abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:52:51 #251
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50252035
Lastig met die kindjes he, die hitte. Hier is al het onweer weggebleven, dus nog lekker broeierig. Simon ligt zwetend in zijn bedje.
YPPY, ik vind de buggy wat ruimte betreft ideaal, maar om langere tijd mee te lopen is het nog niet fijn voor Simon. Dan prefereer ik toch de wandelwagen, dat ligt comfortabeler. Het ligt er denk ik aan hoeveel je wil gaan lopen?

Linda, vind jij het niet spannend, met de buggy op de fiets fietsen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:57:03 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50252171
Wij hebben folie gekocht voor op het raam van Thies zijn kamer. Houdt de zonnewarmte voor 55%buiten. Tenminste, dat beweert het reclamepraatje op basis waarvan ik het spul heb gekocht. Morgen opplakken.
Wij kunnen op de bovenverdieping geen ramen tegen elkaar openzetten. We hebben daar alleen de voorkant van het huis. Bovendien komt er zo veel verkeer langs, die lucht lijkt me niet echt fris. Dat is wel een nadeel van dit huis.
Maar Thies is goed gaan slapen. Ik geef hem met dit weer een nat spuugdoekje mee naar bed. Vindt hij heel fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:16:22 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50254505
We hebben een wandelwagen die in de ligstand kan, maar die is dus te groot, zelfs opgeklapt.

De wvk zei dat een kwartiertje ofzo wel mag, maar geen lange wandelingen, dat was nog te zwaar zei ze. Anna kan wel zitten, maar ze zit nog niet heel erg stevig.

Een doek is wel warm Linda, maar de afgelopen twee dagen ben ik ook daarmee op pad geweest. Ik kan hem zo knopen, dat er maar 1 laagje op Anna's rug zit. Voor haar is het dan niet zo warm.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:44:31 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50255344
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef Moonah het volgende:
PV, ik geef Thies altijd een stuk papier tijdens het verschonen. Vindt hij reuze interessant!
Hopelijk blijft dat zo....
Misschien moet je tzt overstappen op de "Playboy" Moon...

Drinken jullie kleintjes ook zo veel met dit weer? Dean heeft buiten zijn 5 voedingen zeker 1,5 fles (fles is 210 ml) met vruchtesap aangelengd water op vandaag

(Hij is 4,5 maand).

Met ook nog zijn fruithapje erbij ben ik soms bang dat ie uit elkaar gaat klappen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:46:42 #255
640 snoopy
peanuts
pi_50255423
Ik heb Lis ook wat extra water gegeven. Dat vindt ze erg lekker. Die kleintjes kunnen enorm zweten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:47:59 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50255458
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Lis ook wat extra water gegeven. Dat vindt ze erg lekker. Die kleintjes kunnen enorm zweten
Zeker, ik heb 4 keer een schoon rompertje gegeven vandaag
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:53:07 #257
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50255627
Vivi, was het maar waar ...

Ik belde om half vijf vanmiddag toch maar weer naar de huisarts (gisteravond naar de huisartsenpost geweest omdat ze nauwelijks dronk) en ben even langsgeweest, ze zei dat als ze vanaf toen nog 24 uur de helft (of minder) van wat ze normaal drinkt zou drinken, we zowiezo naar het ziekenhuis moeten met haar. Als we het zelf prettiger zouden vinden zou het nu ook al kunnen. Dus ik vroeg wat ze daar dan zouden doen... dan proberen ze daar haar de fles te geven, als dat daar ook niet lukt gaat ze aan de sondevoeding... dus ik heb gezegd dat we het nog éven aankijken, als ze morgen wéér superslecht drinkt (en vannacht ook) dan bellen we wel naar de huisartsenpost.
Pfft, wat is het toch naar als je kindje niet doet wat goed voor dr is...
Ze is gelukkig nog niet uitgedroogd, maar dit duurt zowiezo al veel te lang, het kwakkelen met drinken is al zolang ze de fles ipv borst krijgt, en dat is nu ongeveer een maand, iets meer.

Chacama, helaas wil ze alleen af en toe de fles zelf vasthouden, meestal werkt dat helemaal niet en duwt ze 'm dan alleen maar weg. Ik houd haar handjes vaak vast met één arm terwijl ik haar de fles geef, en dan stribbelt ze onwijs tegen en gaat huilen. Ook een beker heb ik geprobeerd, ik heb limonade ipv melk geprobeerd, een tuitbeker, you name it. Een washandje nog niet geprobeerd, ijsje ook niet, maar ik denk dat ze daar (zeker 's avonds) héél erg van zou schrikken. Koude limonade of een fruithapje uit de koelkast moet ze ook niet.

Ze heeft maar 1 plasluier gehad vandaag, en daar zat maar een klein beetje in...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:58:57 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50255814
Oh Suzanna, sorry! Ik had er over heen gelezen, wat naar voor je/jullie, en frustrerend dat je je meisje nog niet kan vertellen dat ze echt echt echt moet drinken

Lijkt me erg eng en zeker met dit weer! Sorry dat ik geen nuttige tips heb
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:03:47 #259
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50255968
Geeft niet joh! Ik lees ook zo vaak ergens overheen... en was ook niet bedoeld dat jij je naar zou voelen... meer mijn gevoel op dat moment.

Ze ligt nu al een tijd te slapen, heb om half tien geprobeerd haar in haar slaap te laten drinken ( lees: gewoon speen erin stoppen terwijl ze ligt te slapen) maar zelfs slapend duwt ze de fles weg, draait ze haar hoofdje opzij en laat duidelijk merken 'ik wil niet'... (ik probeer haar hoofdje dan recht te houden maar dat lukt zelfs niet...)
Maar goed, probeer het zo wel weer, als ik er vannacht 100 ml in krijg ben ik allang blij. Ben alleen bang dat zelfs dat niet gaat lukken, hoe ze nu drinkt is dat niet echt het vooruitzicht...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:06:18 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50256060
En fruithapjes wil ze dus ook niet?Ik zat te denken aan iets van watermeloen ofzo? Met veel vocht?
Ik roep maar wat hoor, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je muppie
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:17:17 #261
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50256473
Heb helaas geen watermeloen in huis... maar anders vind ik dat nog wel een idee. Het is alleen al zó lang bezig dat er iets aan de hand moet zijn... ze is wel verkouden op het moment, maar kan ook gewoon op haar speentje zuigen, dus is niet verstopt ofzo. Keeltje zag er ook gewoon normaal uit.

Oh ja, wat ik alleen maar wil zeggen is... dat met lapmiddeltjes misschien het voor nú wat beter zou kunnen gaan, maar de reden dat ze niet uit een fles wil drinken is gewoon mysterieus. En nogal belangrijk dat ze dat wél goed doet...

Volgende week moeten we in ieder geval met haar naar de kinderarts, want de huisarts vond dit (gelukkig) ook veel te lang duren. Waarschijnlijk is ze afgevallen ipv aangekomen, ze ziet er namelijk niet goed uit.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:21:47 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50256645
Ja, wat je zegt, en dat ze uberhaupt geen dórst heeft met dit weer..
Succes wijffie, ik hoop dat het snel opgelost wordt
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:24:29 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50256747
Sorry als ik iets roep dat je al geprobeerd hebt, maar misschien uit een gewone beker Susanna?

[ Bericht 1% gewijzigd door Leah op 08-06-2007 23:34:38 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:33:28 #264
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50257074
Even opletten. Weer het verkeerde knopje
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:38:36 #265
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50257267
Leah, heb ik idd al geprobeerd, maar lief dat je nog even reageert hoor, alle tips zijn meer dan welkom.

Vivi, vind ik al de hele dag raar dat ze geen dorst heeft... het lijkt trouwens af en toe wel of ze wil drinken, als je haar dan wat aanbiedt wordt het na een paar slokjes echt weggeduwd en wordt ze boos als je het blijft proberen.

Gelukkig kan ik even een update geven ... ze heeft namelijk net 100 ml limonade in haar slaap gedronken, achter elkaar. Dat vind ik al heel wat! Het zegt niets voor morgen, maar in ieder geval heeft ze weer aardig wat vocht (voor haar doen dan ) op....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:38:59 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50257281
En nu ga ik slapen ... (voel me nu ietsje rustiger nu ze wat op heeft...)
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:27:01 #267
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50260870
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Misschien moet je tzt overstappen op de "Playboy" Moon...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:28:44 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50262019
Suzanna, wat moeilijk dat Julia zo'n eigenwijze drinker is. Gelukkig had ze wel die 100 ml. op gisteravond, dat is in elk geval iets inderdaad. Succes ermee!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:09:14 #269
108648 cattie
lieve moeder
pi_50262211
Suzanna, wat lastig! Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het eigenlijk met Iris in haar spreidbroek?
pi_50262286
Wat moeilijk, Suzanna! Mijn eerste gedachte was 'limonade? Voor zo'n pukkie???' Maar als ze inderdaad niets drinkt dan moet je op een gegeven moment wel. Vreselijk, lijkt me! Sterkte, hopelijk komt er snel verbetering in.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:51:17 #271
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50262538
Ja, ik heb helaas nu geen diksap in huis Owlet... maar zelfs dat had ik anders niet gegeven...opvolgmelk is toch het beste! Vanochtend vroeg heeft ze daar 70 ml van gedronken, maar dat was ook in haar slaap... ze drinkt eigenlijk als ze wakker is bijna niets.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:00:37 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50262626
Sterkte Suzanna, met je lieve eigenwijze meidje....
Het lijkt me een heel nare lastige frustrerende situatie.

@ Viefke!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:25:46 #273
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50262989
Suzanna, wat rot zeg. Succes ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50263740
jee Suzanna, wat een toestand zeg
Hoe is het nu dan?

Meike is een superkind
Omdat ze zich omdraait kan ze niet meer in de inbakerzak, dus in een gewone slaapzak naar bed....eerste paar keer ging het nog niet zo goed, ze mepte steeds zelf de speen eruit
Maar inmiddels gaat het heel goed! *afklopt onder de tafel* Ze heeft vannacht gewoon doorgeslapen tot 7.20 uur
Toen de fles en weer verder pitten tot 9.30 uur!!
En ze is haar stem aan het ontdekken, af en toe komt er een gilletje.... zo schattig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50266695
Oei Suzanna, wat lastig. Ik duim voor jullie

Eva drinkt gelukkig wel goed. Melk uit de fles, water uit een glas . En dan lekker met haar tandjes er langs schrapen. Of tandenknarsen, dat vindt ze ook zo leuk!

PM-girl, ik heb nu een keer met de buggy gefietst en het ging prima! Het fietst wel wat zwaarder met 8 kilo voor op en dan nog 5 kilo achterop .
Yppy, ik bedoelde eigenlijk meer: is het niet superwarm voor jou? Ik heb nu soms al het zo heet dat Eva gezellig even op een kleedje mag spelen ipv op mijn schoot. Ze is echt een kruikje.
Chacama, we hebben een airco. Die gaan we misschien ook maar gebruiken, maar het werkt bij ons niet heel goed. Op de gang is wel een goed plan, maar dan moeten we nog even uitvinden waar we de afvoer heen laten gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Linda__ op 09-06-2007 13:48:29 ]
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')