Wat een Beatles-nummerquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=96-zW2c8H2ozo mooi
ik zou er bijna spontaan voetballiefhebber van worden
Inderdaad...640x480 is echt zó 1995quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh en ik had het idd kunnen vragen, maar 600x800 is redelijk standaard![]()
thįnk youquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...640x480 is echt zó 1995
Mensen die niet met de tijd meegaan
Haha, doe es een voorbeeldje?? Ik zit me al de halve dag in te houden om iemand op een ander forum fijnzinnig scherp te woord te staan.... heb wel zin in wat actiequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, zal eens zien wat ik er van kan maken
als ze morgen gaat zeiken dan krijgt ze de volle lading
You're welcomequote:
600x800 is overigens wat vreemdquote:ik snap dat ook niet hoor 600x800 is momenteel nauwelijks nog standaard, de meeste mensen hebben een 15inc of 17inch scherm en dan gaan we nog kleiner werken
oh 800x600quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You're welcome
[..]
600x800 is overigens wat vreemd![]()
Anyway...als je extreme tracket statistiekjes bekijkt zie je al dat 1024x768 de overwegende resolutie is. Dus 800x600 is helemaal niet gek.
is een optiequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Kun je het niet gewoon 800×600 laten en zeggen dat zij niet moet zeiken?
en dat is ook exact wat ik even ga vragen morgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:39 schreef Mikkie het volgende:
Okay, da's waar.
Maar dan ga ik denken: welke idioot verzint er tegenwoordig nog zo'n resolutie?
Hebben we het hier over een flash-based spelletje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef Etcetera het volgende:
en uiteraard heb ik ook geen reactie gehad op mijn email waarom ik dat nu pas hoorde en welke plaatjes dan lelijk zijn geworden
soms he
directorquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben we het hier over een flash-based spelletje?
Het is in Director gemaakt maar uiteindelijk is het een Flashgame neem ik aan? Is het voor webdoeleinden? Komt het in een pagina te staan etc.(haha)? Of wordt het stand-alone?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
director
het memory spel is in flash (waar ik dus ook nog naar moet kijken)
de quiz (waarin de plaatjes dus niet mooi zouden zijn) is in director gemaakt en of het uiteindelijk een flashgame is: geen ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is in Director gemaakt maar uiteindelijk is het een Flashgame neem ik aan? Is het voor webdoeleinden? Komt het in een pagina te staan etc.(haha)? Of wordt het stand-alone?
Hooikoorts?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef Nesle het volgende:
aaaaaaaaaah mijn ogen kriebelen echt mega erg!
en ze zijn helemaal rood!![]()
Heb je een ander wasmiddel gebruikt misschien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Nesle het volgende:
Ik weet het niet, ik heb het al een paar dagen als ik mijn lensen uit doe en mijn zus heeft het ook. Maar die heeft geen lensen dus aan de lensen ligt het niet.
Misschien wel hooikoorts
Je hebt het alleen bij lenzen uitdoen? Niet voordat je je lenzen in hebt. Of direct na het indien van je lenzen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Nesle het volgende:
Ik weet het niet, ik heb het al een paar dagen als ik mijn lensen uit doe en mijn zus heeft het ook. Maar die heeft geen lensen dus aan de lensen ligt het niet.
Misschien wel hooikoorts
quote:
Misschien heeft tim nog wle ene ooglapje voor jequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Nesle het volgende:
Misschien wel hooikoorts
Ik heb het alleen als ik mijn lenzen niet in heb. En sochtends heb ik het ook niet, smiddags komt het echt opzetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het alleen bij lenzen uitdoen? Niet voordat je je lenzen in hebt. Of direct na het indien van je lenzen?
Je moet je sterrenstatus in de strijd gooienquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voelt het ook alsof er zand in je oog zit?
Ik heb deze week op 6 advertenties gereageerd op Kamernet (afgelopen maandag). Tot nu toe binnen aan reacties: eentje. Grmbl. Straks moet ik voor 1 kamer 5 uur in de trein zitten, kost ook nog es 20 euro... Ik had liever meer dan 1 kamer kunnen bekijken, misschien vanavond es een huisbaas daar bellen.
Aan de andere kant, als het een leuke kamer is en ik word aangenomen ben ik helemaal blij
Beetje een loopneus. Ik snuif constant.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
En je neus, Nesle, heb je een loopneus of juist verstopte neus?
Geen last van zand in mijn oog hierquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voelt het ook alsof er zand in je oog zit?
Oeh, ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera, ik heb een goed chocomousse-recept voor je
Per persoon 1 eiwit stijfkloppen, 50 g gesmolten chocola erdoor scheppen, op laten stijven en smullen maar!!Kunnen ook nootjes door, of een scheutje amaretto/baileys als je dat lekker vindt
Hooikoorts dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Beetje een loopneus. Ik snuif constant.
[..]
Geen last van zand in mijn oog hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |