Leah, lief dat je meedenkt
![]()
... Ze hebben haar idd helemaal gecheckt, oortjes, keeltje, buikje gevoeld, etc. etc. en ze konden niets vinden. De komende week gaan we in ieder geval met haar naar de kinderarts, maar dat duurt dus nog even. Ze drinkt gelukkig wel af en toe toch wat, dus zit aan het minimum voor nu (om niet uit te drogen dan), dat is 250 ml per dag. De huisarts had het uitgerekend aan de hand van het gewicht van 6 kilo, toen ik daar was wist ik niet precies hoeveel ze weegt natuurlijk. Ik ga in ieder geval vragen of ik maandag mag komen wegen op het consultatiebureau, kan me niet voorstellen dat dat niet mag.
Karin, het gaat opzich wel redelijk nu hoor, gelukkig. Ze heeft een hele tijd geslapen (iets van tweeënhalf uur) en dat is lang geleden dat ze dat overdag gedaan heeft. Nu is ze wakker en geeft mijn man haar een flesje. Hopelijk lukt dat... we hebben nu ook meloen in huis, dus als het niet lukt proberen we dat zo even.
Oh ja, ik ga idd even een ijsje proberen te maken van opvolgmelk, vind het wel een idee! Thnx Leah!