Gaat ze allebei wel veel geld kosten ben ik bang vanwege de boetesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef danos het volgende:
Ach jullie zijn allemaal imbecielen, zonder weer iets gezien te hebben gaan jullie weer je eigen verhaaltjes maken over Brian en wat voor verschrikkelijke dingen die die wel niet gedaan heeft. En al die mensen die stoer er tussenkomen met Brian is staatsgevaarlijk, muhaha wat triest zeg. Ook al heeft die huub van de trap geduwd voor wel 5 (of waren het er 7) treden, daarmee hoeft die de Kooi echt niet uit hoor.
Beetje realiteitszin ontbreekt hier toch wel behoorlijk, maarja dat krijg je als je je WW'tje zit weg te kijken achter je PC.
Nog een kwartiertje Brian en dan werken je prozac of dippiperon of xeroxat of welke anti depri je ook hebt...effe doorbijten mijn jong. Overigens, als dat echt zo is dat hij ze krijgt, begrijp ik niet waarom hij er nog in zit. Die medicijnen krijgen psycho pasjenten, is er bewijs voor?quote:
1 gram ?quote:
wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft goed werk verricht. Hij gaf de aanzet door met de keukentafel te kloten.
Dat hij psychopatient is? Volop!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje Brian en dan werken je prozac of dippiperon of xeroxat of welke anti depri je ook hebt...effe doorbijten mijn jong. Overigens, als dat echt zo is dat hij ze krijgt, begrijp ik niet waarom hij er nog in zit. Die medicijnen krijgen psycho pasjenten, is er bewijs voor?
Ik dacht dat Japio daarmee begon?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft goed werk verricht. Hij gaf de aanzet door met de keukentafel te kloten.
Who cares. Voor ons telt alleen wat erdoorheen komt... of vertrektquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 gram ?
of is dat een heel klein beetje ?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef CoT het volgende:
Brain gaat dit echt niet lang meer trekken
En wie er nooit meer doorheen gaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Voor ons telt alleen wat erdoorheen komt... of vertrekt![]()
![]()
Ow, okquote:
Wat jou betreft had er net zo goed een tuinhekje kunnen staan, pragmaticus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Voor ons telt alleen wat erdoorheen komt... of vertrekt![]()
![]()
Hij gooide etenswaren over de tafel, Palma gooide de rotzooi naar buiten, Jaap trapte alles in het rondquote:
Ik zou het ZO mooi vinden als die creep tot zijn eigen stomme verbazing buiten de poort werd gezet voor geweld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wie er nooit meer doorheen gaat![]()
Nooit meer naar huis, olé olé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |