Geen idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:41 schreef burtbeej het volgende:
Jowwwwwwwwhoe kwam dat tot stand? Exittttttt
Ik vraag me af wie begonnen is, het kwam echt out off the blue.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
Echt vechten, dat moet toch wel exit worden. Brian was al super para door Amanda en de nieuwe , dus dit konden ze verwachten.
Mét humor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens Brian had Huub Amanda geslagen , vandaar de woede. Gisteren hoorde ik Brian nog zeggen dat hij tegenwoordig zijn woede zo goed onder controle heeft?
was weinig te zien denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
Is er echt geslagen? En door wie? Om nog maar te zwijgen over het waarom...
Fijn dat ik juist vandaag een bedrijfsuitje heb ...
Vanavond maar de filmpjes kijken.
Het begon allemaal met Jaap en Palma, Jaap gooide het gehele ontbijt met kleed en al buiten op het terras, daarna gooide hij dat ranzige kleed over Natas (Er werd een vuurtje aangestoken in mensen).. Vervolgens werd ook Amanda pissed omdat Jaap iets tegen haar aan gooide, waarop zij met borden begon te gooien.. Als verzoeningsactie gooide Jaap een hand met boter in haar haar...quote:
WB en Huub ineens vechten, WB duwde daarop Huub in het zwembad, met zender, geen idee waar het over ging.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
Is er echt geslagen? En door wie? Om nog maar te zwijgen over het waarom...
Fijn dat ik juist vandaag een bedrijfsuitje heb ...
Vanavond maar de filmpjes kijken.
Same here, maar ik begrijp dat de anderen ook niets hebben gezien, dat ze gewoon vechtend naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Shit zet net de streams aan, alles gemist.
Brian zei dat Huub Amanda had geslagenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB en Huub ineens vechten, WB duwde daarop Huub in het zwembad, met zender, geen idee waar het over ging.
Niemand gaat naar huis, niemand krijgt een boete (weten we nog, die nieuwe regel?).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen: NIEMAND gaat naar huis , DGK wordt zo doorzichtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |