quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef CrazyMoon het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties!
het was een geweldig feestje, en ja... foto's komen nog in het fototopic.
Tot ziens dan maar, we verhuizen naar het dreumestopic
Want?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Wat is Ken weer ondeugend vandaag!
Liefquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:
Hey Suus,
wat waardeloos voor Juliaatje..... Ik hoop dat ze er snel opknapt en kan me zo goed voorstellen dat het huilen je nader is dan het lachen.
Sterkte
Wou je ff een steuntje in de rug geven
weer terug in lurkstand gaat
Hé nee, hé? Is ze nog wel "aanspreekbaar"? Anders moet je aan de bel trekken hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]
PV, hoe ondeugend is Ken? Wat doettie dan? * Suzanna is nieuwsgierig
Julia drinkt vandaag (en vannacht) weer helemaal niet goed...wat vreemd zeg, gisteren ging het zo goed...
...ook is ze de hele dag eigenlijk al moe en slaapt ze veel. En als ze wakker is drinkt ze heel moeizaam...
Juist omdat de flap maar een stukje onder het matras ligt, gaat, als Eva het wél voor elkaar krijgt om zich om te draaien, de flap los. Ik maak het haar alleen wat lastiger om zich om te draaien omdat ze haar beentjes minder makkelijk de lucht in kan gooien. Maar ja, ik vind haar nu af en toe in de gekste houdingen, bij voorkeur gevleid tegen een paar bedspijltjes, terug.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat lijkt me juist zo eng om hem vast te leggen Linda. Stel dat ie het toch voor elkaar krijgt om te draaien, dan maak je het terugdraaien ook een stuk lastiger. Ik vind het zelf ook doodeng als Milo op zijn buikje ligt. Hij heeft ook heel erg de neiging om doekjes, dekentjes, speeltjes etc over zijn hoofd te doen en zo in slaap te vallen in de box. Wel schattig, maar als hij eenmaal slaapt dan haal ik het er wel vanaf. In zijn bedje heb ik daarom ook zo weinig mogelijk zooi liggen, maar zoals Vivi omschrijft, lijkt me dus ook vreselijk eng.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Mibos het volgende:
Suus wat fijn dat ze weer meer eet/drinkt. Hoe gaat het nu met de waterpokken?
Lief dat je ernaar vraagt. Gaat sinds de slaaptraining goed hoor! Overdag 2x anderhalf uur en 's avonds om 19/19.30 naar bed en vrijwel meteen slapen tot 's ochtends een uur of 7. Tussendoor nog wel een flesje om 23 uur. Echt super hoor! Ik kan me niet beter wensen.quote:Moonah hoe is het met Thies en het slapen gaat dat nog steeds goed?
Ik denk dat je er niets aan hoeft te doen, misschien een pleister er op als hij het steeds open krabt of kruipt. En dan in de gaten houden, als het niet snel beter wordt of als het rood of anderzins raar gaat worden even langs de huisarts?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: Kennemans heeft trouwens een wondje op zijn grote teen. Het was steeds een donker korstje, maar net ging het weer open. Nu bloedt het weer... wat doe ik nu?![]()
![]()
Altijd fijn wanneer iemand tevreden is... maar waarover in dit geval?quote:
Dit is duidelijk een geval van een verkapt tvp'tje, waarmee hij zijn vriendin/vrouw/partner laat weten dat hij zeer geinteresseerd is in het wel en Wee van het vrouwlijke geslacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Altijd fijn wanneer iemand tevreden is... maar waarover in dit geval?
Gelukkig was het bij Dean wrs toeval dat hij zo lag, ik heb het hem nu niet meer zien doen gelukkigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:37 schreef Smirre het volgende:
Vivi, ik dacht dat ik de enige twee kinderen ter wereld had die echt hun neus in de matras begroeven tijdens het slapen. Je omschrijft het beeldend, maar naar waarheid; als een G|arfield. Als ik het navroeg bij andere moeders gaven die altijd aan dat hun kind wèl hun hoofd opzij legden itt mijn sidonia's. Ik was er totaal niet relaxed onder en legde ze iedere keer weer op de zij of de rug. Het is een periode geweest dat ze dit deden. Ze slapen nog steeds standaard op hun buik, maar gelukkig niet meer zo eng ademnood met hun neus in de matras. Hoewel ik nu denk dat het geen kwaad kan en dat ze echt wel genoeg lucht kregen/krijgen.
Nah, hij heeft er nogal lol in. Het gaat gepaard met grinneken en guitig kijken, dus hij vindt het zelf erg grappigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef mike4141 het volgende:
Een beetje 'sussen' is er niet meer bij? 'ssssssssssssssst' (kind tegen je aan)
'ssssssssssssssssssssssssst'
Het zijn iig z'n tandjes niet lijkt mij.. met vier maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |