En als dat wel bewaking is...hoe zielig moet het dan nog wordennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Das toch niet bewaking?Die waren met emmers in de weer vanwege dat lekkage volgens mij?
Is altijd zo, tot er 4 streams zijn in de middagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Er staat een stream op de poort. Is dat 's ochtends vaker zo, of komt er dan ook altijd iemand?
Tot 1 uur.. als de 4 streams vrijkomen.. staan ze meestal op de poort gericht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Er staat een stream op de poort. Is dat 's ochtends vaker zo, of komt er dan ook altijd iemand?
Je kunt ook té ver gaan!quote:
kijk jij nooit 's ochtends ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Hij heeft geen bord voor zijn kop. JIJ wel:)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer dan dom als je het mij vraagt![]()
Is altijd zo, tot 13.00 uur 2 streams.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef Disana het volgende:
Dank, Clank en CoT. Dus 's ochtends kan er 'zomaar' een stream op de poort staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Tot 1 uur.. als de 4 streams vrijkomen.. staan ze meestal op de poort gericht.
Ja ik hoorde Dennis net zeggen dat het wel een 5 of 7 treden waren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef blomst het volgende:
Huub maakte dus een behoorlijke val van de trap door toedoen van Brian.
Timingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Starlie het volgende:
Dat heb ik echt even gemist dat Huub van de trap viel!! Toen hingen mijn streams denk ik al!
Belachelijk eigenlijk dat we tot 1 uur maar 2 streams hebben... nu we betalen zou je toch verwachten dat we "waar" voor ons geld zouden krijgen... dus ook gelijk 4 streams...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kijk jij nooit 's ochtends ?
is altijd zo, tot 13:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |