abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50645588
Beterschap voor Milo ! Echt rete irritant als ze in de buurt aan het klussen zijn en er moet iemand (of jezelf ) ff slapen. Succes !

Marit !
pi_50645764
Arme Milo, beterschap!
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:16:53 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50646082
Wat vervelend slaapmeisje, beterschap voor Milo!

Cas en Sarah, 1 jaar! Gefeliciteerd!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:26:23 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50646434
Oeh ja!
Cas en Sarah zijn jarig! Eén jaar, gefeliciteerd dreumesjes en ouders!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50646593
Beterschap voor milo!

kp erg he als ze aan het klussen zijn. straks gaan ze hier de waterleiding doen en kan dan geen water niks pakken. dat word nog wat. ik denk dat ik dan maar naar mijn ouders verhuis als het te erg word.

Sarah en Cas weer een mijlpaal erbij. gefeliciteerd met jullie 1 jaar.

linda wat lief.
die van mij is altijd boos als wij een dagje weggeweest zijn. niet dat we dat vaak doen maar laatst moest ik op sollicitatie gesprek en toen moest ze naar oma en toen keek ze me niet eens aan toen ik terug was.

over de potjes die zijn vies. ik heb vande week alle worteltjes gemaakt en in de vriezer gedaan en heb nu voor de hele week worteltjes wat is nu 10min. werk voor een week eten voor je kleintje?
ik denk altijd zo wij eten liever ook vers dan uit een blik ofzo dus waarom zo een kleintje ook niet.
mama van 3 kids!
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:40:58 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50647013
Ach Slaapmeisje wat zielig voor Milo..
Beterschap!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:53:53 #57
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50647590
Sarah en Cas gefeliciteerd met jullie eerst verjaardag!

En: Kendahl kruipt op handen en knieën
eerst alleen met zijn armen namelijk. Hij gaat als een speer Het ziekzijn kan trouwens goed te maken hebben met een sprongetje, want hij veranderd sowieso een beetje de laatste paar dagen. Hij is echt geen baby meer /
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:57:52 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50647760
ze zijn hier voor de deur al 3 (!!) weken aan het heien. Anna weet niet beter...die slaapt straks niet meer als het stil is!!

Marit
Nog steeds feest thuis??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:08:40 #59
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50648151
Ken spuugt gewoon de pasta uit. Hij vond het altijd zo lekker!
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:33:46 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50649122
Cas alweer één???
Hoop dat alles goed is, ik lees je nooit meer Dutch!
Sarah ook van harte!
En Marit met Ilse, welkom!

Zieke kindjes zijn echt zoooo zielig.... Sterkte Slaapmeisje!

En wat leuk dat Ken kruipt!

Potjes... tja... Ik kook altijd zelf, vindt Thies erg lekker.
Maar voor nood heb ik wel wat potjes in huis. Als mijn diepvriesvoorraad op is en ik heb nog geen tijd, of als we een weekend weg gaan, dan is het wel handig. Gelukkig eet Thies ook die fabrieksprutjes. Ik geloof dat hij nog niet zo kieskeurig is.

MeNicole, ik zag in het fototopic dat Mikael al staat in de box!
Ik zou hem wel als de wiedeweerga op de laagste stand zetten hoor. Je moet er toch niet aan denken dat hij er eens over heen kukelt...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50649177
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Moonah het volgende:

MeNicole, ik zag in het fototopic dat Mikael al staat in de box!
Ik zou hem wel als de wiedeweerga op de laagste stand zetten hoor. Je moet er toch niet aan denken dat hij er eens over heen kukelt...
Hebben we meteen gedaan gister
Maar ik vind het zo knap van hem. Hij gaat ook als ie te lang heeft gestaan zelf weer netjes zitten. Hij valt alleen wel veel nu omdat ie al dnekt dat ie meteen kan klappen omdat ie staat. Tja en dat wil natuurlijk niet want dat val je

Staan
Kijk dat troste bekkie

[ Bericht 27% gewijzigd door MeNicole op 20-06-2007 12:48:32 ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:48:17 #62
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50649644
Haha! Klappen en staan is ook wel heeeel moeilijk!

Pff, Thies kan zo 'boos' worden, al snap ik niet waarom.
Zit hij lekker een boterhammetje te eten, en al kauwende maakt hij zich toch een partij kwaad. Grommen, roodaangelopen koppie, aders die opzwellen en eng kloppen.... Eerst dachten we dat het uit ongeduld was. Maar ook als er drie stukjes voor hem liggen wordt hij bozig. Hij heeft geen last van doorkomende tandjes.
Hebben jullie kinderen dat ook wel eens? Of heeft iemand een idee wat er zou kunnen zijn? Het is zo ongezellig...
pi_50649958
Ik80 wij zijn zelf ook benieuwd hoe lang ze is en wat voor gewicht ze heeft. We mogen morgen weer een keertje naar het bureau dus zijn erg nieuwsgierig. De laatste keer was 26 april. Toen woog ze 7880 kg bij 69cm.

Hier eet ze eigenlijk zo goed als met de pot mee en de potjes van Olvarit hoeft ze dus echt niet. Smaakt beter als het vers uit de pan komt of uit de vriezer en niet zo fijn is. Ze moet iets te kauwen hebben lijkt het. En nog iets van potjes raakt ze verstopt en van vers nooit.

Knuffels voor Milo en gauw beter worden hoor en Mika knap hoor al staan.

Alle andere kindjes een knuffel van Kaith
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_50649987
Moonah boos worden omdat je achteruit tijgert dat is hier een frustratiepuntje (lees PUNT)...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:00:10 #65
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50650057
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Hebben we meteen gedaan gister
Maar ik vind het zo knap van hem. Hij gaat ook als ie te lang heeft gestaan zelf weer netjes zitten. Hij valt alleen wel veel nu omdat ie al dnekt dat ie meteen kan klappen omdat ie staat. Tja en dat wil natuurlijk niet want dat val je

Staan
Kijk dat troste bekkie
'Whieeep whieep whieeep!' Lief!

Ons bengeltjeboeff staat ook lekker, alleen gaat hij nog niet altijd zitten wanneer hij moe is.
Het slapen lijkt nu ook weer beter te gaan sinds gisterenmiddag ** afklopt**
Met uitzondering van het uitproberen en ondeugende gedrag , gaat het hier al met al best lekker. Deze meneer ook alweer bijna jarig...
pi_50650200
Ik zie er echt als een berg tegen op dat Mikael straks jarig is. Het gaat zo snel. Iedereen zegt telkens: Oh zaterdag over 6 weken is ie jarig Hoe hard ik ook ontken het is gewoon echt zo. Mijn kleine baby is eigenlijk geen baby meer, tis een ondernemend dreumesje die echt baby af is.

* MeNicole steekt ff nog hoofd in het zand
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50650592
Mika, wat goed! Ik denk dat Eva tot in de eeuwigheid tevreden is met liggen en rollen

Moonah, ook Eva is wel eens gefrustreerd om niets. Tot grote frustratie van A. . Ik denk dan dat er iets in dat koppie zit wat ze wel zou willen kunnen, maar ze kan het nog niet ofzo.
Eva en Maria
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:24:39 #68
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50650954
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef MeNicole het volgende:
Ik zie er echt als een berg tegen op dat Mikael straks jarig is. Het gaat zo snel. Iedereen zegt telkens: Oh zaterdag over 6 weken is ie jarig Hoe hard ik ook ontken het is gewoon echt zo. Mijn kleine baby is eigenlijk geen baby meer, tis een ondernemend dreumesje die echt baby af is.

* MeNicole steekt ff nog hoofd in het zand
* Paradijsvogeltje ook kop in het zand steekt
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:48:00 #69
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50651807
Och jongens, het tweede jaar is nog leuker als het eerste .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:05:50 #70
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50658490
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef kozakken het volgende:
Ik denk dat juist omdat het zo'n klein allert meiske is de KA zich niet zo'n zorgen maakt. Dat is hier precies hetzelfde gegaan.
(ha trouwens, ipv ka)
Romme heeft nu 8 tanden en ik denk dat dat ook onderdeel is geweest van het hele gedoe.
En echt...
Je doet het goed Suzanna! (Niet aan jezelf twijfelen, echt niet!)
Dank je

Cattie, de huisarts had gebeld en zei dat we het écht met de KA zelf moeten bespreken. Zij wilde niet een andere arts aanraden omdat deze goed bekend staat en zij dus ook goede ervaringen met hem heeft.

Maarrr...Julia drinkt weer beter!! Ze heeft tot nu toe 380 ml op vandaag en ik ben zo blij!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:33:51 #71
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50659407
Julia Goedzo! Oh, wat een opluchting dat het nu toch vooruit gaat.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:38:05 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50659566
Nou Suzanna, wat fijn zeg!
Maar onthoud, je mag altijd een second opinion aanvragen hoor!!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:41:11 #73
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50659668
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef Leah het volgende:
Och jongens, het tweede jaar is nog leuker als het eerste .
Dat lijkt mij ook! Als ik de dochter van mijn zus zie, heerlijk!
Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk dat Thies al zo groot is. Dat baby-achtige is wel cute enzo, maar ik vind de interactie die ik nu met hem heb veel en veel fijner dan alleen maar de verzorgende rol die ik in het begin had. Ik heb trouwens al een hele poos dat ik hem niet meer als baby zie, maar gewoon als 'kindje'.
Ik rammel ook totaal niet (komt wel goed uit, want we hebben allebei besloten om heel erg gelukkig, blij en tevreden te zijn met Thies en het daarbij te laten wat betreft kinderen). Ben dan ook geen 'babymens'.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:44:24 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50659762
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook! Als ik de dochter van mijn zus zie, heerlijk!
Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk dat Thies al zo groot is. Dat baby-achtige is wel cute enzo, maar ik vind de interactie die ik nu met hem heb veel en veel fijner dan alleen maar de verzorgende rol die ik in het begin had. Ik heb trouwens al een hele poos dat ik hem niet meer als baby zie, maar gewoon als 'kindje'.
Vind ik ook Moonah! Goed gezegd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50660251
Suzanna !!!!!!!! Goed nieuws !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')