Jaap gooide eerst een hand met boter in het haar van amanda en toen begon ze met borden te gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Jaap en Palma, Jaap gooide het gehele ontbijt met kleed en al buiten op het terras, daarna gooide hij dat ranzige kleed over Natas (Er werd een vuurtje aangestoken in mensen).. Vervolgens werd ook Amanda pissed omdat Jaap iets tegen haar aan gooide, waarop zij met borden begon te gooien.. Als verzoeningsactie gooide Jaap een hand met boter in haar haar...
Toen stonden Brian en Huub bij het huis een beetje te schreeuwen en die begonnen aan elkaar te duwen en te trekken
Maar ze hebben nu de mooiboy gevonden die wel alles kanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wás het maar zoDie wordt er gegarandeerd ingehouden zoals altijd.
Klopt, dat hoorde ik ook, maar waarom zou Huub Amanda slaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Brian zei dat Huub Amanda had geslagen
Was het niet eerst een klef broodje? Jaap gooide iig die boter bij de 'verzoening'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Jaap gooide eerst een hand met boter in het haar van amanda en toen begon ze met borden te gooien
Mijn haat voor Brian is inmiddels 45342 keer groter dan mijn liefde voor Huub dus zelfs met die oplossing zou ik tevreden zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijd voor de canvasmeneren dus. Als die rat maar opflikkert, zieke achterdochtige idioot dat hij is.. (En als Huub het verdient gaat hij ook maar lekker naar huis.)
Wanneer niet... Aan de ene kant hebben ze gelijk, Brian is easy te triggeren en gaat dan direct op para stand.. Aan de andere kant begint Huub ook zo mee te gaan in het duw en trekwerkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
WB is dus mee met de bewaking.
Ik vind het zo debiel dat dat echt als een 'probleem' wordt beschouwd, ook door Brian zelf en door Natas enzo. Zo van "Ja en je weet hoe ik dan ben, hoe ik dan doe, hoe ik dan word" en "Ja en je weet hoe Brian dan doet en wordt en is". Alsof dat zo normaal is én alsof je er niet iets aan kan veranderen? Brian doet net alsof er 'n soort hulk in 'm zit waar ie niks aan kan doen die dan naar buiten moet.quote:
Top OPquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
Op is klaar.
Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Was het niet eerst een klef broodje? Jaap gooide iig die boter bij de 'verzoening'
mee eens...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo debiel dat dat echt als een 'probleem' wordt beschouwd, ook door Brian zelf en door Natas enzo. Zo van "Ja en je weet hoe ik dan ben, hoe ik dan doe, hoe ik dan word" en "Ja en je weet hoe Brian dan doet en wordt en is". Alsof dat zo normaal is én alsof je er niet iets aan kan veranderen? Brian doet net alsof er 'n soort hulk in 'm zit waar ie niks aan kan doen die dan naar buiten moet.
"ik moet dan kalmeren weet je".. En mee met de bewakingDat hoort niet hoor, en dan durven hier mensen Huub nog het meest agressief te noemen. Huub is 'normaal' agressief (agressie is nooit normaal) maar Brian is zgn. TBS agressief.
haha GO JAAP!!! aanpakken die rat! "BRIAN NAAR HUIS!""quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:50 schreef Disana het volgende:
Lieke: Waarom denk je dat ik tussenin sprong.
Jaap tegen Lieke: nooit sussen, altijd stoken.
Jaap: Brian keek naar mij voor hulp, ik gooi zo die emmer rotzooi over hem heen.
Jaap: Begon als een halve grap, als je met iets kleins begint wordt het vanzelf groter.
Met die agressie van hem moet je er toch niet denken hoe hij zich naar Amanda zou hebben opgesteld als er geen camera's in de buurt waren. Brian doet irl zijn bijnaam 'wifebeater' volgens mij heel veel eer aan. Heb ook het idee dat zijn uitval naar Huub vooral gevoed was door zijn frustratie over Amanda's drinkgedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Is toch belachelijk dat er iemand in het huis zit die door de bewaking eruit moet worden gehaald? Die zijn eigen vriendin een puta noemt, haar nonstop de les leest..wat een in en in walgelijk figuur.
Ja ze moeten naar boven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
hee ik hoor de productie!
Uit dezelfde moeder voortgekomen als ratface>?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef ScofieldM het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag huubje oprotten exitttttttttt ze hebben nu een nieuwe huubje gevonden![]()
![]()
![]()
GO BRIAN wijs die kabouter z'n plek(je) de egotrip sukkel, moet met z'n poten van je vrouw afblijven en die vetklep idem dito.
Leuk kijkje achter de schermen, maar niet heusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
En weer streamlock
Idd, drinkgedrag van Amanda, vieze doek Jaap over Natas, boter op Amanda... Alles bij elkaar, het knopje gaat vrij snel om bij hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die agressie van hem moet je er toch niet denken hoe hij zich naar Amanda zou hebben opgesteld als er geen camera's in de buurt waren. Brian doet irl zijn bijnaam 'wifebeater' volgens mij heel veel eer aan. Heb ook het idee dat zijn uitval naar Huub vooral gevoed was door zijn frustratie over Amanda's drinkgedrag.
Enge creep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |