Dat dus, echt! Succes, Zowel PV als PM zijn levende voorbeelden van hoe het allemaal goed kan komen als je de juiste hulp inschakelt en niet te snel opgeeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:24 schreef PM-girl het volgende:
Je kunt altijd nog een lactatiekundige bellen Beaker he, die kunnen vaak nog dingen voor je betekenen! Doen!!
Checklist:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:57 schreef Beaker het volgende:
![]()
we geven haar om de drie uur een voeding en nu heeft ze tot 2 keer toe alles weer uitgespuugt. Ze is wat bleker als anders en ze gaapt, slaapt en kijkt wat sloom uit haar ogen.
Gisteren hebben we om 11 uur een voeding gegeven, daarna kwam ze zelf om 3 uur ( overgegeven ) vanmorgen om 7 uur heeft ze 50 cc op ( binnen gehouden ) en om 10 uur had ze bijna 60 op en dat spuugde ze ook weer uit.
Ik weet het even niet meer ......
Goed zo, fijn. Sterkte meisje!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:15 schreef Beaker het volgende:
Ze spuugt echt hele golven uit. De vk krijgen we niet te pakken dus ik ga nu de lactatiekundige bellen!
Nou, sorry zo bedoelde ik het niet, ik was gewoon verontwaardigd dat er kennelijk niemand is die wil helpen als het gewoon echt niet lukt, voor mij is het alweer een tijdje geleden en het ging allemaal vanzelf, heb nergens problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:16 schreef Jelief het volgende:
@ JB, ik wordt een beetje moe van deze discussie elke keer hier voeren. Ja bv is het beste, ja kv is een handige vervanging.
Borstvoeding zou vanzelfsprekend moeten zijn, je lijf maakt het niet voor niets aan. Als het echt niet wil lukken dan moet de informatie over kunstvoeding idd goed voor handen zijn.
Ik hoop dat het allemaal lukt! Sterkte hoor!quote:
Mijn lactatiekundige heeft mij nog begeleid op het laatste en was het met mij eens dat ik alles op alles had gezet en vond het een prima idee met kv verder te gaan. Maar dit was na zes maanden, misschien dat sommige mensen vinden dat je het langer moet proberen, dan een maand.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou, sorry zo bedoelde ik het niet, ik was gewoon verontwaardigd dat er kennelijk niemand is die wil helpen als het gewoon echt niet lukt, voor mij is het alweer een tijdje geleden en het ging allemaal vanzelf, heb nergens problemen mee gehad.
Bij haar werkte het gewoon echt niet(te weinig voedingsstoffen?is niet onderzocht trouwens)en dan sta je tegen een muur te lullen.
Nee, ik weet niet eens zeker of ze daarvan wist, haar VK zei dat ze gewoon moest doorgaan, maar de baby huilde steeds en was echt te weinig aangekomen.(dat zei de VK dan weer wel) Ik zei dat ze een VK van niks had, maar goed, ik heb daar niet zoveel verstand van, zo'n dingen kom je eigenlijk alleen mee in aanraking als het NIET goed gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:23 schreef Jelief het volgende:
Heeft ze dan ook hulp van een lactatiekundige gehad dan? DIe zijn met dat soort dingen toch meestal de enigen die echt van de hoed en de rand weten.
Iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef nebelung het volgende:
Jammer. Dit is nou een goed voorbeeld van niet goede begeleiding. Komt te vaak voor.
Een verloskundige is kundig op het gebied van verlossen en weet ook wel wat van borstvoeding, maar in de regel niet voldoende. Zo ook hier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet eens zeker of ze daarvan wist, haar VK zei dat ze gewoon moest doorgaan, maar de baby huilde steeds en was echt te weinig aangekomen.(dat zei de VK dan weer wel) Ik zei dat ze een VK van niks had, maar goed, ik heb daar niet zoveel verstand van, zo'n dingen kom je eigenlijk alleen mee in aanraking als het NIET goed gaat.
Ze geeft nu trouwens sinds drie weken KV en de kleine slaapt veel meer, huilt veel minder en is nu wel fatsoenlijk aangekomen.(dat niet genoeg aankomen leek me ook wel een teken aan de wand dat het niet goed was, maar okee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |