abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:13:09 #151
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50759721
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Macka66 het volgende:
Iris, gefeliciteerd. En tot volgende week
Lucie staat niet in het babietjes lijstje...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 16:43:45 #152
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50762058
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Lucie staat niet in het babietjes lijstje...
Klopt, ik heb haar daar nooit in laten zetten. Ik heb nog een week om te bedenken of ik haar wel op het dreumeslijstje wil
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50762380
hee Fendy, dat zal dan de leeftijd wel zijn, want Meike is hier ook ons gehoor aan het testen.
En idd ook zij heeft er ontzettend veel lol in. Volgens mij is het het ontdekken van de stem.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:30:36 #154
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50763414
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hee Fendy, dat zal dan de leeftijd wel zijn, want Meike is hier ook ons gehoor aan het testen.
En idd ook zij heeft er ontzettend veel lol in. Volgens mij is het het ontdekken van de stem.
Klopt En je zult er nog wel even aan vast zitten, hihihi!
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef thecrook het volgende:
Hier mijnheer Beaker

Onze Jet is vanmiddag ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Bloed is inmiddels onderzocht en vertoonde geen afwijkingen. Uitslag van haar urine moet nog komen, het zou namelijk heel goed een urineweginfectie kunnen zijn.

Al met al maakt ze een zieke indruk op het verplegend personeel, even afwachten dus
( ik quote even vanuit het bv topic )
Goed dat jullie aan de bel hebben getrokken. Ik hoop dat ze zich snel weer beter zal voelen. Veel sterkte, dit is niet leuk zo gauw al na de geboorte.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:39:05 #155
19529 Fendy
True Spirit
pi_50763653
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vriendin van me was hier net, die gilde voor de grap even terug. Tranen met tuiten natuurlijk

Maar hoe lang gaat dit grapje duren? Paar maanden ?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_50763796
Vind je het niet gezellig dan?
Wij lachen ons helemaal krom om dat gegil de hele dag....
Praten we tegen haar, dan babbelt en gilt ze gezellie terug!
Mag van mij nog wel een poos zo doorgaan hoor....
(behalve als ze zich heeft omgedraaid en niet meer terug kan, dan ben je echt oordoppen nodig. De buren zullen wel denken: "wat doen ze toch met dat kind?" )
pi_50763840
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef Fendy het volgende:

[..]

Vriendin van me was hier net, die gilde voor de grap even terug. Tranen met tuiten natuurlijk

Maar hoe lang gaat dit grapje duren? Paar maanden ?
Gaat het stoppen dan?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:46:05 #158
19529 Fendy
True Spirit
pi_50763862
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vind je het niet gezellig dan?
Wij lachen ons helemaal krom om dat gegil de hele dag....
Praten we tegen haar, dan babbelt en gilt ze gezellie terug!
Mag van mij nog wel een poos zo doorgaan hoor....
(behalve als ze zich heeft omgedraaid en niet meer terug kan, dan ben je echt oordoppen nodig. De buren zullen wel denken: "wat doen ze toch met dat kind?" )
Ja, heel eventjes vind ik het wel leuk enzo, maar hij heeft er nogal volume achterzitten...zeg maar dat ie alles overstemt...redelijk oorverdovend
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_50766929
owww fendy dat is normaal hoor gewoon erom lachen.

oeiii Beaker en thecroock sterkte, hopelijk valt het nog allemaal mee.
mama van 3 kids!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 20:31:54 #160
103793 kozakken
Living the life
pi_50768399
Och kleine Jet
Sterkte Beaker en thecrook! (Tanx voor vertellen)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 20:44:44 #161
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50768707
Bijlezen ga ik niet redden, maar ik wil wel Jet hier welkom heten en Ilse.

Karin en Peet, gefeliciteerd met Ruud, Bram gefeliciteerd met broertje en Lois, Clark en Eva en Iris gefeliciteerd met neefje. Leuk zo, de 1 twee meiden, de ander twee jongens.

Anna heeft het erg naar haar zin gehad op vakantie. Ze kon lekker het huisje door tijgeren, zwemmen vond ze prachtig en ze heeft heerlijk geslapen in de doek als we een dagje weggingen. Ze heeft het zo ontzettend goed gedaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50769245
Heerlijk YPPY, zo'n fijne vakantie!

Arme Jet, kleine meid in het ziekenhuis. Hopelijk is ze er snel weer bovenop!

Meike heeft sinds vandaag hele harde borstjes, ik heb ff gegoogled, schijnt wel normaal te zijn vlak na de geboorte, waren hormonen van de moeder. Maar kan dat nu ook nog? Ze is bijna 4 maand. Heeft ze daar dan ook last van?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:21:51 #163
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50769732
Hallo Anna, YPPY en Jarno! Leuk dat Anna ook heeft genoten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50773516
karin even in de gaten houden anders de hap bellen of maandag naar de ha.

yppy klinkt als een leuke en heerlijke Vakantie. zo te lezen hebben jullie genoten en Anna ook.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 23:38:08 #165
141844 Macka66
pi_50774504
Beaker en Crook en Jet, sterkte! En ik hoop dat jullie maar weer snel samen thuis zullen zijn.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 24 juni 2007 @ 06:53:44 #166
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50779648
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:38 schreef Macka66 het volgende:
Beaker en Crook en Jet, sterkte! En ik hoop dat jullie maar weer snel samen thuis zullen zijn.
  zondag 24 juni 2007 @ 08:19:39 #167
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50779790
Wat is er met Jet, Beaker en Crook? Ik heb wat gemist geloof ik... In dit topic kan ik niets vinden.

Sorry dat ik jullie niet op de hoogte hield, het gaat re-de-lijk met het drinken van Julia, nu vannacht ging het goed eigenlijk, ze dronk gewoon in de wieg zonder afleidingsmanoeuvres...heerlijk!
Ze is wel érg aan het hoesten en heeft vaak zo'n reutel-adem. Dat hoesten is bijna eng, ze lijkt er soms in te blijven. Maar dan is er weer een tijdje helemaal niets... maandag ga ik dat ook maar aan de KA vragen. Maar ik ben bang dat hij vindt dat het probleem is opgelost omdat ze nu redelijk drinkt...als hij nu vraagt hoeveel ze drinkt kan ik wel zeggen: rond de 400 ml. Want dat krijgt ze nu écht wel binnen op een dag! Daar ben ik heel blij mee natuurlijk, maar ik vind het nog steeds vreemd dat het vaak nog met zoveel tegenzin gaat.

Lief dat jullie naar Julia vroeg trouwens!

Karin, ik zou het écht niet weten of dat nu nog normaal is. Geef jij nog borstvoeding?
  Jubileum moderator zondag 24 juni 2007 @ 08:23:07 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50779796
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:57 schreef Beaker het volgende:

we geven haar om de drie uur een voeding en nu heeft ze tot 2 keer toe alles weer uitgespuugt. Ze is wat bleker als anders en ze gaapt, slaapt en kijkt wat sloom uit haar ogen.
Gisteren hebben we om 11 uur een voeding gegeven, daarna kwam ze zelf om 3 uur ( overgegeven ) vanmorgen om 7 uur heeft ze 50 cc op ( binnen gehouden ) en om 10 uur had ze bijna 60 op en dat spuugde ze ook weer uit.
Ik weet het even niet meer ......
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef thecrook het volgende:
Hier mijnheer Beaker

Onze Jet is vanmiddag ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Bloed is inmiddels onderzocht en vertoonde geen afwijkingen. Uitslag van haar urine moet nog komen, het zou namelijk heel goed een urineweginfectie kunnen zijn.

Al met al maakt ze een zieke indruk op het verplegend personeel, even afwachten dus
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Beaker het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis. Jet heeft om 5 uur 80 cc gedronken om 8 uur hebben we haar weer de fles gegeven en helaas kwam alles er weer uit inclusief de inhoud van de voeding van 5 uur
Daarna was ze wel lekker wakker en keek ze ons met van die grote ogen aan ...... Zijn nu thuis ik ga lekker douchen en naar bed, want ik heb ontzettend last van mijn buik en hechtingen
Jet had wel weer honger en kreeg voordat wij weg gingen nog 50 cc voeding, straks bellen we nog even om te vragen hoe het is gegaan.

Overigens, moet ik dit hier allemaal posten of moet het in het kleine babietjes topic?

Morgen ga ik Jet alle kusjes geven namens jullie!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 juni 2007 @ 08:28:28 #169
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50779820
Bedankt Lois!

Wat naar zeg, Beaker, Crook en Jetje... voor jullie alledrie!
  zondag 24 juni 2007 @ 09:03:13 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50779949
Beaker, Crook en Jetje en beterschap.

Suzanna mooi dat Julia echt al beter drinkt.
Yppy, Jarno en Anna Welkom back. Klinkt als een goede vakantie.

Vandaag dopen we Maud. Foto's zullen volgen.

Hieronder het gedichtje dat we tijdens de viering lezen:

Kindje dat het water voelt
weet je dat God jóu bedoelt
Druppels op je babywang
raken jou je leven lang

Water tekent een geheim:
dat je kind van God mag zijn
Water levert het bewijs:
God gaat met je mee op reis

God wij bidden, verhoor ons nu
Houdt U Uw woord gestand
En schrijf de naam van dit kind
In de palmen van uw hand.
  zondag 24 juni 2007 @ 09:15:18 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50780014
Hé Ypsel! Fijn dat Jarno, Anna en jij een goede vakantie hebben gehad!

Suzanna, doorvragen als je morgen bij de KA bent. Je wil toch graag weten waarom Julia zo slecht heeft gedronken? Dat is toch niet zo maar? Succes hoor!! probeer je niet te laten afschepen....

Chacama, ik wens jullie een mooie dag!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 24 juni 2007 @ 09:18:05 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50780029
Ah, ik zat al in het BVtopic voor Jetje...
Beaker en Crook, wat naar zeg, om Jet achter te moeten laten in het zkh. Hoop dat jullie wat geslapen hebben en dat Jet ook een goede nacht heeft gehad...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50780065
Goedemorgen!

Heb vammorgen om 6 uur het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het met Jet is gegaan. Ze had voldoende gegeten Alleen haar ontlasten stonk heel erg en was groen en slijmerig, dat staat nu ook op kweek. Een plasje opvangen is nog steeds niet gelukt, omdat ze het zakje liever vol poept

Overigens mocht ik wel blijven slapen, maar omdat ik me zo rot voelde wilde ik even mijn hoofd legen samen met Crook. we hebben erg goed geslapen en mijn lijf doet ook geen zeer meer!
we gaan nu even eten en dan naar Jet.
ik sta te stuiteren om ons kindje weer te mogen zien!

Nogmaals lief dat jullie zo meeleven, ook namens Jet en Crook!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50780163
Die Jet, in het ziekhuis en toch nog streken (poepen ipv plassen in t zakje). Fijn dat ze weer voldoende gegeten heeft.
Hopelijk komen ze er snel achter wat er aan de hand is, zodat jullie weer gauw met zn 3-tjes naar huis kunnen !
Fake it till you make it...
  zondag 24 juni 2007 @ 10:22:34 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50780595
Arme Jetje, beterschap voor haar Beaker!

Pffff...Dean sliep altijd zo lekker door maar de laatste 2 nachten is het spoken en huilen zeg!!!
Is dat een sprongetje ofzo? Hij is bijna 5 maanden nu..ik hoop echt dat het van tijdelijke aard is want ik heb wallen als vuilniszakken momenteel
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50780671
Welkom terug Yppy, Jarno en Anna!

gefeliciteerd Chacama, ik hoop dat jullie een mooie dag zullen hebben

Arme Jet, beterschap...
pi_50780713
Hoi,

Heel veel sterkte met de zieke Jet, hopelijk weten ze snel wat er loos is...
Hoe oud is ze eigenlijk? Olivier heeft met 4 weken ook in het ziekenhuis gelegen, met RS, weet dus hoe verschrikkelijk het is je kindje zo te moeten zien.

Nogmaals enorm veel sterkte!

Liefs Birthe
pi_50780852
Arme Jet, zo klein en dan al in het ziekenhuis opgenomen worden Gelukkig is het vannacht goed gegaan, ben je toch weer wat geruster. Hopelijk snel een uitslag, sterkte
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 24 juni 2007 @ 10:47:10 #179
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50780933
Jet, van harte beterschap! Ik hoop dat alles snel beter gaat.
Hier een slechte nacht gehad. Anna begon om het half uur te krijsen, ik wist het ook even niet meer hoor. En nu slaapt ze....en heb ik drie tubes wallencreme nodig.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 11:09:54 #180
141844 Macka66
pi_50781294
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef Vivi het volgende:
Arme Jetje, beterschap voor haar Beaker!

Pffff...Dean sliep altijd zo lekker door maar de laatste 2 nachten is het spoken en huilen zeg!!!
Is dat een sprongetje ofzo? Hij is bijna 5 maanden nu..ik hoop echt dat het van tijdelijke aard is want ik heb wallen als vuilniszakken momenteel
Ja, dat is een faaaaase en er komt vast een sprong aan. Of een grote omrol
  zondag 24 juni 2007 @ 12:50:38 #181
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50783573
Maud gedoopt, gefeliciteerd

En goed van Jet, dat ze zo goed heeft gedronken.

Altijd leuk die fases Vivi. Veel plezier ermee.

Anna heeft nu twee tandjes. Boven komt er nu ook iets. Niet gewoon 1 of 2, nee 4 plekjes tegelijk. Ze is echt grappig nu, sinds de vakantie vind ik haar geen echte baby meer, ze wordt steeds meer een klein meisje met duidelijk haar eigen mening. We moeten nu ook met opvoeden gaan beginnen, ze wordt al ondeugend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 13:24:38 #182
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50784651
Beaker wat fijn dat Jet gedronken heeft! Krijgt ze nu flesvoeding in het ziekenhuis, of ben je druk met kolven?

YPPY, leuk is dat he, dat karaktertje wat nu naar boven komt! Nu is het nog genieten, ik geloof dat we er over een jaartje best eens anders tegenaan zullen kijken.

Chacama, proficiat en hopelijk was het een leuke dag!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 24 juni 2007 @ 13:32:38 #183
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50784892
Beaker en The Crook, ik hoop dat Jet nu wat aan de beterende hand is. Dat vele poepen zal ook wel iets betekenen. Arm kindje...

Anna van YPPY ook al zo'n eigen karaktertje, leuk hé?

Chacama, jullie hebben vast genoten!

Vivi, Memmel: ik hoop dat je je wallen weer weg kunt werken vannacht.

Suzanna, hoe gaat het met jullie?
pi_50790106
Schaapmeisje en man,veel sterkte met het lammetje

Groetjes,Minoes
  zondag 24 juni 2007 @ 16:41:01 #185
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_50790565
Rollen de kleintje bij julllie beide kanten om? Lotte rolt steeds maar naar 1 kant. De andere kant lukt haar niet.

Vivi, herkenbaar, Lotte had dat met 6 maanden, 2 nachten lang 2 uur achter elkaar niet te troosten. Nu slaapt ze gelukkig weer door! Misschien tandjes, last van verkoudheid?
  zondag 24 juni 2007 @ 18:52:12 #186
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50794333
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef ik80 het volgende:
Rollen de kleintje bij julllie beide kanten om? Lotte rolt steeds maar naar 1 kant. De andere kant lukt haar niet.
Niet op gelet eigenlijk.. Misschien dat het te maken kan hebben met links/rechts zijn?
  zondag 24 juni 2007 @ 19:42:51 #187
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50795932
Of aan welke kant het vaker ligt is? Iets met de voorkeurshouding? Anna draait iig alle kanten op, het liefst tegelijkertijd.
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 19:44:08 #188
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50795975
Het was een mooie doop. Een mooie en voor mij emotionele viering.

(rest in phototopic)

Ik80. Maud is ook begonnen met het rollen over 1 kant. Nu bijna een maand later draait ze ook over de andere kant. Nu heeft haar nekje wel vast gezeten (gewoon een spiertje vast), dus ik weet niet of dat invloed heeft gehad. De KA zei in elk geval wel dat kindjes een voorkeur hebben voor een bepaalde kant. Dus misschien moet ze er nog achter komen dat ze ook de andere kant op kan.

Suzanne, veel succes morgen. Ik hoop dat je nu eindelijk es duidelijkheid krijgt.

Vivi, fase...fase...fase. Ik duim voor je dat het een hele korte fase is.

En Beaker, nog steeds beterschap. Hopelijk knapt Jet snel op.

En iedereen die ik vergeten ben

[ Bericht 1% gewijzigd door chacama op 24-06-2007 20:00:17 ]
  zondag 24 juni 2007 @ 19:50:22 #189
640 snoopy
peanuts
pi_50796198
Oh Beaker, ik lees het nu pas van Jet. Wat verdrietig. Hopelijk valt het allemaal mee en mag ze snel weer naar huis. Kindjes horen niet in het ziekenhuis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50797200
Beaker sterkte! Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je Jet weer snel mee naar huis mag nemen.

Suzanna succes morgen!

Maud gedoopt, gefeliciteerd!
pi_50801399
Ze is 60 gram gegroeid en ze heeft gegeten als een dijker Plassen in het zakje hebben ze opgegeven, want na al dat gepoep plast ze er nu liever naast
Morgen hebben we waarschijnlijk de uitslag van de plas en dinsdag van de ontlasting. Ondanks dat het goed gaat, mag ze toch nog niet naar huis .
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50801536
Wat goed Beak!! Hoop dat ze blijft groeien!! En hoop dat ze snel naar huis mag!!

Chaca, gefeli!!

Suus, succes morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50801752
Netjes van Jet, 60 gram gegroeid! Hoop dat ze gauw mee naar huis mag!
pi_50804146
Dat klinkt goed Beaker. Gelukkig maar. Die groene slijm(erige ontlasting) die zo stinkt, heeft Randy ook eens gehad. Dat was toen een darminfectie. Dus misschien is het dat? Gelukkig krijg je nu waarschijnlijk snel wat antwoorden. Geef haar nog maar een dikke , kennelijk helpen ze!
  maandag 25 juni 2007 @ 08:29:31 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_50810203
Baeker, wat fijn dat het beter gaat met Jet! Hopelijk is ze snel wel helemaal oke en kan ze weer lekker mee naar huis.
pi_50810457
Ik hoop eigenlijk dat ze vandaag naar huis mag maar het zou zo tegenvallen als dat niet het geval zou zijn!

Wij zijn weer weg!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 25 juni 2007 @ 09:26:45 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50811087
Beaker, ik hoop met je mee. We duimen.

Hier al een paar dagen een klein gefrustreerd meisje. Als ze op het kleed ligt of in de box dan is het heel snel al mopperen.

Als mama mij in de box legt, dan zie ik allemaal leuke dingen die ik wil pakken, maar als ik er dan naar toe wil gaan, dan ga ik naar achter en dan kan ik er helemaal niet meer bij. Ik word daar heel boos van. Ik wil en moet dat speeltje kunnen pakken, maar het lukt niet
En als ik dan probeer om er rollend bij te komen dan komen mijn benen tussen de spijlen en dat is al helemaal niet fijn

Als ik op het grote kleed lig dan probeer ik naar voren te gaan, maar omdat mijn buik nog niet van de grond wil, draai ik rondjes. Ik zie dan wel elke keer andere dingen, maar de katten kan ik nog steeds niet bij. Ik wil weg van dat kleed en dan niet rollend, maar gewoon snel.

En weten jullie wat nog het ergste is. Dan komt mama kijken en dan kijk ik d'r aan om te vragen of ze me kan helpen en het enige dat ze dan zegt: Lukt het niet meisje, gewoon blijven proberen. Nou, ze ziet toch dat het niet lukt

Trouwens als ik in de kinderwagen lig, dan wil ik overeind. Ik rol dan op mijn buik en zet me af zodat ik lekker over het randje kan kijken, maar ik zou het nog leuker vinden als mama de bak eraf haalt en de wandelwagen erop zet. Gaat mama straks doen....toch mama??
pi_50811255
quote:
Op zondag 24 juni 2007 08:19 schreef Suzanna het volgende:

Karin, ik zou het écht niet weten of dat nu nog normaal is. Geef jij nog borstvoeding?
Nee ik geef al vanaf het begin af aan flesvoeding.
Ik denk dat ik morgen even binnen loop bij het inloopspreekuur van het consultatiebureau, want het trekt niet weg, en als ik eraan kom heeft ze er naar mijn idee last van.

Sinds 2 dagen wordt Meike om 7.00 uur wakker, maar drinkt de fles niet meer leeg dan! Ze drinkt maar 70 cc, normaal 200...alleen bij de eerste fles doet ze dit, de andere flessen gaan wel leeg. Wat kan ik hieraan doen? De late voeding krijgt ze om 23.30 uur, misschien moet ik deze eerder geven???

Wat fijn, Beaker, dat Jet is gegroeid, en goed heeft gegeten!!
Ik hoop echt voor jou en Crook dat ze mee mag naar huis!
  maandag 25 juni 2007 @ 10:09:56 #199
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50812084
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef chacama het volgende:

[knip]
Gaat mama straks doen....toch mama??
Wij duimen ook voor je, Beaker.

Vast wel Maud!
pi_50812606
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef chacama het volgende:

Hier al een paar dagen een klein gefrustreerd meisje. Als ze op het kleed ligt of in de box dan is het heel snel al mopperen.

Als mama mij in de box legt, dan zie ik allemaal leuke dingen die ik wil pakken, maar als ik er dan naar toe wil gaan, dan ga ik naar achter en dan kan ik er helemaal niet meer bij. Ik word daar heel boos van. Ik wil en moet dat speeltje kunnen pakken, maar het lukt niet
En als ik dan probeer om er rollend bij te komen dan komen mijn benen tussen de spijlen en dat is al helemaal niet fijn

Als ik op het grote kleed lig dan probeer ik naar voren te gaan, maar omdat mijn buik nog niet van de grond wil, draai ik rondjes. Ik zie dan wel elke keer andere dingen, maar de katten kan ik nog steeds niet bij. Ik wil weg van dat kleed en dan niet rollend, maar gewoon snel.

En weten jullie wat nog het ergste is. Dan komt mama kijken en dan kijk ik d'r aan om te vragen of ze me kan helpen en het enige dat ze dan zegt: Lukt het niet meisje, gewoon blijven proberen. Nou, ze ziet toch dat het niet lukt

Trouwens als ik in de kinderwagen lig, dan wil ik overeind. Ik rol dan op mijn buik en zet me af zodat ik lekker over het randje kan kijken, maar ik zou het nog leuker vinden als mama de bak eraf haalt en de wandelwagen erop zet. Gaat mama straks doen....toch mama??
Heerlijk om te lezen, ik moest er hard om lachen. Hopelijk ontdekt ze gauw waar de vooruit zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')