abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:04:03 #276
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50268014
Suzanna (ik denk nog even mee). Ze hebben bij de HAP neem ik aan wel in haar oren gekeken? En in haar keel?
Bij oorontsteking is het drinken nl ook vaak drama.
Ow ja, en wat me net te binnen schiet, zou je niet kunnen proberen om van opvolgmelk een ijsje te maken? Misschien dat ze dat wel wil?
Sterkte hoor, ik weet hoe naar het is als je kind niet wil drinken, zeker met dit weer.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:28:26 #277
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50270600
Leah, lief dat je meedenkt ... Ze hebben haar idd helemaal gecheckt, oortjes, keeltje, buikje gevoeld, etc. etc. en ze konden niets vinden. De komende week gaan we in ieder geval met haar naar de kinderarts, maar dat duurt dus nog even. Ze drinkt gelukkig wel af en toe toch wat, dus zit aan het minimum voor nu (om niet uit te drogen dan), dat is 250 ml per dag. De huisarts had het uitgerekend aan de hand van het gewicht van 6 kilo, toen ik daar was wist ik niet precies hoeveel ze weegt natuurlijk. Ik ga in ieder geval vragen of ik maandag mag komen wegen op het consultatiebureau, kan me niet voorstellen dat dat niet mag.

Karin, het gaat opzich wel redelijk nu hoor, gelukkig. Ze heeft een hele tijd geslapen (iets van tweeënhalf uur) en dat is lang geleden dat ze dat overdag gedaan heeft. Nu is ze wakker en geeft mijn man haar een flesje. Hopelijk lukt dat... we hebben nu ook meloen in huis, dus als het niet lukt proberen we dat zo even.

Oh ja, ik ga idd even een ijsje proberen te maken van opvolgmelk, vind het wel een idee! Thnx Leah!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:02:27 #278
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50280367
Linda__ afvoer gaat bij ons naar de zolder.

Suzanna, je verhaal doet me denken aan iemand. Weet niet meer wie, maar die vertelde me dat haar kindje alleen maar slapend dronk. Het was voor haar de enige manier om vocht naar binnen te krijgen. Elke keer als haar kindje ging slapen, ging ze een half uurtje later met een fles er achteraan om haar te laten drinken. Ik hoop niet dat dit voor jou gaat gelden, maar misschien is het wel het proberen waard. Heel veel sterkte, ik hoop dat Julia snel beter drinkt.
pi_50283147
Ronja krijgt haar eerste kies, zo raar! De vier centrale snijtandjes zijn door en we waren aan het wachten op de laterale snijtanden. Maar vanavond voelde ik ineens een puntje, vrij ver naar achter, er passen minstens drie tandjes tussen de snijtand en het puntje.
Even opgezocht en het kan inderdaad het eerste kiesje zijn, de hoektandjes komen meestal pas rond 20 maanden.
Ze ontdekte vandaag ook hoe ze zelf moet gaan zitten en ze heeft zich een keer per ongeluk opgetrokken in de box, om daarna woedend te worden van frustratie omdat ze niet meer naar beneden kon. Wat een sprongen ineens, ze blijft me verbazen!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:38:04 #280
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50283335
Die Ronja! Pittige tante!
Heeft ze last van het kiesje? Ik heb gehoord dat die pijnlijker zijn dan de tandjes...??

En ik moest even nadenken wat laterale snijtanden zijn, maar ik snappum nu.
Thies heeft al maanden onder twee tandjes, sinds een maand ook boven twee. En de bovenste twee laterale snijtanden zaten er al weken aan te komen. Vanochtend voelde ik de puntjes. Maar het gekke is, ik was zo 'gefixeerd' op die bovenkaak, nu blijkt hij ineens ook al zijn 7e tandje te hebben, in de onderkaak! Die had ik dus even gemist!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50283491
Thies al zeven tandjes! Een echt gebitje is het dan
Ik geloof niet dat ze last heeft gehad van het kiesje, ik voelde het per toeval omdat ik weer eens speurde naar de nieuwe snijtandjes en ik heb de afgelopen dagen niets gemerkt van hangerigheid, in tegendeel zelfs.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:50:42 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50283771
Haha! Ik zie je al speuren!
Doe ik ook hoor , en zo ontdekte ik dus ook per toeval dat ondertandje.
Maar fijn dat Ronja geen last van heeft gehad van haar kiesje.
Thies had van zijn eerste twee tandjes onwijs veel last. Ik vreesde dus al het ergste. Maar van de rest heeft hij nagenoeg geen last gehad.
Alleen huilt hij de afgelopen paar dagen tijdens het warm eten (groentehap). Dat is wel sneu. Het enige dat we kunnen bedenken is dat hij dan last heeft van zijn tanden...
pi_50283948
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef owlet het volgende:
De vier centrale snijtandjes zijn door en we waren aan het wachten op de laterale snijtanden.
En ik wachte op de centrale snijtandjes boven bij Lis, maar allebei haar laterale snijtanden zijn al door
En onder alleen haar centrale snijtandjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:01:49 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50284157
Haha, dan heeft Lis nú al een fietsenrekje in haar mond als ik het goed begrijp!
pi_50284234
Dat heb jij goed begrepen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50287988
Fons heeft nog steeds zijn vleestanden...
  zondag 10 juni 2007 @ 07:05:34 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50290588
Storm ook, hoor Bass-Miss. Nul tanden nog.
Maria kreeg op haar eerste verjaardag haar eerste tandje en ik verwacht dat haar broertje ook zo'n laatbloeier is.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50291183
Hehe, Fons zijn nichtje ook maar op 11 maanden, dus ik verwacht het ook niet meteen.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:25:07 #289
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50292348
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Moonah het volgende:
Haha! Ik zie je al speuren!
Doe ik ook hoor , en zo ontdekte ik dus ook per toeval dat ondertandje.
Maar fijn dat Ronja geen last van heeft gehad van haar kiesje.
Thies had van zijn eerste twee tandjes onwijs veel last. Ik vreesde dus al het ergste. Maar van de rest heeft hij nagenoeg geen last gehad.
Alleen huilt hij de afgelopen paar dagen tijdens het warm eten (groentehap). Dat is wel sneu. Het enige dat we kunnen bedenken is dat hij dan last heeft van zijn tanden...
Koud eten doet het hier dan goed. Gisteren hebben we weer samen een ijsje gegeten Ik geef hem ook elke dag zo'n babykoekje om te knagen, dat vindt hij heerlijk.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:29:41 #290
108648 cattie
lieve moeder
pi_50292437
Zo, weer veel tandontwikkelingen hier! Ive is weer aan het kwijlen, maar ik heb nog geen nieuw tandje gezien.

Ive trekt zich nu constant over al aan op en schuivelt dan ook langs de bank/tafel/wat dan ook rand heen en weer. Echt al kleine stapjes!
  zondag 10 juni 2007 @ 11:45:00 #291
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50292737
Ive !!

Ik heb gisteren een rietjesbeker gekocht en het is een hit! Leuk om te zien hoe hij ontdekte wat hij ermee moest doen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 10 juni 2007 @ 12:25:36 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50293758
Die stapjes laten hier nog even op zich wachten. Ken gaat steeds huilen wanneer hij op zijn platte voeten staat, volgens mij vindt hij het eng ofzo. In de zin van: 'help! ik sta en wat nu?!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 10 juni 2007 @ 12:51:23 #293
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50294539
Chacama, dat zou ik eigenlijk niet eens zo erg vinden als het zo was dat ze alleen slapend zou drinken, maar zelfs in haar slaap weigert ze de fles nog regelmatig. Dat is het rare!
Was er bij haar kindje ook een oorzaak voor? of is die mysterieus? Is het ook overgegaan? je kunt niet eeuwig in de slaap voeden, op een gegeven moment is dat gewoon afgelopen...
  zondag 10 juni 2007 @ 12:51:52 #294
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50294551
PV, is helemaal niet raar hoor, is best wel 'eng' in het begin voor die kleintjes. In ieder geval heeeel spannend!
pi_50299167
Eva krijgt geloof ik een spleetje tussen haar boventanden. Ze zijn net door, maar ze staan een groot stuk uit elkaar . Ik las hier ergens over opvolgmelkijsjes. Goed idee! Dat ga ik ook proberen!

En die rietjesbeker, is dat beter dan een tuitbeker? Eva snapt de tuitbeker niet helemaal, maar drinkt water of iets anders niet uit een fles. Een glas/beker gaat wel, maar geeft wel erg veel gelek. Nu niet zo erg, wat natte kleertjes, maar bij kouder weer is het niet zo handig...
Eva en Maria
  zondag 10 juni 2007 @ 15:51:58 #296
94046 PM-girl
pi_50299297
Een rietjesbeker is makkelijk, hij hoeft niet op de kop om er iets uit te krijgen, want een rietje.Daarbij is het grote verschil dat hij niet lekt, zoals tuitbekers wel doen als ze niet rechtop staan.
In het bv-topic werd hij getipt:

Hij kan mee in de tas/auto/jaszak etc. want het rietje kun je verstoppen en dus afsluiten voor viezigheid.
*
  zondag 10 juni 2007 @ 15:53:08 #297
94046 PM-girl
pi_50299336
Trouwens, over die tandjes wat je schrijft Linda. Ik vroeg me af hoe dat zit, dit is het melkgebit, als iets nu al scheef zou zijn of dus een spleetje, wat zou dat betekenen voor het latere gebit?
*
pi_50304039
linda mijn kleine meid drinkt nu goed uit de rietjesbeker. tuitbeker snapt ze geen snars van.
pm ik heb hem toevallig ook gisteren gekocht haha.
linda zou je anders niet aan je tandarts kunnenvragen over het spleetje.

suzanna wat raar dat julia niet wil drinken. misschien is er iets ben je al eens naar de ha of kinderarts met haar geweest?(misschien heb ik er overheen gelezen dan sorry) sterkte.
mama van 3 kids!
pi_50304735
Zijn er ook baby's die wél iets snappen van een tuitbeker? . Anna moet hem ook niet. De rietjesbeker ook nog niet, maar die is in ieder geval interessant genoeg om te bestuderen ipv weg te meppen. Komt wel goed dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50304779
Dat tandenspleetje, ik vind het niet zo'n probleem hoor. Naar de tandarts gaat Eva nog niet (ik vroeg mij laatst af vanaf wanneer we dat moeten doen, om alvast te wennen ofzo ben zelf ook al twee jaar niet meer geweest, heb nooit wat en ik vergeet het altijd
Bovendien, wat willen ze doen. een beugeltje lijkt me iets te vroeg. We wachten eerst maar eens af hoe het zit als de hele tand er is, en sleutelen doen ze maar als ze 12 is ofzo...

Binnenkort dus maar eens op zoek naar een rietjesbeker!
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')