ver hebt laten komen dat je het met gewoon gezond leven niet op kan lossen

ik hoop trouwens ook dat jullie er ooit achter komen dat je verkeerd bezig bent
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:25:31 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_50736909
Owja, laten we die discussie weer eens gaan houden. Dat het niet jouw schuld was dat je op je 12e al een BMI van 38 had, maar dat toen wij dat hadden het wel onze schuld was

Ik ben hier pas weer terug als er hier een flinke chemokuur door dit topic gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50736950
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Owja, laten we die discussie weer eens gaan houden. Dat het niet jouw schuld was dat je op je 12e al een BMI van 38 had, maar dat toen wij dat hadden het wel onze schuld was

Ik ben hier pas weer terug als er hier een flinke chemokuur door dit topic gaat.
en hoe oud ben je nu ookal weer?
pi_50737005
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch is het zielig dat je het dan zo ver hebt laten komen dat je het met gewoon gezond leven niet op kan lossen

ik hoop trouwens ook dat jullie er ooit achter komen dat je verkeerd bezig bent
Ach ik vind jou bekrompen manier van denken zielig. Staan we quite
pi_50737031
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ach ik vind jou bekrompen manier van denken zielig. Staan we quite
ja maar ik ben niet dik
nee maar serieus je lichaam is best belangrijk en om er dan zo mee om te gaan....
pi_50737070
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik ben niet dik
nee maar serieus je lichaam is best belangrijk en om er dan zo mee om te gaan....
omg dat is nou precies wat ik bedoel he?
pi_50737106
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:30 schreef octopussy het volgende:

[..]

omg dat is nou precies wat ik bedoel he?
je wilt zeggen dat je lichaam niet belangrijk is en dat je geen spijt hebt van hoe groot het nu is?
pi_50737265
Wij hadden lekkere overnschotel!
Ik kon alleen niet zo heel erg veel op vandaag, maar ik heb de rest wel bewaard
pi_50737327
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef freecell het volgende:
Wij hadden lekkere overnschotel!
Ik kon alleen niet zo heel erg veel op vandaag, maar ik heb de rest wel bewaard
een ovenschotel... en specifiek, wat zat erin?
pi_50737337
Ga er nou maar gewoon NIET op in, want ze vind het leuk als je het erop in gaat.
pi_50737376
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:25 schreef Troel het volgende:

Op je 12 een BMI van 38!!!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:40:44 #83
6536 dwerg
chagrijn
pi_50737414
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:39 schreef MuadDib het volgende:
Op je 12 een BMI van 38!!!
Ja, maar haar ouders zagen gelukkig dat ze hun dochter helemaal verkeerd hadden opgevoed, en ter compensatie hebben ze toen een verzameling dure fitness-spullen voor haar gekocht.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:41:04 #84
6536 dwerg
chagrijn
pi_50737424
Hoi MuadDib, jij hier?
pi_50737445
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ja, maar haar ouders zagen gelukkig dat ze hun dochter helemaal verkeerd hadden opgevoed, en ter compensatie hebben ze toen een verzameling dure fitness-spullen voor haar gekocht.
niet precies
en heb ze zelf gekocht
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:41:52 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737446
gezellig....................................
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:42:43 #87
6536 dwerg
chagrijn
pi_50737464
ik hoop overigens dat Liejannuh laarzen heeft meegenomen, 't plenst.
pi_50737478
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:41 schreef dwerg het volgende:
Hoi MuadDib, jij hier?
Als ex-afvaller even lurken hoe men het wel of niet volhoudt
pi_50737493
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je wilt zeggen dat je lichaam niet belangrijk is en dat je geen spijt hebt van hoe groot het nu is?
Nee geen spijt, ik heb alles in mijn macht gedaan om het gezond te maken/houden. Is me niet gelukt dus ik kies een andere manier. Ik wil niet 24/7 met mijn lijf bezig zijn, ik wil gewoon een leuk leven hebben. En dat laatste lukt me best aardig ONDANKS mijn overgewicht. Je pogingen om mij of anderen hier af te kraken zullen daarom ook geen succes hebben.
pi_50737528
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nee geen spijt, ik heb alles in mijn macht gedaan om het gezond te maken/houden. Is me niet gelukt dus ik kies een andere manier. Ik wil niet 24/7 met mijn lijf bezig zijn, ik wil gewoon een leuk leven hebben. En dat laatste lukt me best aardig ONDANKS mijn overgewicht. Je pogingen om mij of anderen hier af te kraken zullen daarom ook geen succes hebben.
dan zou ik inderdaad graag weten hoe het is gekomen en waarom het niet lukt om af te vallen
pi_50737559
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

een ovenschotel... en specifiek, wat zat erin?
Prei, gehakt, ei, kruiden en aardappel
pi_50737568
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan zou ik inderdaad graag weten hoe het is gekomen en waarom het niet lukt om af te vallen
als ik dat wist dan zou ik toch allang slank zijn
pi_50737585
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:45 schreef octopussy het volgende:

[..]

als ik dat wist dan zou ik toch allang slank zijn
normaal gesproken wel ja
maar hier zitten veel uitzonderingen krijg ik altijd te horen
pi_50737591
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Prei, gehakt, ei, kruiden en aardappel
oeh klinkt lekker
pi_50737719
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:46 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

oeh klinkt lekker
Was ook erg lekker
En we eten het dus morgen weer
De helft was nog over en het is nogal ingewikkeld om een ovenschaal in te vriezen.
TARA vond het erg lekker, dus 2 dagen acher elkaar kan wel.... Toch?
Het voelt ergens toch een beetje raar
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:50:53 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737724
Om er even een serieuze draai aan te geven:

eigenlijk vraag ik me ook wel af hoe het kan dat iemand met overgewicht die gezond gaat eten en voldoende gaat bewegen niet afvalt. Waar gaat het mis? Waar ligt het volgens jullie / de artsen aan?

Oprechte nieuwsgierigheid, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_50737739
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

normaal gesproken wel ja
maar hier zitten veel uitzonderingen krijg ik altijd te horen
ik denk eerder dat jij een uitzondering bent. Er zijn er niet zo heel veel die veel afvallen en hun gewicht kunnen behouden.
pi_50737773
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik denk eerder dat jij een uitzondering bent. Er zijn er niet zo heel veel die veel afvallen en hun gewicht kunnen behouden.
zijn er toch genoeg hoor
kijk maar in het slanke topic (zat er ook bij met echt overgewicht)
als je gewoon gezond leeft en afvalt kom je niet zomaar weer kilo's aan
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:52:28 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737775
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef octopussy het volgende:

[..]

uh, dat is ook nog maar de vraag hè, of dat wel gebeurt. Want als je op je streefgewicht zit, moet je dat ook nog maar kunnen behouden en als je weer normaal gaat eten, is er een kans dat je weer aankomt (vooral als je altijd erg weinig gegeten hebt).

Ik heb vandaag spaghetti a la mama op trouwens .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:53:44 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737822
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zijn er toch genoeg hoor
kijk maar in het slanke topic (zat er ook bij met echt overgewicht)
als je gewoon gezond leeft en afvalt kom je niet zomaar weer kilo's aan
mwah, over de vraag of jij gezond leeft valt natuurlijk te twisten (we hebben het immers niet alleen over calorieën, maar ook over vitaminen, fructose, lactose, vezels etc). Ik zou het zelf sowieso ook nog wel beter kunnen, maar ik heb wel het idee dat ik redelijk gevarieerd eet (al eet ik de laatste tijd tamelijk weinig koolhydraten).
Niet meer actief op Fok!
pi_50737842
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uh, dat is ook nog maar de vraag hè, of dat wel gebeurt. Want als je op je streefgewicht zit, moet je dat ook nog maar kunnen behouden en als je weer normaal gaat eten, is er een kans dat je weer aankomt (vooral als je altijd erg weinig gegeten hebt).

Ik heb vandaag spaghetti a la mama op trouwens .
daarom moet je ook gewoon op je eten blijven letten als je op je streefgewicht bent
maar goed ik ben nog lang niet op mijn streefgewicht
pi_50737856
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:

eigenlijk vraag ik me ook wel af hoe het kan dat iemand met overgewicht die gezond gaat eten en voldoende gaat bewegen niet afvalt. Waar gaat het mis? Waar ligt het volgens jullie / de artsen aan?

Natuurlijk vallen we dan af. Maar om de een of andere reden (waarom weet ik zelf ook niet, het is denk ik zowel lichamelijk als geestelijk) wordt het gezonde eetpatroon verdrongen door een minder gezond eetpatroon. Voor mezelf is het dan zo dat ik uit frustratie juist alles ga eten wat ik wil en dan erg hard weer aankom.

Dat patroon herhaalt zich dan zo lang dat het gevecht op een gegeven moment gewoon te veel wordt.
pi_50737864
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mwah, over de vraag of jij gezond leeft valt natuurlijk te twisten (we hebben het immers niet alleen over calorieën, maar ook over vitaminen, fructose, lactose, vezels etc). Ik zou het zelf sowieso ook nog wel beter kunnen, maar ik heb wel het idee dat ik redelijk gevarieerd eet (al eet ik de laatste tijd tamelijk weinig koolhydraten).
wil niet lullig doen maar wij eten ongeveer hetzelfde
en vaak eet jij minder dan ik.....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:55:39 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737888
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daarom moet je ook gewoon op je eten blijven letten als je op je streefgewicht bent
maar goed ik ben nog lang niet op mijn streefgewicht
ja dat spreekt voor zich, maar als je nou heel erg laag zit qua calorie-inname en merkt dat je niet voldoende energie hebt? Dan heb je dus de keuze tussen: je zwak voelen of meer eten en dan toch weer aankomen. Wat zou jij kiezen? Ik zou die keuze liever niet maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_50737908
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat spreekt voor zich, maar als je nou heel erg laag zit qua calorie-inname en merkt dat je niet voldoende energie hebt? Dan heb je dus de keuze tussen: je zwak voelen of meer eten en dan toch weer aankomen. Wat zou jij kiezen? Ik zou die keuze liever niet maken .
nee maar wie voelt zich zo?
als je je zo voelt doe je waarschijnlijk een crashdieet en dat gaat niet werken nee
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:56:26 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737910
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wil niet lullig doen maar wij eten ongeveer hetzelfde
en vaak eet jij minder dan ik.....
ik eet wel brood en ik drink melk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:56:40 #107
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_50737920
quote:

Teveel gezond eten is natuurlijk ook ongezond, bijvoorbeeld heel veel fruit of brood of pasta ofzo. Of mensen liegen zichzelf voor dat ze gezond eten.

Been there, done that...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:57:02 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50737938
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar wie voelt zich zo?
als je je zo voelt doe je waarschijnlijk een crashdieet en dat gaat niet werken nee
er zijn veel mensen die 1000 kcal ook een crashdieet vinden, ook al houd jij vol dat dat voor jou persoonlijk de beste optie is.
Niet meer actief op Fok!
pi_50737984
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik eet wel brood en ik drink melk .
ik ook........
leest nou echt niemand mijn weblog
eerst STING en nu jij
pi_50737993
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

er zijn veel mensen die 1000 kcal ook een crashdieet vinden, ook al houd jij vol dat dat voor jou persoonlijk de beste optie is.
ja maar ik voel me nooit flauw
of net wat
en ik kan er goed op sporten
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:59:25 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50738001
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ook........
leest nou echt niemand mijn weblog
eerst STING en nu jij
nee, ik lees het idd niet, nee. Als ik al die afvalweblogs moet gaan zitten lezen... .
Niet meer actief op Fok!
pi_50738027
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee, ik lees het idd niet, nee. Als ik al die afvalweblogs moet gaan zitten lezen... .
maar dan wist je dus wel dat ik gewoon brood eet en melk drink
en dat jij vaak minder eet
dus mijn etenspatroon een crashdieet noemen zegt dan genoeg over jou ook denk ik
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:00:55 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50738043
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef octopussy het volgende:

[..]

Natuurlijk vallen we dan af. Maar om de een of andere reden (waarom weet ik zelf ook niet, het is denk ik zowel lichamelijk als geestelijk) wordt het gezonde eetpatroon verdrongen door een minder gezond eetpatroon. Voor mezelf is het dan zo dat ik uit frustratie juist alles ga eten wat ik wil en dan erg hard weer aankom.

Dat patroon herhaalt zich dan zo lang dat het gevecht op een gegeven moment gewoon te veel wordt.
Ja idd en je nooit kunnen bewegen als een ander doet de rest
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:00:56 #114
79550 Ymke
your ghost
pi_50738046
Ik ben bv dik geworden toen ik gestopt ben met roken , ik rookte veel , heel veel zelf ,daarna ben ik veel gaan eten ipv een sigaret nam ik wat te eten.

En ja tuurlijk wist ik dat het slecht was maar stoppen kon ik het niet. Nu probeer ik af te vallen maar vind het heel moeilijk . Ik heb vaak het gevoel van iets missen en dat gevoel is sterk , erg sterk en vaak zelfs te sterk voor me .

Daarom ben ik dikkker dan nodig is .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:01:48 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50738063
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dan wist je dus wel dat ik gewoon brood eet en melk drink
en dat jij vaak minder eet
dus mijn etenspatroon een crashdieet noemen zegt dan genoeg over jou ook denk ik
uh . Ik eet vaak genoeg, hoor.

's morgens yoghurt met muesli.
tussendoor een stuk fruit.
's middags twee boterhammen of harde bolletjes
later in de middag weer een stuk fruit
's avonds warme maaltijd
en verder een glas melk, soms een glas vruchtensap.

Ik zou ws nog wel een plak ontbijtkoek bij het ontbijt kunnen nemen. Maar jij eet echt niet vaker dan ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_50738089
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

's avonds warme maaltijd

Ik zou ws nog wel een plak ontbijtkoek bij het ontbijt kunnen nemen. Maar jij eet echt niet vaker dan ik.
ik eet precies hetzelfde.....
alleen gevarieerder, niet elke dag hetzelfde
pi_50738142
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:04:20 #118
79550 Ymke
your ghost
pi_50738146
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

's avonds warme maaltijd

Maar dat is toch een prima eetpatroon?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:05:00 #119
79550 Ymke
your ghost
pi_50738161
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
Speed freecell , speed moet je nemen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:05:03 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50738163
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik eet precies hetzelfde.....
alleen gevarieerder, niet elke dag hetzelfde
ok, dan is het goed . Maar dan zal het ook wel meevallen met die 1000 kcal per dag. Kom je vast wel boven. Ik zou ook echt neit weten wat ik nog méér zou moeten eten. Als het zomer is, ga ik wel meer fruit eten, maar ik hoef nu echt niet meer fruit dan 1 appel en 1 banaan per dag.

Bovendien houd ik van patronen. Als ik ga afwisselen raak ik het overzicht kwijt en dat vind ik hoogst onplezierig.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:05:27 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50738170
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef Ymke het volgende:

[..]

Maar dat is toch een prima eetpatroon?
ik denk dat het een beetje weinig is, denk je niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_50738186
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ok, dan is het goed . Maar dan zal het ook wel meevallen met die 1000 kcal per dag. Kom je vast wel boven. Ik zou ook echt neit weten wat ik nog méér zou moeten eten. Als het zomer is, ga ik wel meer fruit eten, maar ik hoef nu echt niet meer fruit dan 1 appel en 1 banaan per dag.

Bovendien houd ik van patronen. Als ik ga afwisselen raak ik het overzicht kwijt en dat vind ik hoogst onplezierig.
ik kom gemiddeld ook tussen de 1000 en 1200kcal
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:06:17 #123
79550 Ymke
your ghost
pi_50738192
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik denk dat het een beetje weinig is, denk je niet?
Ehm , nee denk ik eigenlijk niet
pi_50738218
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Ymke het volgende:

[..]

Speed freecell , speed moet je nemen
Ah, dat is het
En je gaat je er ook nog blij door voelen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:07:46 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50738235
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik kom gemiddeld ook tussen de 1000 en 1200kcal
nou ja,

dan kan ik mezelf ook nog eens een roseetje veroorloven bij een date ofzo (want dan drink ik dus wel ).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:13:09 #126
79550 Ymke
your ghost
pi_50738402
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah, dat is het
En je gaat je er ook nog blij door voelen
Blij en slank???? Ik ga een dealer zoeken
pi_50738649
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou ja,

dan kan ik mezelf ook nog eens een roseetje veroorloven bij een date ofzo (want dan drink ik dus wel ).
precies
pi_50738800
Alweer een nectarine op
Die dingen zijn echt te lekker, al de vierde vandaag
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:33:03 #129
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50739067
*nog een nectarinemonster meldt zich*

Die dingen zijn echt lekker. Ik ben trouwens sowieso wel een fruitmonster, echt alles (behalve sinaasappels) is lekker.
pi_50739135
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
*nog een nectarinemonster meldt zich*

Die dingen zijn echt lekker. Ik ben trouwens sowieso wel een fruitmonster, echt alles (behalve sinaasappels) is lekker.
Sinaasappels zijn heerlijk, maar het is zo'n gedoen met die schil
Bananen vind ik niet zo... De rest is geniaal.

Ik zag vandaag bij de supermarkt trouwens passievruchten liggen.
Zijn die lekker als handvrucht? Of ergens door? En hoe pel/eet je die dingen dan?
Ik vind dingen met passievruchtsmaak altijd wel heerlijk!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:40:50 #131
4177 Jojogirl
pi_50739318
Hehe, luiheid is dus ook een van de redenen dat ik nooit sinaasappels eet, ik vind ze een stuk minder lekker dan andere vruchten en het is me teveel werk.

Van passievruchten weet ik eigenlijk ook niet hoe je die handig eet. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat werd een zooitje en die waren ook niet heel lekker

Edit: op de site van de Greenery zeggen ze dat doormidden snijden en uitlepelen het handigst is.
pi_50739882
passievruchten is doormidden snijden en leeglepelen..

Maar pas eten als ze echt helemaal verschrompeld zijn, dan zijn ze het lekkerst.
pi_50739971
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:55 schreef teigan het volgende:
passievruchten is doormidden snijden en leeglepelen..

Maar pas eten als ze echt helemaal verschrompeld zijn, dan zijn ze het lekkerst.
Kijk, dat is een nuttige tip
En kan het gewoon door yoghurt en dergelijke heen, zonder dat het (zoals bij kiwi en ananas) gaat schiften?
pi_50740198
poeh, dat weet ik niet..

Ik sla mijn kookboek er even op na..
pi_50740255
ik heb geen fruit meer, ben vanaf zondag een hele week weg dus bijna al het vers is nu op. Hopelijk krijg ik tijdens de cursusweek lekker eten. Vorig jaar ging dat wel goed, dus zal nu ook wel goed gaan, maar is altijd afwachten als er gekookt wordt voor bijna 40 man.

En zondag lekker fietsen ik ben echt gek op lange fietstochten alleen te lui om ze zelf te bedenken daarom ben ik blij dat de ladiesride nu 2x in het jaar is (in september weer in Den Bosch)
pi_50740331
In mijn kookboek staat de passievrucht niet bij de vruchten die de yoghurt laat schiften, maar ikzou het gewoon een keertje proberen, dan weet je het zeker..

Omearos, wat voor cursus ga je doen dan?
pi_50740609
T-week
techniekweek voor ontwikkelingswerkers. Ik volg die niet zelf, ben vrijwilliger bij de organisatie.

edit: site: http://www.wot.utwente.nl/educatie/t-week/intro.html
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:24:36 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:49:04 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50743674

Ik had het vorige week beloofd ik kijk op allebei chagrijnig maar ik hou niet zo van foto's
pi_50743774
zo hé, wat een verschil al Bubseltje, vooral in je gezicht!!!!
pi_50743905
Waarom sta ik er nog niet bij in het lijstje
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_50744010
Heb je al een resultaat toegevoegd LieveJuf?
Stuur anders even een pm naar Troel, die kijkt dan even wat er mis is..
pi_50744092
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:58 schreef teigan het volgende:
Heb je al een resultaat toegevoegd LieveJuf?
Stuur anders even een pm naar Troel, die kijkt dan even wat er mis is..
Ik dacht van wel, maar zal het nog een proberen dan

Moet je dan weer alles invullen van je buikomtrek enzo?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:03:33 #144
4177 Jojogirl
pi_50744195
Je kan ook dingen leeglaten LieveJuf. Ik vul altijd ook alleen maar m'n gewicht in, de rest boeit me niet.
pi_50744369
/edit: onnodige post

[ Bericht 93% gewijzigd door DarkElf op 22-06-2007 22:56:28 ]
pi_50744753
Weet iemand misschien hier of dat je aardappelkroketjes uit de oven mag eten ?
Of is dat ook slecht ?
pi_50744863
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:18 schreef LieveJuf het volgende:
Weet iemand misschien hier of dat je aardappelkroketjes uit de oven mag eten ?
Of is dat ook slecht ?
Het is minder slecht dan uit de frituurpan
pi_50744880
Ze zijn ongezonder dan gewoon gekookte aardappels natuurlijk, maar het scheelt enorm als je ze in de oven klaarmaakt..
Kijk anders even hoeveel kcal ze zijn, en vergelijk het met die van gewone aardappels... Dan kan je zelf beslissen of het je waard is zeg maar..
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 22:25:52 #149
43556 miss_dynastie
pi_50745069
quote:
Ah, wat goed, fijn!
quote:
Dat zat ik me ook al te bedenken ja, ik zag Bubsel posten 'op naar geen honger meer', en da's ook fijn natuurlijk, maar het lijkt me wel even eng om niet te weten wat je straks wel lust en wat niet. Wel heel lief van Stefan
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:28:12 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50745166
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef Riann het volgende:
post van Riann is verwijderd
Ophouden of je hebt een ban te pakken:
quote:

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkElf op 22-06-2007 23:48:32 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_50748207
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]

Ik had het vorige week beloofd ik kijk op allebei chagrijnig maar ik hou niet zo van foto's
dat ziet er echt vreselijk goed uit! je hele gezicht ziet er heel anders uit meteen (in een positieve manier)
pi_50749129
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:42 schreef dwerg het volgende:
ik hoop overigens dat Liejannuh laarzen heeft meegenomen, 't plenst.
Het regende ontzettend hard vlak voor de start, maar ik moest als 3 loper en toen was het droog.
Ik heb de allerlangzaamste tijd neergezet van het deelnemersveld (34.39 over 5.1 km ), maar ik heb 'm uitgelopen, ben niet gaan wandelen onderweg en heb er zelfs nog een eindsprint uitgehaald!
quote:

Ik schommel nogal makkelijk met mijn gewicht. Is gewoon mijn eigen schuld, want ik houd nogal van snoepen. Ik ben zo'n tut die niet 2 dropjes kan eten, maar de hele zak leeg moet eten. Idem voor chips of koek. Als ik moe of heel erg druk ben, dan heb ik nogal eens de neiging om iets mee te nemen en zodra dat open gaat, dan gaat het op ook.
Mijn oplossing is overigens om het gewoon niet meer in huis te halen. En in die fase bevind ik mij op dit moment. Ooit hoop ik nog eens in de fase te belanden waarin ik een zak snoep open kan trekken en niet de neiging heb om gelijk de hele zak leeg te eten. Mijn problemen met mijn bloeddruk zijn voor mij wel reden om geen zakken drop en chips meer te kopen, dus dat scheelt al iets. ±'

Owja, gebrek aan beweging is het niet bij mij, want ik fiets een uur of 10 per week, ik doe 3 keer per week aan hardlopen en voetbal een uur per week. ±P
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]

Wow! Je bent 2 onderkinnen kwijt! Wat goed! Dat chagerijnige prikken we gewoon door heen!
Kun je lichamelijk ook goed het verschil merken? Dat sommige dingen ineens weer makkelijker gaan?
En hoeveel kledingmaten ben je nu afgevallen?
pi_50753084
Goed gedaan Liejannuh

En wat een eind om te hardlopen joh, ik heb alle bewondering voor je!

Viking84, ik denk dat er uiteindelijk ook ergens soms een psychische oorzaak meespeelt dat het er niet afgaat. En wat Liejannuh zegt, daar ben ik het ook wel mee eens..
Ik kan het nu gelukkig, ik kan 1 of 2 snoepjes pakken en stoppen, maar dat heeft lang geduurt voordat ik dat kon.
pi_50753136
Wat een verschil Bubseltje! Je zult wel ontzettend trots zijn op jezelf!
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vragen van Liejannuh; merk je nu lichamelijk al veel verschil?

Ook een voor Liejannuh!
Je hebt misschien wel de langzaamste tijd neergezet, maar je hebt het wél gedaan!

Ik zou morgen meedoen aan de Ladiesrun in Rotterdam maar heb helemaal niet kunnen trainen door alle onderzoeken in het ziekenhuis. Gisteren als laatste de ct-scan gehad waarvoor ik vreselijk veel contrastvloeistof heb moeten drinken en via een iv binnen heb gekregen. Heb gisteren na het onderzoek 3 liter water (Over de hele dag) gedronken en toch werd ik net wakker met het gevoel alsof ik een kater heb. Volgende week vrijdag krijg ik de uitslag van alle onderzoeken en hoor ik wat de vlek van 3,5 cm op mijn lever is.

Het lijnen is er de afgelopen weken daardoor ook niet echt van gekomen. Ik moet op dit moment op mijn huidige gewicht blijven en ik ben al blij als ik mijn eten binnenhou.
pi_50753323
Een vlek van 3,5 cm op je lever klinkt eng Cutie! Ik ga heel erg voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt vrijdag. Lijnen is voor jou nu echt niet belangrijk, zolang je jezelf maar een beetje goed in je vel voelt.

En ik ben nog steeds trots op mezelf. En ik was natuurlijk heel erg motiverend voor andere mensen, want die hadden tenminste iemand om in te halen!
Volgens jaar wil ik trouwens wel onder het half uur kunnen lopen, dus ga daar maar eens op trainen. Beginnen met langere rondjes lopen op zondagochtend.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:11:15 #156
79550 Ymke
your ghost
pi_50753452
ow cutie , wat naar , ik kan zo met je meevoelen over al die onderzoeken en je eten niet binnen houden heel veel sterkte

En liejan is gewoon een stoer wijf
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:49:29 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_50753700
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef LieveJuf het volgende:
Hmm, ik heb je wel toegevoegd, maar misschien aan het verkeerde lijstje. Ik ga even spieken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:50:44 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_50753707
Jeps, ik had je aan Slank de Zomer in gekoppeld. Nu sta je er wel bij als het goed is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50753864
Zo, ik ga zo nog even skaten met en maok, voordat het weer gaat regenen..

Ik heb er eigenlijk ook best wel zin in, gisteravond niet wezen skaten omdat ik me niet lekker voelde, dus nu weer even lekker een stukje rijden..
pi_50753898
Lekker zo 's ochtends skaten
Ik begin toch maar niet aan skaten, heb al genoeg sporten
Ik wil binnenkort wel weer actief gaan klimmen!

Over gezondheid:
Laatst had ik een praktijktoets technische zorgtaken, moest mijn studiegenote mijn pols voelen.
Ik kwam dus net van de fiets en zat 2 minuten voor mijn eigen tentamen.
Hartslag: 60...
Docente helemaal verbaasd, pakt mijn andere pols om te controleren.
Jeps: 60 it is
Dus toe vroeg ze zich ernstig af of ik misschien heel veel sportte
pi_50753899
-dubbel-
(mijn eerste dubbelpost )
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:14:13 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_50753902
Wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest
Was erg gezellig, maar is het normaal dat je dan de tranen in je ogen krijgt als het bruidspaar binnenkomt en toegezongen wordt omdat je dan aan je eigen dag terug moet denken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:19:18 #163
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50753957
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wow! Je bent 2 onderkinnen kwijt! Wat goed! Dat chagerijnige prikken we gewoon door heen!
Kun je lichamelijk ook goed het verschil merken? Dat sommige dingen ineens weer makkelijker gaan?
En hoeveel kledingmaten ben je nu afgevallen?
Lichamelijk op dit moment merk ik het niet zo maar voor de opleving van mijn heup afwijkingen liep ik makkelijker en ook wel langer enzo en ook fietsen ging veel beter.

Ik ben van 56 (daar begon ik uit te groeien ) naar nu 48/50. Aan mijn lijf ook genoeg kwijt maar die foto van vorige week was op dat gebied niet al te flatteus
pi_50753958
ik denk dat het best kan hoor Troel.

freecell, mijn hartslag ligt ook rond de 60 hoor, tenminste, bij het bloedgeven was hij de laatste keren 68, maar dat is ook meer zenuwen gok ik..
pi_50754007
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Lichamelijk op dit moment merk ik het niet zo maar voor de opleving van mijn heup afwijkingen liep ik makkelijker en ook wel langer enzo en ook fietsen ging veel beter.

Ik ben van 56 (daar begon ik uit te groeien ) naar nu 48/50. Aan mijn lijf ook genoeg kwijt maar die foto van vorige week was op dat gebied niet al te flatteus
maar je moet wel gaan lachen hoor, je weet hoe belangrijk uitstraling is
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:26:07 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754038
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar je moet wel gaan lachen hoor, je weet hoe belangrijk uitstraling is
nou, ik weet nog wel dat toen ik dik was het huilen mij ook nader stond dan het lachen. Ik had gewoon een stronthekel aan foto's. Vandaar ook dat er maar heel weinig foto's van mij zijn uit die periode. Het is moeilijk om een mooie uitstraling te hebben als je niet happy bent met jezelf. Maar het helpt vast wel om in ieder geval te probéren om te lachen .
Niet meer actief op Fok!
pi_50754051
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou, ik weet nog wel dat toen ik dik was het huilen mij ook nader stond dan het lachen. Ik had gewoon een stronthekel aan foto's. Vandaar ook dat er maar heel weinig foto's van mij zijn uit die periode. Het is moeilijk om een mooie uitstraling te hebben als je niet happy bent met jezelf. Maar het helpt vast wel om in ieder geval te probéren om te lachen .
bij jou op de foto's is ook zo duidelijk
hoe je eerst keek en wat je nu uitstraalt
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:30:19 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754093
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij jou op de foto's is ook zo duidelijk
hoe je eerst keek en wat je nu uitstraalt
uhuh, ik lachte eerst ook altijd als een boer met kiespijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_50754161
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uhuh, ik lachte eerst ook altijd als een boer met kiespijn .
eigenlijk wel he
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 10:37:17 #170
43556 miss_dynastie
pi_50754188
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:14 schreef Troel het volgende:
Wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest
Was erg gezellig, maar is het normaal dat je dan de tranen in je ogen krijgt als het bruidspaar binnenkomt en toegezongen wordt omdat je dan aan je eigen dag terug moet denken?
Yep
ik zat me net te bedenken dat we helemaal niet gehuild hebben op jouw bruiloft... toch?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:42:32 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50754245
Ook als ik ooit slank ben dan kijk ik nog zo is mijn natuurlijke blik
pi_50754258
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
dat vraag ik me echt af
vaak zie je toch wel duidelijk verschil als je beter in je vel gaat zitten is gewoon iets natuurlijks
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:45:18 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754285
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat vraag ik me echt af
vaak zie je toch wel duidelijk verschil als je beter in je vel gaat zitten is gewoon iets natuurlijks
ja dat denk ik ook hoor, bubseltje . Je zult zien hoeveel beter je je dan gaat voelen en dat straal je dan ook uit. Heus! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:46:05 #174
4177 Jojogirl
pi_50754293
Net wezen sporten en op de sportschool stond eindelijk weer de doktersweegschaal (zoeen met schuifjes). En daar woog ik dus 87 kilo op ipv de 84 die ik op die andere woog vorige week. Eigenlijk wil ik het niet geloven maar aangezien dat precies verklaart waarom de weegschaal thuis ook nog steeds op 87 staat en die bij m'n ouders ook, moet ik wel.
Nu heb ik er dus geen enkel vertrouwen meer in dat ik ooit de 74 kilo haal. Ik dacht dat ik op de helft was met 10 kilo maar nu ben ik pas op een derde met die zeven kilo en het voelt alsof ik er nooit ga komen. Serieuze dip dus.
pi_50754297
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook hoor, bubseltje . Je zult zien hoeveel beter je je dan gaat voelen en dat straal je dan ook uit. Heus! .

sorry vond jou foto's echt zo mooi voor beeld daar van
echt stoer
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 10:54:46 #176
43556 miss_dynastie
pi_50754404
He bah, wat rot jojo!
Ik kan wel allemaal troostende dingen zeggen, maar dat helpt toch niet, dus gewoon een
* miss_dynastie jojo appels en wortels geeft en de chocola wegpakt
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:59:03 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754458
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef Jojogirl het volgende:
Net wezen sporten en op de sportschool stond eindelijk weer de doktersweegschaal (zoeen met schuifjes). En daar woog ik dus 87 kilo op ipv de 84 die ik op die andere woog vorige week. Eigenlijk wil ik het niet geloven maar aangezien dat precies verklaart waarom de weegschaal thuis ook nog steeds op 87 staat en die bij m'n ouders ook, moet ik wel.
Nu heb ik er dus geen enkel vertrouwen meer in dat ik ooit de 74 kilo haal. Ik dacht dat ik op de helft was met 10 kilo maar nu ben ik pas op een derde met die zeven kilo en het voelt alsof ik er nooit ga komen. Serieuze dip dus.
. Wat lullig.
Dat probleem heb je vaak met verschillende weegschalen. Je moet dus echt 1 weegschaal gebruiken en uitgaan van het gewicht dat daar op staat.

En: ik was ooit 86 en ik geloofde ook niet dat ik ooit de 74 zou halen. En raad eens wat ik nu weeg? . Het kan, heus! En je moet niet kijken naar wat je nog kwijt moet raken, maar wat je al kwijt bent! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:59:46 #178
4177 Jojogirl
pi_50754467
Die neiging heb ik nu gelukkig niet miss_d, eerder de neiging om dan maar helemaal niks meer te eten. Ook niet goed, trouwens.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:03:54 #179
43556 miss_dynastie
pi_50754530
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:59 schreef Jojogirl het volgende:
Die neiging heb ik nu gelukkig niet miss_d, eerder de neiging om dan maar helemaal niks meer te eten. Ook niet goed, trouwens.
Nee, da's ook weer niet de bedoeling...
* miss_dynastie boterhammetje smeert voor jojo

Maar ff serieus, je bent gewoon goed bezig. Tuurlijk lijkt die 74 kilo nog ver weg, en dat is ie ook wel als je het goed en gezond wil doen, maar dat wil niet zeggen dat je fout bezig bent. Je bent hardstikke goed op weg, zeven kilo, da's een hoop hoor!
pi_50754659
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet je misschien gelijk gaan geven .. ik ben op zich slank, en kijk nog steeds strontchagarijnig op foto's. En mijn is ronduit mager, en krijgt het ook altijd voor elkaar om op een foto boos te kijken. Zolang je in het echte leven maar gaat stralen, dan maken foto's niets meer uit!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50756474
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef LieveJuf het volgende:
lievejuf schat jij ook hier
pi_50757024
voor de dames hier trouwens ook misschien leuk. 4 luisterboeken (alle vier thrillers) misschien leuk voor op vakantie, of voor onderweg naar de volgende meet in de trein
gratis luisterboeken
pi_50762111
Je hebt het topic dood gemaakt g-b
pi_50762888
Ik mis Isa hier trouwens
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:33:42 #185
79550 Ymke
your ghost
pi_50763498
Ik ga lekker koken , heb biefstuk spiesjes laten maken door de slager , speciaal mpittig gekruif , wortelen , peultjes en gebakken aardappeltjes
pi_50764131
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:45 schreef freecell het volgende:
Je hebt het topic dood gemaakt g-b
merk het ja en ik dacht nog wel lief te zijn, en in dat andere topic willen de mensen ook al niet reageren ach nou ja, maakt niet uit, ga ik lekker zelf de boekjes wel luisteren in de vakantie heb net de koffer ingepakt, nu kan ik nog waar nodig morgen de laatste "vergeten" dingetjes erin doen en dan maandag op naar spanje
pi_50764383
en hier ook een meeleespost
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50765270
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Ymke het volgende:
Ik ga lekker koken , heb biefstuk spiesjes laten maken door de slager , speciaal mpittig gekruif , wortelen , peultjes en gebakken aardappeltjes
Klinkt goed
Wij hebben dezelfde overschotel als gisteravond weer gehad en hij is opgewarmd minder lekker.
Alsnog goed te eten trouwens

Ik heb vandaag een passievrucht gegeten.
Doorsnijden en met een lepeltje!
Is erg lekker. Ik heb nu gewoon de pitjes ook opgegeten en niet gekauwd, maar is er ook een methode om de pitjes te verwijderen?
pi_50768093
Misschien alles door een zeef wrijven freecell, de pitjes blijven dan achter, het sap gaat erdoor..

ik ben net uit eten geweest met een goede vriend, en we zijn er lopend naartoe gegaan.. Terugweg helemaal natgeregend in een flinke onweersbui, maar gelukkig kan ik nu thuis weer opwarmen..
pi_50768631
men, wat posten jullie veel

Ik heb vandaag de hele dag geholpen het de verhuizing van (de spullen van) mijn Oma.
Ben vast afgevallen Al hebben we daarna wel lekker gegeten bij de Chinees
pi_50768967
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Ik mis Isa hier trouwens
Sorry...maar qua lijnen gebeurt er niets en qua gezellig meekletsen ook niet echt. Ik lees wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50768995
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry...maar qua lijnen gebeurt er niets en qua gezellig meekletsen ook niet echt. Ik lees wel
MSN is trouwens een tof medium
Maar je kan meekletsen over fruit!

eigenlijk snap ik je punt ook wel...
pi_50769060
Ik ben nu in Den Haag en 'men' is voetbal aan het kijken, vandaar dat ik nu even online ben. Er is alleen geen MSN Alles goed met ehm...(hoe heet dat beest ook alweer?!) Daina?

Passievrucht is wel lekker, maar ik vind het vruchtvlees geen prettige structuur hebben. Ik heb het allerliefst meloen Nou ja, eigenlijk vind ik elk soort fruit heel erg lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50769314
Jaina
Alles goed verder
pi_50769330
Die vriend die vandaag langskwam heeft kersen meegenomen, lekker joh!!!

Verder hebben wij nu nectarines, pruimen, ananas, rode bessen, mandarijnen en appels liggen geloof ik.. Genoeg keuze dus..

Isa, hoe gaat het met je afstuderen nu dan?Of is dat een onderwerp wat vermeden moet worden..
pi_50769537
Nee hoor, het komt een beetje fatsoenlijk van de grond nu Maandagochtend heb ik een afspraak met mijn begeleider die me het computersysteem gaat uitleggen zodat ik er zelf mee aan de slag kan. En het wordt me steeds duidelijker wat nu de bedoeling is, dat was in het begin een beetje vaag.

Alleen jammer dat ik nogal wat literatuur bij elkaar had gezocht en ik vervolgens doodleuk een mailtje krijg dat ze een hele stapel literatuur voor me heeft die van toepassing is. Dat had me heel veel tijd met zoeken gescheeld.
pi_50770264
Stefan is bij een vriend voetbal kijken en ik verveel me

Ik ga zo denk ik maar eens een film kijken en een fles wijn open trekken
pi_50770329
Hey, wat stom dat ik me dan ook verveel Ik zit in Den Haag en ze kijken hier ook voetbal!! Filmpje?
pi_50770422
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey, wat stom dat ik me dan ook verveel Ik zit in Den Haag en ze kijken hier ook voetbal!! Filmpje?
lijkt me leuk hoor. Wat doen we?
pi_50770537
jammer dat het al kwart voor 10 is, duurt een eeuwigheid voor ik daar ben. Waarom heb ik niet eerder beseft dat voetbal vanavond is, ik dacht morgenavond (doos).
pi_50770605
Tof, Maarten leert tentamens (ja, schokkend, ik weet het ) en ik verveel me dus ook!
pi_50770618
voetbal. is echt totaal niet mijn ding! al die onzin eromheen dan nog het meest bah! heb zojuist hele tijf op me nieuwe ii zitten spelen. en ik krijg er gewoon last van in me armen (spieren) want je kan het heel serieus doen allemaal dan ga je er gewoon van zweten

maar ik hoor buiten wel het kabaal van al die mensen die wel kijken
pi_50770745
Ik hoor van meer mensen dat ze gaan zweten van een wii, ik word nu wel heel nieuwsgierig. En toch denk ik dat het niets voor mij is. Niet qua bewegen, maar ik hou gewoon niet zo van sportspelletjes.
pi_50770812
ik blijf het toch raar vinden
een computerspel om te bewegen
natuurlijk is het beter dan op je kont zitten spelen
maar toch zeker voor kinderen, stuur ze gewoon naar buiten
pi_50770898
we kunnen nog naar scheveningen naar de Bios gaan. Shrek3 draait om 23.20 en 23.50...
dan haal ik je gewoon op en breng ik je terug (ik heb een auto):)
pi_50770906
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:56 schreef Miss_S het volgende:
denk dat het ook de leefstijl is van deze eeuw, en dan vind ik dit een goede oplossing voor kinderen die niet buiten willen spelen. want je kan een kind wel naar buiten sturen, maar als je bijvoorbeeld in een wijk woont waar geen andere kinderen wonen heeft je kind er nog niets aan. en er zijn ook genoeg wijken waar je je kind gewoon niet buiten wil hebben.
pi_50770953
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:58 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

denk dat het ook de leefstijl is van deze eeuw, en dan vind ik dit een goede oplossing voor kinderen die niet buiten willen spelen. want je kan een kind wel naar buiten sturen, maar als je bijvoorbeeld in een wijk woont waar geen andere kinderen wonen heeft je kind er nog niets aan. en er zijn ook genoeg wijken waar je je kind gewoon niet buiten wil hebben.
dat zou een goede oplossing zijn
als ze er niet na een paar maanden op uit gekeken zijn
zoals bij alles
beter idee om ze op sport te laten gaan dan
pi_50771130
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zou een goede oplossing zijn
als ze er niet na een paar maanden op uit gekeken zijn
zoals bij alles
beter idee om ze op sport te laten gaan dan
ook dat is niet altijd mogelijk. als ik later een kind heb en nog in rotterdam woon, dan gaat dat gewoon moeilijk. de wijken die er zijn zijn niet allemaal even veilig, en als ze wel veilig zijn zijn de huizen niet te betalen. en als je zelf dan hele dagen werkt word dat gewoon moeilijker. denk dat zolang ze variatie houden in de spellen (dus niet bij 2 verschillende spelletjes stoppen) het niet zo snel gaat vervelen. maar dan moet je wel een ouder zijn die niet en een wii en een psp en een playstation 3 voor het kind koopt, dan gaat een kind zich vervelen, of met iets anders spelen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:06:32 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_50771185
Ik wilde wel buitenspelen, maar niemand wilde met me spelen. Er was een buurmeisje waar ik mee speelde, maarja, die kon ook niet elke dag. Overigens zat ik dan niet achter de tv ofzo, maar ik verslond alle boeken die ik maar kon.

Maar het ligt dus niet alleen aan de wijk waarin je woont.
(ik zat op een andere school dan de mensen in de straat, dus ik was anders en dus wilde men niet met me spelen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50771197
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind het ook raar als vervanger voor bewegen.
Als vervanger voor computerspellen is het wel weer goed denk ik
pi_50771230
buiten spelen kan inderdaad in sommige wijken niet
daarom vind ik ook dat ouders sporten bij kinderen moeten stimuleren
zodat ze toch aan voldoende beweging komen
en computers zouden gewoon verboden moeten worden totdat ze 18 zijn heeft alleen maar nadelen
zeker voor kinderen met overgewicht
pi_50771260
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:58 schreef octopussy het volgende:
we kunnen nog naar scheveningen naar de Bios gaan. Shrek3 draait om 23.20 en 23.50...
dan haal ik je gewoon op en breng ik je terug (ik heb een auto):)
Oh ja, leuk! Maar eh, een Pathé bioscoop op zaterdagavond in Den Haag... * Isabeau krijgt vervelend visioen van irritante kutpubers. Hoe laat ben je hier

Kunnen we niet gewoon strandwandelen (ja, ik weet het, het regent, maar vraag maar aan Liejannuh, dat maakt niets uit )

En ik vind dat je gelijk hebt hoor, Miss S. Kinderen moeten zoveel mogelijk buiten spelen en ouders moeten niet de illusie van 'echte lichaamsbeweging' hebben als ze een wii voor ze aanschaffen. Dat geldt overigens ook voor volwassenen. Niet dat buitenspelen, maar dat de wii geen vervanger is voor lichaamsbeweging.
pi_50771317
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Miss_S het volgende:
buiten spelen kan inderdaad in sommige wijken niet
daarom vind ik ook dat ouders sporten bij kinderen moeten stimuleren
zodat ze toch aan voldoende beweging komen
en computers zouden gewoon verboden moeten worden totdat ze 18 zijn heeft alleen maar nadelen
zeker voor kinderen met overgewicht
denk dat je een goed evenwicht moet bieden tussen beide. een kind heeft ook een computer nodig, niet alleen voor spelletjes, maar ook voor school. maar wel zo dat ze ook naar buiten gaan, of gewoon met barbies spelen.

en ik had vroeger hetzelfde als troel, niemand wou met me spelen, en mijn school zat 3 wijken verderop dus dan gaat dat gewoon moeilijker. maar als ik dan nu mijn neefje zie van bijna 4, die speelt alleen maar buiten, maar die woont in een kindvriendelijke wijk, waar hij gewoon voor het huis kan spelen (kunnen geen auto's komen) en al zijn buurjongetjes en meisjes spelen ook dagelijks buiten. scheelt toch een hoop.
pi_50771363
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, leuk! Maar eh, een Pathé bioscoop op zaterdagavond in Den Haag... * Isabeau krijgt vervelend visioen van irritante kutpubers. Hoe laat ben je hier

Kunnen we niet gewoon strandwandelen (ja, ik weet het, het regent, maar vraag maar aan Liejannuh, dat maakt niets uit )

En ik vind dat je gelijk hebt hoor, Miss S. Kinderen moeten zoveel mogelijk buiten spelen en ouders moeten niet de illusie van 'echte lichaamsbeweging' hebben als ze een wii voor ze aanschaffen. Dat geldt overigens ook voor volwassenen. Niet dat buitenspelen, maar dat de wii geen vervanger is voor lichaamsbeweging.
strandwandeling vind ik ook prima hoor

ik heb je net gebeld, maar er nam een (klein denk ik) meisje op

kan je mij anders even bellen of pm'en ?
pi_50771471
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

denk dat je een goed evenwicht moet bieden tussen beide. een kind heeft ook een computer nodig, niet alleen voor spelletjes, maar ook voor school. maar wel zo dat ze ook naar buiten gaan, of gewoon met barbies spelen.
voor school ja
maar geen 4 uur per dag voor msn
pi_50771557
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

voor school ja
daarom een juiste balans in beide vinden. maar ook weer niet zo streng dat het kind 1 uur mag computeren, en dan 1 uur spelen, en weer een uur computeren. van mij mag mijn kind later de ene dag misschien wel computeren (het regent buiten ik ben zelf druk) en de rest van de week niet.
pi_50771742
Ik ga gewoon 10 kilometer van de school wonen(middelbare school dan)

Fietsen zullen ze, die krengen...
pi_50771787
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:

voor school ja
Het is denk ik voor veel ouders wel 'makkelijk'. Het kind is zoet voor de pc (eerder was dat de tv) en je hebt er geen omkijken naar. Een kind wat buiten speelt kan ruzie krijgen, onder een auto lopen, kleren vies of kapot maken, je ziet niet direct wat ze precies doen etc.
pi_50771842
Ik moest 22 heen, 22 terug op de middelbare, ook op de fiets
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:22:58 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_50771846
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en ik had vroeger hetzelfde als troel, niemand wou met me spelen, en mijn school zat 3 wijken verderop dus dan gaat dat gewoon moeilijker. maar als ik dan nu mijn neefje zie van bijna 4, die speelt alleen maar buiten, maar die woont in een kindvriendelijke wijk, waar hij gewoon voor het huis kan spelen (kunnen geen auto's komen) en al zijn buurjongetjes en meisjes spelen ook dagelijks buiten. scheelt toch een hoop.
Toen wij dit huis kochten hebben wij hier heel erg op gelet. We wonen aan een speeltuintje en zowel een goede protestantse, als Rooms-katholieke als openbare school zit hier in de wijk. Sterker nog, die zitten in een pand. Het schoolplein delen ze. In de folder van het huis stond een keer of zeven kindvriendelijk, daar hebben we er wel een aantal van wegge-edit voordat we de folder aan anderen lieten zien, omdat we anders wel wisten welke opmerkingen er gemaakt zouden worden.

Tja, en wat computeren betreft. Ik gok dat ik heel wat minder tijd heb voor de computer als hier een kleine is. Persoonlijk vind ik dat een kind niet achter de computer hoort te zitten, maarja, kan je een kind dat verbieden als papa en mama er wel veel achter zitten (lees: als mama er heel veel achterzit, omdat het een soort van ontspanning is). Nee. Dus dat betekent dat papa en mama zich ook aan moeten passen. Simpel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50771850
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef teigan het volgende:

Och, daar ben ik ook niet slanker van geworden Ik sportte best veel in mijn kindertijd/jeugd. Ik ben altijd te dik geweest, maar ik ben (eerlijk is eerlijk) wel het meest aangekomen toen ik wegens werk en vriendjes met sporten ben gestopt en een ov-jaarkaart kreeg
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:23:39 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_50771877
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef freecell het volgende:
Ik moest 22 heen, 22 terug op de middelbare, ook op de fiets
Ik gelukkig maar 15 heen, 15 terug. En altijd wind tegen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50771880
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef teigan het volgende:

dat is hier best normaal
ik moest ook elke dag 25 km fietsen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:24:31 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_50771916
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik heb je net gebeld, maar er nam een (klein denk ik) meisje op
Dat was Atrimar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:25:09 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_50771947
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, daar ben ik ook niet slanker van geworden Ik sportte best veel in mijn kindertijd/jeugd. Ik ben altijd te dik geweest, maar ik ben (eerlijk is eerlijk) wel het meest aangekomen toen ik wegens werk en vriendjes met sporten ben gestopt en een ov-jaarkaart kreeg
Dat ook niet inderdaad. En toen ik mijn been brak en niet meer kon fietsen steeg mijn gewicht ook nog eens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50771973
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, en wat computeren betreft. Ik gok dat ik heel wat minder tijd heb voor de computer als hier een kleine is. Persoonlijk vind ik dat een kind niet achter de computer hoort te zitten, maarja, kan je een kind dat verbieden als papa en mama er wel veel achter zitten (lees: als mama er heel veel achterzit, omdat het een soort van ontspanning is). Nee. Dus dat betekent dat papa en mama zich ook aan moeten passen. Simpel.
ouders moeten altijd het beste voorbeeld geven maar jammer genoeg gebeurt dat te weinig
merkte op mijn stage als ik kinderen zeg met gewichts problemen dat je gewoon kon raden hoe de ouders eruit zagen
pi_50772018
Ik heb het wel wat gemerkt dat ik minder hoefde te fietsen toen ik ging studeren..

Maar ik ga hier wel eens over nadenken als ik kinderen heb, en die op die leeftijd komen... Als ze de genen van vriendje krijgen qua eten/gewicht zitten ze toch wel goed.
En wie weet hoe de wereld er dan uitziet...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:27:20 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772021
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ouders moeten altijd het beste voorbeeld geven maar jammer genoeg gebeurt dat te weinig
merkte op mijn stage als ik kinderen zeg met gewichts problemen dat je gewoon kon raden hoe de ouders eruit zagen
Toch zijn er genoeg kinderen die te dik zijn waarvan de ouders dat echt niet hebben. Ligt denk ik ook aan waar je stage hebt gelopen.
Als ik kijk naar alle kinderen die ik onder mijn hoede heb gehad, dan was in meer dan de helft van de gevallen van te dikke kinderen geen van beide ouders te zwaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772046
quote:

[..]

vind ik een beetje kort door de bocht, vooral door het verhaal dat Fannetje een topic(of twee?) geleden postte.. Over een kindje dat veel bewoog en heel goed at, en toch te zwaar was...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:28:34 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772052
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef teigan het volgende:
Ik heb het wel wat gemerkt dat ik minder hoefde te fietsen toen ik ging studeren..

Maar ik ga hier wel eens over nadenken als ik kinderen heb, en die op die leeftijd komen... Als ze de genen van vriendje krijgen qua eten/gewicht zitten ze toch wel goed.
En wie weet hoe de wereld er dan uitziet...
Ik hoop voor mijn kinderen dat ze hun figuur van Bert meekrijgen en mijn haargroei
(Is zo sneu om elke dag je benen te moeten scheren als meisje zijnde en als jongen twee keer per dag je gezicht als je een jaar of 12 bent (ok ok, enigszins overdreven ))
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772064
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Toch zijn er genoeg kinderen die te dik zijn waarvan de ouders dat echt niet hebben. Ligt denk ik ook aan waar je stage hebt gelopen.
Als ik kijk naar alle kinderen die ik onder mijn hoede heb gehad, dan was in meer dan de helft van de gevallen van te dikke kinderen geen van beide ouders te zwaar.
in wat voor situatie denk je dan dat ik stage liep?
toch een gewone situatie hoor
en dan nog als de ouders niet te zwaar zijn ligt het vaak wel aan de ouders
pi_50772072
Ik laat even een TVP'tje achter Al vind ik de sfeer in de vorige pagina's niet zo heel erg uitnodigend door bepaalde discussies van iemand...

Ik kom hier dus ff binnen vallen omdat ik benieuwd ben of hier misschien wat tips te vinden zijn voor het afvallen.. Ben sinds half april aan het sporten geslagen en sinds januari eet ik vrij gezond maar er weigert een kilo af te gaan. Enige waar ik aan merk dat het goed gaat is m'n BMI. Die is van 28,9 naar 28,5 gegaan, maar toch, ik ben nog niet tevreden
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:29:44 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772086
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef teigan het volgende:

[..]

vind ik een beetje kort door de bocht, vooral door het verhaal dat Fannetje een topic(of twee?) geleden postte.. Over een kindje dat veel bewoog en heel goed at, en toch te zwaar was...
Er zijn trouwens ook zat gezinnen waarvan de ouders allebei veel te zwaar zijn en het kind netjes op gewicht is en gewoon goed te eten krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772095
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef teigan het volgende:

[..]

waarom gaan jullie altijd van uitzonderingen uit?
pi_50772111
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat was Atrimar
Ik bel nu met Isa, dus het is wrs het verkeerde nummer
pi_50772118
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn trouwens ook zat gezinnen waarvan de ouders allebei veel te zwaar zijn en het kind netjes op gewicht is en gewoon goed te eten krijgt.
en zo hoort het natuurlijk ook
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:30:59 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772140
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef Empathologica het volgende:
Ik laat even een TVP'tje achter Al vind ik de sfeer in de vorige pagina's niet zo heel erg uitnodigend door bepaalde discussies van iemand...

Ik kom hier dus ff binnen vallen omdat ik benieuwd ben of hier misschien wat tips te vinden zijn voor het afvallen.. Ben sinds half april aan het sporten geslagen en sinds januari eet ik vrij gezond maar er weigert een kilo af te gaan. Enige waar ik aan merk dat het goed gaat is m'n BMI. Die is van 28,9 naar 28,5 gegaan, maar toch, ik ben nog niet tevreden
Tja, door het sporten stimuleer je spiergroei, spieren zijn zwaarder dan vet Merk je wel in je kleding dat er wat verandert of ook dat niet?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772167
quote:

Eet je wel genoeg op een dag? als je redelijk wat sport, en je eet er niet genoeg bij, dan kan je lichaam ook in spaarstand staan.

Verder bouw je door sporten ook spiermassa op, en dat weegt meer dan vet.. Dus het kan ook best zijn dat je vetpercentage gedaalt is.. Maar dat zou je kunnen zien/merken aan je lijf, of kleding die te wijd wordt.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:31:29 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772172
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat het leven enkel uit uitzonderingen bestaat. Geen enkel mens is gelijk aan een ander mens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772203
quote:

Slechte eetgewoontes krijg je ook vaak van huis al mee En dat is dan helemaal niet slecht bedoeld, maar sommige ouders overdrijven. Zo kende ik een te dik stel waarbij zoonlief overal mayonaise bij kreeg. Zoonlief was 3 of zo. Dan denk ik: je weet verdorie zelf toch wel waarom je zelf te dik bent geworden?
pi_50772209
quote:

[..]

Weet je?
Dat is best een goede vraag
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:32:34 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772213
quote:

[..]

in wat voor situatie denk je dan dat ik stage liep?
toch een gewone situatie hoor
en dan nog als de ouders niet te zwaar zijn ligt het vaak wel aan de ouders
Ik denk dat er een groot verschil is tussen kinderen in grote steden en kinderen in een dorpomgeving. Als jij de kinderen in de binnenstad van Amsterdam vergelijkt met een kerkdorpje tegen de Duitse grens aan, zitten er denk ik veel verschillen tussen de kids.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772214
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Omdat het leven enkel uit uitzonderingen bestaat. Geen enkel mens is gelijk aan een ander mens.
nee maar 99% van de mensen (kinderen waar we het over hadden) worden niet te zwaar door de lucht
pi_50772218
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:31 schreef Troel het volgende:
drogredenatie en zo werkt het niet echt
pi_50772251
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Slechte eetgewoontes krijg je ook vaak van huis al mee En dat is dan helemaal niet slecht bedoeld, maar sommige ouders overdrijven. Zo kende ik een te dik stel waarbij zoonlief overal mayonaise bij kreeg. Zoonlief was 3 of zo. Dan denk ik: je weet verdorie zelf toch wel waarom je zelf te dik bent geworden?
maar dan heb je ouders die dat dus echt niet door hebben
maar je hebt ook nog ouders die het wel snappen maar vinden dat het een kind is dus dat moet kunnen

hoe dan ook erg zielig en doet me pijn als ik zulke kinderen zie
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:34:06 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772263
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar 99% van de mensen (kinderen waar we het over hadden) worden niet te zwaar door de lucht
Nou heb ik in mijn eigen leven best wat smoezen gebruikt, maar ik heb volgens mij nog nooit gezegd dat het door de lucht kwam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772282
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat er een groot verschil is tussen kinderen in grote steden en kinderen in een dorpomgeving. Als jij de kinderen in de binnenstad van Amsterdam vergelijkt met een kerkdorpje tegen de Duitse grens aan, zitten er denk ik veel verschillen tussen de kids.
wat voor verschil zie je dan bij de ouders van kinderen met overgewicht in een stad en dorp?
pi_50772317
/edit: onnodige post

[ Bericht 98% gewijzigd door DarkElf op 23-06-2007 22:46:39 ]
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:37:15 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772386
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

drogredenatie en zo werkt het niet echt
Hey, mijn andere antwoord was: "Omdat uitzonderingen de regels bevestigen", dus dat was ook een stom antwoord geweest.

Ik houd er niet van om mensen over een kam te scheren. Ik zal er bij iemand die te dik is nooit vanuitgaan dat het puur en alleen door teveel eten komt, er speelt veel meer mee dan dat. Tja, misschien niet genoeg om een uitzondering te zijn, maar ik weiger iedereen in een hokje te duwen onder het motto van "teveel gegeten". Zelfs verschillende hokjes "teveel gegeten door psychische problemen" of "teveel gegeten door verkeerde opvoeding" vind ik niet echt mijn ding.
Maarja, zal wel aan mij liggen. Misschien is het wel omdat ik zelf te vaak in een hokje gestopt ben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772390
Volgens mijn sportinstructeur en huisarts eet ik gezond genoeg.
's Morgens bruine boterham met thee, om 10 uur een tussendoortje (vaak liga ofzo) in de middagpauze weer bruin brood. Laatste pauze eet ik nog iets, en dan gewoon avond eten. Er werd me ook aangeraden om, om 8 en 11 uur nog iets te eten, maar om 8 uur krijg ik alleen nog maar koffie met een koekje weg en 11 uur lig ik het liefst te slapen.

Wat ik wel probeer is om doordeweeks snoep, chips en frisdrank te laten liggen, veel water en vruchtensappen dus, in het weekend geef ik me eigen wat meer vrijheid. Daarnaast sport ik dus 2 keer per week, krachttraining en fitness, en eens in de 4 weken op de weegschaal. Je ziet dan precies je vet percentage, vet vrije massa, vochtpercentage, BMI, weerstand etc.

Ik krijg wel van veel mensen te horen dat het te zien is, me armen lijken strakker en me buik platter, zelf merk ik het nog niet echt. Als ik (naakt) voor de spiegel sta zie ik nog steeds van alles wat niet goed is, maar dat is altijd bij jezelf...
pi_50772412
quote:
maar er weigert een kilo af te gaan. Enige waar ik aan merk dat het goed gaat is m'n BMI. Die is van 28,9 naar 28,5 gegaan, maar toch, ik ben nog niet tevreden
Dit kan niet, tenzij je groeit in de lengte
pi_50772446
Oh wat ik nog vergeet te typen dus, ik ben wel ruim 4 kilo vet kwijt, maar er zijn spieren voor in de plaats gekomen, vind ik geen probleem alleen laatste keer op de weegschaal was er weer 0,9% vet bij, en me vet-vrije massa gedaalt (?), dus zogauw ik aankom, verdwijnen m'n spieren dan ook weer? zou wel heel vreemd zijn..
pi_50772476
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Dit kan niet, tenzij je groeit in de lengte
Ik begon in april, me BMI was 28,9 en ik stond afgelopen woensdag op de weegschaal en hij was toch echt 28,5. Is zo'n ding dat zo'n bonnetje uitprint. Ik weet het ook niet hoe of wat, maar het stond er echt..
pi_50772480
Zo'n weegschaal zegt oko niet altijd alles hoor, dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Beter is het om dmv huidplooimetingen je vetpercentage te bepalen..
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:40:05 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772486
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:37 schreef Empathologica het volgende:
Volgens mijn sportinstructeur en huisarts eet ik gezond genoeg.
's Morgens bruine boterham met thee, om 10 uur een tussendoortje (vaak liga ofzo) in de middagpauze weer bruin brood. Laatste pauze eet ik nog iets, en dan gewoon avond eten. Er werd me ook aangeraden om, om 8 en 11 uur nog iets te eten, maar om 8 uur krijg ik alleen nog maar koffie met een koekje weg en 11 uur lig ik het liefst te slapen.

Wat ik wel probeer is om doordeweeks snoep, chips en frisdrank te laten liggen, veel water en vruchtensappen dus, in het weekend geef ik me eigen wat meer vrijheid. Daarnaast sport ik dus 2 keer per week, krachttraining en fitness, en eens in de 4 weken op de weegschaal. Je ziet dan precies je vet percentage, vet vrije massa, vochtpercentage, BMI, weerstand etc.

Ik krijg wel van veel mensen te horen dat het te zien is, me armen lijken strakker en me buik platter, zelf merk ik het nog niet echt. Als ik (naakt) voor de spiegel sta zie ik nog steeds van alles wat niet goed is, maar dat is altijd bij jezelf...
In vruchtensappen zitten veel fruitsuikers, daar zitten meer calorien in dan je zou verwachten. Wat betreft die percentages van de weegschaal, Isabeau heeft wel een keer hier uitgelegd dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten, het had geloof ik te maken met het feit dat je getest werd van je been tot je kruis tot je been omdat de stroompjes zo snel mogelijk weer terug willen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772516
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:38 schreef Empathologica het volgende:
Oh wat ik nog vergeet te typen dus, ik ben wel ruim 4 kilo vet kwijt, maar er zijn spieren voor in de plaats gekomen, vind ik geen probleem alleen laatste keer op de weegschaal was er weer 0,9% vet bij, en me vet-vrije massa gedaalt (?), dus zogauw ik aankom, verdwijnen m'n spieren dan ook weer? zou wel heel vreemd zijn..
???
Je weet dat vetmetingen meestal vrij onbetrouwbaar zijn?
Gaat om geleiding namelijk. Zweetvoeten of niet kan al een enorm verschil maken.
pi_50772527
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:37 schreef Troel het volgende:
Hey, mijn andere antwoord was: "Omdat uitzonderingen de regels bevestigen", dus dat was ook een stom antwoord geweest.

Ik houd er niet van om mensen over een kam te scheren. Ik zal er bij iemand die te dik is nooit vanuitgaan dat het puur en alleen door teveel eten komt, er speelt veel meer mee dan dat. Tja, misschien niet genoeg om een uitzondering te zijn, maar ik weiger iedereen in een hokje te duwen onder het motto van "teveel gegeten". Zelfs verschillende hokjes "teveel gegeten door psychische problemen" of "teveel gegeten door verkeerde opvoeding" vind ik niet echt mijn ding.
Maarja, zal wel aan mij liggen. Misschien is het wel omdat ik zelf te vaak in een hokje gestopt ben.
Het is alleen wel zo dat veel te dikke mensen wel in dat ene hokje van een slecht eetpatroon en te weinig beweging passen. Alleen is het meestal niet zo heel simpel en is er van alles aan de hand wat wel heel individueel en uniek is, maar dan nòg...bij mij speelt erfelijkheid een belangrijke rol, maar dan nog had ik beter op mijn eten moeten letten. Soms kan je gewoon niet hetzelfde eten als iemand anders die de dikgenen niet heeft en dat is misschien oneerlijk, je kan er wel rekening mee houden. Nee, je moet er rekening mee houden als je zelf niet te dik wilt worden.
pi_50772533
Ahh zo.. Ik ben echt een controlfreak, als er iets is dat me informatie kan geven, hecht ik me daar aan maar dat zal ik dan is proberen af te leren
Maar wat is beter? Frisdrank of vruchtensappen? De suikers heb ik toch nodig neem ik aan, waar anders moet ik me energie vandaan halen? En ik drink dan liever vruchtensappen dan frisdrank.
pi_50772565
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:39 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ik begon in april, me BMI was 28,9 en ik stond afgelopen woensdag op de weegschaal en hij was toch echt 28,5. Is zo'n ding dat zo'n bonnetje uitprint. Ik weet het ook niet hoe of wat, maar het stond er echt..
Je BMI is de verhouding tussen je lengte en je gewicht.
Het kan dus niet dat je lengte en gewicht niet veranderen en je BMI wel.

Kijk hier maar eens voor je BMI:
http://www.happyweight.nl/bmitest.htm
pi_50772567
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef Empathologica het volgende:

Maar wat is beter? Frisdrank of vruchtensappen? De suikers heb ik toch nodig neem ik aan, waar anders moet ik me energie vandaan halen? En ik drink dan liever vruchtensappen dan frisdrank.
water
pi_50772577
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef Troel het volgende:
In vruchtensappen zitten veel fruitsuikers, daar zitten meer calorien in dan je zou verwachten. Wat betreft die percentages van de weegschaal, Isabeau heeft wel een keer hier uitgelegd dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten, het had geloof ik te maken met het feit dat je getest werd van je been tot je kruis tot je been omdat de stroompjes zo snel mogelijk weer terug willen.
Yep en die dingetjes die je in je hand moet houden meten alleen je bovenlichaam. Huidplooimeting is de meest simpele betrouwbare meting.

Wat freecell zegt klopt hoor, BMI gebruikt alleen lengte en gewicht en als je BMI omlaag is ben je of langer geworden of lichter.
pi_50772596
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is alleen wel zo dat veel te dikke mensen wel in dat ene hokje van een slecht eetpatroon en te weinig beweging passen. Alleen is het meestal niet zo heel simpel en is er van alles aan de hand wat wel heel individueel en uniek is, maar dan nòg...bij mij speelt erfelijkheid een belangrijke rol, maar dan nog had ik beter op mijn eten moeten letten. Soms kan je gewoon niet hetzelfde eten als iemand anders die de dikgenen niet heeft en dat is misschien oneerlijk, je kan er wel rekening mee houden. Nee, je moet er rekening mee houden als je zelf niet te dik wilt worden.
het is zeker oneerlijk
maar ook belangrijk dat je het zelf wel door hebt dat je er rekening mee moet houden
dat is ook alles wat ik bedoelde dat de mensen hier zichzelf minder kunnen gunnen dan de (meeste) mensen uit het slanke topic
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:44:27 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50772602
quote:
Ahh zo.. Ik ben echt een controlfreak, als er iets is dat me informatie kan geven, hecht ik me daar aan maar dat zal ik dan is proberen af te leren
Allereerst water en thee. En daarna vruchtensappen. Maar bedenk je wel dat daar ook veel suiker in zit. In een glas jus d'orange zitten meer calorieën dan in een glas cola, raar maar waar.
Alleen zit in jus ook weer vitamine C, dus dat geeft jus een plus boven cola .
Niet meer actief op Fok!
pi_50772611
quote:
Energie moet je niet uit drinken halen maar uit gezonde voeding vruchtensappen zijn lang zo gezond niet als algemeen wordt gedacht.
pi_50772617
quote:
Je energie haal je gewoon uit je eten, je hebt geen extra suikers nodig.
Frisdrank is slechter dan vruchtensappen, maar meer dan één groot glas sap op een dag zou ik ook niet doen
pi_50772657
Poeh ik blijf aan het typen
Maar vind het wel fijn dat jullie zeggen waar het op staat, ik bedoel, ik ben heel snel geneigd iets aan te nemen van "experts" omdat zij het wel zullen weten. Vooral met huisartsen heb ik dat
Maar wat betreft het BMI ding, ik zal het is navragen, woensdag ben ik er weer, maar waarschijnlijk word ik toch weer omver geluld
Het is volgens mij ook vrij moeilijk om een goede balans te vinden, ik weiger om bv 's morgens m'n koffie op te geven, of een glas sap, gewoon omdat ik anders het opletten helemaal niet volhoud.
pi_50772725
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Empathologica het volgende:
Poeh ik blijf aan het typen
Maar vind het wel fijn dat jullie zeggen waar het op staat, ik bedoel, ik ben heel snel geneigd iets aan te nemen van "experts" omdat zij het wel zullen weten. Vooral met huisartsen heb ik dat
Maar wat betreft het BMI ding, ik zal het is navragen, woensdag ben ik er weer, maar waarschijnlijk word ik toch weer omver geluld
Het is volgens mij ook vrij moeilijk om een goede balans te vinden, ik weiger om bv 's morgens m'n koffie op te geven, of een glas sap, gewoon omdat ik anders het opletten helemaal niet volhoud.
Koffie is dieettechnisch prima (Zwarte koffie dan, suiker en melk is iets minder )
Bij een sportschool proberen ze je natuurlijk altijd hun product aan te smeren, houd daar rekening mee
pi_50772767
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Empathologica het volgende:
Ik weet hoeveel les je krijgt over gezonde voeding bij de studie geneeskunde en dat valt dik tegen

En vooral je glaasje vruchtensap 's morgens niet opgeven hoor Er is niets mis met een glaasje vruchtensap (tenzij je dubbeldrank oid bedoelt), zolang je geen pak per dag opdrinkt.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:49:06 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772772
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maarja, heb je dat door als kind in de bassischoolleeftijd en hoe makkelijk is er na de tijd nog iets aan te doen (als ik naar mezelf kijk: niet makkelijk, al dan niet ommogelijk). Maarja, deze discussie hebben we hier ook al veel vaker gehad, dus het lijkt me een beetje overbodig om dat nog een keer dunnetjes over te doen. In ieder geval heeft mijn overgewicht er wel voor gezorgd dat ik zal proberen ervoor te zorgen dat ik mijn kinderen dat niet aan zal doen en ook niet te krampachtig het zal proberen te voorkomen, omdat dat ook averechts werkt.
Ik zat te denken aan borstvoeding tot hun 35e
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772779
Welk product?
Ik kom daar, pak me programma, 1,5 uur later vertrek ik weer en eens in de 3/4 weken op de weegschaal, na 6 weken nieuw programma
pi_50772798
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet hoeveel les je krijgt over gezonde voeding bij de studie geneeskunde en dat valt dik tegen

En vooral je glaasje vruchtensap 's morgens niet opgeven hoor Er is niets mis met een glaasje vruchtensap (tenzij je dubbeldrank oid bedoelt), zolang je geen pak per dag opdrinkt.
Dat zou ik ook niet kunnen haha, vooral roosvicee multivit drink ik regelmatig en versgeperst
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:51:00 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772823
Ow, je moet ook zeker niet je koffie 's ochtends of je glas sap opgeven, maar het is niet verstandig om een heel pak sap leeg te drinken op een dag
En probeer het desnoods langzaam af te bouwen: half sap, half water in een glas. Meeste sappen zijn zo zoet dat dat niet echt smaakverlies veroorzaakt (men, druivensap is bijvoorbeeld gewoon niet te drinken zonder extra water )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:51:56 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772857
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef Empathologica het volgende:
Welk product?
Ik kom daar, pak me programma, 1,5 uur later vertrek ik weer en eens in de 3/4 weken op de weegschaal, na 6 weken nieuw programma
Afslankproducten, Herbalife spul, de meeste sportscholen hebben ook speciale drankjes die heeeeel gezond voor je zouden moeten zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772869
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef Troel het volgende:

Maarja, heb je dat door als kind in de bassischoolleeftijd en hoe makkelijk is er na de tijd nog iets aan te doen (als ik naar mezelf kijk: niet makkelijk, al dan niet ommogelijk). Maarja, deze discussie hebben we hier ook al veel vaker gehad, dus het lijkt me een beetje overbodig om dat nog een keer dunnetjes over te doen. In ieder geval heeft mijn overgewicht er wel voor gezorgd dat ik zal proberen ervoor te zorgen dat ik mijn kinderen dat niet aan zal doen en ook niet te krampachtig het zal proberen te voorkomen, omdat dat ook averechts werkt.
Ik zat te denken aan borstvoeding tot hun 35e
ik heb nu al medelijden met je borsten

Nee, heb je niet door als kind op de basisschool. Ik heb het ook nergens over een schuldvraag oid, ik ben alleen gewoon realistisch. En ben het al helemaal met je eens dat je niet krampachtig moet voorkomen dat je kind te dik wordt. Goede voorbeeld geven, gezond eten neerzetten en terughoudend met frisdrank en snoep (dus niet 'geen frisdrank en snoep').
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:52:23 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772871
Ik zeg gewoon telkens hetzelfde als wat gezegd is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:54:06 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_50772931
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik heb nu al medelijden met je borsten

Nee, heb je niet door als kind op de basisschool. Ik heb het ook nergens over een schuldvraag oid, ik ben alleen gewoon realistisch. En ben het al helemaal met je eens dat je niet krampachtig moet voorkomen dat je kind te dik wordt. Goede voorbeeld geven, gezond eten neerzetten en terughoudend met frisdrank en snoep (dus niet 'geen frisdrank en snoep').
Ow, ik ben wel van de geen frisdrank hoor
Wat dat betreft hebben berts ouders het super gedaan: door de weeks kreeg je thee als je uit school kwam of ranja, ik geloof dat frisdrank speciaal was (of in het weekend, of alleen met verjaardagen en speciale gelegenheden). Daarnaast, volgens mij is frisdrank helemaal niet gezond voor kinderen op de basisschool door al die koolzuur, gaan ze alleen maar van die vieze boeren van laten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50772948
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Troel het volgende:
Ik zeg gewoon telkens hetzelfde als wat gezegd is
Mooi dat we op één lijn zitten ('één lijn' wink wink)
pi_50772973
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Afslankproducten, Herbalife spul, de meeste sportscholen hebben ook speciale drankjes die heeeeel gezond voor je zouden moeten zijn
Dat heb ik er nooit zien staan eigenlijk. Wel een of ander potje voor als je gaat bodybuilden maar dat hoef ik niet
Ik wil niet afhankelijk zijn van pillen of wat dan ook om slank te worden, doe er liever wat langer over dat het gezond gebeurd
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:56:30 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773003
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi dat we op één lijn zitten ('één lijn' wink wink)
Je bent wel bezig met woordspelingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:57:20 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773027
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Dat heb ik er nooit zien staan eigenlijk. Wel een of ander potje voor als je gaat bodybuilden maar dat hoef ik niet
Ik wil niet afhankelijk zijn van pillen of wat dan ook om slank te worden, doe er liever wat langer over dat het gezond gebeurd
Dat soort potjes inderdaad. Prima dat je je daar ver van wilt houder, is inderdaad een stuk gezonder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773031
Trouwens, die twee nieuwe smaken van Karvan Cevitam (druif-lemon, en appel-bes) zijn ideaal.. Zelfs als je die 20 keer of meer verdunt smaken ze nog hardstikke goed!
pi_50773043
Ja, best sneu eigenlijk

(reactie op troel, niet op teigan )
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:58:20 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773059
Oew, wat ranja verdunnen betreft: dat vind ik mierzoet dus wel het lekkerst. Alhoewel de ranja in Assen me echt gewoon veeel en veeeeels te zoet was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773076
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:58 schreef Troel het volgende:
Oew, wat ranja verdunnen betreft: dat vind ik mierzoet dus wel het lekkerst. Alhoewel de ranja in Assen me echt gewoon veeel en veeeeels te zoet was.
Ik hou wel van zoete ranje, vond hem daar juist lekker
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:59:42 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773101
Je wilt niet weten hoe ik soms drinkyoghurt maak

disclaimer: ik heb die extra calorien op bepaalde momenten echt nodig. Ik mag niet meer afvallen van mijn artsen, ik moet op gewicht blijven. Door het vele niet lekker zijn de laatste tijd moet ik dus maatregelen nemen om niet af te vallen. Ik ben allang blij dat ik niet meer onder de 90 kilo zit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773153
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Troel het volgende:
Je wilt niet weten hoe ik soms drinkyoghurt maak
Vertel is?
Dat mierzoete, ik hou er ook van, maar probeer dat dus ook af te leren xD
pi_50773176
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Troel het volgende:
Ik ben allang blij dat ik niet meer onder de 90 kilo zit.
Je zegt soms hele gekke dingen in een dieetclub (nou ja, uit context halen is dan natuurlijk het leukst)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:04:09 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773236
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:01 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Vertel is?
Dat mierzoete, ik hou er ook van, maar probeer dat dus ook af te leren xD
Nou, je neemt yoghurt. En daar gooi je echt een gigantisch flinke scheut ranja door (ik heb meestal cassissmaak, gewoon huismerk van de Plus hier, de nep KC dus). Dan roeren en dan is je yoghurt heel donkerroze.
Dan issie drinkbaar zonder moeite

Maarja, het is dus ook een gigantische caloriebom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773289
Gadver. Dat lijkt me echt verschrikkelijk zoet.
* Empathologica prakt wel wat aardbeitjes er doorheen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:06:18 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773312
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je zegt soms hele gekke dingen in een dieetclub (nou ja, uit context halen is dan natuurlijk het leukst)
Ik denk dat dat wel meevalt. Een dieet is namelijk niet alleen om af te vallen, maar ook om op gewicht te blijven, soms zelfs om aan te komen
Ik denk dat het probleem is dat iedereen denkt dat het hier alleen om afvallen gaat. Ik denk dat het meer gaat om een manier vinden om gezond te leven volgens je eigen standaarden en op die manier af te vallen, aan te komen, of op gewicht te blijven.
Tja, bij de meeste mensen draait het hier inderdaad om het afvallen, dat was een tijd geleden voor mij natuurlijk ook het belangrijkste. Voor mij dus niet meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:06:46 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773325
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Empathologica het volgende:
Gadver. Dat lijkt me echt verschrikkelijk zoet.
* Empathologica prakt wel wat aardbeitjes er doorheen
Dat is ook lekker en een stuk gezonder, maar aardbeitjes zijn helaas niet altijd voorhanden of te betalen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773329
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, je neemt yoghurt. En daar gooi je echt een gigantisch flinke scheut ranja door (ik heb meestal cassissmaak, gewoon huismerk van de Plus hier, de nep KC dus). Dan roeren en dan is je yoghurt heel donkerroze.
Dan issie drinkbaar zonder moeite

Maarja, het is dus ook een gigantische caloriebom
dat iemand dat vrijwillig op wil drinken en kan drinken
ik kan echt niet meer tegen dat zoete spul (gelukkig)
pi_50773333
Ik ben juist wat van het zoete af, ik word ook beroerd als ik teveel suikers in een keer binnenkrijg...
Dus ik let er wel op, want het is erg vervelend.
pi_50773376
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is ook lekker en een stuk gezonder, maar aardbeitjes zijn helaas niet altijd voorhanden of te betalen
Mijn mama werkt bij een aspergeboer waar ze ook godsgruwelijk lekkere aardbeitjes hebben
pi_50773411
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Een dieet is namelijk niet alleen om af te vallen, maar ook om op gewicht te blijven, soms zelfs om aan te komen
Ik denk dat het probleem is dat iedereen denkt dat het hier alleen om afvallen gaat. Ik denk dat het meer gaat om een manier vinden om gezond te leven volgens je eigen standaarden en op die manier af te vallen, aan te komen, of op gewicht te blijven.
Tja, bij de meeste mensen draait het hier inderdaad om het afvallen, dat was een tijd geleden voor mij natuurlijk ook het belangrijkste. Voor mij dus niet meer.
naar eigen standaarden......dan kan je het jezelf natuurlijk ook zo makkelijk mogelijk maken
soms moet je jezelf ook pushen
ik weet wel dat ik eerst ook genoegen nam met een bmi van 28 maar nu verlang ik toch meer (minder)

en ja ik weet dat dat bij jou inderdaad niet anders kan
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:09:49 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773429
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat iemand dat vrijwillig op wil drinken en kan drinken
ik kan echt niet meer tegen dat zoete spul (gelukkig)
Ik zie niet in wat daar gelukkig aan is hoor. Ik kan op dit moment dus niet zonder dit soort maatregelen omdat ik dan simpelweg te veel kwijtraak. Ik ben dus maar al te blij dat ik er wel tegen kan.

Toen ik aan het afvallen was haalde ik dit soort geintjes niet uit, maar nu af en toe dus wel. Simpelweg omdat mijn lichaam de calorietjes nodig heeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:13:06 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773551
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

naar eigen standaarden......dan kan je het jezelf natuurlijk ook zo makkelijk mogelijk maken
soms moet je jezelf ook pushen
ik weet wel dat ik eerst ook genoegen nam met een bmi van 28 maar nu verlang ik toch meer (minder)

en ja ik weet dat dat bij jou inderdaad niet anders kan
je moet op die manier afvallen zoals het voor jou te doen is. Als jij dat kan door de hele dag te sporten, chapeau, maar als ik dat gedaan had toen ik nog 170 kilo woog, dan had je me na 1 dag met een hartaanval en kapotte gewrichten kunnen oprapen. Niet iedereen kan afvallen volgens dezelfde voorwaarden. Er zijn mensen die rustig proberen af te vallen en weten dat ze het langer volhouden als ze een keer per week wat lekkers mogen. Dat is geen probleem, als je er maar rekening mee houdt.
Toen ik 150 kilo woog was ik dolblij en had ik zoiets van: tja, als het nu zou stoppen met afvallen is het goed, maar elke kilo die er meer afging, maakte me nog blijer. Hetzelfde bij de 120 en de 100 kilo.
Nu is het voor mij genoeg, mijn gezondheid is mij belangrijker dan mijn BMI.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:13:33 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773574
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Mijn mama werkt bij een aspergeboer waar ze ook godsgruwelijk lekkere aardbeitjes hebben
Ahja, en dat is zeker niet in de buurt van IJsselstein he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773599
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat daar gelukkig aan is hoor. Ik kan op dit moment dus niet zonder dit soort maatregelen omdat ik dan simpelweg te veel kwijtraak. Ik ben dus maar al te blij dat ik er wel tegen kan.

Toen ik aan het afvallen was haalde ik dit soort geintjes niet uit, maar nu af en toe dus wel. Simpelweg omdat mijn lichaam de calorietjes nodig heeft.
moet toch ook op andere manieren kunnen
en gelukkig omdat je die smaak inderdaad niet wilt hebben als je wilt afvallen en dat wil ik nog steeds
pi_50773611
Ik ben gewoon blij dat ik nu gezond leef, dat er ondertussen ook kilo's verdwijnen is alleen maar mooi..
Ik kan gewoon doen wat ik wil, sport een paar keer in de week, en geniet van mijn eten, gezond of iets minder gezond.

En waar mijn lijf aangeeft dat het goed is, daar stop ik ook..

Het is mij al heel veel waard dat ik zoveel winst heb geboekt qua gezondheid en levenswijze..
pi_50773624
30 km van Eindhoven af
Zijn heerlijk volle rode aardbeitjes zonder papperige stukjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')