Jij hebt gezien wat er gebeurd is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag huubje oprotten exitttttttttt ze hebben nu een nieuwe huubje gevonden![]()
![]()
![]()
GO BRIAN wijs die kabouter z'n plek(je) de egotrip sukkel, moet met z'n poten van je vrouw afblijven en die vetklep idem dito.
En jij keek net?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag huubje oprotten exitttttttttt ze hebben nu een nieuwe huubje gevonden![]()
![]()
![]()
GO BRIAN wijs die kabouter z'n plek(je) de egotrip sukkel, moet met z'n poten van je vrouw afblijven en die vetklep idem dito.
Jij bent nog dommer dan dom als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die agressie van hem moet je er toch niet denken hoe hij zich naar Amanda zou hebben opgesteld als er geen camera's in de buurt waren. Brian doet irl zijn bijnaam 'wifebeater' volgens mij heel veel eer aan. Heb ook het idee dat zijn uitval naar Huub vooral gevoed was door zijn frustratie over Amanda's drinkgedrag.
Enge creep.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
Begrijp ik nu dat het begonnen is met dat Brian Huub van een trap heeft gegooid??
Blijkbaar,WB was al pissed op Amanda dus is hij makkelijk over de rooie te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
Begrijp ik nu dat het begonnen is met dat Brian Huub van een trap heeft gegooid??
Nee, ze stonden een beetje te duwen en te trekken, totdat brian huub eraf gooidequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef Clank het volgende:
Shit, ontmaskerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
Jij bent nog dommer dan dom als je het mij vraagt![]()
Ze heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik vind dit van die vreemde reacties altijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
![]()
![]()
Brian naar Huis!! er is maar een wifebeater.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
![]()
![]()
Amanda-dom?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |