Vivi, was het maar waar
![]()
...
Ik belde om half vijf vanmiddag toch maar weer naar de huisarts (gisteravond naar de huisartsenpost geweest omdat ze nauwelijks dronk) en ben even langsgeweest, ze zei dat als ze vanaf toen nog 24 uur de helft (of minder) van wat ze normaal drinkt zou drinken, we zowiezo naar het ziekenhuis moeten met haar. Als we het zelf prettiger zouden vinden zou het nu ook al kunnen. Dus ik vroeg wat ze daar dan zouden doen... dan proberen ze daar haar de fles te geven, als dat daar ook niet lukt gaat ze aan de sondevoeding... dus ik heb gezegd dat we het nog éven aankijken, als ze morgen wéér superslecht drinkt (en vannacht ook) dan bellen we wel naar de huisartsenpost.
Pfft, wat is het toch naar als je kindje niet doet wat goed voor dr is...
Ze is gelukkig nog niet uitgedroogd, maar dit duurt zowiezo al veel te lang, het kwakkelen met drinken is al zolang ze de fles ipv borst krijgt, en dat is nu ongeveer een maand, iets meer.
Chacama, helaas wil ze alleen af en toe de fles zelf vasthouden, meestal werkt dat helemaal niet en duwt ze 'm dan alleen maar weg. Ik houd haar handjes vaak vast met één arm terwijl ik haar de fles geef, en dan stribbelt ze onwijs tegen en gaat huilen. Ook een beker heb ik geprobeerd, ik heb limonade ipv melk geprobeerd, een tuitbeker, you name it. Een washandje nog niet geprobeerd, ijsje ook niet, maar ik denk dat ze daar (zeker 's avonds) héél erg van zou schrikken. Koude limonade of een fruithapje uit de koelkast moet ze ook niet.
Ze heeft maar 1 plasluier gehad vandaag, en daar zat maar een klein beetje in...