mogen de apotherkers niet zomaar in huis hebben. Omdat dit "sporadisch' gebruikt wordt aangeschreven wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Leah het volgende:
Pfft Suzanna, wat zul je ongerust zijn...
Kun je niet even de ziekenhuisapotheek/kinderafdeling bellen? Misschien dat zij je verder kunnen helpen met het sneller krijgen van de Neocate?
Jet heeft vanaf haar geboorte een beetje te weinig gedronken, bv lukte zowiezo niet dus dan maar kolven en bv met de fles geven. Op zich ging dat wel goed, maar vanaf donderdag ging madame steeds minder drinken (40 tot 50 cc terwijl ze 80 a 90 cc moest drinken).quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef marit1978 het volgende:
Beaker..ik zit wel even snel jullie verhaal bij te lezen maar mis een stuk ?
in ieder geval begrijp ik dat jullie even in ziekenhuis geweest zijn en nu weer gelukkig thuis !![]()
Haha als ik dat zo lees lijkt het Mikael wel. DIe gaat ook telkens staan. Maar enige verschil is dat Mikael wel weer gewoon kan gaan zitten. Dus hier is het meer:quote:Op maandag 25 juni 2007 17:20 schreef ik80 het volgende:
Mibos, op wat voor schema zitten jullie nu? Lees dat ze nog maar 3 flessen krijgt?
Lotte heeft slaap, ze wrijft in haar ogen, zit aan haar oor. Mama legt haar op bed, Lotte draait zich om, kruit en gaat staan, mama legt haar neer, Lotte draait zich om, kruipt en gaat staan. Mama draait haar weer om pffff oke dan pakt Lotte erui en Lotte gaat dus niet slapen hmmm herkenbaar bij anderen? vermoeiend dat staan. Ze kan ook nog niet zo goed naar beneden, dus ze valt regematig...
Bij mij precies hetzelfde. Gewoon doen als dat beter voelt hoor. Je kan alle rust die je kunt krijgen goed gebruiken nu. En als ze honger heeft, laat ze zich inderdaad echt wel horen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef marit1978 het volgende:
Wat hebben jullie gedaan qua 'rooming-in' ?
Hier staat wel een wiegje bij ons op de kamer, maar dat bevalt me absoluut niet!
Ik dacht juist dat het fijn en makkelijk zou zijn, maar bij elk geluidje schiet ik overeind met overdosis stresshormoon in mijn lijf. Vannacht had ik haar wel bij me, met gevolg dat ik al klaar zat met haar in de armen voor de voeding en ze eigenlijk toch nog wel sliep
Nope, hier vanaf nu echt gewoon in bedje op de kamer naast de onze!
Ik hoor het dan wel als ze ècht wakker is en wil drinken
(ze slaapt nu nog! vorige voeding is 3uur geleden)
Agossiequote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Suzanna het volgende:
Ze huilt vaak heel zielig, echt héél zielig, pieperig gillerig huilen. Heel wanhopig klinkt het, en wanhopig word ik er ook van...
Sterkte meid, ik had even over je berichtje heen gelezen, maar het komt allemaal goed, écht! het gaat over een tijdje echt beter, het begin is bij mij ook altijd even héél zwaar geweest. Als je het volhoudt, de borstvoeding, kan je er als het goed is over een tijdje echt van gaan genieten...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef marit1978 het volgende:
Heel herkenbaar verhaal...
Lijkt wel een beetje op Julia's verhaaltje, zo op het eerste gezicht. Ik ben benieuwd hoe het met je nichtje gaat en wat eruit komt. Sterkte ermee!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MeNicole het volgende:
Ons kleine nichtje van 8 maand ligt in het ziekenhuisZei is vanaf haar geboorte nog maar 2,5 kilo aangekomen. Ze is vanaf haar geboorte al een het klooien met eten enzo en nu dus in het ziekenhuis. Ze krijgt sondevoeding zodat ze iets zwaarder word en ze zijn bezig met onderzoeken waarom ze niks aan komt
Tis zo sneu. Het kleine arme ding
![]()
Hm, nou, nog 24 uur proberen dus... Hopelijk lukt het jullie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Suzanna het volgende:
Edit: ik heb net die vrouw weer aan de lijn gehad (dus niet de kinderarts) en die zegt dat ik het nog 24 uur moet proberen,
geen sluiting, alleen elastiek dat je niet verder dicht kunt trekken. En van die dingen om over haar handjes heen te doen, omklappen zeg maar. lijkr me dat ze er in verstrikt kan raken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef owlet het volgende:
Wat een lief slaapzakje! Heeft hij geen sluiting aan de onderkant?
...
we hebben wederom geprobeerd Jet aan te leggen, maar ze vertikt het gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef Karin het volgende:
Beaker wat fijn dat het weer goed gaat met JetHoe gaat het met de borstvoeding?
Die omklapdingen om de handjes lijken me wel handig in sommige gevallen maar een slaapzak zonder sluiting aan de onderkant zou ook niet mijn voorkeur hebben. Ik zou veels te bang zijn dat hij omhoog opkruipt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Memmel het volgende:
[..]
geen sluiting, alleen elastiek dat je niet verder dicht kunt trekken. En van die dingen om over haar handjes heen te doen, omklappen zeg maar. lijkr me dat ze er in verstrikt kan raken...![]()
Does nie zo raarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Suzanna het volgende:
Misschien niet nodig, maar ik maak me heel erge zorgen elke keer... je verwacht dat de kinderarts het goed weet maar in de praktijk werkt het dan niet wat hij voorschrijft, en dat maakt wel heel onzeker hoor.
Nu ligt ze héél diep te slapen, vind ik bijna eng, maar ook eigenlijk wel logisch omdat ze vannacht heel erg aan het spoken was tot een uur of half twee. Ze krijste zo gillerig de hele tijd en wilde absoluut niet drinken...
Pfft, sorry dat ik de hele tijd berichtjes post maar ik moet het gewoon even kwijt. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.
Ik zat met 4,1 maand ook al regelmatig op 4 flessen per dag hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, wat is het toch wat met Julia, ik hoop zo dat ze de neocate gaat drinken....
toi toi toi
Marit, ook al zo'n toestand, maar het gaat alweer de goede kant op gelukkig! En het is niet niks, ineens mama te zijn, zo'n kleintje te hebben wat helemaal afhankelijk van je is...
Ik heb na een aantal dagen ook gevraagd wanneer mijn leven weer normaal werd!
(antwoord was: nou nooit, dit is nu je leven!! maar het went hoor, echt!! Je moet er alleen even ingroeien)
Beaker en Crook, wat super van Jet zeg! Heerlijk hoor!
Ik heb vanmo met Icare gebeld, omdat Meike nu steeds sochtends de fles niet wil. Ze wordt rond 6.30-7.00 uur wakker, en is dan heel vrolijk aan het babbelen, maar drinken....ho maar! Ze drukt de fles er gewoon uit met dr tongetje. Ik had het idee dat er misschien wel een fles af kon, maar dat mag pas met 5 maanden. Nu nog maar even doorgaan met 5 flessen. De laatste fles gaan we wat eerder geven.
We hadden haar ook al een paar hapjes fruit gegeven, maar daar stoppen we ook weer mee. Ze reageert er op met veel krampjes, en het is nog niet nodig eigenlijk (maar het is zo leuk) Eerst moet ze de flessen maar eens drinken, en we proberen fruit over een poos wel weer.
Jaaa, we hebben hem van oma gekregen (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef MeNicole het volgende:
Viev? Jij nog zo'n diaprojector gekocht voor kleine Dean? Ben wel benieuwd of ie het leuk vind![]()
Dronk Dean ook zijn fles niet meer leeg? Of net zoals Meike?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zat met 4,1 maand ook al regelmatig op 4 flessen per dag hoor
Wij hebben een el cheapo disco-bol van Intertoys Sinterklaas hier, is ook zo'n succes geweest toen Simon nog wat jonger was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaaa, we hebben hem van oma gekregen (hoi oma
)
Hij is kewl. Ik vroeg me eerst alleen af waarom ze het geluid van een spoorweg overgang erop hadden gezet, tussen de slaapliedjes zeg maar, maar dat bleken bloedsomloop-baarmoeder-geluiden
Ik zal er als ik eind van de week terug ben eens wat foto's van laten zien hoe het er uitziet in het donker, ik vind het erg leuk
Wat Dean betreft weet ik het niet helemaal, hij slaapt over het algemeen al een stuk beter/eerder in, al heeft ie nog af ene toe een "nee"dag, maar ik heb tegelijkertijd ook een rustgevend slaapritueel ingelast met badje, alle knuffels kusjes geven, boekje voorlezen en dan idd nog even naar de diaatjes kijken en slaapliedje laat ik aan staan. Na een paar dagen ging dat toch werken![]()
![]()
Eh nee, hij drinkt nu nog heel erg veel vind ik, hij drinkt 4 a 5 flessen per dag (meestal 4 hoor) van 210 en dan nog rustig 130 cc verdund sap....en dan een groentehapje en een fruithapjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend kwam laats met eenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wij hebben een el cheapo disco-bol van Intertoys Sinterklaas hier, is ook zo'n succes geweest toen Simon nog wat jonger was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam laats met eenlava
lamp
aan, leuk voor de kleine, zei ie
![]()
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom moeders (dus niet alleen jij speciaal Karin) zo snel met bijvoeding willen beginnen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Peer doe ik maar ffies niet meer, Meike gaat na 2 hapjes peer na een uurtje giga tekeer....krampjes!
Maar het kan over een maand ook nog wel.....
Eerst maar ffies geen fruit meer.....
(ze wordt donderdag ook pas 4 maand, dus het kan allemaal nog zat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |