Zo is datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef demins het volgende:
[..]
Wat jou betreft had er net zo goed een tuinhekje kunnen staan, pragmaticus!![]()
Die gaat nergens heen hoor, geloof mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het ZO mooi vinden als die creep tot zijn eigen stomme verbazing buiten de poort werd gezet voor geweld.
En anders komt ie gewoon weer terugquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen hoor, geloof mij.
Daar had ik gister ook,last van het leek mij een tweede Huub, maar het is nog te vroeg voor voor of tegen hem te zijn geef hem een weekeinde voor ik miijn oordeel geef.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
Mijn eerste indruk van Dennis is niet echt geweldig. Hij denkt iedereen te kennen en vindt zichzelf zó'n mooie jongen.. brrrrr.
Eigenlijk is het maar goed ook. Als hij er vanwege zijn agressie uit wordt gezet, gaat de buitenwereld dat natuurlijk ontgelden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen hoor, geloof mij.
Nou ik zag hubio wel van de trap afvliegen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Liess het volgende:
niemand heeft gzien dat Huub van de trap af viel maar iedereen weet dat Huub begon... beetje vreemd.
Disana bedoelt Brian, volgens mij dommie.quote:
Inderdaad dus huub oprottenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Liess het volgende:
niemand heeft gzien dat Huub van de trap af viel maar iedereen weet dat Huub begon... beetje vreemd.
Inderdaad, gewoon es een keer aanpakken die zooi daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Mika25 het volgende:
Oh, Amanda en Huub hebben elkaar ook geduwd? Dan is het vrij duidelijk:
Amanda: -200.000 euro
Brian:: -200.000 euro
Huub: -200.000 euro
Natasja: -100.000 euro
De regels zijn duidelijk...geen uitzonderingen meer please!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana bedoelt Brian, volgens mij dommie.![]()
Dude zelfs je moeder slikt ze...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje Brian en dan werken je prozac of dippiperon of xeroxat of welke anti depri je ook hebt...effe doorbijten mijn jong. Overigens, als dat echt zo is dat hij ze krijgt, begrijp ik niet waarom hij er nog in zit. Die medicijnen krijgen psycho pasjenten, is er bewijs voor?
Amanda die met haar vuisten op Jaap beukte 200.000euroquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Mika25 het volgende:
Niemand gaat weg, dat moet de afgelopen 5 maanden toch duidelijk geworden zijn? De vraag is echter...gaat de redaktie de spelregels dit keer WEL naleven.
Natasja: gooien met een kopje naar andermans hoofd: -100.000 euro
Brian: -200.000 euro, das duidelijk. Hier kan de redaktie niet onderuit komen anders stellen die nieuwe regels dus ook niets meer voor.
Huub: Tja, we hebben de aanleiding van Brian's geweld niet gezien dus moeilijk om te oordelen, maar als ie geweld heeft gebruikt dan kost dat hem dus ook -200.000 euro
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon es een keer aanpakken die zooi daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |