Babel blijft, en voor Sneijder en Perez kopen we gewoon Seedorf terug.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zal ik ook een stift pakken?
Perez
Sneijder
Babel
020
Ga aub ergens anders mijn club belachelijk maken, ophoerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Babel blijft, en voor Sneijder en Perez kopen we gewoon Seedorf terug.
Vergeet niet dat deze aankopen niet meteen betekenen dat je kampioen gaat worden, Ajax heeft nu gewoon nog meer kwaliteit in de selectie, zal ook wel anders zijn als Sneijder én Perez weggaan, maar dit betekent niks, want isdie club uit Eindhoven niet gewoon kampioen geworden ondanks dat iedereen dacht dat het AZ óf Ajax zou worden?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders mijn club belachelijk maken, ophoeren
Daar heb je ook gelijk in, dat ontken ik ook niet. Persoonlijk denk ik dat zowel Ajax, Feyenoord als AZ er volgend jaar sterker op worden en dat PSV een stuk gaat inleveren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat deze aankopen niet meteen betekenen dat je kampioen gaat worden, Ajax heeft nu gewoon nog meer kwaliteit in de selectie, zal ook wel anders zijn als Sneijder én Perez weggaan, maar dit betekent niks, want isdie club uit Eindhoven niet gewoon kampioen geworden ondanks dat iedereen dacht dat het AZ óf Ajax zou worden?
En wij zullen minder kopen dan jullie ja, is een feit, maar wij hebben het minder nodig dan jullie, is ook een feit
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders mijn club belachelijk maken, ophoeren
Het is toch om schijtziek van te worden zulke jochies? Daardoor kunnen de normale supporters hier geen discussie meer voeren en jullie niet meer in het Ajax topic door kneuzen als Jorien en Vakkie_wquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
Seedorf komt nog wel terug naar jullie binnen 2 jaar
Het maakt het alleen maar spannenderquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, dat ontken ik ook niet. Persoonlijk denk ik dat zowel Ajax, Feyenoord als AZ er volgend jaar sterker op worden en dat PSV een stuk gaat inleveren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Babel blijft, en voor Sneijder en Perez kopen we gewoon Seedorf terug.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het maakt het alleen maar spannenderDe eredivisie wordt steeds sterker.Ahum... Deeltje 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die naam er zelfs opquote:!!!!
Ik support gevallen topclubs!
Gelukkig valt er nog wat te kankeren.quote:28/6/2007 - Feyenoord scherpt gedragsregels voor fans aan
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Feyenoord meldt dat het met ingang van het nieuwe seizoen de gedragsregels voor supporters verder zal aanscherpen. Personen die zich rond wedstrijden van de stadionclub op enigerlei wijze misdragen of die Feyenoord op een andere manier in diskrediet brengen zal sneller de toegang tot het stadion geweigerd worden. Naast de reeds bestaande strafmaatregelen heeft Feyenoord de regels verder aangescherpt en de sanctiemogelijkheden uitgebreid. ‘Feyenoord bepaalt de regels en wie zich niet aan die regels wenst te houden is niet langer welkom in ons stadion’ is de boodschap die aan duidelijkheid weinig te wensen overlaat.
Volgens mij veranderd er niet zo veel als ik t zo lees.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelukkig valt er nog wat te kankeren.![]()
Betutteling van het Legioen gaat gewoon door..![]()
Dat kun je ook gewoon laten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef YebCar het volgende:
zou zomaar eens Feyenoord supporter kunnen worden met Makaay erbij nu
de beste speler op de nederlandse velden denk ik
stinkmongoolquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef YebCar het volgende:
feyenoord supporter kun je niet worden, je bent het of je bent het nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef YebCar het volgende:
Is dat echt zo'n goede dan? Persoonlijk ken ik 'm niet zo goed, geen opvallend goede speler dacht ik eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef cultheld het volgende:
El Ahmadi zou een topaankoop zijn voor Feyenoord. Als die komt, dan is Feyenoord echt een titelkandidaat.
idem....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n goede dan? Persoonlijk ken ik 'm niet zo goed, geen opvallend goede speler dacht ik eigenlijk.
Ja, hij is een topper. Goede pass, veel inzet, heef't z'n fysiek redelijk mee, goed positiespel, veel inzicht en voetbalt alsof hij 28 is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n goede dan? Persoonlijk ken ik 'm niet zo goed, geen opvallend goede speler dacht ik eigenlijk.
Maar speelde hij ook niet heel goed door toedoen van Engelaar en Aissati, of valt dat mee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, hij is een topper. Goede pass, veel inzet, heef't z'n fysiek redelijk mee, goed positiespel, veel inzicht en voetbalt alsof hij 28 is.
Het is hun recht om Feyenoord wat intensiever te gaan volgen, maar wanneer het op deze manier gebracht wordt komt het op mij over dat ze alleen interesse hebben in Feyenoord wanneer het goed gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:41 schreef EnactedChaos het volgende:
Kom op, er zijn al heel veel mensen die een zwak voor Feyenoord hebben, daar lopen we toch ook niet allemaal op te kankeren.
Mensen die nu zeggen dat ze supporter worden gaan Feyenoord gewoon wat intensiever volgen en hopen dat ze t goed doen. That's all.
In het geval van Engelaar is het eerder andersom.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar speelde hij ook niet heel goed door toedoen van Engelaar en Aissati, of valt dat mee?
Ben toch nog steeds blij dat ik niet zo geboren benquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:38 schreef biertapper het volgende:
[..]
feyenoord supporter kun je niet worden, je bent het of je bent het niet
quote:
en zo origineel ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Fetai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een aanwinst in onze Feijenoord reeks, wat een heerlijk gevoel voor humor!
Same here, ik woon in het verre Limburg. Daarnaast voetbal ik zelf ook op zondag en ik ben een arme studentquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou wel een seizoenskaart voor Feijenoord willen alleen ik woon in het hoge noorden dus voor mij is het niet zo praktisch. Maar ben al wel mn hele leven lang supporter van FeijenoordAls ik straks voor mn werk dichter bij de randstad kom te wonen, dan neem ik er één
Zeg dat nou maar niet te hard...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef don-diablo het volgende:
Het belangrijkste is om nu een "team" neer te zetten, we hebben de spelers inmiddels maar nu nog functioneren als een team, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt en ik denk toch dat PSV het meeste heeft ingeleverd qua kwaliteit.
De transferperiode is nog lang. PSV haalt vast nog wel namen, evenals Ajax en AZ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef don-diablo het volgende:
Het belangrijkste is om nu een "team" neer te zetten, we hebben de spelers inmiddels maar nu nog functioneren als een team, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt en ik denk toch dat PSV het meeste heeft ingeleverd qua kwaliteit.
Student-zijn is irritant...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Same here, ik woon in het verre Limburg. Daarnaast voetbal ik zelf ook op zondag en ik ben een arme student. Ik heb er wel vaker over nagedacht, misschien dat het er binnenkort eens van gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |