Ik bemoei nog even doorquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
Ik denk nog steeds mee.
Suzanna, ooit heb ik op het KDV een kindje gehad dat na de borstvoeding erg slecht ging drinken. De truc bleek na lang tobben huid op huid contact te zijn. Zou je niet eens kunnen proberen de fles te geven terwijl ze tegen je blote borst aanligt?
Evt zou je zelfs een bv hulpset kunnen lenen misschien. Dan geef je geen bv, maar het lijkt erop dmv een slangetje dat je op je borst plakt (even heel kort door de bocht beschreven).
Weet helemaal niet of je dat wilt hoor, en zeg het ook gerust als je het te bemoeizuchtig vindt, maar het schoot me zo te binnen.
ik moet nieuwe bestelling doen, maar ik vind het primaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:15 schreef chacama het volgende:
Dus een andere mening gaan vragen. Sterkte
@Evenstar.....mag ik dan een proefje neocate van je lenen
Gewicht is precies op het gemiddelde WHO curvelijntje, qua lengte is ze iets langer dan gemiddeld. Een slanke den dusquote:alles goed, gewrichtjes soepel, ze is weer goed gegroeid: 8240 gram nu en 73,5 cm. Er zat daar een man die het gewicht hoorde noemen en vroeg toen naar de leeftijd, ik zei: bijna 9 maanden. Zijn kindje was ruim 7 kilo en 3 maanden (!). Tja verschil moet er wezen.
Oja, ze zou liever volle yoghurt krijgen ipv magere, maar daar ben ik niet zo op in gegaan. en in de ochtend mag ze ook wel een boterham, om zo toe te werken naar 3 maaltijden per dag. Dat beschouw ik als adviezen, natuurlijk zal het wel een keer moeten maar als het goed gaat moet je er niet teveel aan sleutelen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:15 schreef Suzanna het volgende:
Dat verdrietig zijn herken ik heel erg ja. Ik hou me héél erg in, maar de tranen prikken regelmatig achter m'n ogen (om het zo maar eens uit te drukken) als ze weer eens niet wil drinken. Ik
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:29 schreef Popples het volgende:
even een snelle vraag tussen door mag een kindje van bijna 6 maanden sinaasappel dan geperst door het hapje heen?
suzanna moeilijk hoor.![]()
En dan kun je nagaan: het schema van Stefan is al erg voorzichtig vergeleken met wat CB's je in je handen duwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef owlet het volgende:
Ik vind het erg voorzichtig. Zelf zou ik liever uitgaan van het schema zoals Stefan Kleintjes dat heeft opgesteld.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, ik zag in het fototopic dat Mikael al staat in de box!![]()
Ik zou hem wel als de wiedeweerga op de laagste stand zetten hoor. Je moet er toch niet aan denken dat hij er eens over heen kukelt...
'Whieeep whieep whieeep!'quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hebben we meteen gedaan gister
![]()
Maar ik vind het zo knap van hem. Hij gaat ook als ie te lang heeft gestaan zelf weer netjes zitten. Hij valt alleen wel veel nu omdat ie al dnekt dat ie meteen kan klappen omdat ie staat. Tja en dat wil natuurlijk niet want dat val je![]()
Staan![]()
Kijk dat troste bekkie![]()
* Paradijsvogeltje ook kop in het zand steektquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef MeNicole het volgende:
Ik zie er echt als een berg tegen op dat Mikael straks jarig is. Het gaat zo snel. Iedereen zegt telkens: Oh zaterdag over 6 weken is ie jarigHoe hard ik ook ontken het is gewoon echt zo. Mijn kleine baby is eigenlijk geen baby meer, tis een ondernemend dreumesje die echt baby af is.
* MeNicole steekt ff nog hoofd in het zand
Dank jequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef kozakken het volgende:
Ik denk dat juist omdat het zo'n klein allert meiske is de KA zich niet zo'n zorgen maakt. Dat is hier precies hetzelfde gegaan.
(ha trouwens, ipv ka)
Romme heeft nu 8 tanden en ik denk dat dat ook onderdeel is geweest van het hele gedoe.
En echt...
Je doet het goed Suzanna!(Niet aan jezelf twijfelen, echt niet!)
Dat lijkt mij ook! Als ik de dochter van mijn zus zie, heerlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef Leah het volgende:
Och jongens, het tweede jaar is nog leuker als het eerste.
Vind ik ook Moonah! Goed gezegdquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook! Als ik de dochter van mijn zus zie, heerlijk!
Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk dat Thies al zo groot is. Dat baby-achtige is wel cute enzo, maar ik vind de interactie die ik nu met hem heb veel en veel fijner dan alleen maar de verzorgende rol die ik in het begin had. Ik heb trouwens al een hele poos dat ik hem niet meer als baby zie, maar gewoon als 'kindje'.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:26 schreef Sugar het volgende:
Oeh ja!
Cas en Sarah zijn jarig! Eén jaar, gefeliciteerd dreumesjes en ouders!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef MeNicole het volgende:
Ik zie er echt als een berg tegen op dat Mikael straks jarig is. Het gaat zo snel. Iedereen zegt telkens: Oh zaterdag over 6 weken is ie jarigHoe hard ik ook ontken het is gewoon echt zo. Mijn kleine baby is eigenlijk geen baby meer, tis een ondernemend dreumesje die echt baby af is.
* MeNicole steekt ff nog hoofd in het zand
Hier kan ik me helemaal in vinden. Het is zo leuk om te zien dat Ive steeds meer kan en doet en het is geweldig om met hem te communiceren. Maar babies zijn ook erg leuk en ik ben erg blij dat mijn man en ik het eens zijn dat ons gezinnetje nog niet compleet is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef owlet het volgende:
(..)
Ik vind het ook alleen maar nóg leuker worden naarmate de maanden vorderen. Babies zijn geweldig en ik wil zeker nog een keer zo'n pukkie meemaken maar hoe meer ze gaan kunnen hoe leuker ik ze ga vinden!
Ik heb niks te melden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Vivi het volgende:
Appelsapje, wat vertel je toch altijd weinig over je mannetje, doe es wat vaker wat melden
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef CrazyMoon het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties!
het was een geweldig feestje, en ja... foto's komen nog in het fototopic.
Tot ziens dan maar, we verhuizen naar het dreumestopic
Want?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Wat is Ken weer ondeugend vandaag!
Liefquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:
Hey Suus,
wat waardeloos voor Juliaatje..... Ik hoop dat ze er snel opknapt en kan me zo goed voorstellen dat het huilen je nader is dan het lachen.
Sterkte
Wou je ff een steuntje in de rug geven
weer terug in lurkstand gaat
Hé nee, hé? Is ze nog wel "aanspreekbaar"? Anders moet je aan de bel trekken hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]
PV, hoe ondeugend is Ken? Wat doettie dan? * Suzanna is nieuwsgierig
Julia drinkt vandaag (en vannacht) weer helemaal niet goed...wat vreemd zeg, gisteren ging het zo goed...
...ook is ze de hele dag eigenlijk al moe en slaapt ze veel. En als ze wakker is drinkt ze heel moeizaam...
Juist omdat de flap maar een stukje onder het matras ligt, gaat, als Eva het wél voor elkaar krijgt om zich om te draaien, de flap los. Ik maak het haar alleen wat lastiger om zich om te draaien omdat ze haar beentjes minder makkelijk de lucht in kan gooien. Maar ja, ik vind haar nu af en toe in de gekste houdingen, bij voorkeur gevleid tegen een paar bedspijltjes, terug.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat lijkt me juist zo eng om hem vast te leggen Linda. Stel dat ie het toch voor elkaar krijgt om te draaien, dan maak je het terugdraaien ook een stuk lastiger. Ik vind het zelf ook doodeng als Milo op zijn buikje ligt. Hij heeft ook heel erg de neiging om doekjes, dekentjes, speeltjes etc over zijn hoofd te doen en zo in slaap te vallen in de box. Wel schattig, maar als hij eenmaal slaapt dan haal ik het er wel vanaf. In zijn bedje heb ik daarom ook zo weinig mogelijk zooi liggen, maar zoals Vivi omschrijft, lijkt me dus ook vreselijk eng.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Mibos het volgende:
Suus wat fijn dat ze weer meer eet/drinkt. Hoe gaat het nu met de waterpokken?
Lief dat je ernaar vraagt. Gaat sinds de slaaptraining goed hoor! Overdag 2x anderhalf uur en 's avonds om 19/19.30 naar bed en vrijwel meteen slapen tot 's ochtends een uur of 7. Tussendoor nog wel een flesje om 23 uur. Echt super hoor! Ik kan me niet beter wensen.quote:Moonah hoe is het met Thies en het slapen gaat dat nog steeds goed?
Ik denk dat je er niets aan hoeft te doen, misschien een pleister er op als hij het steeds open krabt of kruipt. En dan in de gaten houden, als het niet snel beter wordt of als het rood of anderzins raar gaat worden even langs de huisarts?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: Kennemans heeft trouwens een wondje op zijn grote teen. Het was steeds een donker korstje, maar net ging het weer open. Nu bloedt het weer... wat doe ik nu?![]()
![]()
Altijd fijn wanneer iemand tevreden is... maar waarover in dit geval?quote:
Dit is duidelijk een geval van een verkapt tvp'tje, waarmee hij zijn vriendin/vrouw/partner laat weten dat hij zeer geinteresseerd is in het wel en Wee van het vrouwlijke geslacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Altijd fijn wanneer iemand tevreden is... maar waarover in dit geval?
Gelukkig was het bij Dean wrs toeval dat hij zo lag, ik heb het hem nu niet meer zien doen gelukkigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:37 schreef Smirre het volgende:
Vivi, ik dacht dat ik de enige twee kinderen ter wereld had die echt hun neus in de matras begroeven tijdens het slapen. Je omschrijft het beeldend, maar naar waarheid; als een G|arfield. Als ik het navroeg bij andere moeders gaven die altijd aan dat hun kind wèl hun hoofd opzij legden itt mijn sidonia's. Ik was er totaal niet relaxed onder en legde ze iedere keer weer op de zij of de rug. Het is een periode geweest dat ze dit deden. Ze slapen nog steeds standaard op hun buik, maar gelukkig niet meer zo eng ademnood met hun neus in de matras. Hoewel ik nu denk dat het geen kwaad kan en dat ze echt wel genoeg lucht kregen/krijgen.
Nah, hij heeft er nogal lol in. Het gaat gepaard met grinneken en guitig kijken, dus hij vindt het zelf erg grappigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef mike4141 het volgende:
Een beetje 'sussen' is er niet meer bij? 'ssssssssssssssst' (kind tegen je aan)
'ssssssssssssssssssssssssst'
Het zijn iig z'n tandjes niet lijkt mij.. met vier maanden
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Macka66 het volgende:
Iris, gefeliciteerd.En tot volgende week
![]()
Klopt, ik heb haar daar nooit in laten zetten. Ik heb nog een week om te bedenken of ik haar wel op het dreumeslijstje wilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Lucie staat niet in het babietjes lijstje...
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hee Fendy, dat zal dan de leeftijd wel zijn, want Meike is hier ook ons gehoor aan het testen.
En idd ook zij heeft er ontzettend veel lol in. Volgens mij is het het ontdekken van de stem.
( ik quote even vanuit het bv topic )quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef thecrook het volgende:
Hier mijnheer Beaker
Onze Jet is vanmiddag ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Bloed is inmiddels onderzocht en vertoonde geen afwijkingen. Uitslag van haar urine moet nog komen, het zou namelijk heel goed een urineweginfectie kunnen zijn.
Al met al maakt ze een zieke indruk op het verplegend personeel, even afwachten dus![]()
Vriendin van me was hier net, die gilde voor de grap even terug. Tranen met tuiten natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hee Fendy, dat zal dan de leeftijd wel zijn, want Meike is hier ook ons gehoor aan het testen.
En idd ook zij heeft er ontzettend veel lol in. Volgens mij is het het ontdekken van de stem.
Gaat het stoppen dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vriendin van me was hier net, die gilde voor de grap even terug. Tranen met tuiten natuurlijk
Maar hoe lang gaat dit grapje duren? Paar maanden ?
Ja, heel eventjes vind ik het wel leuk enzo, maar hij heeft er nogal volume achterzitten...zeg maar dat ie alles overstemt...redelijk oorverdovendquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vind je het niet gezellig dan?
Wij lachen ons helemaal krom om dat gegil de hele dag....
Praten we tegen haar, dan babbelt en gilt ze gezellie terug!
Mag van mij nog wel een poos zo doorgaan hoor....
(behalve als ze zich heeft omgedraaid en niet meer terug kan, dan ben je echt oordoppen nodig. De buren zullen wel denken: "wat doen ze toch met dat kind?" )
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Macka66 het volgende:
Beaker en Crook en Jet, sterkte! En ik hoop dat jullie maar weer snel samen thuis zullen zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:57 schreef Beaker het volgende:
![]()
we geven haar om de drie uur een voeding en nu heeft ze tot 2 keer toe alles weer uitgespuugt. Ze is wat bleker als anders en ze gaapt, slaapt en kijkt wat sloom uit haar ogen.
Gisteren hebben we om 11 uur een voeding gegeven, daarna kwam ze zelf om 3 uur ( overgegeven ) vanmorgen om 7 uur heeft ze 50 cc op ( binnen gehouden ) en om 10 uur had ze bijna 60 op en dat spuugde ze ook weer uit.
Ik weet het even niet meer ......
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef thecrook het volgende:
Hier mijnheer Beaker
Onze Jet is vanmiddag ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Bloed is inmiddels onderzocht en vertoonde geen afwijkingen. Uitslag van haar urine moet nog komen, het zou namelijk heel goed een urineweginfectie kunnen zijn.
Al met al maakt ze een zieke indruk op het verplegend personeel, even afwachten dus![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Beaker het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis. Jet heeft om 5 uur 80 cc gedronken om 8 uur hebben we haar weer de fles gegeven en helaas kwam alles er weer uit inclusief de inhoud van de voeding van 5 uur![]()
Daarna was ze wel lekker wakker en keek ze ons met van die grote ogen aan![]()
...... Zijn nu thuis ik ga lekker douchen en naar bed, want ik heb ontzettend last van mijn buik en hechtingen
![]()
Jet had wel weer honger en kreeg voordat wij weg gingen nog 50 cc voeding, straks bellen we nog even om te vragen hoe het is gegaan.
Overigens, moet ik dit hier allemaal posten of moet het in het kleine babietjes topic?
Morgen ga ik Jet alle kusjes geven namens jullie!!
Ja, dat is een faaaaase en er komt vast een sprong aan. Of een grote omrolquote:Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef Vivi het volgende:
Arme Jetje, beterschap voor haar Beaker!
Pffff...Dean sliep altijd zo lekker door maar de laatste 2 nachten is het spoken en huilen zeg!!!
Is dat een sprongetje ofzo? Hij is bijna 5 maanden nu..ik hoop echt dat het van tijdelijke aard is want ik heb wallen als vuilniszakken momenteel
Niet op gelet eigenlijk.. Misschien dat het te maken kan hebben met links/rechts zijn?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef ik80 het volgende:
Rollen de kleintje bij julllie beide kanten om? Lotte rolt steeds maar naar 1 kant. De andere kant lukt haar niet.
Nee ik geef al vanaf het begin af aan flesvoeding.quote:Op zondag 24 juni 2007 08:19 schreef Suzanna het volgende:
Karin, ik zou het écht niet weten of dat nu nog normaal is. Geef jij nog borstvoeding?
Wij duimen ook voor je, Beaker.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef chacama het volgende:
Beaker, ik hoop met je mee. We duimen.
[knip]
Gaat mama straks doen....toch mama??
Heerlijk om te lezen, ik moest er hard om lachen. Hopelijk ontdekt ze gauw waar de vooruit zitquote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef chacama het volgende:
Beaker, ik hoop met je mee. We duimen.
Hier al een paar dagen een klein gefrustreerd meisje. Als ze op het kleed ligt of in de box dan is het heel snel al mopperen.
Als mama mij in de box legt, dan zie ik allemaal leuke dingen die ik wil pakken, maar als ik er dan naar toe wil gaan, dan ga ik naar achter en dan kan ik er helemaal niet meer bij. Ik word daar heel boos van. Ik wil en moet dat speeltje kunnen pakken, maar het lukt niet![]()
En als ik dan probeer om er rollend bij te komen dan komen mijn benen tussen de spijlen en dat is al helemaal niet fijn![]()
Als ik op het grote kleed lig dan probeer ik naar voren te gaan, maar omdat mijn buik nog niet van de grond wil, draai ik rondjes. Ik zie dan wel elke keer andere dingen, maar de katten kan ik nog steeds niet bij. Ik wil weg van dat kleed en dan niet rollend, maar gewoon snel.
En weten jullie wat nog het ergste is. Dan komt mama kijken en dan kijk ik d'r aan om te vragen of ze me kan helpen en het enige dat ze dan zegt: Lukt het niet meisje, gewoon blijven proberen. Nou, ze ziet toch dat het niet lukt![]()
Trouwens als ik in de kinderwagen lig, dan wil ik overeind. Ik rol dan op mijn buik en zet me af zodat ik lekker over het randje kan kijken, maar ik zou het nog leuker vinden als mama de bak eraf haalt en de wandelwagen erop zet. Gaat mama straks doen....toch mama??
mogen de apotherkers niet zomaar in huis hebben. Omdat dit "sporadisch' gebruikt wordt aangeschreven wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Leah het volgende:
Pfft Suzanna, wat zul je ongerust zijn...
Kun je niet even de ziekenhuisapotheek/kinderafdeling bellen? Misschien dat zij je verder kunnen helpen met het sneller krijgen van de Neocate?
Jet heeft vanaf haar geboorte een beetje te weinig gedronken, bv lukte zowiezo niet dus dan maar kolven en bv met de fles geven. Op zich ging dat wel goed, maar vanaf donderdag ging madame steeds minder drinken (40 tot 50 cc terwijl ze 80 a 90 cc moest drinken).quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef marit1978 het volgende:
Beaker..ik zit wel even snel jullie verhaal bij te lezen maar mis een stuk ?
in ieder geval begrijp ik dat jullie even in ziekenhuis geweest zijn en nu weer gelukkig thuis !![]()
Haha als ik dat zo lees lijkt het Mikael wel. DIe gaat ook telkens staan. Maar enige verschil is dat Mikael wel weer gewoon kan gaan zitten. Dus hier is het meer:quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef ik80 het volgende:
Mibos, op wat voor schema zitten jullie nu? Lees dat ze nog maar 3 flessen krijgt?
Lotte heeft slaap, ze wrijft in haar ogen, zit aan haar oor. Mama legt haar op bed, Lotte draait zich om, kruit en gaat staan, mama legt haar neer, Lotte draait zich om, kruipt en gaat staan. Mama draait haar weer om pffff oke dan pakt Lotte erui en Lotte gaat dus niet slapen hmmm herkenbaar bij anderen? vermoeiend dat staan. Ze kan ook nog niet zo goed naar beneden, dus ze valt regematig...
Bij mij precies hetzelfde. Gewoon doen als dat beter voelt hoor. Je kan alle rust die je kunt krijgen goed gebruiken nu. En als ze honger heeft, laat ze zich inderdaad echt wel horen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef marit1978 het volgende:
Wat hebben jullie gedaan qua 'rooming-in' ?
Hier staat wel een wiegje bij ons op de kamer, maar dat bevalt me absoluut niet!
Ik dacht juist dat het fijn en makkelijk zou zijn, maar bij elk geluidje schiet ik overeind met overdosis stresshormoon in mijn lijf. Vannacht had ik haar wel bij me, met gevolg dat ik al klaar zat met haar in de armen voor de voeding en ze eigenlijk toch nog wel sliep
Nope, hier vanaf nu echt gewoon in bedje op de kamer naast de onze!
Ik hoor het dan wel als ze ècht wakker is en wil drinken
(ze slaapt nu nog! vorige voeding is 3uur geleden)
Agossiequote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Suzanna het volgende:
Ze huilt vaak heel zielig, echt héél zielig, pieperig gillerig huilen. Heel wanhopig klinkt het, en wanhopig word ik er ook van...
Sterkte meid, ik had even over je berichtje heen gelezen, maar het komt allemaal goed, écht! het gaat over een tijdje echt beter, het begin is bij mij ook altijd even héél zwaar geweest. Als je het volhoudt, de borstvoeding, kan je er als het goed is over een tijdje echt van gaan genieten...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef marit1978 het volgende:
Heel herkenbaar verhaal...
Lijkt wel een beetje op Julia's verhaaltje, zo op het eerste gezicht. Ik ben benieuwd hoe het met je nichtje gaat en wat eruit komt. Sterkte ermee!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MeNicole het volgende:
Ons kleine nichtje van 8 maand ligt in het ziekenhuisZei is vanaf haar geboorte nog maar 2,5 kilo aangekomen. Ze is vanaf haar geboorte al een het klooien met eten enzo en nu dus in het ziekenhuis. Ze krijgt sondevoeding zodat ze iets zwaarder word en ze zijn bezig met onderzoeken waarom ze niks aan komt
Tis zo sneu. Het kleine arme ding
![]()
Hm, nou, nog 24 uur proberen dus... Hopelijk lukt het jullie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Suzanna het volgende:
Edit: ik heb net die vrouw weer aan de lijn gehad (dus niet de kinderarts) en die zegt dat ik het nog 24 uur moet proberen,
geen sluiting, alleen elastiek dat je niet verder dicht kunt trekken. En van die dingen om over haar handjes heen te doen, omklappen zeg maar. lijkr me dat ze er in verstrikt kan raken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef owlet het volgende:
Wat een lief slaapzakje! Heeft hij geen sluiting aan de onderkant?
...
we hebben wederom geprobeerd Jet aan te leggen, maar ze vertikt het gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef Karin het volgende:
Beaker wat fijn dat het weer goed gaat met JetHoe gaat het met de borstvoeding?
Die omklapdingen om de handjes lijken me wel handig in sommige gevallen maar een slaapzak zonder sluiting aan de onderkant zou ook niet mijn voorkeur hebben. Ik zou veels te bang zijn dat hij omhoog opkruipt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Memmel het volgende:
[..]
geen sluiting, alleen elastiek dat je niet verder dicht kunt trekken. En van die dingen om over haar handjes heen te doen, omklappen zeg maar. lijkr me dat ze er in verstrikt kan raken...![]()
Does nie zo raarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Suzanna het volgende:
Misschien niet nodig, maar ik maak me heel erge zorgen elke keer... je verwacht dat de kinderarts het goed weet maar in de praktijk werkt het dan niet wat hij voorschrijft, en dat maakt wel heel onzeker hoor.
Nu ligt ze héél diep te slapen, vind ik bijna eng, maar ook eigenlijk wel logisch omdat ze vannacht heel erg aan het spoken was tot een uur of half twee. Ze krijste zo gillerig de hele tijd en wilde absoluut niet drinken...
Pfft, sorry dat ik de hele tijd berichtjes post maar ik moet het gewoon even kwijt. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.
Ik zat met 4,1 maand ook al regelmatig op 4 flessen per dag hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, wat is het toch wat met Julia, ik hoop zo dat ze de neocate gaat drinken....
toi toi toi
Marit, ook al zo'n toestand, maar het gaat alweer de goede kant op gelukkig! En het is niet niks, ineens mama te zijn, zo'n kleintje te hebben wat helemaal afhankelijk van je is...
Ik heb na een aantal dagen ook gevraagd wanneer mijn leven weer normaal werd!
(antwoord was: nou nooit, dit is nu je leven!! maar het went hoor, echt!! Je moet er alleen even ingroeien)
Beaker en Crook, wat super van Jet zeg! Heerlijk hoor!
Ik heb vanmo met Icare gebeld, omdat Meike nu steeds sochtends de fles niet wil. Ze wordt rond 6.30-7.00 uur wakker, en is dan heel vrolijk aan het babbelen, maar drinken....ho maar! Ze drukt de fles er gewoon uit met dr tongetje. Ik had het idee dat er misschien wel een fles af kon, maar dat mag pas met 5 maanden. Nu nog maar even doorgaan met 5 flessen. De laatste fles gaan we wat eerder geven.
We hadden haar ook al een paar hapjes fruit gegeven, maar daar stoppen we ook weer mee. Ze reageert er op met veel krampjes, en het is nog niet nodig eigenlijk (maar het is zo leuk) Eerst moet ze de flessen maar eens drinken, en we proberen fruit over een poos wel weer.
Jaaa, we hebben hem van oma gekregen (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef MeNicole het volgende:
Viev? Jij nog zo'n diaprojector gekocht voor kleine Dean? Ben wel benieuwd of ie het leuk vind![]()
Dronk Dean ook zijn fles niet meer leeg? Of net zoals Meike?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zat met 4,1 maand ook al regelmatig op 4 flessen per dag hoor
Wij hebben een el cheapo disco-bol van Intertoys Sinterklaas hier, is ook zo'n succes geweest toen Simon nog wat jonger was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaaa, we hebben hem van oma gekregen (hoi oma
)
Hij is kewl. Ik vroeg me eerst alleen af waarom ze het geluid van een spoorweg overgang erop hadden gezet, tussen de slaapliedjes zeg maar, maar dat bleken bloedsomloop-baarmoeder-geluiden
Ik zal er als ik eind van de week terug ben eens wat foto's van laten zien hoe het er uitziet in het donker, ik vind het erg leuk
Wat Dean betreft weet ik het niet helemaal, hij slaapt over het algemeen al een stuk beter/eerder in, al heeft ie nog af ene toe een "nee"dag, maar ik heb tegelijkertijd ook een rustgevend slaapritueel ingelast met badje, alle knuffels kusjes geven, boekje voorlezen en dan idd nog even naar de diaatjes kijken en slaapliedje laat ik aan staan. Na een paar dagen ging dat toch werken![]()
![]()
Eh nee, hij drinkt nu nog heel erg veel vind ik, hij drinkt 4 a 5 flessen per dag (meestal 4 hoor) van 210 en dan nog rustig 130 cc verdund sap....en dan een groentehapje en een fruithapjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend kwam laats met eenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wij hebben een el cheapo disco-bol van Intertoys Sinterklaas hier, is ook zo'n succes geweest toen Simon nog wat jonger was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam laats met eenlava
lamp
aan, leuk voor de kleine, zei ie
![]()
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom moeders (dus niet alleen jij speciaal Karin) zo snel met bijvoeding willen beginnen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Peer doe ik maar ffies niet meer, Meike gaat na 2 hapjes peer na een uurtje giga tekeer....krampjes!
Maar het kan over een maand ook nog wel.....
Eerst maar ffies geen fruit meer.....
(ze wordt donderdag ook pas 4 maand, dus het kan allemaal nog zat)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, wat is het toch wat met Julia, ik hoop zo dat ze de neocate gaat drinken....
toi toi toi
-knip-
We hadden haar ook al een paar hapjes fruit gegeven, maar daar stoppen we ook weer mee. Ze reageert er op met veel krampjes, en het is nog niet nodig eigenlijk (maar het is zo leuk) Eerst moet ze de flessen maar eens drinken, en we proberen fruit over een poos wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |