Maar de echte vraag is nu of ze slikt of uitspuugt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef FSR het volgende:
[..]
Dit is wel een persoonlijke aanval op iemands moeder..
Niet netjes... !
Weet niemandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef CoT het volgende:
Wat was nou de aanleiding van dat vechten
Nee, jammer genoeg niet. Toch vreemd, als je buiten de poort bent is toch een exit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zag je helaas zeker niet in spiegelbeeld?
Was dat maar waar.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zag je helaas zeker niet in spiegelbeeld?
En het geld moet aan de Mishandelde Vrouwen stichting worden gegeven waar Amanda woordvoerster van isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Amanda:
- gooien van glas (-200.000 euro)
- duwen van Huub (-400.000 euro)
- slaan van Jaap (-800.000 euro)
Natasja:
- gooien met een kopje (-100.000 euro)
Huub:
- duwen van Amanda (-200.000 euro)
+ alles wat we niet gezien hebben
Brian:
- Huub van de trap afduwen (-200.000 euro)
- iemand in het zwembad gooien vind ik ok, dat mag je niet als geweld beschouwen
Dalijk hoeft de redaktie helemaal geen prijzengeld meer uit te keren! KASSA!
Hey simpele ziel..je kent me niet. Ik weet waar ik het over heb als het over anti depressiva gaat, verder als schijt uit een bek kan rollen dan geef jij het goede voorbeeld...en nu smoel tegen me aub. Je kent me niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef danos het volgende:
[..]
dit is absoluut geen persoonlijke aanval, ik geef alleen maar aan dat mensen die dergelijke anti-dep gebruiken echt niet allemaal psychisch gestoord zijn en dat genoeg mensen normaal kunnen functioneren door het gebruik van deze middelen. Veel meer mensen gebruiken het dan jij denkt/weet en daar heb ik Puma even opgewezen.
En nu stoppen dit is COS
Voor iemand van de trap gooien mag van mij wel een hogere boete gelden. Je wilt toch niet weten wat er was gebeurd als Huub ongelukkig terecht was gekomen. Amanda weet uit ervaring met haar zus Deborah wat er kan gebeuren, maar is te dom om die connectie te leggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Brian:
Ik zeg, bloedtestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar de echte vraag is nu of ze slikt of uitspuugt.
Nee hoor.. je mag ook wel eens een nachtje in een hotel slapen als je het even niet meer trekt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Toch vreemd, als je buiten de poort bent is toch een exit.![]()
Ik wil zeggen een goedkoop programma leterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Amanda:
Natasja:
Huub:
Brian:
- iemand in het zwembad gooien vind ik ok, dat mag je niet als geweld beschouwen
Heb je het duwen van Amanda dan wel gezien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef Mika25 het volgende:
Amanda:
Natasja:
Huub:
Brian:
Laat toch lekker kleppen johquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey simpele ziel..je kent me niet. Ik weet waar ik het over heb als het over anti depressiva gaat, verder als schijt uit een bek kan rollen dan geef jij het goede voorbeeld...en nu smoel tegen me aub. Je kent me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |