abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 22:44:31 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50839260
suzanna , ga naar je zorgverzekeraar, daar kan echt wel wat voor geregeld worden die 6 weken is bullshit, ook de kinderarts kan mede regelen meid.. echt ( ik spreek uit ervaring)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 25 juni 2007 @ 22:49:23 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50839470
och Suzanna.. wat een zorgen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik hoop echt dat de nieuwe voeding verlichting brengt.

Jet, welkom thuis
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Marit, het leven van een verse moeder gaat niet over rozen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Geloof me, het wordt echt steeds makkelijker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vandaag Tijn weer laten keuren op het CB. Hij was zo aan het sjansen met de CB-arts dat ze bijna vergat dat hij nog nagekeken moest worden ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
We waren nl. ook ondertussen aan het praten over groeicurves, starten met bijvoeding, internet, www.borstvoeding.com, etc.
Tijn groeit iig prima, ontwikkelt prima.

Ik had 'm vanmiddag in de BabyBjorn mee naar het winkelcentrum en met z'n gezicht naar voren.. Hij heeft de hele H&M bij elkaar gekraaid van de lol die hij had
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hij heeft drie kwartier lol gehad in die draagzak; de hele tijd lachen, kraaien en gillen van plezier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Heerlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 07:59:57 #253
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50847137
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef marit1978 het volgende:
Heel herkenbaar verhaal...
Sterkte meid, ik had even over je berichtje heen gelezen, maar het komt allemaal goed, écht! het gaat over een tijdje echt beter, het begin is bij mij ook altijd even héél zwaar geweest. Als je het volhoudt, de borstvoeding, kan je er als het goed is over een tijdje echt van gaan genieten...

Bij Julia was het aan het begin nodig om haar een keer bij te voeden met hypoallergene voeding, want ze was te verzwakt om goed te drinken, misschien dat dat bij jouw kleintje ook nodig is... maar zo niet, alleen maar goed natuurlijk. Ik hoop dat het snel beter gaat met je! En dat niet-happy voelen kan ook een beetje de 'baby-blues' zijn, had ik ook hoor...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:01:14 #254
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50847146
Hier een klein meisje wat de Neocate niet goed drinkt helaas
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
... ik had gehoopt (tegen beter weten in eigenlijk) van wel, maar de Nutramigen dronk ze ook al zo slecht en de Friso véél beter. Ik weet het gewoon even niet meer. Maar ik ga wel even op internet zoeken of het normaal is dat het in het begin erg moeizaam gaat met die voeding en ik even geduld moet hebben.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:02:51 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50847162
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MeNicole het volgende:
Ons kleine nichtje van 8 maand ligt in het ziekenhuis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zei is vanaf haar geboorte nog maar 2,5 kilo aangekomen. Ze is vanaf haar geboorte al een het klooien met eten enzo en nu dus in het ziekenhuis. Ze krijgt sondevoeding zodat ze iets zwaarder word en ze zijn bezig met onderzoeken waarom ze niks aan komt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tis zo sneu. Het kleine arme ding
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lijkt wel een beetje op Julia's verhaaltje, zo op het eerste gezicht. Ik ben benieuwd hoe het met je nichtje gaat en wat eruit komt. Sterkte ermee!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:41:33 #256
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50847582
Suzanna, wat is het toch een nare toestand dat het niet goed gaat Met je kleintje. Ik hoop ontzettend dat snel duidelijk is wat er aan de hand is en dat het iets onschuldigs blijkt te zijn. Heel veel sterkte allemaal daar!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Beaker en Thecrook, wat heerlijk dat Jet weer thuis is!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:10:13 #257
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50848055
Misschien niet nodig, maar ik maak me heel erge zorgen elke keer... je verwacht dat de kinderarts het goed weet maar in de praktijk werkt het dan niet wat hij voorschrijft, en dat maakt wel heel onzeker hoor.

Nu ligt ze héél diep te slapen, vind ik bijna eng, maar ook eigenlijk wel logisch omdat ze vannacht heel erg aan het spoken was tot een uur of half twee. Ze krijste zo gillerig de hele tijd en wilde absoluut niet drinken...

Pfft, sorry dat ik de hele tijd berichtjes post maar ik moet het gewoon even kwijt. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:11:47 #258
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_50848078
Suzanna, ik zou meteen weer naar die KA bellen, jij maakt je zorgen, en moedergevoel zegt vaak veel!

Cattie, dat bewegelijke is herkenbaar. Lotte wil hier ook het liefst de hele dag kruipen, staan klimmen enz. Niks zitten, behalve als ze echt moe is.
pi_50848095
Suzanna, wat lijkt me dat lastig. Zien dat het niet lekker gaat, maar er nog zo weinig mee kunnen.
Sterkte en lekker van je af blijven schrijven hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fake it till you make it...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:14:54 #260
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50848128
Ja, Suzanna, ik zou ook gewoon bellen met je zorgen en vragen. Kan me voorstellen dat alles je nu beangstigt.

Sterkte, hoor, en vooral blijven doorposten, alleen maar heel begrijpelijk en prima.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50848148
Schrijf het maar van je af Suzanna. Logisch dat je er onzeker van wordt. Het klinkt heel akelig allemaal.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:33:14 #262
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50848486
Ik zou gewoon gaan bellen Suzanna. Je vertrouwt het duidelijk niet, jij kent je kind het beste, ik denk dat je in deze goed naar je gevoel moet luisteren.
Een ziekenhuis opname is niet wat je wilt, dat snap ik wel, maar zoals ik je nu lees is het ook allemaal niets en kunnen ze beter eens goed gaan uitzoeken wat er nu is.

Mijn ervaring is, dat als je heel duidelijk zegt dat jij het niet vertrouwd, ze dat behoorlijk serieus nemen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:33:59 #263
103793 kozakken
Living the life
pi_50848500
Mij achter Leah schaart.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:38:44 #264
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50848608
Ik stond gisteravond op het punt om gewoon maar weer Friso te gaan geven, maar ze voelt zich daar duidelijk ook niet lekker bij (veel huilen) en lijkt ook steeds krampjes te hebben. Ze slaapt zowiezo erg slecht de laatste paar dagen ('s nachts gaat het wel redelijk) ...
Maar goe, die Friso dronk ze dan tenminste nog.

Ik heb net het ziekenhuis even gebeld en de vrouw op de kinderpoli zou de kinderarts proberen te pakken te krijgen, ik heb even uitgelegd wat er was. Als het te lang duurt naar mijn zin bel ik gewoon nog een keer.

Edit: ik heb net die vrouw weer aan de lijn gehad (dus niet de kinderarts) en die zegt dat ik het nog 24 uur moet proberen, want het kan zijn dat ze gewoon aan de smaak moet wennen. Geen alternatieven aanbieden behalve gewoon water, want op een gegeven moment krijgt ze honger en zal ze gaan drinken zegt ze...

Tja, een beetje een harde aanpak maar ik wil het wel doen. Het komt niet vaak voor maar er zijn dus kinderen die het echt weigeren vanwege de smaak.

[ Bericht 30% gewijzigd door Suzanna op 26-06-2007 09:42:33 (EWW) ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:43:48 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50848727
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Suzanna het volgende:
Edit: ik heb net die vrouw weer aan de lijn gehad (dus niet de kinderarts) en die zegt dat ik het nog 24 uur moet proberen,
Hm, nou, nog 24 uur proberen dus... Hopelijk lukt het jullie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50848987
Suzanna, ik ken niet hele verhaal, maar bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen!

Jet is ondertussen weer erg tevreden en echt zichzelf weer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:56:50 #267
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50848995
NA die 24 uur echt op je strepen gaan staan hoor Suzanna!
Ik hoop dat het uiteindelijk lukt!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:09:02 #268
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50849290
Wat fijn voor jullie Beaker...dat lijkt me zó'n opluchting!

Ik ga nu Julia zo even wakker maken, ze slaapt normaal nooit zo lang 's ochtends dus ik vertrouw het niet helemaal. Even kijken hoe het met haar gaat.
Bedankt voor jullie reacties, en Leah, je hebt gelijk hoor! Zal ik ook dan echt wel doen, maar ik snap wel dat ik het nog 24 uur moet proberen.
  FOK!fossiel dinsdag 26 juni 2007 @ 10:14:22 #269
2628 Karin
pi_50849429
Suzanna ik hoop ook dat het zoiets simpels is als even aan de smaak wennen. Wie weet gaat het over een paar uurtjes wel beter. En anders inderdaad meteen aan de bel trekken hoor! Wat lijkt me dit vreselijk om je kleintje zo te zien.

Beaker wat fijn dat het weer goed gaat met Jet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoe gaat het met de borstvoeding?

Marit ik ken ook maar weinig mensen die echt op een roze wolk zaten de eerste tijd. Het is ook zo'n verantwoordelijkheid opeens en als het dan niet helemaal lekker loopt met voeding kan dat je echt vreselijk onzeker maken. Ze hadden mij in het ziekenhuis ook weer vreselijk op de kast met al die tegenstrijdige adviezen en Ruud die teveel afgevallen was. Het raakt je ook zo als het over je kndje gaat.

Hier gaat het eigenlijk hartstikke goed. Ruud eet, poept en plast en slaapt heel goed. En als hij wakker is is het een heel tevreden ventje. De borstvoeding gaat hartstikke goed en Ruud leert al steeds beter een voeding te drinken. Hij had vorige week soms wel 1,5 tot 2 uur nodig en nu is hij meestal met 3 kwartier klaar. Was al bang dat hij altijd zo lang zou drinken en hoe moet dat dat als Bram naar school gebracht moet worden maar ook dit lost zich vanzelf op.
Bram is erg lief voor zijn broertje, gaat hem regelmatig een kusje geven. Hij is zowieso erg lief, had wel verwacht dat hij in een draak zou veranderen maar dat is dus niet zo. We hebben zelfs zijn nachtluier weer afgedaan en hij blijft gewoon droog! En dat terwijl die luier pas 2 weken voor de geboorte uit is gegaan. Kortom ik ben erg blij met mijn 2 mannen, ze doen het fantastisch!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:32:00 #270
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50849847
Fijn Karin! Lekker dat het allemaal zo goed gaat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. En idd, wat kunnen ze een verse moeder op de kast krijgen, ik snap niet dat ze daar niet eens wat meer aandacht aan besteden, m.n. in een ziekenhuis.

Suzanna, misschien vind je me doordrammen, maar als ze suffig is en niet alert, ook weer bellen hoor!
Ik heb ooit met een 6 weken oude baby hevig doorgedramd, en ik bleek gelijk te hebben. Het had heel anders af kunnen lopen als ik niet zo koppig mijn moederinstinct gevolgd had. Een kleine verklaring voor mijn bemoeizucht dus
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:48:24 #271
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50850339
Suzanna, wat iedereen zegt, volg je gevoel !
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Cattie, Simon is ook beweeglijk, heeft gisteren voor het eerst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
gekropen! Maar wat vooral leuk is, hij schommelt de hele dag! Als hij iets leuk vindt, als hij ons ziet, als hij muziek hoort!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dan schudt hij zijn lijfje van links naar rechts, zo grappig!

Marit, wat een andere wereld he, zo met een klein babytje! Het zal echt langzaam aan wat meer wennen, maar de eerste weken staan echt op zijn kop wat dat betreft!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:02:07 #272
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50850725
Suzanna, hoe is het nu met Julia?

Marit...lees ik nou dat je in bad ging? Mag jij dat al dan? Ik mocht niet in bad zolang ik vloei...en da's nog steeds niet over
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Beaker, fijn dat het beter gaat met Jet!

Ik ben net voor de eerste keer bij het consultatiebureau geweest. Anna weegt nu 4350 gram en is 50,5 cm (ze is 4 weken oud). Ik schrok me rot, maar kennelijk is het wel normaal. Verder alles in orde. Ik had een hoop vragen over de flesvoeding, maar het was een beetje een doos, die arts (of wat het ook is). Ze kwam niet verder dan: ja, kijk het even aan. Ja wtf, ik weet niet tot hoever ik mag gaan. Ja, 150 ml maal gewicht is de richtlijn....ja en wat als ik daar al boven zit? Fles eraf? Op verzoek voeden? Om de vier uur?
Is er hier ook een flesvoeding topic???

Nog wat, van vrienden uit Singapore kregen wij een cadeautje. Maar....ik weet niet wat het is en wat ik er mee moet: link naar ondefinieerbaar kraamcadeau Wat denken jullie???
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:06:33 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50850853
Dat is toch gewoon een lief slaapzakje?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50851071
Wat een lief slaapzakje! Heeft hij geen sluiting aan de onderkant?

flesvoedingstopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop