Was bankzitter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Lodewijks
Beetje voorbarig. Vooral Drenthe.quote:Alves
Drenthe
Vergeet Anouar Diba dan niet.quote:Van der Linden
Ali B.
Ramzi
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.quote:Ten Rouwelaar
Ari(AZ)
Die Deen van Heerenveen
gepwwntquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik stond net op het punt deel 2 te openen met mijn mooie geschreven OP.![]()
Niks mis met mijn OP.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Nu zul je zien dat mijn prachtige 'reeks' verneukt wordt door DAM.![]()
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.quote:
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Kadoc het volgende:
Ik zie de meerwaarde van Ten Rouwelaar niet. Ari en die Deen moeten zich nog bewijzen.
Freedom of expressionquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Die Deen is international, altijd goed om een international uit een gerenomeerd voetballand te laten komen. Ari is wel een grote naam(als talent). Romero is ook een groot talent, maar dat is nog echt in de categorie talent
Die Deen is volgens mij iets van 25 en international. Hij zal zijn naam nog moeten bevestigen bij SCH maar het is natuurlijk niet een talentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Talenten zijn geen nadrukkelijke versterkingen. Kunnen ze wel worden, maar ze zijn het nog niet.
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kevin Vandenbergh is een goeie aankoop, zeker voor een club als FC Utrecht. Dan heef AZ nog de talentvolle Pocognoli van Genk gehaald. PSV heeft met Tommie van der Leegte weer een aardig geroutineerde kracht er bij.
Het transferseizoen is nog lang niet voorbij, dus er zullen nog zat aankopen gedaan worden.
En aangekochtquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zullen ook nog zat spelers weggekocht worden
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minderquote:
Ach, had jij verwacht dat Alves zo goed zou zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar die zijn vrijwel zonder uitzondering minder
Dat weet je toch nog helemaal niet? Zonder Alex en Cocu, misschien straks zonder Farfan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar dat wil niet zeggen dat je ieder jaar een Alves kan vinden.
PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
Hoezo niet? VVV haalt gewoon wat spelers uit de Jupiler League, De Graafschap spelers die ergens anders niet aan de bak komen, een win-win situatie dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar dat wil niet zeggen dat je ieder jaar een Alves kan vinden.
PSV slaagt redelijk op sterkte te blijven, Heerenveen ook wel, Ajax heeft de jeugd. Maar de rest lukt het allemaal niet.
Chelsea doet dat ook met Preston North end en Watford. En Excelsior heeft van AZ gewonnen, Sparta met 3-0 van Ajax, Heracles gelijk gespeeld tegen PSV en 4-1 gewonnen van Feyenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV rolt De Graafschap, VVV, Sparta, Excelsior gewoon 99 van de 100 keer op
Deze uitspraak lijst ik even in, kom ik nog op terug vriend! Het is de laatste 12 jaar 50-50 geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV rolt De Graafschap, VVV, Sparta, Excelsior gewoon 99 van de 100 keer op
Zeg dat niet te snel. Afgelopen keer tegen Watford scoorde Chelsea de winnende pas in blessuretijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Chelsea doet dat ook met Preston North end en Watford.
Ik denk inderdaad dat ook de clubs onderaan de ranglijst sterker worden. In het vorige topic stonden al verschillende quotes van topspelers die dat onderbouwden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat bewijzen ze niet. Of je moet denken dat PSV normaal gesproken maar 14 van de 18 wedstrijden wint tegen 2e rijtje clubs
Jaap Stam o.a.:quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke topspelers?
Maar goed, ik heb geen zin in weer een eindeloze discussie met jou.quote:Het laat zich omschrijven als het kampioen van de onmacht.
"Misschien wel een beetje, ja. Maar de relatief kleine clubs in Nederland verdienen ook een groot compliment, omdat ze het de gevestigde orde dit seizoen erg moeilijk hebben gemaakt. De kwaliteit van de Eredivisie is er in het algemeen behoorlijk op vooruitgegaan. Ook dat is een conclusie die je kunt trekken."
je hoeft niet alleen met DAM in dicussie te gaan er zijn meer usersquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van mij was toch wel iets uitgebreider volgens mij. En met jouw 'ahum' in de TT is de toon alweer gezet voor een hoop azijnzeikerij.
Graag, maar de meeste zijn het wel redelijk met mij eens geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft niet alleen met DAM in dicussie te gaan er zijn meer users
Prestaties in Europa inderdaad, toenemende budgetten, terugkomst van grote namen, etc.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het moeilijk om te zeggen of de Eredivisie sterker aan het worden is, waar zou je dat aan af kunnen leiden? Prestaties van Nederlandse clubs in Europa?
ja dat doet ie altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
Je bent nogal eenzijdig aan het posten DAM, je belicht alles van één kant om maar je zogenaamde gelijk aan te kunnen tonen.
ontwikkeling van talenten mag je daar ook wel bij zetten vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prestaties in Europa inderdaad, toenemende budgetten, terugkomst van grote namen, etc.
Ik had het volgens mij redelijk onderbouwd in de OP van het vorige topic. Even kijken of ik die een keer kan 'updaten.'
Dat tweede betwijfel ik dus ten zeerste.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet wel 2 dingen uit elkaar halen. 1. Of de Eredivisie op zichzelf sterker is geworden. 2. Of de Eredivisie sterker is geworden tov andere competities.
Dat blijft de discussie, deze reeks (zoals ik hem startte tenminste) was vooral van toepassing op het gegeven dat de Eredivisie op zichzelf sterker is geworden. Stadions lopen vol en wordten uitgebreid, budgetten nemen toe, betere spelers worden gehaald, meer concurrentie in de top en subtop, allemaal ontwikkelingen die duidelijk waar te nemen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet wel 2 dingen uit elkaar halen. 1. Of de Eredivisie op zichzelf sterker is geworden. 2. Of de Eredivisie sterker is geworden tov andere competities.
Ik weet niet of je het kan vinden maar ik zou zeggen kijk naar het verschil in omzet tussen 2000 en 2006 van de grote competities en van Nederlandquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat tweede betwijfel ik dus ten zeerste.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:33 schreef koningdavid het volgende:
Jaap Stam o.a.:
Verschilende is meervoud
Ik vind de Eredivisie steeds leuker en sterker worden. Jij vindt de Turkse, Portugese en Griekse competities sterker. Een statement dat ik vrij lachwekkend vind, maar goed. Ik respecter je mening, maar ik voel er weinig voor om met zo'n halsstarig iemand te blijven discussieren.
De laaatste 10 jaar niet op de UEFA lijst voor plaatsing gekeken denk ik
Spelers PSV Wedstrijden Gescoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef De_Ananas het volgende:
Als je Nederland vergelijkt met het Nederland van rond 2000 is het ongeveer 1241412312312x beter geworden
Das onzin. Kijk naar de Europese prestaties van de afgelopen 2/3 jaar en vergelijk dat. De stadions zijn beter, er komen betere spelers én de sfeer rondom het voetbal is beter, iedereen is positief.quote:Op donderdag 28 juni 2007 06:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch wordt er nauwelijks meer geld gegenereerd. Er wordt vanaf volgend jaar zelfs minder gegenereerd waarschijnlijk want John zal niet meer bieden
Dus? Vind je het erg dat ik de mening van Jaap Stam serieuzer neem op dit gebied, dan die van jou?quote:Op donderdag 28 juni 2007 06:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verschilende is meervoud
Om met iemand te discussieren, moet je ook zijn standpunt begrijpen. Ik heb het NADRUKKELIJK over de laatste paar jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 06:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laaatste 10 jaar niet op de UEFA lijst voor plaatsing gekeken denk ik
Kijk prestaties in de CL/Uefa cup en ga je mond met water en zeep wassenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik heb geen bron en het gaat niet beter.
Wat een onzin weer. Ga er maar vanuit dat ELKE Eredivisieclub, op misschien Roda JC en PSV na, zijn begroting verhoogt. Dit gebeurt bijna elk jaar, de Eredivisie groeit en is de zesde meest waardevolle competitie van Europa.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch wordt er nauwelijks meer geld gegenereerd. Er wordt vanaf volgend jaar zelfs minder gegenereerd aarschijnlijk want John zal niet meer bieden
Zucht, je bent weer een ramp met discussieren, je ontduikt mijn argumenten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland staat over de laatste 5 seizoenen op de 7e of 8e plaats en daalt waarschijnlijk nog verder.
Dat zijn feiten, de rest is gezever
Dat gebeurt dus niet. Clubs die een groter stadion bouwen over het algemeen wel maar die zitten nu aan hun plafondquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Ga er maar vanuit dat ELKE Eredivisieclub, op misschien Roda JC en PSV na, zijn begroting verhoogt. Dit gebeurt bijna elk jaar, de Eredivisie groeit en is de zesde meest waardevolle competitie van Europa.
Nederland boekt geen winst en volgend jaar valt 2002 weg en dan gaat de daling hard doorquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht, je bent weer een ramp met discussieren, je ontduikt mijn argumenten.
Dat Nederland 7e en 8e staat komt JUIST door die kutjaren van 1998-2001. De laatste jaren boeken we veel progressie en winnen we weer terrein.
Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Clubs die een groter stadion bouwen over het algemeen wel maar die zitten nu aan hun plafond
Jij denkt dat de begroting van bijv Twente afgelopen jaar niet is gestegen, ondanks dat het stadion niet is uitgebreid?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Clubs die een groter stadion bouwen over het algemeen wel maar die zitten nu aan hun plafond
Uitgeluld.quote:Begrotingen 2006/2007 t.o.v. (2005/2006)
1. Ajax 65 (60)
2. PSV 55 (50)
3. Feyenoord 40,2 (41)
4. Heerenveen 23 (21)
5. AZ 21 (15)
6. FC Twente 15,1 (14)
7. FC Utrecht 15 (14,5)
8. Vitesse 13,7 (12,5)
9. FC Groningen 12,5 (10,4)
10. NEC 11,9 (11,5)
11. Willem II 11,8 (10,5)
12. Roda JC 11,5 (11,5)
13. NAC 11 (11,8)
14. Sparta 8,8 (7,8)
15. ADO Den Haag 8,1 (8,1)
16. RKC Waalwijk 7,9 (7,9)
17. Heracles Almelo 7,3 (6,5)
18. Excelsior 3,6 (2,9)
Als je toekomstprognoses als argumenten gaat gebruiken, dan heeft deze discussie helemaal geen zin meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederland boekt geen winst en volgend jaar valt 2002 weg en dan gaat de daling hard door
2 lager, 2 gelijk en nog een stuk of 10 een klein beetje meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef koningdavid het volgende:
Spreek deze feiten maar tegen DAM:
[..]
Uitgeluld.![]()
3% per jaar, blijf je net de inflatie voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/08/12/Opi/01.html
Begroting in 2000 was 560 miljoen euro, zo'n 280 miljoen euro (inclusief inflatie).
http://www.ad.nl/sport/article534378.ece
342 miljoen in 2006, en dat zal dit jaar hoger zijn.
Rekenen kan je ook al nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
3% per jaar, blijf je net de inflatie voor
14 hebben hun begroting opgeschroefd, waaronder sommigen aanzienlijk: Ajax, PSV, AZ en Groningen. Je had dus niet gelijk DAM, maar dat zal je niet toegeven he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 lager, 2 gelijk en nog een stuk of 10 een klein beetje meer.
Met Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje en Duitsland ga ik het niet vergelijken. Die landen zijn allemaal minstens 5 keer zo groot en dus niet financieel te beconcurreren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vergelijk het met Frankrijk, Engeland, Italie, Spanje, Duitsland, Rusland, Griekenland, Portugal, Turkije en Roemenie zou ik zeggen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
14 hebben hun begroting opgeschroefd, waaronder sommigen aanzienlijk: Ajax, PSV, AZ en Groningen. Je had dus niet gelijk DAM, maar dat zal je niet toegeven he?
[..]
Ik had wel gelijk, minder dan de inflatie is achteruitgang
Met Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje en Duitsland ga ik het niet vergelijken. Die landen zijn allemaal minstens 5 keer zo groot en dus niet financieel te beconcurreren.
De begrotingen van Rusland en Turkije zou ik graag bekijken, heb jij ze voor mij? En je gaat toch niet menen dat je denkt dat in Portugal en Roemenië de begrotingen hoger zijn dan hier he?![]()
Rusland en Turkije niet?
Grapjas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had wel gelijk, minder dan de inflatie is achteruitgang
je ontwijkt mijn vraag met een tegenvraag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rusland en Turkije niet?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Grapjas.![]()
Onderbouw het eens bij de cijfers die ik postte dan?
Rekenen kan je zelf ook
[..]
je ontwijkt mijn vraag met een tegenvraag?
uitgeluld.![]()
Nee, ik gaf alleen aan dat Rusland en Turkije ook minimaal 5 keer zo groot zijn dan Nederland. Maar dat had je nog niet door
Oh, nu wordt hij helemaal mooi. Nu moet ik jou ook nog helpen jouw waardeloze statements te onderbouwen? Kan je dat niet zelf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rekenen kan je zelf ook
Dat had ik zeker wel door, ik stelde alleen twee vragen waar je op beiden geen antwoord gaf. Je wordt lachwekkender met de minuut, DAM.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik gaf alleen aan dat Rusland en Turkije ook minimaal 5 keer zo groot zijn dan Nederland. Maar dat had je nog niet door
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, nu wordt hij helemaal mooi. Nu moet ik jou ook nog helpen jouw waardeloze statements te onderbouwen? Kan je dat niet zelf?
Jawel, maar geen zin in
Een snelle blik op de 'begrotingenlijst', en ik zie al dat de begrotingen van Ajax, PSV, Heerenveen, Twente, Vitesse, Groningen, Willem II, Heracles en Excelsior ongeveer met 10% zijn toegenomen, en AZ zelfs 50%. Hoe hoog was de inflatie dit jaar DAM?
Zijn er nog maar 9 van de 18
Je hebt geen zin om een argument te onderbouwen? Of kan je het niet? Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel, maar geen zin in
Weer geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er nog maar 9 van de 18
Ga je nu 8 verschillende discussies door elkaar voeren om te verbloemen dat je keer op keer wordt uitgeluld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ondanks het ontbreken van grote evenementen zoals het EK voetbal of de Olympische Spelen groeide de sportmarkt in 2005 met 6,6%. Mede door het recordaantal bezoekers van de Eredivisie groeide de verkoop van toegangskaarten met 6,8%. Dit blijft met 55% van de totale markt in 2005 de belangrijkste bron van inkomsten.
Deze stijgende trend zal in de komende jaren voortduren. De nog lichte omzetgroei uit televisierechten zal doorzetten in 2006 door nieuwe zenders, distributietechnologieën en meer sportevenementen dan in de afgelopen vijf jaar. Sponsoring en merchandising waren met 8,4% de sterkst groeiende categorieën in de afgelopen vijf jaar. Belangrijk hiervoor waren de adverteerders. Zij hebben sport als enorm populair tijdverdrijf in Nederland ontdekt als een effectief kanaal om relaties op te bouwen met mogelijke klanten. De totale sportmarkt zal in de jaren hierna met 6,4% groeien, een procentpunt meer dan in de afgelopen vijf jaar. De inkomsten nemen toe van 565 miljoen euro in 2005 tot 770 miljoen euro in 2010. Relatief stabiel is het Nederlandse aandeel in de Europese sportmarkt, 2,6%, dat tot 2010 licht zal afnemen tot 2,5%.
Nu opeens weer wel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had het over de laatste 7 jaar
Wat een topkneus ben je toch. Ik geef KEER OP KEER argumenten die gebaseerd zijn op cijfers! Jij maakt KEER OP KEER statements die je vervolgend weigert te onderbouwen. Ik heb jou nog geen enkele keer fatsoenlijke cijfers zien noemen. Terwijl ik je er meerdere keren naar heb gevraagd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begroting is ook geen omzet, maar ik zal het maar niet al te moeilijk voor je maken.
En om iets te begrijpen moet je lezen
Waarom steeds die periode van 7 jaar? Je ziet toch ook dat we afgelopen jaar de inflatie RUIM zijn voorgebleven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
22% in 7 jaar. Dan ben je net de inflatie voor
Nee DAM, ik denk eerlijk gezeg dat het slim is dat jij jouw statements een keer gaat ONDERBOUWEN en antwoord geeft op mijn vragen in plaats van dit soort nietszeggende posts te posten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat het slim is om de woorden populisme en begroting op te zoeken voor je verder gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |