abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50912666
Deel 1: De Eredivisie wordt steeds sterker!

Belangrijke spelers die dit seizoen zijn vertrokken:

Alex
Grygera

Belangrijke spelers die zijn gestopt:

Cocu
Bosvelt
Lodewijks

Belangrijke spelers die waarschijnlijk vertrekken

Sneijder
Alves
De Mul
Drenthe

Minder belangrijke spelers die zijn vertrokken:

Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Diba

Nieuwe belangrijke spelers:

Ten Rouwelaar
Gio
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
Pocognoli

Waarschijnlijk nieuwe belangrijke spelers:

Makaay
Hofland

Ik mis waarschijnlijk nog wat namen maar deed het effe snel

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-06-2007 20:42:55 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50912745
Ten Rouwelaar belangrijk
pi_50912785
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50912800
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Lodewijks
Was bankzitter.
quote:
Alves
Drenthe
Beetje voorbarig. Vooral Drenthe.
quote:
Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Vergeet Anouar Diba dan niet.
quote:
Ten Rouwelaar
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
pi_50912815
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.
gepwwnt
pi_50912830
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50912908
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.
Niks mis met mijn OP.

Zeker niet na een paar edits
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50912979
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niks mis met mijn OP.
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
pi_50912994
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Kadoc het volgende:
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
pi_50913035
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Freedom of expression
pi_50913086
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
pi_50913103
Trouwens niks wijst erop dat Sneijder weggaat en De Mul een 'belangrijke speler' noemen gaat mij ook wat ver.
pi_50913305
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
Die Deen is volgens mij iets van 25 en international. Hij zal zijn naam nog moeten bevestigen bij SCH maar het is natuurlijk niet een talent
pi_50913362
De recente geschiedenis heeft uitgewezen dat spelers van het niveau Sneijder, Farfan, Gomes, Alves worden weggekocht. Dr zullen dr best nog wel 2 vertrekken
pi_50913432
Maar jij ziet de Eredivisie het komende seizoen ook weer verslechteren?
pi_50914451
Zoals het nu is wat beter misschien aan de top. De 2e helft van de ranglijst stelt niet veel voor.

Maar er gaan nog wel wat spelers weg. Dat gebeurt ieder jaar
pi_50914968
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.

Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.

AZ heeft het halve seizoen niet kunnen beschikken over Schaars en een tijd niet over Mendes da Silva, dus als die steeds fit zijn is AZ ook weer sterker.

We zien het wel
pi_50915058
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.

Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
pi_50915183
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
En aangekocht
pi_50915323
En koningdavid, misschien dat je je OP even kunt posten. Lijkt me leuk
pi_50915405
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

En aangekocht
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
pi_50915554
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
Ach, had jij verwacht dat Alves zo goed zou zijn?
pi_50915598
Sterker weet ik niet, wel leuker. Maar dat kan aan mij liggen.
pi_50915637
Nee, maar dat wil niet zeggen dat je ieder jaar een Alves kan vinden.

PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
pi_50915732
Twente verliest Sibum, Bakkal, Niemeyer, Kennedy en koopt Schreuder, Denneboom, Hersi, die linksback van Utrecht er voor in de plaats.

Dan wordt je in elk geval niet sterker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')