Geen idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:41 schreef burtbeej het volgende:
Jowwwwwwwwhoe kwam dat tot stand? Exittttttt
Ik vraag me af wie begonnen is, het kwam echt out off the blue.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
Echt vechten, dat moet toch wel exit worden. Brian was al super para door Amanda en de nieuwe , dus dit konden ze verwachten.
Mét humor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens Brian had Huub Amanda geslagen , vandaar de woede. Gisteren hoorde ik Brian nog zeggen dat hij tegenwoordig zijn woede zo goed onder controle heeft?
was weinig te zien denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
Is er echt geslagen? En door wie? Om nog maar te zwijgen over het waarom...
Fijn dat ik juist vandaag een bedrijfsuitje heb ...
Vanavond maar de filmpjes kijken.
Het begon allemaal met Jaap en Palma, Jaap gooide het gehele ontbijt met kleed en al buiten op het terras, daarna gooide hij dat ranzige kleed over Natas (Er werd een vuurtje aangestoken in mensen).. Vervolgens werd ook Amanda pissed omdat Jaap iets tegen haar aan gooide, waarop zij met borden begon te gooien.. Als verzoeningsactie gooide Jaap een hand met boter in haar haar...quote:
WB en Huub ineens vechten, WB duwde daarop Huub in het zwembad, met zender, geen idee waar het over ging.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
Is er echt geslagen? En door wie? Om nog maar te zwijgen over het waarom...
Fijn dat ik juist vandaag een bedrijfsuitje heb ...
Vanavond maar de filmpjes kijken.
Same here, maar ik begrijp dat de anderen ook niets hebben gezien, dat ze gewoon vechtend naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Shit zet net de streams aan, alles gemist.
Brian zei dat Huub Amanda had geslagenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB en Huub ineens vechten, WB duwde daarop Huub in het zwembad, met zender, geen idee waar het over ging.
Niemand gaat naar huis, niemand krijgt een boete (weten we nog, die nieuwe regel?).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen: NIEMAND gaat naar huis , DGK wordt zo doorzichtig...
Jaap gooide eerst een hand met boter in het haar van amanda en toen begon ze met borden te gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Jaap en Palma, Jaap gooide het gehele ontbijt met kleed en al buiten op het terras, daarna gooide hij dat ranzige kleed over Natas (Er werd een vuurtje aangestoken in mensen).. Vervolgens werd ook Amanda pissed omdat Jaap iets tegen haar aan gooide, waarop zij met borden begon te gooien.. Als verzoeningsactie gooide Jaap een hand met boter in haar haar...
Toen stonden Brian en Huub bij het huis een beetje te schreeuwen en die begonnen aan elkaar te duwen en te trekken
Maar ze hebben nu de mooiboy gevonden die wel alles kanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wás het maar zoDie wordt er gegarandeerd ingehouden zoals altijd.
Klopt, dat hoorde ik ook, maar waarom zou Huub Amanda slaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Brian zei dat Huub Amanda had geslagen
Was het niet eerst een klef broodje? Jaap gooide iig die boter bij de 'verzoening'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Jaap gooide eerst een hand met boter in het haar van amanda en toen begon ze met borden te gooien
Mijn haat voor Brian is inmiddels 45342 keer groter dan mijn liefde voor Huub dus zelfs met die oplossing zou ik tevreden zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijd voor de canvasmeneren dus. Als die rat maar opflikkert, zieke achterdochtige idioot dat hij is.. (En als Huub het verdient gaat hij ook maar lekker naar huis.)
Wanneer niet... Aan de ene kant hebben ze gelijk, Brian is easy te triggeren en gaat dan direct op para stand.. Aan de andere kant begint Huub ook zo mee te gaan in het duw en trekwerkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
WB is dus mee met de bewaking.
Ik vind het zo debiel dat dat echt als een 'probleem' wordt beschouwd, ook door Brian zelf en door Natas enzo. Zo van "Ja en je weet hoe ik dan ben, hoe ik dan doe, hoe ik dan word" en "Ja en je weet hoe Brian dan doet en wordt en is". Alsof dat zo normaal is én alsof je er niet iets aan kan veranderen? Brian doet net alsof er 'n soort hulk in 'm zit waar ie niks aan kan doen die dan naar buiten moet.quote:
Top OPquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
Op is klaar.
Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Was het niet eerst een klef broodje? Jaap gooide iig die boter bij de 'verzoening'
mee eens...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo debiel dat dat echt als een 'probleem' wordt beschouwd, ook door Brian zelf en door Natas enzo. Zo van "Ja en je weet hoe ik dan ben, hoe ik dan doe, hoe ik dan word" en "Ja en je weet hoe Brian dan doet en wordt en is". Alsof dat zo normaal is én alsof je er niet iets aan kan veranderen? Brian doet net alsof er 'n soort hulk in 'm zit waar ie niks aan kan doen die dan naar buiten moet.
"ik moet dan kalmeren weet je".. En mee met de bewakingDat hoort niet hoor, en dan durven hier mensen Huub nog het meest agressief te noemen. Huub is 'normaal' agressief (agressie is nooit normaal) maar Brian is zgn. TBS agressief.
haha GO JAAP!!! aanpakken die rat! "BRIAN NAAR HUIS!""quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:50 schreef Disana het volgende:
Lieke: Waarom denk je dat ik tussenin sprong.
Jaap tegen Lieke: nooit sussen, altijd stoken.
Jaap: Brian keek naar mij voor hulp, ik gooi zo die emmer rotzooi over hem heen.
Jaap: Begon als een halve grap, als je met iets kleins begint wordt het vanzelf groter.
Met die agressie van hem moet je er toch niet denken hoe hij zich naar Amanda zou hebben opgesteld als er geen camera's in de buurt waren. Brian doet irl zijn bijnaam 'wifebeater' volgens mij heel veel eer aan. Heb ook het idee dat zijn uitval naar Huub vooral gevoed was door zijn frustratie over Amanda's drinkgedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Is toch belachelijk dat er iemand in het huis zit die door de bewaking eruit moet worden gehaald? Die zijn eigen vriendin een puta noemt, haar nonstop de les leest..wat een in en in walgelijk figuur.
Ja ze moeten naar boven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
hee ik hoor de productie!
Uit dezelfde moeder voortgekomen als ratface>?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag huubje oprotten exitttttttttt ze hebben nu een nieuwe huubje gevonden![]()
![]()
![]()
GO BRIAN wijs die kabouter z'n plek(je) de egotrip sukkel, moet met z'n poten van je vrouw afblijven en die vetklep idem dito.
Leuk kijkje achter de schermen, maar niet heusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
En weer streamlock
Idd, drinkgedrag van Amanda, vieze doek Jaap over Natas, boter op Amanda... Alles bij elkaar, het knopje gaat vrij snel om bij hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die agressie van hem moet je er toch niet denken hoe hij zich naar Amanda zou hebben opgesteld als er geen camera's in de buurt waren. Brian doet irl zijn bijnaam 'wifebeater' volgens mij heel veel eer aan. Heb ook het idee dat zijn uitval naar Huub vooral gevoed was door zijn frustratie over Amanda's drinkgedrag.
Enge creep.
Jij hebt gezien wat er gebeurd is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag huubje oprotten exitttttttttt ze hebben nu een nieuwe huubje gevonden![]()
![]()
![]()
GO BRIAN wijs die kabouter z'n plek(je) de egotrip sukkel, moet met z'n poten van je vrouw afblijven en die vetklep idem dito.
En jij keek net?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
![]()
![]()
Jij bent nog dommer dan dom als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die agressie van hem moet je er toch niet denken hoe hij zich naar Amanda zou hebben opgesteld als er geen camera's in de buurt waren. Brian doet irl zijn bijnaam 'wifebeater' volgens mij heel veel eer aan. Heb ook het idee dat zijn uitval naar Huub vooral gevoed was door zijn frustratie over Amanda's drinkgedrag.
Enge creep.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
Begrijp ik nu dat het begonnen is met dat Brian Huub van een trap heeft gegooid??
Blijkbaar,WB was al pissed op Amanda dus is hij makkelijk over de rooie te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
Begrijp ik nu dat het begonnen is met dat Brian Huub van een trap heeft gegooid??
Nee, ze stonden een beetje te duwen en te trekken, totdat brian huub eraf gooidequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
Shit, ontmaskerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
Jij bent nog dommer dan dom als je het mij vraagt![]()
Ze heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik vind dit van die vreemde reacties altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
![]()
![]()
Brian naar Huis!! er is maar een wifebeater.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
![]()
![]()
Amanda-dom?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
En als dat wel bewaking is...hoe zielig moet het dan nog wordennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das toch niet bewaking?Die waren met emmers in de weer vanwege dat lekkage volgens mij?
Is altijd zo, tot er 4 streams zijn in de middagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Er staat een stream op de poort. Is dat 's ochtends vaker zo, of komt er dan ook altijd iemand?
Tot 1 uur.. als de 4 streams vrijkomen.. staan ze meestal op de poort gericht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Er staat een stream op de poort. Is dat 's ochtends vaker zo, of komt er dan ook altijd iemand?
Je kunt ook té ver gaan!quote:
kijk jij nooit 's ochtends ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Hij heeft geen bord voor zijn kop. JIJ wel:)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Is altijd zo, tot 13.00 uur 2 streams.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Dank, Clank en CoT. Dus 's ochtends kan er 'zomaar' een stream op de poort staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Tot 1 uur.. als de 4 streams vrijkomen.. staan ze meestal op de poort gericht.
Ja ik hoorde Dennis net zeggen dat het wel een 5 of 7 treden waren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
Huub maakte dus een behoorlijke val van de trap door toedoen van Brian.
Timingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Starlie het volgende:
Dat heb ik echt even gemist dat Huub van de trap viel!! Toen hingen mijn streams denk ik al!
Belachelijk eigenlijk dat we tot 1 uur maar 2 streams hebben... nu we betalen zou je toch verwachten dat we "waar" voor ons geld zouden krijgen... dus ook gelijk 4 streams...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kijk jij nooit 's ochtends ?
is altijd zo, tot 13:00 uur
Inderdaad, ik kan 's ochtends vrijwel nooit kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee LP, ik ben ook al geen homo. Maar een vrouwelijke vrouw.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij heeft geen bord voor zijn kop. JIJ wel:)
aldus de verslaafde lowlife die niks anders te doen heeft dan zijn kansloze leventje te vullen met dagenlang DGK kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was Huub's eigen schuld , hij trok Brian naar beneden richting de trap dus na dat duw en trek werk zijn beide gevallen, maar niet hard hoor. Maar dit wil niet zeggen dat ik voor Brian ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja ik hoorde Dennis net zeggen dat het wel een 5 of 7 treden waren.
Zou je wel denken iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk dat we tot 1 uur maar 2 streams hebben... nu we betalen zou je toch verwachten dat we "waar" voor ons geld zouden krijgen... dus ook gelijk 4 streams...
Goedmakertje danquote:
Tis een COS en COstreamers maar...ben je nou reeel...??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Brian moet er in blijven is de tofste bewoner van de kooi, mensen die weer niks hebben gezien kletsen hier weer allemaal onzin. GOO BRIAN!!!
Dus de poort is niets bijzonders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is altijd zo, tot 13.00 uur 2 streams.
Ik vond de gedachte dat iemand als Brian enigzins opgesloten in een instelling als dgk best prettig, liep ie in ieder geval niet los maar ik merk maar weer eens dat er meer van dit soort randdebielen bestaan, gewoon losquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Brian moet er in blijven is de tofste bewoner van de kooi, mensen die weer niks hebben gezien kletsen hier weer allemaal onzin. GOO BRIAN!!!
GOO (home) BRIAN!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Bellen jullie mekaar of zo, als er iets gebeurt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Wat een onzinpostquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef danos het volgende:
[..]
aldus de verslaafde lowlife die niks anders te doen heeft dan zijn kansloze leventje te vullen met dagenlang DGK kijken![]()
Fijn dat ze dat nog even voor ons bevestigt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Sommige mensen hebben geen backup nodig, al willen ze weg, mogen ze niet weg.
Go poort..wat straalt u mooi...en als u open en dicht gaat is het net een extase van staal door mijn gedachtes...whaaha...leve de altijd brave poort die ze zo mooi gevangend houd.quote:
Don't worry Brian gaat nergens heen want die is 'beschermd' door de favoriet, helaas geldt dat ook voor die kabouter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Daar lijkt het wel op, engerds.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Bellen jullie mekaar of zo, als er iets gebeurt?
Zijn coach. Iedere miljonair heeft er een. Steijn is er geloof ik voor Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef De_Moester het volgende:
zag ik daar brian door het beeld schuiven met iemand?
verslaafde lowlife ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef danos het volgende:
[..]
aldus de verslaafde lowlife die niks anders te doen heeft dan zijn kansloze leventje te vullen met dagenlang DGK kijken![]()
Iemand van de FEBO.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:04 schreef Meganog het volgende:
Huh? Wie omhelst Natasia?
Iemand met een heeeeeleee zware stem!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:04 schreef Meganog het volgende:
Huh? Wie omhelst Natasia?
Ja, idd. Dat Brian maar snel mag opbokken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Don't worry Brian gaat nergens heen want die is 'beschermd' door de favoriet, helaas geldt dat ook voor die kabouter.
Die gluub mag wel oprotten trouwens en hoe sneller hoe beter![]()
Schelden op elkaar mag hier niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef danos het volgende:
Ach jullie zijn allemaal imbecielen, zonder weer iets gezien te hebben gaan jullie weer je eigen verhaaltjes maken over Brian en wat voor verschrikkelijke dingen die die wel niet gedaan heeft. En al die mensen die stoer er tussenkomen met Brian is staatsgevaarlijk, muhaha wat triest zeg. Ook al heeft die huub van de trap geduwd voor wel 5 (of waren het er 7) treden, daarmee hoeft die de Kooi echt niet uit hoor.
Beetje realiteitszin ontbreekt hier toch wel behoorlijk, maarja dat krijg je als je je WW'tje zit weg te kijken achter je PC.
Was wel te zien hoor wat die deedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef danos het volgende:
Ach jullie zijn allemaal imbecielen, zonder weer iets gezien te hebben gaan jullie weer je eigen verhaaltjes maken over Brian en wat voor verschrikkelijke dingen die die wel niet gedaan heeft. En al die mensen die stoer er tussenkomen met Brian is staatsgevaarlijk, muhaha wat triest zeg. Ook al heeft die huub van de trap geduwd voor wel 5 (of waren het er 7) treden, daarmee hoeft die de Kooi echt niet uit hoor.
Beetje realiteitszin ontbreekt hier toch wel behoorlijk, maarja dat krijg je als je je WW'tje zit weg te kijken achter je PC.
Dennis was slim , hij heeft zich er niet mee bemoeit en hij kiest nog steeds geen partij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat deed Dennis in heel dit geheel?
Iemand van de trap gooien is levensgevaarlijk..kijk maar naar de zus van Amanda.
Dat heeft geen zin om dat tegen hem te zeggen, waste off time.quote:
En het feit dat Brian voor de zoveelste keer uit de kooi moet worden gehaald.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:06 schreef CoT het volgende:
[..]
Was wel te zien hoor wat die deed
Alleen de aanleiding was niet te zien
Vandaag niet dacht ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:08 schreef easysatellite het volgende:
heeft jaap al met dennis gesproken of nog nie??
ik ben blij als je zelf in bovenstaande geloofdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar dat is gewoon Huub, en niks raars. zijn zoveel mensen die schelden maar hun handen gewoon netjes thuishouden. schelden doet wel degelijk zeer maar is niet af te wegen tegen het fysieke deel.
reactie van het gezicht van dennis spreekt boekdelen ...hij is abosluut voor wifebeaterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef ozewiesewoze het volgende:
Jaap heeft binnenpretjes
terrooooooooor terroooooorrr
Ik hoop het !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef CoT het volgende:
Brain gaat dit echt niet lang meer trekken
Echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt goud.. of verguld hahahaaahaha......
Gaat ze allebei wel veel geld kosten ben ik bang vanwege de boetesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef danos het volgende:
Nog een kwartiertje Brian en dan werken je prozac of dippiperon of xeroxat of welke anti depri je ook hebt...effe doorbijten mijn jong. Overigens, als dat echt zo is dat hij ze krijgt, begrijp ik niet waarom hij er nog in zit. Die medicijnen krijgen psycho pasjenten, is er bewijs voor?quote:
1 gram ?quote:
wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft goed werk verricht. Hij gaf de aanzet door met de keukentafel te kloten.
Dat hij psychopatient is? Volop!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje Brian en dan werken je prozac of dippiperon of xeroxat of welke anti depri je ook hebt...effe doorbijten mijn jong. Overigens, als dat echt zo is dat hij ze krijgt, begrijp ik niet waarom hij er nog in zit. Die medicijnen krijgen psycho pasjenten, is er bewijs voor?
Ik dacht dat Japio daarmee begon?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft goed werk verricht. Hij gaf de aanzet door met de keukentafel te kloten.
Who cares. Voor ons telt alleen wat erdoorheen komt... of vertrektquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 gram ?
of is dat een heel klein beetje ?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef CoT het volgende:
Brain gaat dit echt niet lang meer trekken
En wie er nooit meer doorheen gaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Voor ons telt alleen wat erdoorheen komt... of vertrekt![]()
![]()
Ow, okquote:
Wat jou betreft had er net zo goed een tuinhekje kunnen staan, pragmaticus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Voor ons telt alleen wat erdoorheen komt... of vertrekt![]()
![]()
Hij gooide etenswaren over de tafel, Palma gooide de rotzooi naar buiten, Jaap trapte alles in het rondquote:
Ik zou het ZO mooi vinden als die creep tot zijn eigen stomme verbazing buiten de poort werd gezet voor geweld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wie er nooit meer doorheen gaat![]()
Nooit meer naar huis, olé olé![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef demins het volgende:
[..]
Wat jou betreft had er net zo goed een tuinhekje kunnen staan, pragmaticus!![]()
Die gaat nergens heen hoor, geloof mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het ZO mooi vinden als die creep tot zijn eigen stomme verbazing buiten de poort werd gezet voor geweld.
En anders komt ie gewoon weer terugquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen hoor, geloof mij.
Daar had ik gister ook,last van het leek mij een tweede Huub, maar het is nog te vroeg voor voor of tegen hem te zijn geef hem een weekeinde voor ik miijn oordeel geef.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
Mijn eerste indruk van Dennis is niet echt geweldig. Hij denkt iedereen te kennen en vindt zichzelf zó'n mooie jongen.. brrrrr.
Eigenlijk is het maar goed ook. Als hij er vanwege zijn agressie uit wordt gezet, gaat de buitenwereld dat natuurlijk ontgelden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen hoor, geloof mij.
Nou ik zag hubio wel van de trap afvliegen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Liess het volgende:
niemand heeft gzien dat Huub van de trap af viel maar iedereen weet dat Huub begon... beetje vreemd.
Disana bedoelt Brian, volgens mij dommie.quote:
Inderdaad dus huub oprottenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Liess het volgende:
niemand heeft gzien dat Huub van de trap af viel maar iedereen weet dat Huub begon... beetje vreemd.
Inderdaad, gewoon es een keer aanpakken die zooi daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Mika25 het volgende:
Oh, Amanda en Huub hebben elkaar ook geduwd? Dan is het vrij duidelijk:
Amanda: -200.000 euro
Brian:: -200.000 euro
Huub: -200.000 euro
Natasja: -100.000 euro
De regels zijn duidelijk...geen uitzonderingen meer please!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana bedoelt Brian, volgens mij dommie.![]()
Dude zelfs je moeder slikt ze...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje Brian en dan werken je prozac of dippiperon of xeroxat of welke anti depri je ook hebt...effe doorbijten mijn jong. Overigens, als dat echt zo is dat hij ze krijgt, begrijp ik niet waarom hij er nog in zit. Die medicijnen krijgen psycho pasjenten, is er bewijs voor?
Amanda die met haar vuisten op Jaap beukte 200.000euroquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Mika25 het volgende:
Niemand gaat weg, dat moet de afgelopen 5 maanden toch duidelijk geworden zijn? De vraag is echter...gaat de redaktie de spelregels dit keer WEL naleven.
Natasja: gooien met een kopje naar andermans hoofd: -100.000 euro
Brian: -200.000 euro, das duidelijk. Hier kan de redaktie niet onderuit komen anders stellen die nieuwe regels dus ook niets meer voor.
Huub: Tja, we hebben de aanleiding van Brian's geweld niet gezien dus moeilijk om te oordelen, maar als ie geweld heeft gebruikt dan kost dat hem dus ook -200.000 euro
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon es een keer aanpakken die zooi daar.
+ Amanda -200.000quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Mika25 het volgende:
Niemand gaat weg, dat moet de afgelopen 5 maanden toch duidelijk geworden zijn? De vraag is echter...gaat de redaktie de spelregels dit keer WEL naleven.
Natasja: gooien met een kopje naar andermans hoofd: -100.000 euro
Brian: -200.000 euro, das duidelijk. Hier kan de redaktie niet onderuit komen anders stellen die nieuwe regels dus ook niets meer voor.
Huub: Tja, we hebben de aanleiding van Brian's geweld niet gezien dus moeilijk om te oordelen, maar als ie geweld heeft gebruikt dan kost dat hem dus ook -200.000 euro
Mensen die domme dingen zeggen verdienen mijn aandachtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Hou je commentaar op andere users eens voor je.
Zo''n laag nummer en nog steeds op fok?quote:
Allereerst, wat is imbeciel de mensen die zich als mongooltjes gedragen in de kooi, of de mensen die hier zitten achter hun pc omdat ze of vakantie hebben...een bedrijfonsgeval en daardoor niet meer kunnen werken...journalist zijn en achter hun pc zitten...wat weet jij nou eigenlijk over de mensen op fok??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef danos het volgende:
Ach jullie zijn allemaal imbecielen, .....
als dit geen consequenties heeft dan gaat het van kwaad tot ergerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Mika25 het volgende:
Persoonlijke aanvallen mogen niet. Hier ben je al een keer voor gewaarschuwdquote:
Ik ga hier niet verder op in, dit is een COSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Allereerst, wat is imbeciel de mensen die zich als mongooltjes gedragen in de kooi, of de mensen die hier zitten achter hun pc omdat ze of vakantie hebben...een bedrijfonsgeval en daardoor niet meer kunnen werken...journalist zijn en achter hun pc zitten...wat weet jij nou eigenlijk over de mensen op fok??
Geef jezelf eens wat meer aandacht dan, via een spiegel ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef danos het volgende:
[..]
Mensen die domme dingen zeggen verdienen mijn aandacht![]()
dan blijft er nog maar 4 ton over hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Mika25 het volgende:
Van jouw moeder kan ik het me voorstellen! Wat een ellende zo'n jong gebaard te hebben...quote:
Wat dacht je van het glas gooien 500.000 euroquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda die met haar vuisten op Jaap beukte 200.000euro
Een ban kan hem niks schelen, hij is er bijna nooit, en als hij er is loopt hij alleen te zieken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen mogen niet. Hier ben je al een keer voor gewaarschuwd
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef demins het volgende:
[..]
Van jouw moeder kan ik het me voorstellen! Wat een ellende zo'n jong gebaard te hebben...
Dat is juist DE reden dat de redaktie eens een keer een boete moet opleggen, dat is de enige reden om deze tokkies in het gareel te houden. Stel dat Huub of Brian het programma gaan winnen, dan is 200.000 best wel veel geld dat ze door hun eigen domme acties kwijt geraakt zijn...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef SiRojK het volgende:
De tijd van boetes en waarschuwingen is voorbij, ook de redactie gaat te veel in het spel mee.. Ook de redactie heeft geen goede visie meer op het uitdelen van boetes en andere bestraffingen.
Zoals je ziet vraag ik om bewijs op het eind en beschuldig ik niet, en hou je bek over mijn moeder wil je.quote:
- ignore -quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef danos het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, dit is een COS
dit is absoluut geen persoonlijke aanval, ik geef alleen maar aan dat mensen die dergelijke anti-dep gebruiken echt niet allemaal psychisch gestoord zijn en dat genoeg mensen normaal kunnen functioneren door het gebruik van deze middelen. Veel meer mensen gebruiken het dan jij denkt/weet en daar heb ik Puma even opgewezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen mogen niet. Hier ben je al een keer voor gewaarschuwd
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef demins het volgende:
[..]
Van jouw moeder kan ik het me voorstellen! Wat een ellende zo'n jong gebaard te hebben...
Oh sorry, het was COS...![]()
Jij begonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef danos het volgende:
[..]
dit is absoluut geen persoonlijke aanval, ik geef alleen maar aan dat mensen die dergelijke anti-dep gebruiken echt niet allemaal psychisch gestoord zijn en dat genoeg mensen normaal kunnen functioneren door het gebruik van deze middelen. Veel meer mensen gebruiken het dan jij denkt/weet en daar heb ik Puma even opgewezen.
En nu stoppen dit is COS
Dit is wel een persoonlijke aanval op iemands moeder..quote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHAH ZAG BRIAN!
Gewoon negeren werkt het bestequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef FSR het volgende:
[..]
Dit is wel een persoonlijke aanval op iemands moeder..
Niet netjes... !
Zieken of zeiken? Hoe gaat het trouwens beequeen, lukt het nog een beetje met solliciteren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een ban kan hem niks schelen, hij is er bijna nooit, en als hij er is loopt hij alleen te zieken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Adothehague het volgende:
Zagen jullie die security?
En dat zag je helaas zeker niet in spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
WB kwam de poort binnenlopen met bewaking.
Hartstikke slim dus, van de redactie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Dalijk hoeft de redaktie helemaal geen prijzengeld meer uit te keren! KASSA!
Maar de echte vraag is nu of ze slikt of uitspuugt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef FSR het volgende:
[..]
Dit is wel een persoonlijke aanval op iemands moeder..
Niet netjes... !
Weet niemandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef CoT het volgende:
Wat was nou de aanleiding van dat vechten
Nee, jammer genoeg niet. Toch vreemd, als je buiten de poort bent is toch een exit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zag je helaas zeker niet in spiegelbeeld?
Was dat maar waar.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zag je helaas zeker niet in spiegelbeeld?
En het geld moet aan de Mishandelde Vrouwen stichting worden gegeven waar Amanda woordvoerster van isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Amanda:
- gooien van glas (-200.000 euro)
- duwen van Huub (-400.000 euro)
- slaan van Jaap (-800.000 euro)
Natasja:
- gooien met een kopje (-100.000 euro)
Huub:
- duwen van Amanda (-200.000 euro)
+ alles wat we niet gezien hebben
Brian:
- Huub van de trap afduwen (-200.000 euro)
- iemand in het zwembad gooien vind ik ok, dat mag je niet als geweld beschouwen
Hey simpele ziel..je kent me niet. Ik weet waar ik het over heb als het over anti depressiva gaat, verder als schijt uit een bek kan rollen dan geef jij het goede voorbeeld...en nu smoel tegen me aub. Je kent me niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef danos het volgende:
[..]
dit is absoluut geen persoonlijke aanval, ik geef alleen maar aan dat mensen die dergelijke anti-dep gebruiken echt niet allemaal psychisch gestoord zijn en dat genoeg mensen normaal kunnen functioneren door het gebruik van deze middelen. Veel meer mensen gebruiken het dan jij denkt/weet en daar heb ik Puma even opgewezen.
En nu stoppen dit is COS
Voor iemand van de trap gooien mag van mij wel een hogere boete gelden. Je wilt toch niet weten wat er was gebeurd als Huub ongelukkig terecht was gekomen. Amanda weet uit ervaring met haar zus Deborah wat er kan gebeuren, maar is te dom om die connectie te leggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Brian:
Ik zeg, bloedtestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar de echte vraag is nu of ze slikt of uitspuugt.
Nee hoor.. je mag ook wel eens een nachtje in een hotel slapen als je het even niet meer trekt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Toch vreemd, als je buiten de poort bent is toch een exit.![]()
Ik wil zeggen een goedkoop programma leterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Amanda:
Natasja:
Huub:
Brian:
- iemand in het zwembad gooien vind ik ok, dat mag je niet als geweld beschouwen
Heb je het duwen van Amanda dan wel gezien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Amanda:
Natasja:
Huub:
Brian:
Laat toch lekker kleppen johquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey simpele ziel..je kent me niet. Ik weet waar ik het over heb als het over anti depressiva gaat, verder als schijt uit een bek kan rollen dan geef jij het goede voorbeeld...en nu smoel tegen me aub. Je kent me niet.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor iemand van de trap gooien mag van mij wel een hogere boete gelden. Je wilt toch niet weten wat er was gebeurd als Huub ongelukkig terecht was gekomen. Amanda weet uit ervaring met haar zus Deborah wat er kan gebeuren, maar is te dom om die connectie te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |