quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, ik zag in het fototopic dat Mikael al staat in de box!![]()
Ik zou hem wel als de wiedeweerga op de laagste stand zetten hoor. Je moet er toch niet aan denken dat hij er eens over heen kukelt...
'Whieeep whieep whieeep!'quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hebben we meteen gedaan gister
![]()
Maar ik vind het zo knap van hem. Hij gaat ook als ie te lang heeft gestaan zelf weer netjes zitten. Hij valt alleen wel veel nu omdat ie al dnekt dat ie meteen kan klappen omdat ie staat. Tja en dat wil natuurlijk niet want dat val je![]()
Staan![]()
Kijk dat troste bekkie![]()
* Paradijsvogeltje ook kop in het zand steektquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef MeNicole het volgende:
Ik zie er echt als een berg tegen op dat Mikael straks jarig is. Het gaat zo snel. Iedereen zegt telkens: Oh zaterdag over 6 weken is ie jarigHoe hard ik ook ontken het is gewoon echt zo. Mijn kleine baby is eigenlijk geen baby meer, tis een ondernemend dreumesje die echt baby af is.
* MeNicole steekt ff nog hoofd in het zand
Dank jequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef kozakken het volgende:
Ik denk dat juist omdat het zo'n klein allert meiske is de KA zich niet zo'n zorgen maakt. Dat is hier precies hetzelfde gegaan.
(ha trouwens, ipv ka)
Romme heeft nu 8 tanden en ik denk dat dat ook onderdeel is geweest van het hele gedoe.
En echt...
Je doet het goed Suzanna!(Niet aan jezelf twijfelen, echt niet!)
Dat lijkt mij ook! Als ik de dochter van mijn zus zie, heerlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef Leah het volgende:
Och jongens, het tweede jaar is nog leuker als het eerste.
Vind ik ook Moonah! Goed gezegdquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook! Als ik de dochter van mijn zus zie, heerlijk!
Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk dat Thies al zo groot is. Dat baby-achtige is wel cute enzo, maar ik vind de interactie die ik nu met hem heb veel en veel fijner dan alleen maar de verzorgende rol die ik in het begin had. Ik heb trouwens al een hele poos dat ik hem niet meer als baby zie, maar gewoon als 'kindje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |