Was bankzitter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Lodewijks
Beetje voorbarig. Vooral Drenthe.quote:Alves
Drenthe
Vergeet Anouar Diba dan niet.quote:Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.quote:Ten Rouwelaar
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
gepwwntquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.![]()
Niks mis met mijn OP.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.![]()
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.quote:
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Kadoc het volgende:
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
Freedom of expressionquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
Die Deen is volgens mij iets van 25 en international. Hij zal zijn naam nog moeten bevestigen bij SCH maar het is natuurlijk niet een talentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.
Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.
En aangekochtquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minderquote:
Ach, had jij verwacht dat Alves zo goed zou zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |