quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Macka66 het volgende:
Iris, gefeliciteerd.En tot volgende week
![]()
Klopt, ik heb haar daar nooit in laten zetten. Ik heb nog een week om te bedenken of ik haar wel op het dreumeslijstje wilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Lucie staat niet in het babietjes lijstje...
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hee Fendy, dat zal dan de leeftijd wel zijn, want Meike is hier ook ons gehoor aan het testen.
En idd ook zij heeft er ontzettend veel lol in. Volgens mij is het het ontdekken van de stem.
( ik quote even vanuit het bv topic )quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef thecrook het volgende:
Hier mijnheer Beaker
Onze Jet is vanmiddag ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Bloed is inmiddels onderzocht en vertoonde geen afwijkingen. Uitslag van haar urine moet nog komen, het zou namelijk heel goed een urineweginfectie kunnen zijn.
Al met al maakt ze een zieke indruk op het verplegend personeel, even afwachten dus![]()
Vriendin van me was hier net, die gilde voor de grap even terug. Tranen met tuiten natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hee Fendy, dat zal dan de leeftijd wel zijn, want Meike is hier ook ons gehoor aan het testen.
En idd ook zij heeft er ontzettend veel lol in. Volgens mij is het het ontdekken van de stem.
Gaat het stoppen dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vriendin van me was hier net, die gilde voor de grap even terug. Tranen met tuiten natuurlijk
Maar hoe lang gaat dit grapje duren? Paar maanden ?
Ja, heel eventjes vind ik het wel leuk enzo, maar hij heeft er nogal volume achterzitten...zeg maar dat ie alles overstemt...redelijk oorverdovendquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vind je het niet gezellig dan?
Wij lachen ons helemaal krom om dat gegil de hele dag....
Praten we tegen haar, dan babbelt en gilt ze gezellie terug!
Mag van mij nog wel een poos zo doorgaan hoor....
(behalve als ze zich heeft omgedraaid en niet meer terug kan, dan ben je echt oordoppen nodig. De buren zullen wel denken: "wat doen ze toch met dat kind?" )
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Macka66 het volgende:
Beaker en Crook en Jet, sterkte! En ik hoop dat jullie maar weer snel samen thuis zullen zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:57 schreef Beaker het volgende:
![]()
we geven haar om de drie uur een voeding en nu heeft ze tot 2 keer toe alles weer uitgespuugt. Ze is wat bleker als anders en ze gaapt, slaapt en kijkt wat sloom uit haar ogen.
Gisteren hebben we om 11 uur een voeding gegeven, daarna kwam ze zelf om 3 uur ( overgegeven ) vanmorgen om 7 uur heeft ze 50 cc op ( binnen gehouden ) en om 10 uur had ze bijna 60 op en dat spuugde ze ook weer uit.
Ik weet het even niet meer ......
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef thecrook het volgende:
Hier mijnheer Beaker
Onze Jet is vanmiddag ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Bloed is inmiddels onderzocht en vertoonde geen afwijkingen. Uitslag van haar urine moet nog komen, het zou namelijk heel goed een urineweginfectie kunnen zijn.
Al met al maakt ze een zieke indruk op het verplegend personeel, even afwachten dus![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Beaker het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis. Jet heeft om 5 uur 80 cc gedronken om 8 uur hebben we haar weer de fles gegeven en helaas kwam alles er weer uit inclusief de inhoud van de voeding van 5 uur![]()
Daarna was ze wel lekker wakker en keek ze ons met van die grote ogen aan![]()
...... Zijn nu thuis ik ga lekker douchen en naar bed, want ik heb ontzettend last van mijn buik en hechtingen
![]()
Jet had wel weer honger en kreeg voordat wij weg gingen nog 50 cc voeding, straks bellen we nog even om te vragen hoe het is gegaan.
Overigens, moet ik dit hier allemaal posten of moet het in het kleine babietjes topic?
Morgen ga ik Jet alle kusjes geven namens jullie!!
Ja, dat is een faaaaase en er komt vast een sprong aan. Of een grote omrolquote:Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef Vivi het volgende:
Arme Jetje, beterschap voor haar Beaker!
Pffff...Dean sliep altijd zo lekker door maar de laatste 2 nachten is het spoken en huilen zeg!!!
Is dat een sprongetje ofzo? Hij is bijna 5 maanden nu..ik hoop echt dat het van tijdelijke aard is want ik heb wallen als vuilniszakken momenteel
Niet op gelet eigenlijk.. Misschien dat het te maken kan hebben met links/rechts zijn?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef ik80 het volgende:
Rollen de kleintje bij julllie beide kanten om? Lotte rolt steeds maar naar 1 kant. De andere kant lukt haar niet.
Nee ik geef al vanaf het begin af aan flesvoeding.quote:Op zondag 24 juni 2007 08:19 schreef Suzanna het volgende:
Karin, ik zou het écht niet weten of dat nu nog normaal is. Geef jij nog borstvoeding?
Wij duimen ook voor je, Beaker.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef chacama het volgende:
Beaker, ik hoop met je mee. We duimen.
[knip]
Gaat mama straks doen....toch mama??
Heerlijk om te lezen, ik moest er hard om lachen. Hopelijk ontdekt ze gauw waar de vooruit zitquote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef chacama het volgende:
Beaker, ik hoop met je mee. We duimen.
Hier al een paar dagen een klein gefrustreerd meisje. Als ze op het kleed ligt of in de box dan is het heel snel al mopperen.
Als mama mij in de box legt, dan zie ik allemaal leuke dingen die ik wil pakken, maar als ik er dan naar toe wil gaan, dan ga ik naar achter en dan kan ik er helemaal niet meer bij. Ik word daar heel boos van. Ik wil en moet dat speeltje kunnen pakken, maar het lukt niet![]()
En als ik dan probeer om er rollend bij te komen dan komen mijn benen tussen de spijlen en dat is al helemaal niet fijn![]()
Als ik op het grote kleed lig dan probeer ik naar voren te gaan, maar omdat mijn buik nog niet van de grond wil, draai ik rondjes. Ik zie dan wel elke keer andere dingen, maar de katten kan ik nog steeds niet bij. Ik wil weg van dat kleed en dan niet rollend, maar gewoon snel.
En weten jullie wat nog het ergste is. Dan komt mama kijken en dan kijk ik d'r aan om te vragen of ze me kan helpen en het enige dat ze dan zegt: Lukt het niet meisje, gewoon blijven proberen. Nou, ze ziet toch dat het niet lukt![]()
Trouwens als ik in de kinderwagen lig, dan wil ik overeind. Ik rol dan op mijn buik en zet me af zodat ik lekker over het randje kan kijken, maar ik zou het nog leuker vinden als mama de bak eraf haalt en de wandelwagen erop zet. Gaat mama straks doen....toch mama??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |