Voortaan gewoon preventief ruimen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Was een succes, dat 24 uurs topic. MOeten we vaker doen.
Goed volk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:24 schreef RayMania het volgende:
Brabanders.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef dndiek het volgende:
vooruit dan maar
Er zullen er vast wel meer zijn. Succes met zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Is gewoon een goed topic joh, staat niet eens in de topiclijst. Schande!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch een beste goede kick, al zag ik het zelf.
je kan ze niet ff alleen laten hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:21 schreef RayMania het volgende:
Ik ben net drie minuten online en ga nu offline.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat ook ff in VBL-feedback. Daar zit je immers toch al 23 uur van de dag.
Kan DAM weer even weg.quote:
waarom?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
De eredivisie wordt steeds sterker.Ahum... Deeltje 2
Kan die ahum even weg?![]()
fixedquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef TC03 het volgende:
FEIJENOORD #299: M t van Bronckhorst, Hofland en Makaay!(?)
Is deel 299...
en goed nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
van Bronckhorst terug bij Feyenoord, Makaay volgt?
BronKhorst
quote:
Allebei dichtquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[WK-20] Canada - algemeen topic Dubbel.
Maar in bovenstaand topic is het gewoon ronduit lachwekkend hoe dom hij bezig is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
DAM is sowieso elk topic aan het verneuken.
Dat je er nog op in gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar in bovenstaand topic is het gewoon ronduit lachwekkend hoe dom hij bezig is.
Hehe, ik merk het ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
Alhoewel ik ook graag met DAM in discussie ga hoor
Zijn wel snel hier...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef EnactedChaos het volgende:
Kan iemand deze kneus uit het Feijenoord topic verwijderen?
Wordt er een beetje moe van, bedankt.![]()
Er kan moeilijk 24-7 een modje aanwezig zijn.quote:
De laatste tijd lijkt het anders wel alsof alleen RM er isquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle 3 modjes hier online![]()
Heb toch eens gedluld.
Foutje BS.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De laatste tijd lijkt het anders wel alsof alleen GM er is.
Dat boeit me niet eens, gaat ook niet om die uitspraak. Hij loopt gewoon een topic te verzieken met hele flauwe... of eigenlijk kan je het niet eens grappen noemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
Komt denk ik wel goed Enacted..
Nog even wachten en dan zal Baklap wel een waarschuwing (of erger) krijgen.
Niet op reagerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef EnactedChaos het volgende:
En ik wacht en ik wacht en ik wacht en ik wacht...
Vervolgens gaat die klojo vrolijk verder en krijg ik straks nog een ban voor het uitschelden van dat kutkind![]()
Bij voorbaat dank!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, kappen nou...
...en voer die discussie anders maar in PM of in een [KLB]- of [ONZ]-topic
En kan een modje deze hele discussie (incl. mijn bijdragen) deleten?? Helpt het hele topic naar de kloten namelijk
quote:
Als de mods hun werk doen wordt deze off-topic discussie toch verwijderd uit het Foppe topic. Het is dus zinloos en verder off-topic om nu inhoudelijk er op in te gaan. Merk ook op dat in dit FB topic verder discussieren mij ook niet de bedoeling lijkt. Als je behoefte hebt aan een verdere discussie over dit ondertwerp open je maar elders een topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:
Nouja, je hebt je PM geblokkeerd en door jouw gezeur is dit topic toch al redelijk verpest. En aangezien je toch wel blijft reageren, kun je net zo goed eens een keer antwoord geven op vragen ipv van andere mensen vanalles te eisen.
Waarom die hele discussie niet gewoon verwijderen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef rubbereend het volgende:
omg, een discussie over de discussie die over de discussie gaat
vanaf nu is het dus over met dat geouwehoer en gaan we netjes ontopic ipv gezellig over elkaar in de slag!
hoera voor Foppe
oja dat moest ik nog doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom die hele discussie niet gewoon verwijderen?
ga er maar vanuit dat wij dat ook vinden............................quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef koningdavid het volgende:
Hoe lang mag DAM nog blijven aankloten? Ik vraag niet zo snel om een ban, maar hij verneukt gewoon teveel topics.
Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het grote Roy Makaay fan topic
Er was er al 1 van Roy, link staat in het topic.
Is de ban-aanvraag al de deur uit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat wij dat ook vinden............................
Sorry, ik was rond die tijd helaas net afgestudeerd dus mijn excuses dat ik niet gelijk op FOK! zat.quote:
THFC is duidelijk zat toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
En misschien ook even iets met ''Tottenham Hotspur'' of ''Spurs'' in de TT, het is zo nogal onduidelijk.
Nu wel ja, eerst moest ik er even bij nadenken. Het Ajax topic heet toch ook niet ''AFCA deel 681'' of iets dergelijkquote:
Mwah. Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nu wel ja, eerst moest ik er even bij nadenken. Het Ajax topic heet toch ook niet ''AFCA deel 681'' of iets dergelijk?
Doe er iets aan Geert!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt wel erg selectief gemod in het Ajax topic is het niet?
Nee hoor, heb gewoon de offtopic verwijderd van BonJovi en jouquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Er wordt wel erg selectief gemod in het Ajax topic is het niet?
Ik weet niet hoor... Maar het halve topic staat vol met offtopic en onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gewoon de offtopic verwijderd van BonJovi en jou.
Niks voor het Ajax topic.
En jij bent redelijk vaak als 'schuldige' daarvan aan te wijzen, dus is het logisch dat het een keer weggehaald wordt, niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... Maar het halve topic staat vol met offtopic en onzin.
Uh neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent redelijk vaak als 'schuldige' daarvan aan te wijzen, dus is het logisch dat het een keer weggehaald wordt, niet?
Valsbeschuldigen niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, zelfkennis siert de mens...
U hebt gezocht op Valsbeschuldigen:quote:
Kun jij ook niet eens ophouden met baggeren?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Valsbeschuldigen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
No offence, maar het had een post van jou kunnen zijn TR.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun jij ook niet eens ophouden met baggeren?
Nee, ik doe dat alleen als ik zelf in de discussie zit. Ik meng me met dat soort posts zelden in dingen waar ik in principe niks mee te maken heb.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
No offence, maar het had een post van jou kunnen zijn TR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |