abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:52:51 #251
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50252035
Lastig met die kindjes he, die hitte. Hier is al het onweer weggebleven, dus nog lekker broeierig. Simon ligt zwetend in zijn bedje.
YPPY, ik vind de buggy wat ruimte betreft ideaal, maar om langere tijd mee te lopen is het nog niet fijn voor Simon. Dan prefereer ik toch de wandelwagen, dat ligt comfortabeler. Het ligt er denk ik aan hoeveel je wil gaan lopen?

Linda, vind jij het niet spannend, met de buggy op de fiets fietsen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:57:03 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50252171
Wij hebben folie gekocht voor op het raam van Thies zijn kamer. Houdt de zonnewarmte voor 55%buiten. Tenminste, dat beweert het reclamepraatje op basis waarvan ik het spul heb gekocht. Morgen opplakken.
Wij kunnen op de bovenverdieping geen ramen tegen elkaar openzetten. We hebben daar alleen de voorkant van het huis. Bovendien komt er zo veel verkeer langs, die lucht lijkt me niet echt fris. Dat is wel een nadeel van dit huis.
Maar Thies is goed gaan slapen. Ik geef hem met dit weer een nat spuugdoekje mee naar bed. Vindt hij heel fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:16:22 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50254505
We hebben een wandelwagen die in de ligstand kan, maar die is dus te groot, zelfs opgeklapt.

De wvk zei dat een kwartiertje ofzo wel mag, maar geen lange wandelingen, dat was nog te zwaar zei ze. Anna kan wel zitten, maar ze zit nog niet heel erg stevig.

Een doek is wel warm Linda, maar de afgelopen twee dagen ben ik ook daarmee op pad geweest. Ik kan hem zo knopen, dat er maar 1 laagje op Anna's rug zit. Voor haar is het dan niet zo warm.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:44:31 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50255344
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef Moonah het volgende:
PV, ik geef Thies altijd een stuk papier tijdens het verschonen. Vindt hij reuze interessant!
Hopelijk blijft dat zo....
Misschien moet je tzt overstappen op de "Playboy" Moon...

Drinken jullie kleintjes ook zo veel met dit weer? Dean heeft buiten zijn 5 voedingen zeker 1,5 fles (fles is 210 ml) met vruchtesap aangelengd water op vandaag

(Hij is 4,5 maand).

Met ook nog zijn fruithapje erbij ben ik soms bang dat ie uit elkaar gaat klappen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:46:42 #255
640 snoopy
peanuts
pi_50255423
Ik heb Lis ook wat extra water gegeven. Dat vindt ze erg lekker. Die kleintjes kunnen enorm zweten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:47:59 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50255458
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Lis ook wat extra water gegeven. Dat vindt ze erg lekker. Die kleintjes kunnen enorm zweten
Zeker, ik heb 4 keer een schoon rompertje gegeven vandaag
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:53:07 #257
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50255627
Vivi, was het maar waar ...

Ik belde om half vijf vanmiddag toch maar weer naar de huisarts (gisteravond naar de huisartsenpost geweest omdat ze nauwelijks dronk) en ben even langsgeweest, ze zei dat als ze vanaf toen nog 24 uur de helft (of minder) van wat ze normaal drinkt zou drinken, we zowiezo naar het ziekenhuis moeten met haar. Als we het zelf prettiger zouden vinden zou het nu ook al kunnen. Dus ik vroeg wat ze daar dan zouden doen... dan proberen ze daar haar de fles te geven, als dat daar ook niet lukt gaat ze aan de sondevoeding... dus ik heb gezegd dat we het nog éven aankijken, als ze morgen wéér superslecht drinkt (en vannacht ook) dan bellen we wel naar de huisartsenpost.
Pfft, wat is het toch naar als je kindje niet doet wat goed voor dr is...
Ze is gelukkig nog niet uitgedroogd, maar dit duurt zowiezo al veel te lang, het kwakkelen met drinken is al zolang ze de fles ipv borst krijgt, en dat is nu ongeveer een maand, iets meer.

Chacama, helaas wil ze alleen af en toe de fles zelf vasthouden, meestal werkt dat helemaal niet en duwt ze 'm dan alleen maar weg. Ik houd haar handjes vaak vast met één arm terwijl ik haar de fles geef, en dan stribbelt ze onwijs tegen en gaat huilen. Ook een beker heb ik geprobeerd, ik heb limonade ipv melk geprobeerd, een tuitbeker, you name it. Een washandje nog niet geprobeerd, ijsje ook niet, maar ik denk dat ze daar (zeker 's avonds) héél erg van zou schrikken. Koude limonade of een fruithapje uit de koelkast moet ze ook niet.

Ze heeft maar 1 plasluier gehad vandaag, en daar zat maar een klein beetje in...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:58:57 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50255814
Oh Suzanna, sorry! Ik had er over heen gelezen, wat naar voor je/jullie, en frustrerend dat je je meisje nog niet kan vertellen dat ze echt echt echt moet drinken

Lijkt me erg eng en zeker met dit weer! Sorry dat ik geen nuttige tips heb
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:03:47 #259
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50255968
Geeft niet joh! Ik lees ook zo vaak ergens overheen... en was ook niet bedoeld dat jij je naar zou voelen... meer mijn gevoel op dat moment.

Ze ligt nu al een tijd te slapen, heb om half tien geprobeerd haar in haar slaap te laten drinken ( lees: gewoon speen erin stoppen terwijl ze ligt te slapen) maar zelfs slapend duwt ze de fles weg, draait ze haar hoofdje opzij en laat duidelijk merken 'ik wil niet'... (ik probeer haar hoofdje dan recht te houden maar dat lukt zelfs niet...)
Maar goed, probeer het zo wel weer, als ik er vannacht 100 ml in krijg ben ik allang blij. Ben alleen bang dat zelfs dat niet gaat lukken, hoe ze nu drinkt is dat niet echt het vooruitzicht...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:06:18 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50256060
En fruithapjes wil ze dus ook niet?Ik zat te denken aan iets van watermeloen ofzo? Met veel vocht?
Ik roep maar wat hoor, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je muppie
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:17:17 #261
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50256473
Heb helaas geen watermeloen in huis... maar anders vind ik dat nog wel een idee. Het is alleen al zó lang bezig dat er iets aan de hand moet zijn... ze is wel verkouden op het moment, maar kan ook gewoon op haar speentje zuigen, dus is niet verstopt ofzo. Keeltje zag er ook gewoon normaal uit.

Oh ja, wat ik alleen maar wil zeggen is... dat met lapmiddeltjes misschien het voor nú wat beter zou kunnen gaan, maar de reden dat ze niet uit een fles wil drinken is gewoon mysterieus. En nogal belangrijk dat ze dat wél goed doet...

Volgende week moeten we in ieder geval met haar naar de kinderarts, want de huisarts vond dit (gelukkig) ook veel te lang duren. Waarschijnlijk is ze afgevallen ipv aangekomen, ze ziet er namelijk niet goed uit.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:21:47 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50256645
Ja, wat je zegt, en dat ze uberhaupt geen dórst heeft met dit weer..
Succes wijffie, ik hoop dat het snel opgelost wordt
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:24:29 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50256747
Sorry als ik iets roep dat je al geprobeerd hebt, maar misschien uit een gewone beker Susanna?

[ Bericht 1% gewijzigd door Leah op 08-06-2007 23:34:38 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:33:28 #264
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50257074
Even opletten. Weer het verkeerde knopje
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:38:36 #265
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50257267
Leah, heb ik idd al geprobeerd, maar lief dat je nog even reageert hoor, alle tips zijn meer dan welkom.

Vivi, vind ik al de hele dag raar dat ze geen dorst heeft... het lijkt trouwens af en toe wel of ze wil drinken, als je haar dan wat aanbiedt wordt het na een paar slokjes echt weggeduwd en wordt ze boos als je het blijft proberen.

Gelukkig kan ik even een update geven ... ze heeft namelijk net 100 ml limonade in haar slaap gedronken, achter elkaar. Dat vind ik al heel wat! Het zegt niets voor morgen, maar in ieder geval heeft ze weer aardig wat vocht (voor haar doen dan ) op....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:38:59 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50257281
En nu ga ik slapen ... (voel me nu ietsje rustiger nu ze wat op heeft...)
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:27:01 #267
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50260870
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Misschien moet je tzt overstappen op de "Playboy" Moon...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:28:44 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50262019
Suzanna, wat moeilijk dat Julia zo'n eigenwijze drinker is. Gelukkig had ze wel die 100 ml. op gisteravond, dat is in elk geval iets inderdaad. Succes ermee!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:09:14 #269
108648 cattie
lieve moeder
pi_50262211
Suzanna, wat lastig! Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het eigenlijk met Iris in haar spreidbroek?
pi_50262286
Wat moeilijk, Suzanna! Mijn eerste gedachte was 'limonade? Voor zo'n pukkie???' Maar als ze inderdaad niets drinkt dan moet je op een gegeven moment wel. Vreselijk, lijkt me! Sterkte, hopelijk komt er snel verbetering in.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:51:17 #271
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50262538
Ja, ik heb helaas nu geen diksap in huis Owlet... maar zelfs dat had ik anders niet gegeven...opvolgmelk is toch het beste! Vanochtend vroeg heeft ze daar 70 ml van gedronken, maar dat was ook in haar slaap... ze drinkt eigenlijk als ze wakker is bijna niets.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:00:37 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50262626
Sterkte Suzanna, met je lieve eigenwijze meidje....
Het lijkt me een heel nare lastige frustrerende situatie.

@ Viefke!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:25:46 #273
94046 PM-girl
pi_50262989
Suzanna, wat rot zeg. Succes ermee!
*
pi_50263740
jee Suzanna, wat een toestand zeg
Hoe is het nu dan?

Meike is een superkind
Omdat ze zich omdraait kan ze niet meer in de inbakerzak, dus in een gewone slaapzak naar bed....eerste paar keer ging het nog niet zo goed, ze mepte steeds zelf de speen eruit
Maar inmiddels gaat het heel goed! *afklopt onder de tafel* Ze heeft vannacht gewoon doorgeslapen tot 7.20 uur
Toen de fles en weer verder pitten tot 9.30 uur!!
En ze is haar stem aan het ontdekken, af en toe komt er een gilletje.... zo schattig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50266695
Oei Suzanna, wat lastig. Ik duim voor jullie

Eva drinkt gelukkig wel goed. Melk uit de fles, water uit een glas . En dan lekker met haar tandjes er langs schrapen. Of tandenknarsen, dat vindt ze ook zo leuk!

PM-girl, ik heb nu een keer met de buggy gefietst en het ging prima! Het fietst wel wat zwaarder met 8 kilo voor op en dan nog 5 kilo achterop .
Yppy, ik bedoelde eigenlijk meer: is het niet superwarm voor jou? Ik heb nu soms al het zo heet dat Eva gezellig even op een kleedje mag spelen ipv op mijn schoot. Ze is echt een kruikje.
Chacama, we hebben een airco. Die gaan we misschien ook maar gebruiken, maar het werkt bij ons niet heel goed. Op de gang is wel een goed plan, maar dan moeten we nog even uitvinden waar we de afvoer heen laten gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Linda__ op 09-06-2007 13:48:29 ]
Eva en Maria
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:04:03 #276
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50268014
Suzanna (ik denk nog even mee). Ze hebben bij de HAP neem ik aan wel in haar oren gekeken? En in haar keel?
Bij oorontsteking is het drinken nl ook vaak drama.
Ow ja, en wat me net te binnen schiet, zou je niet kunnen proberen om van opvolgmelk een ijsje te maken? Misschien dat ze dat wel wil?
Sterkte hoor, ik weet hoe naar het is als je kind niet wil drinken, zeker met dit weer.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:28:26 #277
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50270600
Leah, lief dat je meedenkt ... Ze hebben haar idd helemaal gecheckt, oortjes, keeltje, buikje gevoeld, etc. etc. en ze konden niets vinden. De komende week gaan we in ieder geval met haar naar de kinderarts, maar dat duurt dus nog even. Ze drinkt gelukkig wel af en toe toch wat, dus zit aan het minimum voor nu (om niet uit te drogen dan), dat is 250 ml per dag. De huisarts had het uitgerekend aan de hand van het gewicht van 6 kilo, toen ik daar was wist ik niet precies hoeveel ze weegt natuurlijk. Ik ga in ieder geval vragen of ik maandag mag komen wegen op het consultatiebureau, kan me niet voorstellen dat dat niet mag.

Karin, het gaat opzich wel redelijk nu hoor, gelukkig. Ze heeft een hele tijd geslapen (iets van tweeënhalf uur) en dat is lang geleden dat ze dat overdag gedaan heeft. Nu is ze wakker en geeft mijn man haar een flesje. Hopelijk lukt dat... we hebben nu ook meloen in huis, dus als het niet lukt proberen we dat zo even.

Oh ja, ik ga idd even een ijsje proberen te maken van opvolgmelk, vind het wel een idee! Thnx Leah!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:02:27 #278
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50280367
Linda__ afvoer gaat bij ons naar de zolder.

Suzanna, je verhaal doet me denken aan iemand. Weet niet meer wie, maar die vertelde me dat haar kindje alleen maar slapend dronk. Het was voor haar de enige manier om vocht naar binnen te krijgen. Elke keer als haar kindje ging slapen, ging ze een half uurtje later met een fles er achteraan om haar te laten drinken. Ik hoop niet dat dit voor jou gaat gelden, maar misschien is het wel het proberen waard. Heel veel sterkte, ik hoop dat Julia snel beter drinkt.
pi_50283147
Ronja krijgt haar eerste kies, zo raar! De vier centrale snijtandjes zijn door en we waren aan het wachten op de laterale snijtanden. Maar vanavond voelde ik ineens een puntje, vrij ver naar achter, er passen minstens drie tandjes tussen de snijtand en het puntje.
Even opgezocht en het kan inderdaad het eerste kiesje zijn, de hoektandjes komen meestal pas rond 20 maanden.
Ze ontdekte vandaag ook hoe ze zelf moet gaan zitten en ze heeft zich een keer per ongeluk opgetrokken in de box, om daarna woedend te worden van frustratie omdat ze niet meer naar beneden kon. Wat een sprongen ineens, ze blijft me verbazen!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:38:04 #280
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50283335
Die Ronja! Pittige tante!
Heeft ze last van het kiesje? Ik heb gehoord dat die pijnlijker zijn dan de tandjes...??

En ik moest even nadenken wat laterale snijtanden zijn, maar ik snappum nu.
Thies heeft al maanden onder twee tandjes, sinds een maand ook boven twee. En de bovenste twee laterale snijtanden zaten er al weken aan te komen. Vanochtend voelde ik de puntjes. Maar het gekke is, ik was zo 'gefixeerd' op die bovenkaak, nu blijkt hij ineens ook al zijn 7e tandje te hebben, in de onderkaak! Die had ik dus even gemist!!!
pi_50283491
Thies al zeven tandjes! Een echt gebitje is het dan
Ik geloof niet dat ze last heeft gehad van het kiesje, ik voelde het per toeval omdat ik weer eens speurde naar de nieuwe snijtandjes en ik heb de afgelopen dagen niets gemerkt van hangerigheid, in tegendeel zelfs.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:50:42 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50283771
Haha! Ik zie je al speuren!
Doe ik ook hoor , en zo ontdekte ik dus ook per toeval dat ondertandje.
Maar fijn dat Ronja geen last van heeft gehad van haar kiesje.
Thies had van zijn eerste twee tandjes onwijs veel last. Ik vreesde dus al het ergste. Maar van de rest heeft hij nagenoeg geen last gehad.
Alleen huilt hij de afgelopen paar dagen tijdens het warm eten (groentehap). Dat is wel sneu. Het enige dat we kunnen bedenken is dat hij dan last heeft van zijn tanden...
pi_50283948
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef owlet het volgende:
De vier centrale snijtandjes zijn door en we waren aan het wachten op de laterale snijtanden.
En ik wachte op de centrale snijtandjes boven bij Lis, maar allebei haar laterale snijtanden zijn al door
En onder alleen haar centrale snijtandjes
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:01:49 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50284157
Haha, dan heeft Lis nú al een fietsenrekje in haar mond als ik het goed begrijp!
pi_50284234
Dat heb jij goed begrepen
pi_50287988
Fons heeft nog steeds zijn vleestanden...
  zondag 10 juni 2007 @ 07:05:34 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50290588
Storm ook, hoor Bass-Miss. Nul tanden nog.
Maria kreeg op haar eerste verjaardag haar eerste tandje en ik verwacht dat haar broertje ook zo'n laatbloeier is.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50291183
Hehe, Fons zijn nichtje ook maar op 11 maanden, dus ik verwacht het ook niet meteen.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:25:07 #289
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50292348
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Moonah het volgende:
Haha! Ik zie je al speuren!
Doe ik ook hoor , en zo ontdekte ik dus ook per toeval dat ondertandje.
Maar fijn dat Ronja geen last van heeft gehad van haar kiesje.
Thies had van zijn eerste twee tandjes onwijs veel last. Ik vreesde dus al het ergste. Maar van de rest heeft hij nagenoeg geen last gehad.
Alleen huilt hij de afgelopen paar dagen tijdens het warm eten (groentehap). Dat is wel sneu. Het enige dat we kunnen bedenken is dat hij dan last heeft van zijn tanden...
Koud eten doet het hier dan goed. Gisteren hebben we weer samen een ijsje gegeten Ik geef hem ook elke dag zo'n babykoekje om te knagen, dat vindt hij heerlijk.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:29:41 #290
108648 cattie
lieve moeder
pi_50292437
Zo, weer veel tandontwikkelingen hier! Ive is weer aan het kwijlen, maar ik heb nog geen nieuw tandje gezien.

Ive trekt zich nu constant over al aan op en schuivelt dan ook langs de bank/tafel/wat dan ook rand heen en weer. Echt al kleine stapjes!
  zondag 10 juni 2007 @ 11:45:00 #291
94046 PM-girl
pi_50292737
Ive !!

Ik heb gisteren een rietjesbeker gekocht en het is een hit! Leuk om te zien hoe hij ontdekte wat hij ermee moest doen!
*
  zondag 10 juni 2007 @ 12:25:36 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50293758
Die stapjes laten hier nog even op zich wachten. Ken gaat steeds huilen wanneer hij op zijn platte voeten staat, volgens mij vindt hij het eng ofzo. In de zin van: 'help! ik sta en wat nu?!'
  zondag 10 juni 2007 @ 12:51:23 #293
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50294539
Chacama, dat zou ik eigenlijk niet eens zo erg vinden als het zo was dat ze alleen slapend zou drinken, maar zelfs in haar slaap weigert ze de fles nog regelmatig. Dat is het rare!
Was er bij haar kindje ook een oorzaak voor? of is die mysterieus? Is het ook overgegaan? je kunt niet eeuwig in de slaap voeden, op een gegeven moment is dat gewoon afgelopen...
  zondag 10 juni 2007 @ 12:51:52 #294
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50294551
PV, is helemaal niet raar hoor, is best wel 'eng' in het begin voor die kleintjes. In ieder geval heeeel spannend!
pi_50299167
Eva krijgt geloof ik een spleetje tussen haar boventanden. Ze zijn net door, maar ze staan een groot stuk uit elkaar . Ik las hier ergens over opvolgmelkijsjes. Goed idee! Dat ga ik ook proberen!

En die rietjesbeker, is dat beter dan een tuitbeker? Eva snapt de tuitbeker niet helemaal, maar drinkt water of iets anders niet uit een fles. Een glas/beker gaat wel, maar geeft wel erg veel gelek. Nu niet zo erg, wat natte kleertjes, maar bij kouder weer is het niet zo handig...
Eva en Maria
  zondag 10 juni 2007 @ 15:51:58 #296
94046 PM-girl
pi_50299297
Een rietjesbeker is makkelijk, hij hoeft niet op de kop om er iets uit te krijgen, want een rietje.Daarbij is het grote verschil dat hij niet lekt, zoals tuitbekers wel doen als ze niet rechtop staan.
In het bv-topic werd hij getipt:

Hij kan mee in de tas/auto/jaszak etc. want het rietje kun je verstoppen en dus afsluiten voor viezigheid.
*
  zondag 10 juni 2007 @ 15:53:08 #297
94046 PM-girl
pi_50299336
Trouwens, over die tandjes wat je schrijft Linda. Ik vroeg me af hoe dat zit, dit is het melkgebit, als iets nu al scheef zou zijn of dus een spleetje, wat zou dat betekenen voor het latere gebit?
*
pi_50304039
linda mijn kleine meid drinkt nu goed uit de rietjesbeker. tuitbeker snapt ze geen snars van.
pm ik heb hem toevallig ook gisteren gekocht haha.
linda zou je anders niet aan je tandarts kunnenvragen over het spleetje.

suzanna wat raar dat julia niet wil drinken. misschien is er iets ben je al eens naar de ha of kinderarts met haar geweest?(misschien heb ik er overheen gelezen dan sorry) sterkte.
mama van 3 kids!
pi_50304735
Zijn er ook baby's die wél iets snappen van een tuitbeker? . Anna moet hem ook niet. De rietjesbeker ook nog niet, maar die is in ieder geval interessant genoeg om te bestuderen ipv weg te meppen. Komt wel goed dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50304779
Dat tandenspleetje, ik vind het niet zo'n probleem hoor. Naar de tandarts gaat Eva nog niet (ik vroeg mij laatst af vanaf wanneer we dat moeten doen, om alvast te wennen ofzo ben zelf ook al twee jaar niet meer geweest, heb nooit wat en ik vergeet het altijd
Bovendien, wat willen ze doen. een beugeltje lijkt me iets te vroeg. We wachten eerst maar eens af hoe het zit als de hele tand er is, en sleutelen doen ze maar als ze 12 is ofzo...

Binnenkort dus maar eens op zoek naar een rietjesbeker!
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')