Beaker, ik hoop met je mee. We duimen.
Hier al een paar dagen een klein gefrustreerd meisje. Als ze op het kleed ligt of in de box dan is het heel snel al mopperen.
Als mama mij in de box legt, dan zie ik allemaal leuke dingen die ik wil pakken, maar als ik er dan naar toe wil gaan, dan ga ik naar achter en dan kan ik er helemaal niet meer bij. Ik word daar heel boos van. Ik wil en moet dat speeltje kunnen pakken, maar het lukt niet
En als ik dan probeer om er rollend bij te komen dan komen mijn benen tussen de spijlen en dat is al helemaal niet fijn
Als ik op het grote kleed lig dan probeer ik naar voren te gaan, maar omdat mijn buik nog niet van de grond wil, draai ik rondjes. Ik zie dan wel elke keer andere dingen, maar de katten kan ik nog steeds niet bij. Ik wil weg van dat kleed en dan niet rollend, maar gewoon snel.
En weten jullie wat nog het ergste is. Dan komt mama kijken en dan kijk ik d'r aan om te vragen of ze me kan helpen en het enige dat ze dan zegt: Lukt het niet meisje, gewoon blijven proberen. Nou, ze ziet toch dat het niet lukt
Trouwens als ik in de kinderwagen lig, dan wil ik overeind. Ik rol dan op mijn buik en zet me af zodat ik lekker over het randje kan kijken, maar ik zou het nog leuker vinden als mama de bak eraf haalt en de wandelwagen erop zet.
Gaat mama straks doen....toch mama??