abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:49:00 #101
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50684148
ald Dean zn hoofd goed op kan tillen zou ik me er niet druk om maken Vivi, Dean kan toch ook rollen, als hij geen adem krijgt verlegt hij zelf zn hoofd wel hoor. of hij rolt om of wat dan ook.

vastleggen zou ik niet doen, ook geen slaapzakflap vastleggen onder matras en deken eromheen, als kindje gaat omrollen en zich vastrolt in die slaapzak, en dan nog onder een dekentje of lakentje verdwijnt, maak je het wel erg zwaar voor een kindje.
pi_50684584
Baby's hebben een wipneusje waardoor er vanaf de zijkanten vaak nog wel zuurstof bijkomt. De kans dat 't fout gaat is niet zo groot maar het is vast fijner voor je om 'm regelmatig even te checken (deur op kiertje dan merkt hij het niet eens)

Welkom Marit en Ilse!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:23:51 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50685208
Hij kan erg goed rollen en heel lang zijn koppie omhoog houden gelukkig
Maar ja, als ie slaapt dan kan ie het misschien niet merken dat hij geen lucht meer krijgt?

Vastleggen ga ik idd niet doen.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:27:58 #104
108648 cattie
lieve moeder
pi_50685337
Vivi, Ive slaapt ook al sinds een aantal maanden graag op zijn buik. Hij kan prima terug draaien, dus ik maak me er geen zorgen om.
pi_50688332
Net met Damian naar het consultatiebureau geweest. Bijna anderhalf uur uitloop.
Gelukkig even voor de laatste keer prikjes gehad, wat een drama is dat.
Hij is weer flink gegroeid en weegt nu 6720 gram en is 65.7 cm lang. Dat is 930 gram en 2,2 cm gegroeid! Weer netjes dus.
pi_50688373
Nog bedankt voor de felicitaties!
het was een geweldig feestje, en ja... foto's komen nog in het fototopic.
Tot ziens dan maar, we verhuizen naar het dreumestopic
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:47:42 #107
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50689947
Wat is Ken weer ondeugend vandaag!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:27:10 #108
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50691356
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef CrazyMoon het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties!
het was een geweldig feestje, en ja... foto's komen nog in het fototopic.
Tot ziens dan maar, we verhuizen naar het dreumestopic
en welkom in het dreumestopic! daar zit ik namelijk óók...

PV, hoe ondeugend is Ken? Wat doettie dan? * Suzanna is nieuwsgierig

Julia drinkt vandaag (en vannacht) weer helemaal niet goed... wat vreemd zeg, gisteren ging het zo goed... ...ook is ze de hele dag eigenlijk al moe en slaapt ze veel. En als ze wakker is drinkt ze heel moeizaam...
pi_50691698
Hey Suus,
wat waardeloos voor Juliaatje..... Ik hoop dat ze er snel opknapt en kan me zo goed voorstellen dat het huilen je nader is dan het lachen.
Sterkte
Wou je ff een steuntje in de rug geven
weer terug in lurkstand gaat
pi_50692741
Suus een knuffel voor jullie allebei...

Hier weer een goedgekeurde Kaith. 73cm lang en 8580 gram zwaar. Was erg netjes aldus de verpleegkundige.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 15:04:04 #111
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50692907
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat is Ken weer ondeugend vandaag!
Want?
Laat ons ook es meegenieten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 15:14:36 #112
141844 Macka66
pi_50693354
Sarah, tot snel bij de dreumessen

Kom op Julia, drinken is goed voor je! Suzanna

Dean, gij snellerd Nu al op je buik slapen!

Goedgekeurde kindjes
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:38:00 #113
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50696279
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:
Hey Suus,
wat waardeloos voor Juliaatje..... Ik hoop dat ze er snel opknapt en kan me zo goed voorstellen dat het huilen je nader is dan het lachen.
Sterkte
Wou je ff een steuntje in de rug geven
weer terug in lurkstand gaat
Lief dank je wel!

Ik heb er vanmiddag met véél moeite nog 80 ml in gekregen, maar van harte gaat het absoluut niet en ze laat de helft ook vaak weer uit dr mondje lopen (dus het zal bij elkaar wel minder zijn geweest...)
Raar toch he...
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:26:35 #114
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50697835
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef Suzanna het volgende:

[..]

PV, hoe ondeugend is Ken? Wat doettie dan? * Suzanna is nieuwsgierig

Julia drinkt vandaag (en vannacht) weer helemaal niet goed... wat vreemd zeg, gisteren ging het zo goed... ...ook is ze de hele dag eigenlijk al moe en slaapt ze veel. En als ze wakker is drinkt ze heel moeizaam...
Hé nee, hé? Is ze nog wel "aanspreekbaar"? Anders moet je aan de bel trekken hoor!

Ondeugende Ken: ik was bezig met de financiële sortering bezig in een hangmapla. Die is dicht bij de grond, dus hij zat er ook steeds in met zijn vingers en dingen eruit graaien enzo. Nou, dat is niet zo'n goed idee hé? Dus ik pak hem op en zet hem aan iets anders, maar hij kruipt terug. En dat herhaalt zich zo'n tien keer. Met eten spuugt hij doodleuk alles uit, maar hij wil wel lekkere melk of limo. En dan steeds mijn reactie peilen, zo grappig!

edit: hij is nu zó aan het spelen. ik wilde maar dat jullie hem ook zagen... dat neem ik terug, nu pobeert hij de computer weer uit te zetten....
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 17:47:24 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50698449
Wat raar dat Julia gisteren zo goed dronk en vandaag weer niet. Het lijkt me dat je op dit moment echt radeloos bent. Hoeveel uur zit er eigenlijk tussen de voedingen die je aanbied. Milo was ook zo'n slechte drinker en hij geeft nog steeds niet aan wanneer hij honger heeft. We bieden hem nu steevast elke 4 uur zijn flesje aan en sindsdien gaat het wel een stuk beter. Suzanna hopelijk komt toch gauw die ommekeer voor Julia en haalt ze de schade goed in. Sterkte ermee!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:17:41 #116
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50700897
He get Suzanna, wat rot.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50702035
Suzanna, wat vreselijk rot. Ik wil me niet bemoeien, maar ik denk niet dat ik nog genoegen zou nemen met het 'kijk het nog maar aan' van de KA..
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat lijkt me juist zo eng om hem vast te leggen Linda. Stel dat ie het toch voor elkaar krijgt om te draaien, dan maak je het terugdraaien ook een stuk lastiger. Ik vind het zelf ook doodeng als Milo op zijn buikje ligt. Hij heeft ook heel erg de neiging om doekjes, dekentjes, speeltjes etc over zijn hoofd te doen en zo in slaap te vallen in de box. Wel schattig, maar als hij eenmaal slaapt dan haal ik het er wel vanaf. In zijn bedje heb ik daarom ook zo weinig mogelijk zooi liggen, maar zoals Vivi omschrijft, lijkt me dus ook vreselijk eng.
Juist omdat de flap maar een stukje onder het matras ligt, gaat, als Eva het wél voor elkaar krijgt om zich om te draaien, de flap los. Ik maak het haar alleen wat lastiger om zich om te draaien omdat ze haar beentjes minder makkelijk de lucht in kan gooien. Maar ja, ik vind haar nu af en toe in de gekste houdingen, bij voorkeur gevleid tegen een paar bedspijltjes, terug.
Eva en Maria
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:24:03 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50703162
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Mibos het volgende:
Suus wat fijn dat ze weer meer eet/drinkt. Hoe gaat het nu met de waterpokken?
Dat vroeg ik me ook al af!
quote:
Moonah hoe is het met Thies en het slapen gaat dat nog steeds goed?
Lief dat je ernaar vraagt. Gaat sinds de slaaptraining goed hoor! Overdag 2x anderhalf uur en 's avonds om 19/19.30 naar bed en vrijwel meteen slapen tot 's ochtends een uur of 7. Tussendoor nog wel een flesje om 23 uur. Echt super hoor! Ik kan me niet beter wensen.

Thies is trouwens ook een buikslaper. In het begin vond ik het eng en draaide ik hem terug. maar hij blijft op zijn buik slapen, nu heb ik er gewoon vertrouwen in.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:04:58 #119
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_50707117
Moonah, vanaf wanneer slaapt Thies op zijn buik?
Lotte draait ook altijd naar haar buik, maar ik draai haar terug met als gevolg dat ze weer wakker wordt.
Ik weet ook niet vanaf wanneer het veilig is?

Mibos, flinke dame is ze al, Lotte woog twee weken geleden net aan 7 kilo. Ik ga over twee weken daarom al terug.
pi_50707451
Vanaf wanneer mogen/kunnen ze in een slaapzakje slapen. Pien gooit lakens en dekens van haar af, waardoor ze erg koud aanvoelt. Is een slaapzakje dan handig of zijn er andere tips/trucs ?
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:36:27 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_50708603
KP, volgens mij kun je gewoon een slaapzakje gebruiken hoor, daar zit volgens mij geen minimumleeftijd aan. En het werkt prima!
pi_50708731
Zou haar een slaapzakje aan doen KP
Misschien moet je hem wel wat kleiner maken bij het hoofdje en de armsgaten
Dekentje strak instoppen helpt niet?

Beaker (had ik nog niet gedaan volgens mij)
En Marit wat fijn dat alles goed is gegaan.....
ik vond het maar een enge actie met dat nekje van Ilse!
Maar gelukkig is alles oke!

Hier is alles oke, beetje weinig tijd gehad voor mijn meis deze week, daar baal ik wel van!
Gewerkt en bezig geweest met de muurschildering op haar kamer....(wordt wel heel mooi!!)
Maar morgen en het hele weekend gaan we flink de schade inhalen! Knuffeltijd!!!

Suzanna het is nog steeds bal bij jullie dus....
Wat ontzettend balen.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50708733
Hier ook een buikslaper. Het liefst met haar knietjes opgetrokken en haar kontje omhoog

Wat heerlijk dat Thies zo lekker slaapt! Wij hebben gister de eerste 'doorslaapnacht' gehad, van twaalf tot zes. Ik wist niet wat ik meemaakte!
Ronja gaat wel vrij laat naar bed, meestal pas rond negen uur, omdat M. laat thuis is en we wel met zijn drieën willen eten. Maar ze gaat dan ook wel weer braaf slapen zonder spelen, in tegenstelling tot de middagslaapjes die ze steeds minder graag doet.

KP, je zou prima een slaapzakje kunnen proberen. De kleinste maat is soms in de armsgaten nog wat wijd voor mini babietjes maar met een paar naaisteekjes is dat op te lossen. Of je stopt haar iets strakker in, dat vinden ze op die leeftijd ook vaak erg lekker.
Armpjes en beentjes die koud aanvoelen is geen probleem he, maar dat weet je vast wel. Als het nekje lekker warm is is het goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door owlet op 22-06-2007 10:08:08 (rare typefout) ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:49:48 #124
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50717942
Slaapzakjes Rule!
Alleen met extreme warmte slaapt Ken nog wel eens enkel in pyama.

Owlet wat heerlijk voor jullie! Nu hopen dat ze voortaan alle nachten doorslaapt
ik vind je avatar trouwens vet stoer!

Thies ook al zo lekker slapen, goedzo!

Ohja: Marit en Beaker en kroost welkom, al zijn wij binnenkort los pleitos

Suzanna, hoe gaat het vandaag?

Kendahl is zo vastberaden met kruipen. *pat pat pat* met zijn handen op de vloer. hierheen, daarheen! Ik heb de computers met stoelen geblokkeerd en nu staat hij naast me uitgebreid met zichzelf te vergaderen hoe dit nu verder moet.

edit: Kennemans heeft trouwens een wondje op zijn grote teen. Het was steeds een donker korstje, maar net ging het weer open. Nu bloedt het weer... wat doe ik nu?

[ Bericht 16% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 22-06-2007 09:02:34 ]
pi_50718281
thx voor de adviezen. Heerlijk zo'n forum !
Ik stop haar inderdaad lekker strak in, maar dat helpt niets. Ze slapen ook al in een ledikant, dus bed is nog veel te groot. Ik laat haar vaak in de kinderwagen slapen, dat is wat compacter.

* KP gaat richting HEMA voor slaapzak*
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:31:06 #126
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50718734
lakentje/dekentje overdwars om in te stoppen als ze nog zo klein zijn en het bedje kort opgemaakt is (en slaapzakje ook nog)

hier ook (weer) een buikslapertje trouwens. Ik ga er maar van uit dat 't goed gaat, ik kan moeilijk om de haverklap 's nachts eruit om hem terug te draaien. Saskia was trouwens ook een buikslaper vanaf de dag dat ze zelf op d'r buik kon draaien.

Met dat warme weer kies ik er trouwens eerder voor om pyama en/of romper te laten vervallen dan slaapzak 's nachts. Tijn ligt nu meestal in z'n romper in een dunne slaapzak, Saskia heeft toen ze zo klein was regelmatig alleen een luier in een heel dunne slaapzak aangehad. Blijkbaar wennen ze snel aan de beperkte bewegingsvrijheid van zo'n zak en als ze dan ineens de ruimte hebben weten ze niet wat ze moeten en slapen ze moeilijk(er).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50719093
Hier ook een slaapzakslapertje hoor al vanaf een week of zes. Ze lag in de wieg en die is vrij smal en daar voelde ze altijd met haar beentjes aan de spijltjes en dan sliep ze. Voetjes links en rechts tegen de spijltjes aan. Uit de wieg gegroeid en toen was het ledikantje te groot om lekker tegen de spijltjes aan te kunnen liggen en dus niet in willen slapen. Slaapzak aangedaan en nooit meer moeite gehad met inslapen.

Et ik laat ook altijd de pyama/romper vervallen maar wel altijd in een zak, omdat we anders leiden in last hebben en ik het zelf een prettig idee vind.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_50719776
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: Kennemans heeft trouwens een wondje op zijn grote teen. Het was steeds een donker korstje, maar net ging het weer open. Nu bloedt het weer... wat doe ik nu?
Ik denk dat je er niets aan hoeft te doen, misschien een pleister er op als hij het steeds open krabt of kruipt. En dan in de gaten houden, als het niet snel beter wordt of als het rood of anderzins raar gaat worden even langs de huisarts?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:50:39 #129
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50721032
haihai

Nou, ik ben weer aan de Fok! zwanger en al, maar Daniël is nog geen 1 , 30 juni pas dus ik mag nog 8 dagen posten hier

Wat geweldig om te lezen dat al die minifrutsels van vorig jaar uitgegroeid zijn tot ondeugende knopjes-drukkers
Hier ook een hele ondeugende boef. We genieten zó van hem. Aan één kant is het pijnlijk om hem als baby los te laten. Dan geniet ik nog van die momenten dat hij een flesje krijgt en hij lijkt er ook steeds meer van te genieten. Dan ontspant hij zich helemaal, oogjes half dicht en lekker dicht tegen me aan

Maar het vooruitzicht op nog een kindje en dan alles weer mogen beleven is héérlijk.
pi_50722047
Ik (Mikael eigenlijk) zit met een klein probleem, tis meer een luxe probleem maar ja
Mikael wil nu de hele tijd gaan staan. Aan de tafle, aan stoelen, aan traphekje noem maar op. Maar hij glijdt weg omdat ie sokken aan heeft. Nu is de makkelijkste oplossing sokken uit, maar meneer is billenschuiver en heeft dus zonder sokken de enkels iedere keer helemaal kapot (=lees schuur plekken). Wat kan ik daar nu aan gaan doen. Antie slip sokken helpt allemaal niks. Is er een anderen oplossing voor waar ik zelf gewoon helemaal niet aan denk
Ohja pleisters heb ik ook al geprobeerd maar die gaat die eraf peuteren
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:38:36 #131
94046 PM-girl
pi_50725061
Beaker en Marit, welkom!

Beaker, misschien het verkeerde topic, maar mijn bv startte net zoals bij jou, niet kunnen pakken dus kolven. Bij mij deed een tepelhoedje (wel de juiste maat!!) wonderen! Is dat misschien een idee?
*
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:39:54 #132
94046 PM-girl
pi_50725102
Hoe is het eigenlijk met Iris (en LadyS dus!)
*
pi_50725158
Nicole, misschien zootjes of sokslofjes?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:52:40 #134
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50725502
allemaal.

Jeetje wat veel verhalen in korte tijd.

Suzanna, het gewicht keer 150 is het totaal aantal ml vocht dat ze binnen moet krijgen. Dus dat deel door het aantal voedingen en dan weet je wat Julia zou moeten drinken.

Hier ook een slaapzakdraagster en een buikslapende Maud. Die ik wel vaststop onder de matras (de slaapzak, niet Maud). Reden is dat ik ze anders halverwege de nacht bovenin overdwars terugvind in d'r bed. Helemaal van streek omdat ze klem ligt. Nu blijft ze netje onderin, maar kan wel van rug naaar buik en weer terug. Ook altijd in de slaapzak geslapen, hoe klein ze ook was. En nu meestal in romper en slaapzak.

Ze is trouwens bezig met bewegen. Trekt de knietjes onder zich en wiegt dan op en neer. Dus nog even en dan zijn de katten niet meer veilig
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:04:06 #135
74310 nanalune
pi_50725855
Daniël heeft een nieuwe verfijndere manier van kruipen ontwikkeld.. netjes op handen en knietjes zoals het hoort inplaats van buikschuiven, maar zijn linkerbeentje zet hij recht onder zijn lichaam .. de rest is nog wel gewoon in kruipstand.. kortom het ziet er niet uit.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:44:01 #136
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50729480
MeNicole, ik heb van die suéde sloffen voor Kendahl. Met kruipen en staan heeft hij ze uit, maar misschien is het wel een idee voor jullie. Ik heb ze bij Villa Happ vandaan, ze zijn van Oxxy.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:29:28 #137
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_50733308
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:30:20 #138
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50735193
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:29 schreef sn7475 het volgende:
Altijd fijn wanneer iemand tevreden is... maar waarover in dit geval?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:07:52 #139
74310 nanalune
pi_50748579
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Altijd fijn wanneer iemand tevreden is... maar waarover in dit geval?
Dit is duidelijk een geval van een verkapt tvp'tje, waarmee hij zijn vriendin/vrouw/partner laat weten dat hij zeer geinteresseerd is in het wel en Wee van het vrouwlijke geslacht.
óf iemand is vergeten zijn kloon uit te zetten.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:37:32 #140
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_50749395
Vivi, ik dacht dat ik de enige twee kinderen ter wereld had die echt hun neus in de matras begroeven tijdens het slapen. Je omschrijft het beeldend, maar naar waarheid; als een G|arfield. Als ik het navroeg bij andere moeders gaven die altijd aan dat hun kind wèl hun hoofd opzij legden itt mijn sidonia's. Ik was er totaal niet relaxed onder en legde ze iedere keer weer op de zij of de rug . Het is een periode geweest dat ze dit deden. Ze slapen nog steeds standaard op hun buik, maar gelukkig niet meer zo eng ademnood met hun neus in de matras. Hoewel ik nu denk dat het geen kwaad kan en dat ze echt wel genoeg lucht kregen/krijgen.

Ik kom ook nog even Suzanna een hart onder de riem steken. NIet leuk als je kind niet voldoende wil drinken. Sterkte!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:10:35 #141
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50753875
Ik vind het maar eng. Als je maar zorgt dat ze niet met hun snufferd op de niet-lucht-doorlatende matrasbeschermer liggen....
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:26:10 #142
94046 PM-girl
pi_50754039
LadyS, gefeliciteerd met Iris!
*
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:36:49 #143
108648 cattie
lieve moeder
pi_50754181
Hartelijk gefeliciteerd Iris! Tot over 1,5 week bij de dreumesjes! (Hoe gaat het met de spreidbroek?)

Suzanna, hoe gaat het met Julia?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:56:07 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50754423
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:37 schreef Smirre het volgende:
Vivi, ik dacht dat ik de enige twee kinderen ter wereld had die echt hun neus in de matras begroeven tijdens het slapen. Je omschrijft het beeldend, maar naar waarheid; als een G|arfield. Als ik het navroeg bij andere moeders gaven die altijd aan dat hun kind wèl hun hoofd opzij legden itt mijn sidonia's. Ik was er totaal niet relaxed onder en legde ze iedere keer weer op de zij of de rug . Het is een periode geweest dat ze dit deden. Ze slapen nog steeds standaard op hun buik, maar gelukkig niet meer zo eng ademnood met hun neus in de matras. Hoewel ik nu denk dat het geen kwaad kan en dat ze echt wel genoeg lucht kregen/krijgen.
Gelukkig was het bij Dean wrs toeval dat hij zo lag, ik heb het hem nu niet meer zien doen gelukkig

Hoe doen de moeders hier eigenlijk de snoeren wegwerken enzo, als een kindje gaat kruipen voortbewegen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:20:36 #145
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50754799
Oh LadyS, gefeliciteerd met Iris Tot gauw bij het dreumestopic
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:15:10 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_50755780
Mogguh allen

Effe een vraagje; Jayden is nu 4 en een halve maand en heeft schijnbaar iets nieuws ontdekt. Krijsen als een klein speenvarkentje. Echt op enorm volume en op frequenties die mijn oren doen suizen .
Hebben jullie kleintjes dat ook (gehad)? Awakie wil al een shirtje kopen met "gillen is voor meisjes" maar ik denk er meer over om zijn stembandjes door te knippen
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_50755863
Een beetje 'sussen' is er niet meer bij? 'ssssssssssssssst' (kind tegen je aan)
'ssssssssssssssssssssssssst'

Het zijn iig z'n tandjes niet lijkt mij.. met vier maanden
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:24:26 #148
19529 Fendy
True Spirit
pi_50755957
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef mike4141 het volgende:
Een beetje 'sussen' is er niet meer bij? 'ssssssssssssssst' (kind tegen je aan)
'ssssssssssssssssssssssssst'

Het zijn iig z'n tandjes niet lijkt mij.. met vier maanden
Nah, hij heeft er nogal lol in. Het gaat gepaard met grinneken en guitig kijken, dus hij vindt het zelf erg grappig .
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:24:51 #149
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50755967
Ja, herkenbaar voor ons beiden. Dat soort neigingen had belsen hier ook
Stemoefeningen, hé? De meeste beebs hebben dit, geen zorgen. Oordopjes is misschien een optie

Kendahl heeft hier trouwens een liefdesrelatie met zijn slaapzakjes. Zodra hij ze ziet, begint hij al kirrende geluidjes te maken. Wanneer hij hem aan heeft, rol hij zich op tot een pakketje en knuffelt uitgebreid zijn voeteneinde. Knuffels vindt hij erg leuk, zijn slaapzak des te meer.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 13:03:43 #150
141844 Macka66
pi_50756766
Iris, gefeliciteerd. En tot volgende week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')