abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50748207
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]

Ik had het vorige week beloofd ik kijk op allebei chagrijnig maar ik hou niet zo van foto's
dat ziet er echt vreselijk goed uit! je hele gezicht ziet er heel anders uit meteen (in een positieve manier)
pi_50749129
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:42 schreef dwerg het volgende:
ik hoop overigens dat Liejannuh laarzen heeft meegenomen, 't plenst.
Het regende ontzettend hard vlak voor de start, maar ik moest als 3 loper en toen was het droog.
Ik heb de allerlangzaamste tijd neergezet van het deelnemersveld (34.39 over 5.1 km ), maar ik heb 'm uitgelopen, ben niet gaan wandelen onderweg en heb er zelfs nog een eindsprint uitgehaald!
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Om er even een serieuze draai aan te geven:

eigenlijk vraag ik me ook wel af hoe het kan dat iemand met overgewicht die gezond gaat eten en voldoende gaat bewegen niet afvalt. Waar gaat het mis? Waar ligt het volgens jullie / de artsen aan?

Oprechte nieuwsgierigheid, hoor .
Ik schommel nogal makkelijk met mijn gewicht. Is gewoon mijn eigen schuld, want ik houd nogal van snoepen. Ik ben zo'n tut die niet 2 dropjes kan eten, maar de hele zak leeg moet eten. Idem voor chips of koek. Als ik moe of heel erg druk ben, dan heb ik nogal eens de neiging om iets mee te nemen en zodra dat open gaat, dan gaat het op ook.
Mijn oplossing is overigens om het gewoon niet meer in huis te halen. En in die fase bevind ik mij op dit moment. Ooit hoop ik nog eens in de fase te belanden waarin ik een zak snoep open kan trekken en niet de neiging heb om gelijk de hele zak leeg te eten. Mijn problemen met mijn bloeddruk zijn voor mij wel reden om geen zakken drop en chips meer te kopen, dus dat scheelt al iets. ±'

Owja, gebrek aan beweging is het niet bij mij, want ik fiets een uur of 10 per week, ik doe 3 keer per week aan hardlopen en voetbal een uur per week. ±P
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]

Ik had het vorige week beloofd ik kijk op allebei chagrijnig maar ik hou niet zo van foto's
Wow! Je bent 2 onderkinnen kwijt! Wat goed! Dat chagerijnige prikken we gewoon door heen!
Kun je lichamelijk ook goed het verschil merken? Dat sommige dingen ineens weer makkelijker gaan?
En hoeveel kledingmaten ben je nu afgevallen?
pi_50753084
Goed gedaan Liejannuh

En wat een eind om te hardlopen joh, ik heb alle bewondering voor je!

Viking84, ik denk dat er uiteindelijk ook ergens soms een psychische oorzaak meespeelt dat het er niet afgaat. En wat Liejannuh zegt, daar ben ik het ook wel mee eens..
Ik kan het nu gelukkig, ik kan 1 of 2 snoepjes pakken en stoppen, maar dat heeft lang geduurt voordat ik dat kon.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50753136
Wat een verschil Bubseltje! Je zult wel ontzettend trots zijn op jezelf!
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vragen van Liejannuh; merk je nu lichamelijk al veel verschil?

Ook een voor Liejannuh!
Je hebt misschien wel de langzaamste tijd neergezet, maar je hebt het wél gedaan!

Ik zou morgen meedoen aan de Ladiesrun in Rotterdam maar heb helemaal niet kunnen trainen door alle onderzoeken in het ziekenhuis. Gisteren als laatste de ct-scan gehad waarvoor ik vreselijk veel contrastvloeistof heb moeten drinken en via een iv binnen heb gekregen. Heb gisteren na het onderzoek 3 liter water (Over de hele dag) gedronken en toch werd ik net wakker met het gevoel alsof ik een kater heb. Volgende week vrijdag krijg ik de uitslag van alle onderzoeken en hoor ik wat de vlek van 3,5 cm op mijn lever is.

Het lijnen is er de afgelopen weken daardoor ook niet echt van gekomen. Ik moet op dit moment op mijn huidige gewicht blijven en ik ben al blij als ik mijn eten binnenhou.
pi_50753323
Een vlek van 3,5 cm op je lever klinkt eng Cutie! Ik ga heel erg voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt vrijdag. Lijnen is voor jou nu echt niet belangrijk, zolang je jezelf maar een beetje goed in je vel voelt.

En ik ben nog steeds trots op mezelf. En ik was natuurlijk heel erg motiverend voor andere mensen, want die hadden tenminste iemand om in te halen!
Volgens jaar wil ik trouwens wel onder het half uur kunnen lopen, dus ga daar maar eens op trainen. Beginnen met langere rondjes lopen op zondagochtend.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:11:15 #156
79550 Ymke
your ghost
pi_50753452
ow cutie , wat naar , ik kan zo met je meevoelen over al die onderzoeken en je eten niet binnen houden heel veel sterkte

En liejan is gewoon een stoer wijf
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:49:29 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_50753700
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef LieveJuf het volgende:
Waarom sta ik er nog niet bij in het lijstje
Hmm, ik heb je wel toegevoegd, maar misschien aan het verkeerde lijstje. Ik ga even spieken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:50:44 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_50753707
Jeps, ik had je aan Slank de Zomer in gekoppeld. Nu sta je er wel bij als het goed is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50753864
Zo, ik ga zo nog even skaten met en maok, voordat het weer gaat regenen..

Ik heb er eigenlijk ook best wel zin in, gisteravond niet wezen skaten omdat ik me niet lekker voelde, dus nu weer even lekker een stukje rijden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50753898
Lekker zo 's ochtends skaten
Ik begin toch maar niet aan skaten, heb al genoeg sporten
Ik wil binnenkort wel weer actief gaan klimmen!

Over gezondheid:
Laatst had ik een praktijktoets technische zorgtaken, moest mijn studiegenote mijn pols voelen.
Ik kwam dus net van de fiets en zat 2 minuten voor mijn eigen tentamen.
Hartslag: 60...
Docente helemaal verbaasd, pakt mijn andere pols om te controleren.
Jeps: 60 it is
Dus toe vroeg ze zich ernstig af of ik misschien heel veel sportte
pi_50753899
-dubbel-
(mijn eerste dubbelpost )
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:14:13 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_50753902
Wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest
Was erg gezellig, maar is het normaal dat je dan de tranen in je ogen krijgt als het bruidspaar binnenkomt en toegezongen wordt omdat je dan aan je eigen dag terug moet denken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:19:18 #163
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50753957
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wow! Je bent 2 onderkinnen kwijt! Wat goed! Dat chagerijnige prikken we gewoon door heen!
Kun je lichamelijk ook goed het verschil merken? Dat sommige dingen ineens weer makkelijker gaan?
En hoeveel kledingmaten ben je nu afgevallen?
Lichamelijk op dit moment merk ik het niet zo maar voor de opleving van mijn heup afwijkingen liep ik makkelijker en ook wel langer enzo en ook fietsen ging veel beter.

Ik ben van 56 (daar begon ik uit te groeien ) naar nu 48/50. Aan mijn lijf ook genoeg kwijt maar die foto van vorige week was op dat gebied niet al te flatteus
pi_50753958
ik denk dat het best kan hoor Troel.

freecell, mijn hartslag ligt ook rond de 60 hoor, tenminste, bij het bloedgeven was hij de laatste keren 68, maar dat is ook meer zenuwen gok ik..
pi_50754007
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Lichamelijk op dit moment merk ik het niet zo maar voor de opleving van mijn heup afwijkingen liep ik makkelijker en ook wel langer enzo en ook fietsen ging veel beter.

Ik ben van 56 (daar begon ik uit te groeien ) naar nu 48/50. Aan mijn lijf ook genoeg kwijt maar die foto van vorige week was op dat gebied niet al te flatteus
maar je moet wel gaan lachen hoor, je weet hoe belangrijk uitstraling is
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:26:07 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754038
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar je moet wel gaan lachen hoor, je weet hoe belangrijk uitstraling is
nou, ik weet nog wel dat toen ik dik was het huilen mij ook nader stond dan het lachen. Ik had gewoon een stronthekel aan foto's. Vandaar ook dat er maar heel weinig foto's van mij zijn uit die periode. Het is moeilijk om een mooie uitstraling te hebben als je niet happy bent met jezelf. Maar het helpt vast wel om in ieder geval te probéren om te lachen .
Niet meer actief op Fok!
pi_50754051
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou, ik weet nog wel dat toen ik dik was het huilen mij ook nader stond dan het lachen. Ik had gewoon een stronthekel aan foto's. Vandaar ook dat er maar heel weinig foto's van mij zijn uit die periode. Het is moeilijk om een mooie uitstraling te hebben als je niet happy bent met jezelf. Maar het helpt vast wel om in ieder geval te probéren om te lachen .
bij jou op de foto's is ook zo duidelijk
hoe je eerst keek en wat je nu uitstraalt
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:30:19 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754093
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij jou op de foto's is ook zo duidelijk
hoe je eerst keek en wat je nu uitstraalt
uhuh, ik lachte eerst ook altijd als een boer met kiespijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_50754161
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uhuh, ik lachte eerst ook altijd als een boer met kiespijn .
eigenlijk wel he
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 10:37:17 #170
43556 miss_dynastie
pi_50754188
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:14 schreef Troel het volgende:
Wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest
Was erg gezellig, maar is het normaal dat je dan de tranen in je ogen krijgt als het bruidspaar binnenkomt en toegezongen wordt omdat je dan aan je eigen dag terug moet denken?
Yep
ik zat me net te bedenken dat we helemaal niet gehuild hebben op jouw bruiloft... toch?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:42:32 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50754245
Ook als ik ooit slank ben dan kijk ik nog zo is mijn natuurlijke blik
pi_50754258
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
dat vraag ik me echt af
vaak zie je toch wel duidelijk verschil als je beter in je vel gaat zitten is gewoon iets natuurlijks
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:45:18 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754285
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat vraag ik me echt af
vaak zie je toch wel duidelijk verschil als je beter in je vel gaat zitten is gewoon iets natuurlijks
ja dat denk ik ook hoor, bubseltje . Je zult zien hoeveel beter je je dan gaat voelen en dat straal je dan ook uit. Heus! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:46:05 #174
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50754293
Net wezen sporten en op de sportschool stond eindelijk weer de doktersweegschaal (zoeen met schuifjes). En daar woog ik dus 87 kilo op ipv de 84 die ik op die andere woog vorige week. Eigenlijk wil ik het niet geloven maar aangezien dat precies verklaart waarom de weegschaal thuis ook nog steeds op 87 staat en die bij m'n ouders ook, moet ik wel.
Nu heb ik er dus geen enkel vertrouwen meer in dat ik ooit de 74 kilo haal. Ik dacht dat ik op de helft was met 10 kilo maar nu ben ik pas op een derde met die zeven kilo en het voelt alsof ik er nooit ga komen. Serieuze dip dus.
pi_50754297
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook hoor, bubseltje . Je zult zien hoeveel beter je je dan gaat voelen en dat straal je dan ook uit. Heus! .

sorry vond jou foto's echt zo mooi voor beeld daar van
echt stoer
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 10:54:46 #176
43556 miss_dynastie
pi_50754404
He bah, wat rot jojo!
Ik kan wel allemaal troostende dingen zeggen, maar dat helpt toch niet, dus gewoon een
* miss_dynastie jojo appels en wortels geeft en de chocola wegpakt
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:59:03 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50754458
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef Jojogirl het volgende:
Net wezen sporten en op de sportschool stond eindelijk weer de doktersweegschaal (zoeen met schuifjes). En daar woog ik dus 87 kilo op ipv de 84 die ik op die andere woog vorige week. Eigenlijk wil ik het niet geloven maar aangezien dat precies verklaart waarom de weegschaal thuis ook nog steeds op 87 staat en die bij m'n ouders ook, moet ik wel.
Nu heb ik er dus geen enkel vertrouwen meer in dat ik ooit de 74 kilo haal. Ik dacht dat ik op de helft was met 10 kilo maar nu ben ik pas op een derde met die zeven kilo en het voelt alsof ik er nooit ga komen. Serieuze dip dus.
. Wat lullig.
Dat probleem heb je vaak met verschillende weegschalen. Je moet dus echt 1 weegschaal gebruiken en uitgaan van het gewicht dat daar op staat.

En: ik was ooit 86 en ik geloofde ook niet dat ik ooit de 74 zou halen. En raad eens wat ik nu weeg? . Het kan, heus! En je moet niet kijken naar wat je nog kwijt moet raken, maar wat je al kwijt bent! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:59:46 #178
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50754467
Die neiging heb ik nu gelukkig niet miss_d, eerder de neiging om dan maar helemaal niks meer te eten. Ook niet goed, trouwens.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:03:54 #179
43556 miss_dynastie
pi_50754530
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:59 schreef Jojogirl het volgende:
Die neiging heb ik nu gelukkig niet miss_d, eerder de neiging om dan maar helemaal niks meer te eten. Ook niet goed, trouwens.
Nee, da's ook weer niet de bedoeling...
* miss_dynastie boterhammetje smeert voor jojo

Maar ff serieus, je bent gewoon goed bezig. Tuurlijk lijkt die 74 kilo nog ver weg, en dat is ie ook wel als je het goed en gezond wil doen, maar dat wil niet zeggen dat je fout bezig bent. Je bent hardstikke goed op weg, zeven kilo, da's een hoop hoor!
pi_50754659
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet je misschien gelijk gaan geven .. ik ben op zich slank, en kijk nog steeds strontchagarijnig op foto's. En mijn is ronduit mager, en krijgt het ook altijd voor elkaar om op een foto boos te kijken. Zolang je in het echte leven maar gaat stralen, dan maken foto's niets meer uit!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50756474
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef LieveJuf het volgende:
Waarom sta ik er nog niet bij in het lijstje
lievejuf schat jij ook hier
pi_50757024
voor de dames hier trouwens ook misschien leuk. 4 luisterboeken (alle vier thrillers) misschien leuk voor op vakantie, of voor onderweg naar de volgende meet in de trein
gratis luisterboeken
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50762111
Je hebt het topic dood gemaakt g-b
pi_50762888
Ik mis Isa hier trouwens
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:33:42 #185
79550 Ymke
your ghost
pi_50763498
Ik ga lekker koken , heb biefstuk spiesjes laten maken door de slager , speciaal mpittig gekruif , wortelen , peultjes en gebakken aardappeltjes
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50764131
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:45 schreef freecell het volgende:
Je hebt het topic dood gemaakt g-b
merk het ja en ik dacht nog wel lief te zijn, en in dat andere topic willen de mensen ook al niet reageren ach nou ja, maakt niet uit, ga ik lekker zelf de boekjes wel luisteren in de vakantie heb net de koffer ingepakt, nu kan ik nog waar nodig morgen de laatste "vergeten" dingetjes erin doen en dan maandag op naar spanje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50764383
en hier ook een meeleespost
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50765270
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Ymke het volgende:
Ik ga lekker koken , heb biefstuk spiesjes laten maken door de slager , speciaal mpittig gekruif , wortelen , peultjes en gebakken aardappeltjes
Klinkt goed
Wij hebben dezelfde overschotel als gisteravond weer gehad en hij is opgewarmd minder lekker.
Alsnog goed te eten trouwens

Ik heb vandaag een passievrucht gegeten.
Doorsnijden en met een lepeltje!
Is erg lekker. Ik heb nu gewoon de pitjes ook opgegeten en niet gekauwd, maar is er ook een methode om de pitjes te verwijderen?
pi_50768093
Misschien alles door een zeef wrijven freecell, de pitjes blijven dan achter, het sap gaat erdoor..

ik ben net uit eten geweest met een goede vriend, en we zijn er lopend naartoe gegaan.. Terugweg helemaal natgeregend in een flinke onweersbui, maar gelukkig kan ik nu thuis weer opwarmen..
pi_50768631
men, wat posten jullie veel

Ik heb vandaag de hele dag geholpen het de verhuizing van (de spullen van) mijn Oma.
Ben vast afgevallen Al hebben we daarna wel lekker gegeten bij de Chinees
pi_50768967
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Ik mis Isa hier trouwens
Sorry...maar qua lijnen gebeurt er niets en qua gezellig meekletsen ook niet echt. Ik lees wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50768995
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry...maar qua lijnen gebeurt er niets en qua gezellig meekletsen ook niet echt. Ik lees wel
MSN is trouwens een tof medium
Maar je kan meekletsen over fruit!

eigenlijk snap ik je punt ook wel...
pi_50769060
Ik ben nu in Den Haag en 'men' is voetbal aan het kijken, vandaar dat ik nu even online ben. Er is alleen geen MSN Alles goed met ehm...(hoe heet dat beest ook alweer?!) Daina?

Passievrucht is wel lekker, maar ik vind het vruchtvlees geen prettige structuur hebben. Ik heb het allerliefst meloen Nou ja, eigenlijk vind ik elk soort fruit heel erg lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50769314
Jaina
Alles goed verder
pi_50769330
Die vriend die vandaag langskwam heeft kersen meegenomen, lekker joh!!!

Verder hebben wij nu nectarines, pruimen, ananas, rode bessen, mandarijnen en appels liggen geloof ik.. Genoeg keuze dus..

Isa, hoe gaat het met je afstuderen nu dan?Of is dat een onderwerp wat vermeden moet worden..
pi_50769537
Nee hoor, het komt een beetje fatsoenlijk van de grond nu Maandagochtend heb ik een afspraak met mijn begeleider die me het computersysteem gaat uitleggen zodat ik er zelf mee aan de slag kan. En het wordt me steeds duidelijker wat nu de bedoeling is, dat was in het begin een beetje vaag.

Alleen jammer dat ik nogal wat literatuur bij elkaar had gezocht en ik vervolgens doodleuk een mailtje krijg dat ze een hele stapel literatuur voor me heeft die van toepassing is. Dat had me heel veel tijd met zoeken gescheeld.
pi_50770264
Stefan is bij een vriend voetbal kijken en ik verveel me

Ik ga zo denk ik maar eens een film kijken en een fles wijn open trekken
pi_50770329
Hey, wat stom dat ik me dan ook verveel Ik zit in Den Haag en ze kijken hier ook voetbal!! Filmpje?
pi_50770422
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey, wat stom dat ik me dan ook verveel Ik zit in Den Haag en ze kijken hier ook voetbal!! Filmpje?
lijkt me leuk hoor. Wat doen we?
pi_50770537
jammer dat het al kwart voor 10 is, duurt een eeuwigheid voor ik daar ben. Waarom heb ik niet eerder beseft dat voetbal vanavond is, ik dacht morgenavond (doos).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')