quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
Ik had het vorige week beloofdik kijk op allebei chagrijnig maar ik hou niet zo van foto's
![]()
Het regende ontzettend hard vlak voor de start, maar ik moest als 3 loper en toen was het droog.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:42 schreef dwerg het volgende:
ik hoop overigens dat Liejannuh laarzen heeft meegenomen, 't plenst.
Ik schommel nogal makkelijk met mijn gewicht. Is gewoon mijn eigen schuld, want ik houd nogal van snoepen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Om er even een serieuze draai aan te geven:
eigenlijk vraag ik me ook wel af hoe het kan dat iemand met overgewicht die gezond gaat eten en voldoende gaat bewegen niet afvalt. Waar gaat het mis? Waar ligt het volgens jullie / de artsen aan?
Oprechte nieuwsgierigheid, hoor.
Wow! Je bent 2 onderkinnen kwijt! Wat goed!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
Ik had het vorige week beloofdik kijk op allebei chagrijnig maar ik hou niet zo van foto's
![]()
Hmm, ik heb je wel toegevoegd, maar misschien aan het verkeerde lijstje. Ik ga even spiekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef LieveJuf het volgende:
Waarom sta ik er nog niet bij in het lijstje![]()
Lichamelijk op dit moment merk ik het niet zo maar voor de opleving van mijn heup afwijkingen liep ik makkelijker en ook wel langer enzo en ook fietsen ging veel beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow! Je bent 2 onderkinnen kwijt! Wat goed!Dat chagerijnige prikken we gewoon door heen!
Kun je lichamelijk ook goed het verschil merken? Dat sommige dingen ineens weer makkelijker gaan?
En hoeveel kledingmaten ben je nu afgevallen?
maar je moet wel gaan lachen hoor, je weet hoe belangrijk uitstraling isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lichamelijk op dit moment merk ik het niet zo maar voor de opleving van mijn heup afwijkingen liep ik makkelijker en ook wel langer enzo en ook fietsen ging veel beter.
Ik ben van 56 (daar begon ik uit te groeien) naar nu 48/50. Aan mijn lijf ook genoeg kwijt maar die foto van vorige week was op dat gebied niet al te flatteus
![]()
nou, ik weet nog wel dat toen ik dik was het huilen mij ook nader stond dan het lachen. Ik had gewoon een stronthekel aan foto's. Vandaar ook dat er maar heel weinig foto's van mij zijn uit die periode. Het is moeilijk om een mooie uitstraling te hebben als je niet happy bent met jezelf. Maar het helpt vast wel om in ieder geval te probéren om te lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je moet wel gaan lachen hoor, je weet hoe belangrijk uitstraling is
bij jou op de foto's is ook zo duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, ik weet nog wel dat toen ik dik was het huilen mij ook nader stond dan het lachen. Ik had gewoon een stronthekel aan foto's. Vandaar ook dat er maar heel weinig foto's van mij zijn uit die periode. Het is moeilijk om een mooie uitstraling te hebben als je niet happy bent met jezelf. Maar het helpt vast wel om in ieder geval te probéren om te lachen.
uhuh, ik lachte eerst ook altijd als een boer met kiespijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij jou op de foto's is ook zo duidelijk
hoe je eerst keek en wat je nu uitstraalt
eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh, ik lachte eerst ook altijd als een boer met kiespijn.
Yepquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:14 schreef Troel het volgende:
Wij zijn gisteren naar een bruiloft geweest
Was erg gezellig, maar is het normaal dat je dan de tranen in je ogen krijgt als het bruidspaar binnenkomt en toegezongen wordt omdat je dan aan je eigen dag terug moet denken?
dat vraag ik me echt afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook als ik ooit slank ben dan kijk ik nog zo is mijn natuurlijke blik![]()
ja dat denk ik ook hoor, bubseltjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vraag ik me echt af
vaak zie je toch wel duidelijk verschil als je beter in je vel gaat zitten is gewoon iets natuurlijks
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook hoor, bubseltje. Je zult zien hoeveel beter je je dan gaat voelen en dat straal je dan ook uit. Heus!
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef Jojogirl het volgende:Net wezen sporten en op de sportschool stond eindelijk weer de doktersweegschaal (zoeen met schuifjes). En daar woog ik dus 87 kilo op ipv de 84 die ik op die andere woog vorige week.
Eigenlijk wil ik het niet geloven maar aangezien dat precies verklaart waarom de weegschaal thuis ook nog steeds op 87 staat en die bij m'n ouders ook, moet ik wel.
Nu heb ik er dus geen enkel vertrouwen meer in dat ik ooit de 74 kilo haal. Ik dacht dat ik op de helft was met 10 kilo maar nu ben ik pas op een derde met die zeven kilo en het voelt alsof ik er nooit ga komen. Serieuze dip dus.
Nee, da's ook weer niet de bedoeling...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:59 schreef Jojogirl het volgende:
Die neiging heb ik nu gelukkig niet miss_d, eerder de neiging om dan maar helemaal niks meer te eten. Ook niet goed, trouwens.
Ik moet je misschien gelijk gaan geven .. ik ben op zich slank, en kijk nog steeds strontchagarijnig op foto's. En mijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook als ik ooit slank ben dan kijk ik nog zo is mijn natuurlijke blik![]()
lievejuf schat jij ook hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef LieveJuf het volgende:
Waarom sta ik er nog niet bij in het lijstje![]()
merk het jaquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Ymke het volgende:
Ik ga lekker koken , heb biefstuk spiesjes laten maken door de slager , speciaal mpittig gekruif , wortelen , peultjes en gebakken aardappeltjes
Sorry...maar qua lijnen gebeurt er niets en qua gezellig meekletsen ook niet echt. Ik lees welquote:
MSN is trouwens een tof mediumquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry...maar qua lijnen gebeurt er niets en qua gezellig meekletsen ook niet echt. Ik lees wel
lijkt me leuk hoor. Wat doen we?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey, wat stom dat ik me dan ook verveelIk zit in Den Haag en ze kijken hier ook voetbal!! Filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |