Nouja, hier normaal niet.quote:

gefeli met het overwinnen van je verlegenheid. je maakt me nieuwsgierig met waar je Alexxxxx voor bedankt en ging geschiedenis niet goed?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Alexxxxx: Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou !![]()
Je snapt m wel!
Hoops&Yoyo ftw eh?
Ik heb gesch. se gehad.

quote:Op maandag 18 juni 2007 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je 26 bent?
Ik heb nog gevraagd of hij hem zelf echt wilde houden, maar hij mocht er wel uit.
Hij zag er namelijk ookuit alsof er 26 jaar elke nacht bij geslapen was

Was die dicht dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Oeh duiven, leuke beesten. Kan je altijd zo lekker bang maken.Loopt er 1tje voor je, 1x op de grond stampen en ze zijn weg.
En dan een persoon aanvliegen. Altijd grappig.
Ik voel weer een aandrang om te gaan gamen. Maar ik moet eerst nog ff boodschapjes doen. Is ff kieken of de c1k bij paddepoel al weer open is.

Kleurtjes, inhoud, suggesties zijn welkom uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind de nieuwe OP iets te zwart.

Ik had een grote hond die alleen nog maar op mijn voeteneinde lag (of soms onder mijn kussen omdat ik graag wat hoger sliep met mijn hoofd), that's all. Ding is er ook nog wel. Ligt tussen de verhuisspullenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat pikte hij?
Ik zou dat echt niet pikken hoor, als mensen mijn knuffel af zouden pakken.
Niet dat ik knuffels heb ofzo, maar als ze ze toch zouden afpakken! nou! danne! dan weet ik het wel hoor.

goquote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb de OP aangepast.
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden, wou hem even laten keuren, alvorens definitief te wijzigen.
Vind je het niets, ---> VETO!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Welkom in het Groningen topic. Hier komen Groningers van Fok! bij elkaar, om te kletsen, af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren! Wij hebben niet echt regels, maar houdt het netjes, ga niet abnormaal lopen doen, en houd je aan de policy van Fok! natuurlijk.
[afbeelding]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 |
[sub]De OP
Game on!
--
Poll: Nieuwe OP, stay or go?Stay! Go! 
Tussenstand:
[afbeelding verwijderd]
Ook een poll maken? Klik hier

quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind de nieuwe OP iets te zwart.

Ik vind het donkere juist wel stijlvol, maar er mag inderdaad ook nog wel een collage met wat sfeerfoto's in de OPquote:Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OP is inderdaad iets te donker, en de linkjes kan inderdaad beter naar de profielen.
Ook mis ik wat sfeerfoto's van de stad.
Maar verder ziet hij er puik uit en mag hij wmb als nieuwe OP gebruikt worden

Bier en tieten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het donkere juist wel stijlvol, maar er mag inderdaad ook nog wel een collage met wat sfeerfoto's in de OP

Maar die is wel lasig bij te houden (kan maar door 1 persoon otm) dan zou er dus eigenlijk een andere moeten komen. Deze staan ook nog allemaal mensen in die er niet meer wonen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Grulez het volgende:
Ik vind die plattegrond in de huidige OP eigenlijk wel leuk...

Nocaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sebasser, Teigan, Alexxxx, Renesite, ChipsZak, zo een paar namen waarvan de avatars vergeten zijn

En ik die zonder avatar isquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sebasser, Teigan, Alexxxx, Renesite, ChipsZak, zo een paar namen waarvan de avatars vergeten zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |