Inderdaad, ik kan 's ochtends vrijwel nooit kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kijk jij nooit 's ochtends ?
is altijd zo, tot 13:00 uur
Nee LP, ik ben ook al geen homo. Maar een vrouwelijke vrouw.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij heeft geen bord voor zijn kop. JIJ wel:)
aldus de verslaafde lowlife die niks anders te doen heeft dan zijn kansloze leventje te vullen met dagenlang DGK kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kijk jij nooit 's ochtends ?
is altijd zo, tot 13:00 uur
Dat was Huub's eigen schuld , hij trok Brian naar beneden richting de trap dus na dat duw en trek werk zijn beide gevallen, maar niet hard hoor. Maar dit wil niet zeggen dat ik voor Brian ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja ik hoorde Dennis net zeggen dat het wel een 5 of 7 treden waren.
Zou je wel denken iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk dat we tot 1 uur maar 2 streams hebben... nu we betalen zou je toch verwachten dat we "waar" voor ons geld zouden krijgen... dus ook gelijk 4 streams...
Goedmakertje danquote:
Tis een COS en COstreamers maar...ben je nou reeel...??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Brian moet er in blijven is de tofste bewoner van de kooi, mensen die weer niks hebben gezien kletsen hier weer allemaal onzin. GOO BRIAN!!!
Dus de poort is niets bijzonders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is altijd zo, tot 13.00 uur 2 streams.
Ik vond de gedachte dat iemand als Brian enigzins opgesloten in een instelling als dgk best prettig, liep ie in ieder geval niet los maar ik merk maar weer eens dat er meer van dit soort randdebielen bestaan, gewoon losquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Brian moet er in blijven is de tofste bewoner van de kooi, mensen die weer niks hebben gezien kletsen hier weer allemaal onzin. GOO BRIAN!!!
GOO (home) BRIAN!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Bellen jullie mekaar of zo, als er iets gebeurt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef danos het volgende:
Wat een onzinpostquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef danos het volgende:
[..]
aldus de verslaafde lowlife die niks anders te doen heeft dan zijn kansloze leventje te vullen met dagenlang DGK kijken![]()
Fijn dat ze dat nog even voor ons bevestigt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Sommige mensen hebben geen backup nodig, al willen ze weg, mogen ze niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |