abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:37:47 #76
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_50661196
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:26 schreef Sugar het volgende:
Oeh ja!
Cas en Sarah zijn jarig! Eén jaar, gefeliciteerd dreumesjes en ouders!
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:40:52 #77
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_50661295
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef MeNicole het volgende:
Ik zie er echt als een berg tegen op dat Mikael straks jarig is. Het gaat zo snel. Iedereen zegt telkens: Oh zaterdag over 6 weken is ie jarig Hoe hard ik ook ontken het is gewoon echt zo. Mijn kleine baby is eigenlijk geen baby meer, tis een ondernemend dreumesje die echt baby af is.

* MeNicole steekt ff nog hoofd in het zand
Ik vond het echt alleen maar heerlijk toen Juul 1 werd. En nog heerlijker zelfs toen ie twee werd! Te gek toch, dat je baby bijna een dreumesje geworden is?! Om heel eerlijk te zijn; dat tweede jaar is eigenlijk leuker dan het eerste... vond ik althans.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:42:17 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50661339
Wat fijn Suzanna! Je zal je (vooralsnog) wel ontzettend opgelucht voelen! Duimen dat het zo blijft!!!

Dean is vandaag voor de 2e keer wezen wennen op het KDV, en hij vindt het dus echt hartstikke leuk, tenminste als ik zijn lichaamstaal goed lees

Hij is supervrolijk als ik hem ophaal en speelt thuis dan ook veel beter en langer alleen, hij kwekt NOG meer tegen zijn speelgoed en lacht de hele tijd

Hoef ik me tenminste niet schuldig te voelen..het is ook een superleuk KDV vind ik, met aparte ruimtes voor de hele kleintjes zodat ze niet door een dreumes met een lego-blok op hun hoofd worden geramd in een onbewaakt ogenblik

De leidsters vinden hem ook allemaal zo makkelijk en snel met alles, helemaal goed dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50661799
Fijn Vivi! Moelijk lijkt me dat, je kind voor het eerst bij een 'vreemde' achterlaten!

En een dikke voor Julia en haar moeder! Heerlijk dat ze wat meer heeft gedronken!

Ik vind het ook alleen maar nóg leuker worden naarmate de maanden vorderen. Babies zijn geweldig en ik wil zeker nog een keer zo'n pukkie meemaken maar hoe meer ze gaan kunnen hoe leuker ik ze ga vinden!
pi_50661885
* meld *

even snel melden dat het hier heel erg goed gaat!

Kom snel alles melden krijg nu visite!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:01:49 #81
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50662041
Hoi Beaker, fijn dat alles goed gaat!
Ik ga me ook snel opmaken voor de kraamvisite die zo komt.

Anna ligt lekker in de box. Heerlijk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:15:51 #82
108648 cattie
lieve moeder
pi_50662600
Suzanna, fijn dat Julia beter drinkt.
Wel een beetje een rare reactie van de HA. Als jij een second opinion wil, heb je daar echt wel recht op.

Vivi, wat fijn dat het wennen goed gaat. Wij hebben ook een heel leuk kdv en dat is erg fijn, als je je kind met een gerust hart achter kunt laten.

Beaker, wat fijn dat alles goed gaat met Jet!
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef owlet het volgende:
(..)

Ik vind het ook alleen maar nóg leuker worden naarmate de maanden vorderen. Babies zijn geweldig en ik wil zeker nog een keer zo'n pukkie meemaken maar hoe meer ze gaan kunnen hoe leuker ik ze ga vinden!
Hier kan ik me helemaal in vinden. Het is zo leuk om te zien dat Ive steeds meer kan en doet en het is geweldig om met hem te communiceren. Maar babies zijn ook erg leuk en ik ben erg blij dat mijn man en ik het eens zijn dat ons gezinnetje nog niet compleet is.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:18:29 #83
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50665395
Ach dat gevoel van het babyzijn willen vasthouden is vooral emotioneel voor me, hoor! Feit is dat hij groot wordt en dat het ook eigenlijk heel leuk is allemaal. En stiekem een kleine zucht dat ik hem het eerste jaar door heb gekregen zonder al teveel gedoe. Hij groeit prima, vind ik. Dat gedoe met ondergemiddelden! Ja, hij is ondergemiddeld vergeleken met kinderen die langer in de buik hebben gezeten, ja! Ik denk dat als je hem vergelijkt met kinderen die ook drie weken eerder kwamen, dat hij dan juist zó groeit!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:31:00 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50665938
Suzanna wat fijn!

Moonah, vreemd. Simon doet het niet, die schommelt alleen de hele dag heen en weer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50668884
Ik vind ook wel dat Mikael steeds leuker word, maar toch.. Hij is mijn eerste, mijn kleine vent, mijn kleine baby die veel te snel groot is geworden, die van hulpeloos babietje naar een ondernemende baby gegaan is zonder dat ik het door had. De tijd is echt zo snel gegaan.
Maar ik ben er ook echt van overtuigd dat het alleen maar leuker word, kan nu veel meer met hem net als wat Moonah zegt. En hier kriebelt het ook helemaal niet voor nog een baby Eerst lekker genieten van mijn kleine grote baby
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50671075
Hallo

Nogmaals even melden dat het allemaal goed gaat in huize Beaker Jet doet het echt heel goed! We hebben geprobeerd om haar aan te leggen aan de borst, maar ze kan de tepel niet goed pakken omdat die wat vlak zijn. Ik kolf nu en dat gaat ontzettend goed, zo krijgt ze toch borstvoeding binnen alleen dan met een fles. Om elf uur krijgt ze haar laatste voeding en dan pas de volgende morgen om 5 uur weer Voor de rest groeit ze goed, poept en plast ze goed en slapen doet ze ook erg graag maar welke baby doet dat nou niet.....

Met mij en Crook gaat het ook waanzinnig, we genieten er zo van zo met zijn drietjes
Vandaag was de kraamhulp er voor het laatst echt niet leuk, want het was echt een lieve en vooral leuke meid!

Ik zal snel even alles hier bijlezen!

Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50671533
Beaker fijn dat het zo goed gaat.
Wat slaapt ze al lekker 's nachts. Dan komen jullie zelf ook goed aan je rust toe.
Zonder kraamhulp lukt het jullie vast ook wel!
Geniet er van!
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:12:17 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50671683
Appelsapje, wat vertel je toch altijd weinig over je mannetje, doe es wat vaker wat melden
pi_50672260
Julia

Beaker, welkom hier en wat heerlijk dat het zo goed gaat!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:22 #90
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50672872
En sindsdien heeft ze weer 140 op, dus het gaat nu echt beter dan eerst! Hoeveel moeten ze op deze leeftijd, weet iemand dat? Ze was iets van 6400 gram... ik weet niet hoe ze dat uitrekenen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:37:21 #91
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50673008
Oh ja, over dat baby-af zijn... ik geniet ook wel érg van Julia-de-baby hoor... het eerste jaar en het tweede jaar zijn óók heel leuk, maar baby's zijn ook zoo heerlijk baby... zo lekker schateren omdat je de rammelaar beweegt en naar iedereen een grote glimlach laten zien...en óndanks dat je niet genoeg drinkt gewoon vrolijk zijn en lief...
Ik geniet zo van Julia, en nu zéker omdat ik me niet meer zo'n zorgen maak, dat is echt onbezorgder genieten. Ze is zo'n schatje...

Oh ja, ik zag vandaag een baby die ook 5 1/2 maand is, en die zag er echt véél beter uit dan Julia ... dan moet ik toch wel even slikken hoor. Tis zo'n mager poppetje. Echt een beetje fragiel voelt ze aan, breekbaar. Logisch wel, maar daar word ik dan wel weer verdrietig van, een beetje.
pi_50673375
Suzanna, fijn dat Juultje beter drinkt!!

Cas en Sarah al weer 1!! Wat gaat dat hard!

Beaker, fijn dat het zo goed gaat met Jet!

Marit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:46:40 #93
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50673487
Ja, Marit welkom! Was ik helemaal vergeten ...
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:07:34 #94
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50674554
petje af voor Beaker! Wat ontzettend knap van je dat je kolft voot Jet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50675204
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Vivi het volgende:
Appelsapje, wat vertel je toch altijd weinig over je mannetje, doe es wat vaker wat melden
Ik heb niks te melden.
Wel lief dat je eraan denkt hoor.
Het gaat gewoon allemaal zijn gangetje. Morgen weer naar het CB.
Weinig ontwikkeling de laatste weken. Zijn moteriek is wel sterk verbeterd maar meneer is een beetje lui heb ik het idee. Als ik hem op zijn buik leg begint hij enorm te kreunen alsof het ontzettend zwaar is en vaak vindt hij het na een paar minuten al niet meer leuk. En omrollen kan hij ook wel als hij wil maar ook daar doet hij vaak gewoon geen moeite voor. Ik stimuleer hem wel maar hij zal er nog wel geen behoefte aan hebben. Verder is hij ontzettend vrolijk en lief.

Suzanna dat lijkt de goede kant op te gaan!
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:54:33 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50682734
Hm, Dean ligt net in bed voor zijn slaapje en ik wilde even zijn dekentje goed leggen toen ik zag dat hij op zijn buikje lag te slapen a lá Garfield; met zijn gezichtje recht in het matras dus...heb zijn hoofdje opzij gelegd maar dat vind ik dus toch eng..

Stel je voor dat ik niet binnen was gekomen? Maar ja, wat kan je eraan doen uberhaupt, ik kan hem niet dwingen op zijn rug te blijven liggen en ook niet de hele tijd naast zijn bedje staan...of zal het wel loslopen?
pi_50683181
Vivi, kan hij zijn hoofd al goed optillen?
Om te voorkomen dat hij draait, zou het kunnen helpen om hem in een slaapzakje te leggen. Bij Eva werkt het alleen nog als we de flap onder het matras vouwen, het lakentje er strak overheen doen, en ze niet al te chagrijnig is . Kindjes draaien zich om door hun beentjes omhoog te gooien. Als je dat moeilijker voor ze maakt, draaien ze niet zo snel om.
Eva en Maria
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 10:26:04 #98
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50683546
Dat lijkt me juist zo eng om hem vast te leggen Linda. Stel dat ie het toch voor elkaar krijgt om te draaien, dan maak je het terugdraaien ook een stuk lastiger. Ik vind het zelf ook doodeng als Milo op zijn buikje ligt. Hij heeft ook heel erg de neiging om doekjes, dekentjes, speeltjes etc over zijn hoofd te doen en zo in slaap te vallen in de box. Wel schattig, maar als hij eenmaal slaapt dan haal ik het er wel vanaf. In zijn bedje heb ik daarom ook zo weinig mogelijk zooi liggen, maar zoals Vivi omschrijft, lijkt me dus ook vreselijk eng.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_50684021
Suus wat fijn dat ze weer meer eet/drinkt. Hoe gaat het nu met de waterpokken? Misschien hebben die haar het drinken dan toch lastig gemaakt.

Moonah hoe is het met Thies en het slapen gaat dat nog steeds goed?

Alle andere kindje een knuffel
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_50684097
Vivi ik zou me rot schrikken denk ik. Maar ik heb er gelukkig zelf niet mee te maken. Deze dame hier wil absoluut niet op haar buik liggen. Even om te tijgeren in zijn achteruit en dan meteen weer terug naar haar rug. Ze poogt nog geen draaien op haar buik ook. Volgens de fys. die hier voor haar komt zit het er waarschijnlijk ook niet in en gaat ze kontschuiven (ala mama). Ze is al een maand of twee/drie bezig en wij stimuleren het ook maar het is gillen met de kraan open. Verder gaat alles prima met haar overigens.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')