Gelukkig maar. Ik bedacht het me ook al. Maar je kent de moederzorgen... straks heeft hij ergens pijn ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:51 schreef Suzanna het volgende:
PV, is helemaal niet raar hoor, is best wel 'eng' in het begin voor die kleintjes. In ieder geval heeeel spannend!
Dan zou hij echt wel gaan huilen hoor, denk ik. Ik heb bij mijn kinderen ook gemerkt dat ze het in het begin best spannend vonden om te staan. Ook wel héél leuk, maar de eerste keren toch ook wel een beetje eng.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik bedacht het me ook al. Maar je kent de moederzorgen... straks heeft hij ergens pijn ofzo.
Zoiets stond me ook al bij. Zal wel hetzelfde gelden voor karnemelk, is toch allemaal een 'afgeleide' van koemelk. En straks blijkt dat ze een allergie ervoor heeft, het zou toch zomaar kunnen....nee, dat ga ik echt niet proberen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef snoopy het volgende:
Ik geloof dat Lis met 7 maanden yoghurt mocht.
Hij huilt ook écht. Mja, het klinkt eerder paniekerig dan pijnlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dan zou hij echt wel gaan huilen hoor, denk ik. Ik heb bij mijn kinderen ook gemerkt dat ze het in het begin best spannend vonden om te staan. Ook wel héél leuk, maar de eerste keren toch ook wel een beetje eng.
En die moederzorgen... jaja...heel begrijpelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop